Viskas apie akumuliatorius motociklams
Re: Viskas apie akumuliatorius motociklams
mune23 rašė:Žinutės nuoroda Šiaip smalsu pasidare, o kuo blogai standartiniai, ala unibat ir pan, neaptarnaujami akumuliatoriai? Kaina palei 20 e, sandarus, jokio aptarnavimo ir priziurint net iki 5 sezonu atlaiko.O jai paimt yuasa tai tiek motociklai negyvena kiek sitie akumai. As pats nesu nei vienos yusos suvaziaves, visa mota keisdavau, o draugas nusipirko mota su neaiskaus senumo yuasa ir jau 9 metus tebevaziuoja niekad nekraudamas. Ir kaina yuasa iki 100e
Gaiduva tie unibatai. Loterija. perki ir nezinai koks papuls. Uzteko kai per sezona du pakeiciau, nuo tada viskas. Geriau vienas brangus, nei uz poros simtu km nuo namu numirusi piguva.
Re: Viskas apie akumuliatorius motociklams
Jei nori užvesti didelį twiną - imk Yuasa ir pamiršk apie akumą visiems laikams. Dažnai žmonės perka biudžetinius akumus Harliams, o po to vis tiek ateina pirkt Yuasos.
Sportiniam motocikle naudoju LiPo akumuliatorių svorio taupymo sumetimais. Kasdieniam brūžinimui jie nelabai tinkami, nes nemėgsta dažnų užvedinėjimų, nepaisant turimo didelio CCA.
Ir šiaip, buvau Yuasa'os ditributorių susitikime. Kai išėjo šneka apie LiPo akumus, atsakymas buvo labai paprastas. Nepaisant to, kad Yuasa tiekia OEM ličio akumus visokiems Primusams ir kitiems hibridams, motociklams jų negamins dar keletą metų. Priežastis tam - charging power management system. Jie vis dar nesugeba padaryt 100 proc nesprogstančio/neužsiliepsnojančio akumo. jei jie nesugeba - kitaicai nesugeba irgi.
Tad savo LiPo akumuliatorių po važiavimo iš motociklo išiminėju
Sportiniam motocikle naudoju LiPo akumuliatorių svorio taupymo sumetimais. Kasdieniam brūžinimui jie nelabai tinkami, nes nemėgsta dažnų užvedinėjimų, nepaisant turimo didelio CCA.
Ir šiaip, buvau Yuasa'os ditributorių susitikime. Kai išėjo šneka apie LiPo akumus, atsakymas buvo labai paprastas. Nepaisant to, kad Yuasa tiekia OEM ličio akumus visokiems Primusams ir kitiems hibridams, motociklams jų negamins dar keletą metų. Priežastis tam - charging power management system. Jie vis dar nesugeba padaryt 100 proc nesprogstančio/neužsiliepsnojančio akumo. jei jie nesugeba - kitaicai nesugeba irgi.
Tad savo LiPo akumuliatorių po važiavimo iš motociklo išiminėju
Re: Viskas apie akumuliatorius motociklams
storms, kada bus akcija Yuasai? Profilaktiškai gal jau pakeisčiau savo Sprintui 1050
Beverly 350 ST, CRF1000
Re: Viskas apie akumuliatorius motociklams
YTX 14 BS ar YTX 14 H BS?
Re: Viskas apie akumuliatorius motociklams
storms, dekui uz issamu atsakyma.
Taip pat prisidedu prie klausimo del Yuasai akcijos? - domina YTX 20 BS
Taip pat prisidedu prie klausimo del Yuasai akcijos? - domina YTX 20 BS
Re: Viskas apie akumuliatorius motociklams
storms rašė:Žinutės nuoroda YTX 14 BS ar YTX 14 H BS?
YTX 12 BS, nes aukstis tik 130mm
Beverly 350 ST, CRF1000
Re: Viskas apie akumuliatorius motociklams
Šnekant atvirai, Yuasa užsakymo dar net neišsiuntėm, o sandėly nebeturim
Kaip skubiai reikia?
Kaip skubiai reikia?
Re: Viskas apie akumuliatorius motociklams
storms rašė:Žinutės nuoroda Šnekant atvirai, Yuasa užsakymo dar net neišsiuntėm, o sandėly nebeturim
Kaip skubiai reikia?
Visai neskubiai, ziema juk.
O kodėl Bikeshope Yuasa kažkokia kitokia nei gamintojo puslapyje? Visai kitaip papipaišyta, made in USA nenurodyta?
Originalas
Bikeshop
Beverly 350 ST, CRF1000
Re: Viskas apie akumuliatorius motociklams
Tai čia parodei 2 skirtingus akumus.
Visi YTX12 gaminami Yuasa gamykloje Taiwan'e, o kai kurie YTX14 USA
Visi YTX12 gaminami Yuasa gamykloje Taiwan'e, o kai kurie YTX14 USA
Viskas apie akumuliatorius motociklams
turistux rašė:Žinutės nuoroda Pas man originalas 180A, o pasirodo man puikiai 4 sezonus tarnaujančiame Dynavolt tik 140A. Tiesą sakant nustebau ir net pasimečiau, keisti vėl į pasiteisinusį Dynavol 11,5Ah 140A ar Yuasa 10Ah 180A. Skirtumas viso labo gal 10-15 eurų.
Latvis, kuriam pardaviau Sprintą, sakė, kad keitė akumą (dėjau Yuasą), tuo tarpu mėlynas AGM Dynavolt nuo 2012 m. atitarnavęs Sprinte ir pakeistas tuo Yuasa kadaise tik dėl visa ko, prieš kelionę, vis dar tarnauja scoote.
Beverly 350 ST, CRF1000
Viskas apie akumuliatorius motociklams
klemkas rašė:Žinutės nuoroda Nemanau, kad kas nors tau patars dėl ličio akumų, nes turbūt niekas pas mus jų nėra turėjęs.
Jau turi ir pas mus Tik nežino, kaip čia pigiau išsisukti su pakrovimu. Žinau, kad ir rimti servisai krauna su įprastais Led Acid skirtais krovikliais, bet negalima taip daryti - neturi kažkokių apsaugų nuo perkrovimo.
Beverly 350 ST, CRF1000
Viskas apie akumuliatorius motociklams
https://www.gitana.lt/autoserviso-irang ... results=70
Jei reiks, su nuolaida manau kazka bus galima sumastyti
Jei reiks, su nuolaida manau kazka bus galima sumastyti
Jeigu žmogus žmogui žmogus, tai ir žmogus žmogui žmogus.
Viskas apie akumuliatorius motociklams
Vytautasg rašė:Žinutės nuoroda https://www.gitana.lt/autoserviso-irang ... results=70
Jei reiks, su nuolaida manau kazka bus galima sumastyti
Brangus gi. Ir cia iki 125 Ah. Motociklui uztektu 2x pigesnio modelio, kur iki 20Ah. O masinos kol kas neturi licio akumu
Beverly 350 ST, CRF1000
Viskas apie akumuliatorius motociklams
Iškilo toks klausimėlis. Turiu TOKĮ akumuliatoriaus kroviklį. Jame galima nustatyti 2,6 arba 12 amperų srovę ir atitinkamai 6V arba 12V įtampą. Noriu pasikrauti motociklo akumuliatorių, kurio srovė 8.4Ah. Tai pagal viską, aš galiu krauti akumuliatorių su šiuo įkrovikliu nusistatęs 6V ir žemiausią srovę - 2A? Tuomet reiktų krauti akumuliatorių truputį daugiau, nei 4h?
Viskas apie akumuliatorius motociklams
Medeng rašė:Žinutės nuoroda Iškilo toks klausimėlis. Turiu TOKĮ akumuliatoriaus kroviklį. Jame galima nustatyti 2,6 arba 12 amperų srovę ir atitinkamai 6V arba 12V įtampą. Noriu pasikrauti motociklo akumuliatorių, kurio srovė 8.4Ah. Tai pagal viską, aš galiu krauti akumuliatorių su šiuo įkrovikliu nusistatęs 6V ir žemiausią srovę - 2A? Tuomet reiktų krauti akumuliatorių truputį daugiau, nei 4h?
Krauti reikia 12V. Tikriausiai šiuo aparatu galima nustatyti 12V ir kitu jungikliu - 2A srovę.
Beverly 350 ST, CRF1000
Viskas apie akumuliatorius motociklams
Ups, kažkodėl galvodavau,kad tik 6V moco akumai... Taip, galima nustatyti ir 12V ir 2A srovę, bet tada neaišku, kiek laiko krauti, kad nebūtų per daug akumui ir nepasakytų labanakt.
Viskas apie akumuliatorius motociklams
Bet aš matau jog yra indikacija, tai kai pasieks FULL, manau pats pakrovėjas atsijungs-nustos krauti.
Gargždų motokroso klubas
Viskas apie akumuliatorius motociklams
Na nenoriu pasitikėt šitu neaiškiu kiniečiu. Domina mane tik pats laikas, kiek turėčiau kraut su šiuo krovikliu 8.4Ah akumą
Viskas apie akumuliatorius motociklams
Medeng rašė:Žinutės nuoroda kiek turėčiau kraut su šiuo krovikliu 8.4Ah akumą
Tavo akuma reikia krauti 0.84A srove 5-10 val
2A kiek perdaug.
Kaikurie akumai palaiko greita krovimair didesne srove. Ji buna parasyta ant ju paciu.
Pvz, Yuasa
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Viskas apie akumuliatorius motociklams
pas mane toks, tai parašyta greitu įkrovimu 4A užteks 1h, bet tai atrodo nelogiška , nes tada tik pusiau akumas bus įkrautas. Be to, internete radau skaičiuoklę, tai buvau teisus, apie 4h reik kraut su 2A nustatyta kroviklio srove.
Grįžti į “Pradedančiųjų klausimai”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra