Viskas apie tepalus
Re: Viskas apie tepalus
Ne rodiklis, tai tik rodiklis kad tepalas nebe svarus. Normaliai vazinejant tepalas svarus isilaiko visa gamintojo leistina intervala. Jai vazinejama nenormaliai(ekstremalios salygos), tai ir keitimus reikia atlikti nesilaikant normu.
Re: Viskas apie tepalus
Klysti, tai vidaus degimo variklis, o ne koks kompresorius.
Alyva po kiek laiko vistiek patamseja.
Alyva po kiek laiko vistiek patamseja.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Re: Viskas apie tepalus
Gera alyva turi turėti ne tik tepimo, bet ir valymo savybes. Kuo geresnės valymo savybės, tuo greičiau ji patamsėja.
Pats nebandžiau, bet sako kad pigios alyvos ilgiau skaidrios laikosi
Pats nebandžiau, bet sako kad pigios alyvos ilgiau skaidrios laikosi

2005 XL650V Transalp
- informatikas
- Pranešimai: 553
- Užsiregistravo: 2015-10-24 07:29
- Karma: 241
Re: Viskas apie tepalus
draginoid rašė:Žinutės nuoroda Klysti, tai vidaus degimo variklis, o ne koks kompresorius.
Alyva po kiek laiko vistiek patamseja.
nu vidaus degimo, bet ne dyzelis

pateiksiu pvz iš patirties, rudenį išleidau tokį http://www.motul-shop.lt/tepalas-motul-7100-ester-10w-30-4l.html tepalą po 10000km ridos. JIs buvo patamsėjęs, bet skaidrumo nebuvo dar praradęs.
PIlnai pritariu munei, nereikia laukt, kol tepalas pajuoduos, praras skaidrumą.
Re: Viskas apie tepalus
mune23 rašė:Žinutės nuoroda Manau daug kas pastebejo, kad kai tepalas skaidrus , jis priklausomai nuo vaziavimo stiliaus gan ilgai toks ir isliekai, bet kai tik pradeda juoduot, tai ivuksta labai greit.

Tepalas gali patamset ir po keliu valandu darbo, taip turi but. Vat jei visa laika liek skaidrus, tada vertetu susirupint koks samurliakas ten buvo supiltas. Lygiai taip pat sviezias geras tepalas gali surinkt nuo anksciau likusi bruda.
Marionis rašė:Žinutės nuoroda Gera alyva turi turėti ne tik tepimo, bet ir valymo savybes. Kuo geresnės valymo savybės, tuo greičiau ji patamsėja.
Pats nebandžiau, bet sako kad pigios alyvos ilgiau skaidrios laikosi
teisingiau sakyt - prastos.
- informatikas
- Pranešimai: 553
- Užsiregistravo: 2015-10-24 07:29
- Karma: 241
Re: Viskas apie tepalus
tai jei nusiperkat mocą, kuriam tepalas nekeistas chren znajet kiek laiko, pats mocas patvory gulėjęs kelis metus, tada gal jo, yra ten ka plaut ir tepalas turi greit patamsėt
bet jei variklis tvarkingas, tepalai visą laiką keisti laiku iš kur ten kokio brudo gali būt?
bet jei variklis tvarkingas, tepalai visą laiką keisti laiku iš kur ten kokio brudo gali būt?
Re: Viskas apie tepalus
gali buti ir bus patamsejes nuo vidaus procesu, kaip degimo taip ir trinties.
Neisradinekit jus tu keitimo intervalu pagal spalva!
Neisradinekit jus tu keitimo intervalu pagal spalva!
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
- informatikas
- Pranešimai: 553
- Užsiregistravo: 2015-10-24 07:29
- Karma: 241
Re: Viskas apie tepalus
draginoid rašė:Žinutės nuoroda gali buti ir bus patamsejes nuo vidaus procesu, kaip degimo taip ir trinties.
Neisradinekit jus tu keitimo intervalu pagal spalva!
aš neišradinėju, bet jei po gerokai mažesnės ridos, nei nurodo gamintojas keitimo intervale tepalas pasidarytu juodas, manyčiau kad kažkas negerai su varikliu
Re: Viskas apie tepalus
Dalis degimo produktu, mechaninio dilimo produktai. Sudegus misiniui kazkiek jo degimo produktu nuseda ant cilindro sieneliu, sandarumas tarp stumoklio ir cilindro nera simtaprocentinis, vat juos tepalas ir nuplauna.
ieskokis API SA, visada liks toks koki supylei. Nebus jame plaunanciu ir purva laikanciu priedu.
informatikas rašė:Žinutės nuoroda bet jei po gerokai mažesnės ridos, nei nurodo gamintojas keitimo intervale tepalas pasidarytu juodas, manyčiau kad kažkas negerai su varikliu
ieskokis API SA, visada liks toks koki supylei. Nebus jame plaunanciu ir purva laikanciu priedu.
Re: Viskas apie tepalus
informatikas rašė:Žinutės nuoroda aš neišradinėju, bet jei po gerokai mažesnės ridos, nei nurodo gamintojas keitimo intervale tepalas pasidarytu juodas, manyčiau kad kažkas negerai su varikliu
Vat taip amerikonai ir keicia alyva masinoms kas pora tukstanciu, kad butu svaru

Neteisingas mastymas, kad jei juodas, reiskia blogas.
Grandine juk neplauni kas 5 kilus, ne patamseja?

Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
- informatikas
- Pranešimai: 553
- Užsiregistravo: 2015-10-24 07:29
- Karma: 241
Re: Viskas apie tepalus
pasakysiu taip, pats esu turėjęs turėjęs 5 mocus ir jais važiavęs ne po vieną sezoną, neskaitant rusiškų jaunystėj
perpardavęs esu dar daugiau, ta prasme perku- parduodu
gaunasi taip, jei mocas atvažiuoja tvarkingas, tepalas normalus, tai pakeitus niekas ten nejuoduoja greit
bet jei atvažiuoja su degutu vietoj tepalo, tokiam pakeitus.......... dar daug kartu keist reikės kol visas šūdas iš jo išsiplaus
p.s. paklauskit munes, jei manim netikit, per jo rankas tiek mocu praeina, kad čia mus visus sudėjus tiek nesigaus, žmogus iš praktikos žino
tvarkingam varikly tepalas tamsėja pamažu, palaipsniui..........nu neskaitant dyzelių
perpardavęs esu dar daugiau, ta prasme perku- parduodu
gaunasi taip, jei mocas atvažiuoja tvarkingas, tepalas normalus, tai pakeitus niekas ten nejuoduoja greit
bet jei atvažiuoja su degutu vietoj tepalo, tokiam pakeitus.......... dar daug kartu keist reikės kol visas šūdas iš jo išsiplaus

p.s. paklauskit munes, jei manim netikit, per jo rankas tiek mocu praeina, kad čia mus visus sudėjus tiek nesigaus, žmogus iš praktikos žino
tvarkingam varikly tepalas tamsėja pamažu, palaipsniui..........nu neskaitant dyzelių

Re: Viskas apie tepalus
Seniem lavonam kur smalos prisikaupe belekiek , tepalas ir tamseja tik pakeitus, tvarkinagam bendzininiui varikliui, nuo keitimo iki keitimo vazinejant normaliu rezimu, tepalas niekada nepasidarys smalos saplvos. Kaip informatikas minejo tepalas tik tamseja, bet nevirsta smalos spalva. Taigi pas ka greit tamseja, isvada viena, nes tvarkingam varikli kaip buvo mineta nera ka plaut. Nebent paliekams senas filtras, tada jis greit nudazys nauja tepala, bet ne iki smalos. O geras tepalas atlieka tikra savo paskirti-neleidzia detalem dilt, todel ir nuosedu nebuna. Taigi nereik cia paskau apie tai kaip jis neplauna todel blogas ir tt. Ir mano nebuvo rasyta kad keisti vos pradejus tamset, o tik kad nelaukt kol pavirs smala.
Gudrociam galiu parodyt kaip atrodo tepalas tvarkingam variklyje, kuris be keitimo jau nuvaziavo 9500km.
Gudrociam galiu parodyt kaip atrodo tepalas tvarkingam variklyje, kuris be keitimo jau nuvaziavo 9500km.
Re: Viskas apie tepalus
Paprastas dalykas is praktikos aptarnaujant naujus lektynem naudojamus motociklus. Jai keiti tepala smalos spalvos, dalis atejus laikui keiti sudilusias. Jai tepala keiti dar tik pradejusi keist spalva(apie smala nekalbam), varikliui atitarnavus savo valandas, detales keiciamos praktiskai be devejimosi zymiu, nes jai tepale nera nuosedu, tai ir nieks nesidevejo iki jo keitimo. O labai geri teplai tikrai sugeba iskaikyti tarpa tarp detaliu.Tai isbandyta praktiskai.
Zinoma niekad gatvem skirtai technikai to taikyt nereikia, nebent jus, tuo motociklu norite leisti pasidziaugti ir proanukiams, arba nuvaziuoti 2 milijonus be remonto.
Zinoma niekad gatvem skirtai technikai to taikyt nereikia, nebent jus, tuo motociklu norite leisti pasidziaugti ir proanukiams, arba nuvaziuoti 2 milijonus be remonto.
Re: Viskas apie tepalus
Alyva turi tamset ir tai yra normalu - degimo, trinties, oksidacijos produktai, viskas susideda. Skirtingu recepturu alyvos elgsis irgi skirtingai. Vat jei visai netamseja, tada jau reikia susirupint.
Re: Viskas apie tepalus
Du varikliai, vienas su 9400km rida nekeitus tepalo, kitas 8400km.Abiejuose skirtingi, garsus, tepalu gamintojai, vienas 9400km pusiau sintetika kitas sintetika. Ka i tai pasakys gudrieji kurmiai? Nenormalu, blogas tepalas, mauras liko variklyje? Tiems kas tai sakys leidziu pasirinktame servize isardyt tuos variklius ir paiestot to kas liko pagal juos neisplauta, As ne tik ziuriu ka isleidziu is variklio, bet ir kelis kart i metus tuos variklius, is kuriu leidziu svaru tepla, pilnai isardau, ir galiu pasakyti kad jokio nesvarumo ten nebuna.
Re: Viskas apie tepalus
UOA prasom. Vis dar tu nesuvoki, kad visas brudas kurio nesurenka filtras, lieka alyvoj (turi likti - viena is paskirciu). Pietu serviZa gali sau pasilikt.
Re: Viskas apie tepalus
Tau nors kuola ant galvos tasyk, ir rodyk balta sakydamas kad tai balta, tu vis tiek irodinesi kad tai juoda, nes tu taip nusprendei ir net neidomu kad ziuri i balta(siuo atveju i svaru tepala, ka tikiu matai pirma kart savo gyvenime) Kokia dar paskirtis? Pagal tave tepalo paskirtis surinkti bruda ir ji leisti vel per detales? Tepalo paskirtis ausinti ir neleisti detalems dilti, o bruda rinkt turi filtras, kitaip jo nebutu ir filtras reikalingas tam , nes tepalo paskirtis būti max svariu. O tepala tam ir reik keist kad kuo maziau tas brudas (pagal tave labai naudingas priedas tepalaui)gadintu detales. As sia tema baigiau. Duodu kelia...
Re: Viskas apie tepalus
seniai laikas. ka tu gali irodinet, jei tu nesuvoki proceso esmes. jei tau tepalo paskirtis tik tept, tai nx pinigus metai brangiem tepalam. tavo poreikius visiskai patenkins ir Масло М- 5з «жигулевское».
ka as matau ir kelinta karta, ne tau, sprest. kad filtras visko nesurenka, o tai ko nesurenka lieka kabet tepale. jei taip nebutu galetum linksmai 3.14stis gramdydamas nuo visu vidiniu pavirsiu.
ir tu duosi UOA popierius ar ne, kitaip tavo tos fotkes sudo vertos.
o kad neverktum va tau is pirmo pasitaikiuso gamintojo fakjuso: Poor quality oils can contribute to sludge build-up. Sludge deposits are formed by a combination of dirt, soot, partially burned fuel, oxidized motor oil, leaked coolant and condensed water vapor produced during combustion. Good-quality motor oil keeps these contaminants separated and held in suspension. They are drained with the oil and not left behind to create deposits or sludge. Using a good quality oil along with regular oil and filter changes will prevent sludge problems from occurring.
ka as matau ir kelinta karta, ne tau, sprest. kad filtras visko nesurenka, o tai ko nesurenka lieka kabet tepale. jei taip nebutu galetum linksmai 3.14stis gramdydamas nuo visu vidiniu pavirsiu.
cia pats sugalvojai?mune23 rašė:Žinutės nuoroda tas brudas (pagal tave labai naudingas priedas tepalaui)
ir tu duosi UOA popierius ar ne, kitaip tavo tos fotkes sudo vertos.
o kad neverktum va tau is pirmo pasitaikiuso gamintojo fakjuso: Poor quality oils can contribute to sludge build-up. Sludge deposits are formed by a combination of dirt, soot, partially burned fuel, oxidized motor oil, leaked coolant and condensed water vapor produced during combustion. Good-quality motor oil keeps these contaminants separated and held in suspension. They are drained with the oil and not left behind to create deposits or sludge. Using a good quality oil along with regular oil and filter changes will prevent sludge problems from occurring.
Re: Viskas apie tepalus
CerBeR rašė:Žinutės nuoroda
o kad neverktum va tau is pirmo pasitaikiuso gamintojo fakjuso: Poor quality oils can contribute to sludge build-up. Sludge deposits are formed by a combination of dirt, soot, partially burned fuel, oxidized motor oil, leaked coolant and condensed water vapor produced during combustion. Good-quality motor oil keeps these contaminants separated and held in suspension. They are drained with the oil and not left behind to create deposits or sludge. Using a good quality oil along with regular oil and filter changes will prevent sludge problems from occurring.
vienas apie "Good-quality motor oil", kitas apie "Good-quality motor" tai ir nesussišnekat

Re: Viskas apie tepalus
Man irgi pasirodė, kad ir mune23 ir CerBeR kalba tą patį, tik kitais žodžiais. Filtras surenka dideles dalis, o molekules surenka tepalas, dėl ko ir keičia spalvą. Bet mes visi suprantam apie ką eina kalbą, kai tepalas būna juodas kaip smala, ir kai jis būna tamsus, bet skaidrus, kaip karamelė. Skirtumas yra.
Pertrauksiu ginčą ne į temą: kokiu principu veikia, kai pvz 125cc ybr'e visai nėra tepalo filtro? Variklis nedyla? Šiukšlės sukasi tam pačiam tepale kol išpili? Variklio ilgaamžiškumas ne kartą raportuotas virš 100.000 km, kaip tiek išgyvena be filtro? Ar mažai jėgos, tai niekas nesidėvi?
Pertrauksiu ginčą ne į temą: kokiu principu veikia, kai pvz 125cc ybr'e visai nėra tepalo filtro? Variklis nedyla? Šiukšlės sukasi tam pačiam tepale kol išpili? Variklio ilgaamžiškumas ne kartą raportuotas virš 100.000 km, kaip tiek išgyvena be filtro? Ar mažai jėgos, tai niekas nesidėvi?
Grįžti į “Remontas ir techniniai klausimai”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra