Viskas apie tepalus
Viskas apie tepalus
Tinkladraskis rašė:Žinutės nuorodaFo! rašė:Žinutės nuoroda Patarkit kurį imt:
BEL-RAY EXS Full Synthetic Ester
ar
Liqui-moly Racing Synth
Dėkui.
Bandžiau ieškoti Liqui-moly Racing Synth bet randu tik Liqui-moly Race Tech Synthoil.
Abudu brand'ai lyg ir žinomi ir geri.
Pasigooglink oil analysis kiekveinai iš alyvų gal ką nors rasi.
Kiek radau tai tavo nurodytą BEL-RAY alyvą aptarinėjo forume "Bob the oil guy". Naudojo Honda Goldwing motocikle ir naudotos alyvos analizės rezultatai buvo labai padorūs. Bet Goldwingo variklis nėra sportinis, tai neapkrauna jos per daug.
https://www.bobistheoilguy.com/forums/u ... months._Be
O čia diskusija apie vokišką alyvą:
https://www.bobistheoilguy.com/forums/u ... er=2924857
Gal kažką naudingo išskaitysi.
Dėkui už info - pasiskaitynėsiu.
keista jog neradai mano nurodytos Liqui-moly Racing Synth:
https://liqui-moly.lt/uploads/Products/ ... fb405e.pdf
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Viskas apie tepalus
Savišvietai apie variklines alyvas.
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Viskas apie tepalus
Padariau buitinį eksperimentą su trimis variklinėmis alyvomis. Visos jos 10w-40.
Šaldiklyje atvėsinau iki -21°C.
Syngard sutirštėjo iki skystos želė konsistencijos. Šaukštelis nebeskendo alyvoje.
Mannol ir Motul sutirštėjo iki saldžios uogienės konsistencijos. Su jais dar bandyčiau vesti variklį.
Tarp Mannol ir Motul konsistencijų minimalus skirtumas Motul naudai.
Mannol duomenys:
API SL
Atitinka JASO MA, MA2
Pirkau už 3,5 Eur. Pirkta Pigu.lt
Motul duomenys:
API SL / SJ / SH / SG
JASO MA2 sertifikatas
Pirkau už 9 Eur. Pirkta Motoday.
Synguard
API SH / SG
Atitinka Jaso MA
Pirkimo kainos nebepamenu. Buvo pirkta Lukoil degalinėje prieš 3 metus.
Taigi šalčio testas motociklo alyvai nėra ypatingai svarbus, nes žiemą mažai kas važinėja.
Bet galima vis tiek susidaryti įspūdį, kurio gamintojo alyva geriau išlaiko savo savybes žemoje temperatūroje.
Šaldiklyje atvėsinau iki -21°C.
Syngard sutirštėjo iki skystos želė konsistencijos. Šaukštelis nebeskendo alyvoje.
Mannol ir Motul sutirštėjo iki saldžios uogienės konsistencijos. Su jais dar bandyčiau vesti variklį.
Tarp Mannol ir Motul konsistencijų minimalus skirtumas Motul naudai.
Mannol duomenys:
API SL
Atitinka JASO MA, MA2
Pirkau už 3,5 Eur. Pirkta Pigu.lt
Motul duomenys:
API SL / SJ / SH / SG
JASO MA2 sertifikatas
Pirkau už 9 Eur. Pirkta Motoday.
Synguard
API SH / SG
Atitinka Jaso MA
Pirkimo kainos nebepamenu. Buvo pirkta Lukoil degalinėje prieš 3 metus.
Taigi šalčio testas motociklo alyvai nėra ypatingai svarbus, nes žiemą mažai kas važinėja.
Bet galima vis tiek susidaryti įspūdį, kurio gamintojo alyva geriau išlaiko savo savybes žemoje temperatūroje.
Viskas apie tepalus
O skonis kaip keitesi?
Viskas apie tepalus
Kad jau apie tepalus patrolinti.
Jei mašinoje pakeitus tepalus (vieni iš čia aptarinėjamų) neužilgo (2sav.) atsitinka taip:
Ar jau galima sakyt kad tepalas buvo blogas
P.s. klausimas retorinis
Jei mašinoje pakeitus tepalus (vieni iš čia aptarinėjamų) neužilgo (2sav.) atsitinka taip:
Ar jau galima sakyt kad tepalas buvo blogas
P.s. klausimas retorinis
Viskas apie tepalus
Būtina parašyti piktą komentarą pardavėjo puslapyje ir įvertinti vienetu. Tekstas galėtų skambėti maždaug taip: "Daugiau kojos ten nekelsiu!!!111!!"
Viskas apie tepalus
Nors ir nesusiję su motociklais, bet vistiek įdomu sužinoti daugiau:
-Koks automobilis, metai, variklis?
-Koks čia velenas?
-Galbut yra info, kad tai gali būti šitų variklių "liga" (pvz. dėl blogai užgrudinto metalo, užsikimšusių tepimo kanalų ar pan.)
-Koks automobilis, metai, variklis?
-Koks čia velenas?
-Galbut yra info, kad tai gali būti šitų variklių "liga" (pvz. dėl blogai užgrudinto metalo, užsikimšusių tepimo kanalų ar pan.)
Viskas apie tepalus
andrius rašė:Žinutės nuoroda Nors ir nesusiję su motociklais, bet vistiek įdomu sužinoti daugiau:
-Koks automobilis, metai, variklis?
-Koks čia velenas?
-Galbut yra info, kad tai gali būti šitų variklių "liga" (pvz. dėl blogai užgrudinto metalo, užsikimšusių tepimo kanalų ar pan.)
VW Scirocco
2011m.
2.0TSI
Balansinis velenas. Užvėlęs užkirto variklį kad su starteriu nepasuksi nė kiek.
Šių variklių liga grandinės įtempėjas bet rusiškuose forumuose galima rasti ir balansinio veleno skundų.
Priežastis kaip ir neaiški akivaizdžiai.
Viskas apie tepalus
Kažkaip atrodo, kad tarp veleno ir guoliavietės nepateko tepalas. Skerspjūvyje matosi, kad metalo struktūra pasikeitusi (ko gero perkaitusi). Aš ne meistras, bet surinkus variklį siulyčiau pasitikrinti tepalo slėgį.
Viskas apie tepalus
andrius rašė:Žinutės nuoroda Kažkaip atrodo, kad tarp veleno ir guoliavietės nepateko tepalas. Skerspjūvyje matosi, kad metalo struktūra pasikeitusi (ko gero perkaitusi). Aš ne meistras, bet surinkus variklį siulyčiau pasitikrinti tepalo slėgį.
Jau patikrinta. Nieko akivaizdaus nerasta.
Viskas apie tepalus
Motul 10w-40 7100. Naujas ir nuvažiavęs 10800km. pagal pramoninių įrengimų tepalo kokybės testą.
Naujas- klampa: 77,92cst, priemaišos: 0,0032%. Puiku, anot laborantės.
Naudotas- klampa: 64,83cst, priemaišos: 0,0079% . Gyvas, bet ant ribos.
Testinis filtras atrodo taip-
.
Naujas- klampa: 77,92cst, priemaišos: 0,0032%. Puiku, anot laborantės.
Naudotas- klampa: 64,83cst, priemaišos: 0,0079% . Gyvas, bet ant ribos.
Testinis filtras atrodo taip-
.
Viskas apie tepalus
Koks variklis, kaip nuvaziuoti km? Dykumoj? Ant plento Europoj?
Viskas apie tepalus
MindeM rašė:Žinutės nuoroda Koks variklis, kaip nuvaziuoti km? Dykumoj? Ant plento Europoj?
Variklis 1,2ltr, naudotas HF tepalo filtras, apie 4000km žvyras ir 6000 asfaltas. Važiuota pabaltyjo keliais.
Testas darytas prie +40.
Viskas apie tepalus
Katys rašė:Žinutės nuoroda Naujas- klampa: 77,92cst, priemaišos: 0,0032%. Puiku, anot laborantės.
Naudotas- klampa: 64,83cst, priemaišos: 0,0079%. Gyvas, bet ant ribos.
Labai neaiškūs tavo komentarai Katy, ka reiškia ant ribos? Sprogs? Ar galimai pradės dėvėti detales su 0,0001 kenksmingumo procentu? Taip pat, ar klampumas yra proporcingas priemaišų kiekiui? Kad, jeigu jų didėja - prastėja ir pagrindinis parametras. O gal priežastis kad būtent tavo atveju jis kažko tokio gauna ir sugenda?
Drop a gear and disappear.
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Viskas apie tepalus
Klampumas dažniausiai krenta dėl to, kad alyva praskiedžiama nesudegusiu benzinu.
Pas motociklus ši problema aktualesnė nei pas automobilius.
Ar alyva gyva ar ne gali pasakyti tikslesnė analizė, kurioje matosi ar dar joje liko priedų, kurie atsakingi už valymą/trinties mažinimą/rūgštingumo mažinimą.
Pas motociklus ši problema aktualesnė nei pas automobilius.
Ar alyva gyva ar ne gali pasakyti tikslesnė analizė, kurioje matosi ar dar joje liko priedų, kurie atsakingi už valymą/trinties mažinimą/rūgštingumo mažinimą.
Viskas apie tepalus
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Labai neaiškūs tavo komentarai
Nelabai ką galiu pakomentuot...Testo kaina- viena Karūna su riešutais..., tad welcome
Decoy rašė:Žinutės nuoroda ka reiškia ant ribos?
Ne, nesprogs, tiesiog priemaišų kiekis darosi per didelis normaliam slydimo guolių darbui.
Viskas apie tepalus
Tinkladraskis rašė:Žinutės nuoroda Klampumas dažniausiai krenta dėl to, kad alyva praskiedžiama nesudegusiu benzinu.
Ne tik, sumala polimelinius tirstiklius. O alyva laikoma mirusia kai TBN krenta iki 3, arba TAN ir TBN susivienodina. Del nesudegusio benzo tai bala zino, kai mocai is gamyklu iseina uzliesinti, pagal ekologastu igeidzius.
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Viskas apie tepalus
Susiradau, ką reiškia šie sutrumpinimai:
Total Base Number (TBN) is a measurement of basicity that is expressed in terms of the equivalent number of milligrams of potassium hydroxide per gram of oil sample (mg KOH/g). TBN is an important measurement in petroleum products, and the value varies depending on its application. TBN generally ranges from 6–80 mg KOH/g in modern lubricants, 7–10 mg KOH/g for general internal combustion engine use and 10–15 mg KOH/g for diesel engine operations. TBN is typically higher for marine grade lubricants, approximately 15-80 mg KOH/g, as the higher TBN values are designed to increase the operating period under harsh operating conditions, before the lubricant requires replacement.
The total acid number (TAN) is a measurement of acidity that is determined by the amount of potassium hydroxide in milligrams that is needed to neutralize the acids in one gram of oil.[1] It is an important quality measurement of crude oil.
The TAN value indicates to the crude oil refinery the potential of corrosion problems. It is usually the naphthenic acids in the crude oil that cause corrosion problems. This type of corrosion is referred to as naphthenic acid corrosion (NAC).
Total Base Number (TBN) is a measurement of basicity that is expressed in terms of the equivalent number of milligrams of potassium hydroxide per gram of oil sample (mg KOH/g). TBN is an important measurement in petroleum products, and the value varies depending on its application. TBN generally ranges from 6–80 mg KOH/g in modern lubricants, 7–10 mg KOH/g for general internal combustion engine use and 10–15 mg KOH/g for diesel engine operations. TBN is typically higher for marine grade lubricants, approximately 15-80 mg KOH/g, as the higher TBN values are designed to increase the operating period under harsh operating conditions, before the lubricant requires replacement.
The total acid number (TAN) is a measurement of acidity that is determined by the amount of potassium hydroxide in milligrams that is needed to neutralize the acids in one gram of oil.[1] It is an important quality measurement of crude oil.
The TAN value indicates to the crude oil refinery the potential of corrosion problems. It is usually the naphthenic acids in the crude oil that cause corrosion problems. This type of corrosion is referred to as naphthenic acid corrosion (NAC).
-
- Pranešimai: 2
- Užsiregistravo: 2018-11-08 13:28
- Karma: 2
Viskas apie tepalus
Sveiki,
Kaip ir žadėjome, išverteme kelis straipsnius apie Addinol veiklą motokrose ir automobilių lenktynese Estijoje. Smarkiai neteiskite už vertimą, taupant laiką tiesiog nesinorėjo vėl laukti kol pataisys. Juos galite parsisiūsti nuspaudę nuorodą žemiau.
https://drive.google.com/drive/folders/ ... WuQKxqzD60
Kaip ir žadėjome, išverteme kelis straipsnius apie Addinol veiklą motokrose ir automobilių lenktynese Estijoje. Smarkiai neteiskite už vertimą, taupant laiką tiesiog nesinorėjo vėl laukti kol pataisys. Juos galite parsisiūsti nuspaudę nuorodą žemiau.
https://drive.google.com/drive/folders/ ... WuQKxqzD60
Grįžti į “Remontas ir techniniai klausimai”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra