Viskas apie tepalus
Viskas apie tepalus
Tinkladraskis rašė:Žinutės nuoroda Prisiskaičiau tos diskusijos apie tepalų tikrinimą, tai pusę nakties sapnavau kaip motociklui nupilinėju alyvą...
tai čia motoabstinencija taip pasireiškia, bet žada atšilimą bus galima padaryti po 50km.
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Viskas apie tepalus
Vakaro skaitiniams apie JASO MA standartus.
http://www.mototribology.com/articles/j ... ed-part-1/
KLR'ų forume radau gudrų pastebėjimą į komentarą "būtina ant alyvos turėti JASO MA" ženkliuką.
Į tai buvo atsakyta: KLR gaminamas nuo 1988 metų, o JASO MA standartas atsirado tik 1998 metais.
Ką tada turėjo pilti motociklistai?
Čia Jums šliukšt alyvos į prigesusią diskusijų ugnį ♥
http://www.mototribology.com/articles/j ... ed-part-1/
KLR'ų forume radau gudrų pastebėjimą į komentarą "būtina ant alyvos turėti JASO MA" ženkliuką.
Į tai buvo atsakyta: KLR gaminamas nuo 1988 metų, o JASO MA standartas atsirado tik 1998 metais.
Ką tada turėjo pilti motociklistai?
Čia Jums šliukšt alyvos į prigesusią diskusijų ugnį ♥
Viskas apie tepalus
Čia gi standartas, kuris gimsta iš seniau naudojamos technologijos, kurią, nuo kažkokio momento priėmė kaip normą, užfiksavo dokumentuose ir pradėjo reikalauti iš visų kitų. Gal būt buvo ir pirmo pasaulinio karo lėktuvų variklių alyvos, kurios atitinka visų šiuolaikinių standartų (apart ekologinių, be abejo).
Drop a gear and disappear.
Viskas apie tepalus
Sveiki, noriu paklausti kur dedat atidirbtą alyvą, kai ją keičiat patys? Kur ją priduoti galima?
Kawasaki Z750 2006
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Viskas apie tepalus
Galima nemokamai priduoti stambiagabaričių šiukšlių surinkimo aikštelėse. Svarbu, kad atneštum patvariai uždarytoje talpoje.
Esu ne kartą pridavinėjęs visokius senus skysčius nuo dažų iki tepalų ar valymui panaudoto benzo.
Esu ne kartą pridavinėjęs visokius senus skysčius nuo dažų iki tepalų ar valymui panaudoto benzo.
Viskas apie tepalus
As irgi ten priduodu atidirbusia alyva.
Yra tik kiekis per metus, kuri gali priduoti fiziniai asmenys: 10ltr
Yra tik kiekis per metus, kuri gali priduoti fiziniai asmenys: 10ltr
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Viskas apie tepalus
Prieš kelis mėnesius grasinau, kad supilsiu automobilinę alyvą į motociklą. Motociklas Kawasaki KLR650 Tengai. Pagal gamintotojo reikalavimus alyva turi būti: API SG ir 10W-40. Supyliau Neste Premium+ 10W-40. Ji atitinka standartus: SAE 10W-40, API SN/CF, ACEA A3/B3.
Motociklas užsivedė, važiavo ir sankaba nebuksavo nei karto. Pravažiuota 140km įvairaus sunkumo danga nuo žvyrkelių iki gilių smėlynų ir suarta dirva.
Variklis nesprogo, nepraslydo ir alyva neištekėjo
Motociklas užsivedė, važiavo ir sankaba nebuksavo nei karto. Pravažiuota 140km įvairaus sunkumo danga nuo žvyrkelių iki gilių smėlynų ir suarta dirva.
Variklis nesprogo, nepraslydo ir alyva neištekėjo
Viskas apie tepalus
i tavo Tengai nors atrabotke isipilk, niekas nepasikeis ir motoras nenusprogs
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Viskas apie tepalus
Neste yra labai kokybiška alyva, todėl dėl savo motoro nebijau.
Svarbiausias įrodymas, kad sankaba nepraslysta
Svarbiausias įrodymas, kad sankaba nepraslysta
Viskas apie tepalus
Neste nera eilinis blenderis, jie patys gamina Gr3 bazes. As jau trecia keitima su Helix Ultra.
https://products.liqui-moly.com/motorbi ... itive.html "Engine wear protection on molybdenum disulfide basis (MoS2)"
skaitom apie MoS2 https://www.sciencedirect.com/topics/ch ... -disulfide
https://products.liqui-moly.com/motorbi ... itive.html "Engine wear protection on molybdenum disulfide basis (MoS2)"
skaitom apie MoS2 https://www.sciencedirect.com/topics/ch ... -disulfide
- informatikas
- Pranešimai: 545
- Užsiregistravo: 2015-10-24 07:29
- Karma: 239
Viskas apie tepalus
CerBeR rašė:Žinutės nuoroda Neste nera eilinis blenderis, jie patys gamina Gr3 bazes. As jau trecia keitima su Helix Ultra.
https://products.liqui-moly.com/motorbi ... itive.html "Engine wear protection on molybdenum disulfide basis (MoS2)"
skaitom apie MoS2 https://www.sciencedirect.com/topics/ch ... -disulfide
gal galėtum trumpai apibendrint
Viskas apie tepalus
MoS2 naudojamas trinciai mazint, tas pats nuo kurio "sankaba pradeda buksuot". Kazkuriam LM popieriuj buvo parasyta, kad slapia sankaba atlaiko iki 2000ppm MoS2. O prie sito samurliako yra parasytos dozes pagal alyvos kieki. MoS2 naudojamas trinciai mazint. Reziume, jei pradejo slidinet sankaba, tai problema yra pacioj sankaboj, ne alyvoj.
Viskas apie tepalus
Gal bus įdomu Triumph Tiger 800 turėtojams (ir netik). Trys testai su skirtingo klampumo alyvomis:
https://www.oil-club.ru/forum/topic/381 ... pluatacii/
Šių alyvų Lietuvoje ko gero nerasim, bet įdomu palyginti kaip variklyje atidirba 5W40, 10W40 ir 5W50 alyvos.
Pastebėjimai:
1. 10W40 klampumas "prasėdo" labiau nei 5W40 - gal skirtingos važiavimo sąlygos/temperatūros; gal į 10W40 pateko daugiau benzino; gal 5W40 turi patvaresnį polimerinį tirštintoją.
2. Naudojant 10W40 buvo mažiausias geležies kiekis lyginant su kitomis alyvomis - spėju, kad tai yra dėl variklio grandinės įtempėjo, kuris buvo pakeistas iš hidraulinio į mechaninį/"varžtą" (tinkamai įtempta grandinė ir žvaigždutės mažiau dėvisi).
3. 5W50 parodė mažiausią aliuminio kiekį alyvoje - spėju, kad su mechaniniu įtempėju geležies kiekis irgi būtų mažiausias (alyva pakankamai skysta šaltam startui ir pakankamai klampi, kad turėtų atsargos praskiedimui su benzinu).
https://www.oil-club.ru/forum/topic/381 ... pluatacii/
Šių alyvų Lietuvoje ko gero nerasim, bet įdomu palyginti kaip variklyje atidirba 5W40, 10W40 ir 5W50 alyvos.
Pastebėjimai:
1. 10W40 klampumas "prasėdo" labiau nei 5W40 - gal skirtingos važiavimo sąlygos/temperatūros; gal į 10W40 pateko daugiau benzino; gal 5W40 turi patvaresnį polimerinį tirštintoją.
2. Naudojant 10W40 buvo mažiausias geležies kiekis lyginant su kitomis alyvomis - spėju, kad tai yra dėl variklio grandinės įtempėjo, kuris buvo pakeistas iš hidraulinio į mechaninį/"varžtą" (tinkamai įtempta grandinė ir žvaigždutės mažiau dėvisi).
3. 5W50 parodė mažiausią aliuminio kiekį alyvoje - spėju, kad su mechaniniu įtempėju geležies kiekis irgi būtų mažiausias (alyva pakankamai skysta šaltam startui ir pakankamai klampi, kad turėtų atsargos praskiedimui su benzinu).
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Viskas apie tepalus
Prisiminiau, kad Maxima Bazėje mačiau Mobil1 Super serijos alyvą ant kurios specifikacijos buvo nurodytas JASO MA/MA2 ženklinimas. Gaila nebepamenu ar buvo 2000 ar 3000 serija.
Klampumas lyg ir 15w-40 ar 5w-40.
Bet pirmą kartą ant Mobil universalios alyvos pamačiau JASO ženklinimą.
Klampumas lyg ir 15w-40 ar 5w-40.
Bet pirmą kartą ant Mobil universalios alyvos pamačiau JASO ženklinimą.
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Viskas apie tepalus
Gal kas naudojate (naudojote) Bardahl alyvą?
2018-2019 Honda NC 700S 2012 m.
2020-dabar Triumph Tiger 800 2014 m.
2020-dabar Triumph Tiger 800 2014 m.
Viskas apie tepalus
atgimusi rašė:Žinutės nuoroda Gal kas naudojate (naudojote) Bardahl alyvą?
Kuom tave suzavejo butent Bardahl?
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Viskas apie tepalus
draginoid rašė:Žinutės nuorodaatgimusi rašė:Žinutės nuoroda Gal kas naudojate (naudojote) Bardahl alyvą?
Kuom tave suzavejo butent Bardahl?
Gal čia Triumph'ams?
Grįžti į “Remontas ir techniniai klausimai”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra