Viskas apie tepalus
Viskas apie tepalus
Kad jau atradot "autoplikį", siulyčiau pažiūrėti į Eurol tepalus, nes kainos tikrai vilioja
Semi 10W40:
http://autoplikis.lt/prekes/2889-alyva- ... o-mama2-4l
Sintetika 10W40 (ok, pavadinkim tai "sintetine technologija" ):
http://autoplikis.lt/prekes/2898-varikl ... ortbike-1l
Mano patirtis - išbandžiau 15W50 Eurol Sportbike, supyliau į senuką TDM850. Nusiskundimų neturiu, ypač atsižvelgiant į tai, kad nusipirkau už 22 eur (ta pati kaina, kaip ir Motul 20W50 mineralkės). Sesė išbandė tdm'ą, tai jai pavarų dėžės darbas patiko daug labiau, nei jos Fazer 600 S2 su Amsoil 10W40 tepalais.
Kitą sezoną susipilsiu Repsol 15W50 mineralkę (pirkta per akciją iš Bikeshop'o). Bus geras palyginimas pagal pojūčius
Semi 10W40:
http://autoplikis.lt/prekes/2889-alyva- ... o-mama2-4l
Sintetika 10W40 (ok, pavadinkim tai "sintetine technologija" ):
http://autoplikis.lt/prekes/2898-varikl ... ortbike-1l
Mano patirtis - išbandžiau 15W50 Eurol Sportbike, supyliau į senuką TDM850. Nusiskundimų neturiu, ypač atsižvelgiant į tai, kad nusipirkau už 22 eur (ta pati kaina, kaip ir Motul 20W50 mineralkės). Sesė išbandė tdm'ą, tai jai pavarų dėžės darbas patiko daug labiau, nei jos Fazer 600 S2 su Amsoil 10W40 tepalais.
Kitą sezoną susipilsiu Repsol 15W50 mineralkę (pirkta per akciją iš Bikeshop'o). Bus geras palyginimas pagal pojūčius
Viskas apie tepalus
Gr1 mineralke irgi turi savu pliusu. Svarbiausia neperkaitint ir neperlaikyt.
Viskas apie tepalus
Dėl perkaitinimo ar užlaikymo per daug nepergyvenu - važinėju daugiausiai užmiestyje pagal KET + 10-20 km/h. Keisiu po ~5000 km (arba anksčiau, jei kažką blogo pajausiu).
Kolkas tik vieną trūkumą įžvelgiu - mineralkė duoda didesnį peleningumą (popieriukuose rašo max 1.2%). Tai gali įtakoti didesnį nuodegų kiekį degimo kameroj.
Oh well, we will see
Kolkas tik vieną trūkumą įžvelgiu - mineralkė duoda didesnį peleningumą (popieriukuose rašo max 1.2%). Tai gali įtakoti didesnį nuodegų kiekį degimo kameroj.
Oh well, we will see
Viskas apie tepalus
mid ir low saps aktualu ten kur yra DPF.
(What is SAPS? SAPS stands for sulfated ash, phosphorus and sulfur. They comprise a significant portion of a motor oil’s additive content. Sulfated ash is not added to oil; it is the result of additives in the oil burning and creating ash. The additives that can produce ash are most commonly used for total base number (TBN), but also help in other areas, like antioxidancy, anti-wear, cleanliness and soot handling. Phosphorus provides anti-wear properties and further antioxidancy, while sulfur contributes antioxidancy, anti-wear properties and engine cleanliness.")
(What is SAPS? SAPS stands for sulfated ash, phosphorus and sulfur. They comprise a significant portion of a motor oil’s additive content. Sulfated ash is not added to oil; it is the result of additives in the oil burning and creating ash. The additives that can produce ash are most commonly used for total base number (TBN), but also help in other areas, like antioxidancy, anti-wear, cleanliness and soot handling. Phosphorus provides anti-wear properties and further antioxidancy, while sulfur contributes antioxidancy, anti-wear properties and engine cleanliness.")
Viskas apie tepalus
Sorry, Decoy, bet nesuprantu, kodėl reikia šaipytis?
Jei dėl angliškų terminų, tai jų paaiškinimą internete dažnai buna lengviau surasti, nei lietuvišką terminą, kurį parašom išvertę su google translate..
Jei bendrai dėl tepalų temos - kaip jau kažkur rašiau, skirtingi žmonės domisi skirtingais dalykais.
Jei dėl kažkokių asmeninių priežasčių - tuomet pamiršk mano postą. Aš čia ateinu tiesiog paskaityti ar paklausti apie mane dominančius dalykus ir į asmeninius ginčus iš principo nesiveliu...
Jei dėl angliškų terminų, tai jų paaiškinimą internete dažnai buna lengviau surasti, nei lietuvišką terminą, kurį parašom išvertę su google translate..
Jei bendrai dėl tepalų temos - kaip jau kažkur rašiau, skirtingi žmonės domisi skirtingais dalykais.
Jei dėl kažkokių asmeninių priežasčių - tuomet pamiršk mano postą. Aš čia ateinu tiesiog paskaityti ar paklausti apie mane dominančius dalykus ir į asmeninius ginčus iš principo nesiveliu...
Viskas apie tepalus
CerBeR rašė:Žinutės nuoroda mid ir low saps aktualu ten kur yra DPF.
Būtent todėl, kad pas mane šiek tiek "valgo" tepalus, kas ko gero įtakoja nuodegų susidarymą ant stumoklio.
Bet tą 1.2% turi dauguma mid SAPS automobilinių alyvų, todėl baisios tragedijos nematau užsipilti motociklinę mineralkę.
Viskas apie tepalus
andrius rašė:Bet tą 1.2% turi dauguma mid SAPS automobilinių alyvų, todėl baisios tragedijos nematau užsipilti motociklinę mineralkę.
ACEA C3 galima bandyt tada, ten peleningumas iki 0.8.
Viskas apie tepalus
Galvojau apie tokį variantą, bet norėtųsi bent 10W40. Dar vienas variantas - API CJ-4 15W40 alyva. Max. leidžiamas peleningumas 1%. Bet dažniausiai parduodama 20L kiekiais ir kaina prilygsta motociklinėms alyvoms.
Kolkas lieku prie motociklinės alyvos. Pagrindinė priežastis - yra kas parduoda už priimtiną kainą.
Kolkas lieku prie motociklinės alyvos. Pagrindinė priežastis - yra kas parduoda už priimtiną kainą.
Viskas apie tepalus
Kad jau tokia kalba apie tepalus... Supyliau 10w40 tepalus į Hornet'ą 09, paskui pamatavau ir pastebėjau,kad labai nedaug virš max supyliau. Verta šiek tiek išleist ar pasilikt taip, kaip yra ir nesipurvint?
Viskas apie tepalus
Tepalo perteklius bus išpūstas per alsuoklį į oro filtro dėžę (na bent kiek teko matyti, pas daugumą mocų alsuokliai ten nukreipti). Toliau pateks į variklį ir sudegs.
Jeigu yra katalizatorius, aš tavo vietoj perteklių nuleisčiau. Jei jo nėra - nelabai ten kažkam kenkia.
Iš savo pastebėjimų - jei mocuose ir automobiliuose netyčia pripildavau tepalo ties max ar daugiau, kurį laiką variklis dirbdavo kaip pridusintas. Stengiuosi pilti šiek tiek virš vidurio ir problemų nėra.
Jeigu yra katalizatorius, aš tavo vietoj perteklių nuleisčiau. Jei jo nėra - nelabai ten kažkam kenkia.
Iš savo pastebėjimų - jei mocuose ir automobiliuose netyčia pripildavau tepalo ties max ar daugiau, kurį laiką variklis dirbdavo kaip pridusintas. Stengiuosi pilti šiek tiek virš vidurio ir problemų nėra.
Viskas apie tepalus
Jeigu tepalo yra jaučiamai per daug, dažniausiai, pradeda sankaba grybauti - atsiranda 'neutralke' ne tik tarp pirmos ir antros, sunkiai pavaros junginėjasi ir t.t. Pajausi tik sezono metu, kai išvažiuosi kažkur. Kadangi nupilti nėra labai sudėtinga - siūlyčiau tą padaryti. Išsiplės vasara, karštyje - bus problema nereikalinga kažkur toli nuo namų.
Drop a gear and disappear.
Viskas apie tepalus
Na to tepalo tiek, kad pats nesuprantu ar lygiai su MAX riba ar šiek tiek daugiau nei max. Priklauso, kaip moto palenki ar į savo pusę labiau ar į priešingą ačiū už atsakymus, tuomet reiks gal truputį nupilti.
Viskas apie tepalus
Jeigu pas tave tepalo lygis matuojamas su matuokle/dangteliu, švariausias būdas pašalint perteklių - išsiurbti su švirkštu ir šlangute
Viskas apie tepalus
Deja. Matuojamas vizualiai žiūrint į langelį suskirstytą dvejomis padalomis - min ir max. Bet argi nepavyktų pro tepalo užpylimo angą išsiurbt su švirkštu ir šlangute?
Viskas apie tepalus
Nežinau, pabandyk Teko porą kartų nuimti sankabos dangtelį, mocus pastačius ant šoninės kojelės. Tepalo nebuvo. Kažkaip tuo metu nešovė į galvą mocą palenkti į save, kad pažiūrėt kiek tepalo buna mocui esant vertikalioj padėty
Viskas apie tepalus
Nepavyktu, užgesinto variklio tepalas iškart subėga į karterį. Nupilti galima tik per apačią. Paimk švarią tarą (4 litrų, dėl viso ko, jeigu nepavyktu kažkas), gerą pirštinę guminę ir atsuk trumpam varžtą. Telepai turėtu pradėti varvėti dar jam nesant pilnai išsuktam (bet, čia gali priklausyti nuo modelio/varžto). Trumpai tariant, nupilk kiek pavyksta, kuo mažiau. Jeigu nepavyks mažai - supilsi viską atgal.Medeng rašė:Deja. Matuojamas vizualiai žiūrint į langelį suskirstytą dvejomis padalomis - min ir max. Bet argi nepavyktų pro tepalo užpylimo angą išsiurbt su švirkštu ir šlangute?
Drop a gear and disappear.
Viskas apie tepalus
aš tik patikslinimui, tu kai tikrinai tepalo lygi, tai kaip priklauso, užvedus, pašildžius ir palaukus keletą min?
nes jei nusiurbinėsi , o paaiškės kad tepalo filtras tusčias tai žinai
nes jei nusiurbinėsi , o paaiškės kad tepalo filtras tusčias tai žinai
Viskas apie tepalus
Kad ir kaip bebūtų kvaila, bet pasirodo tepalų nemoku pasitikrint, kaip kolega minėjo, "kaip priklauso"... neužvedžiau,nešildžiau ir nelaukiau, o tiesiog paprastuoju, senuoju būdu - ant šalto ir žiūriu min ar max pasiskaitinėjau,tai pasirodo,kad reikia užvest, pašildyt iki darbinės temperatūros,tada leist atvėst 5 minutes ir tada tik tikrint
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Viskas apie tepalus
Prisiskaičiau tos diskusijos apie tepalų tikrinimą, tai pusę nakties sapnavau kaip motociklui nupilinėju alyvą...
Viskas apie tepalus
į temą
Grįžti į “Remontas ir techniniai klausimai”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra