Viskas apie tepalus
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Viskas apie tepalus
Priima visose oficialiose stambiagabaričių šiukšlių surinkimo aikštelėse.
Yra specialus gardas skysčiams. Svarbiausia, kad skystis būtų sandariai uždarytas ir neišsipiltų netyčia nuvertus butelį ar kanistrą.
Yra specialus gardas skysčiams. Svarbiausia, kad skystis būtų sandariai uždarytas ir neišsipiltų netyčia nuvertus butelį ar kanistrą.
Viskas apie tepalus
Tepalas keistas pries du metus nuvaziuota apie 1000 km, keisti ar ne?
Kawasaki zx6r (nebėra)
Yamaha XT600 (nebėra)
Yamaha XVS1100 (nebėra)
Kawasaki VN900 (nebėra)
Triumph Sprint ST 1050
Yamaha XT600 (nebėra)
Yamaha XVS1100 (nebėra)
Kawasaki VN900 (nebėra)
Triumph Sprint ST 1050
Viskas apie tepalus
Bus dregmes prikaupta, susidariusiu rugsciu, geriau naujus supilt.
Viskas apie tepalus
Nežinojau, kad stambiagabaritės aikštelės surenka, ačiū!
Viskas apie tepalus
i tema apie "motociklinius" tepalus
Viskas apie tepalus
Pasiskaitymai http://www.oil-club.ru/forum/topic/2895 ... l-mineral/
Priedu pagrindiniai gamintojai: Lubrizol, Exxon, Afton, Infineum, Chemtura.
Priedu pagrindiniai gamintojai: Lubrizol, Exxon, Afton, Infineum, Chemtura.
Viskas apie tepalus
Kas kiek laiko keiciami tepalai motociklui? Kas 6000 km?
Kawasaki zx6r (nebėra)
Yamaha XT600 (nebėra)
Yamaha XVS1100 (nebėra)
Kawasaki VN900 (nebėra)
Triumph Sprint ST 1050
Yamaha XT600 (nebėra)
Yamaha XVS1100 (nebėra)
Kawasaki VN900 (nebėra)
Triumph Sprint ST 1050
Viskas apie tepalus
Pagal manualą, arba kasmet. Sprintui tikrai yra didesnis range nei 6k km (patikslinau - tau rekomenduoja kas 10k).
Drop a gear and disappear.
Viskas apie tepalus
Aisku. Dekui
Kawasaki zx6r (nebėra)
Yamaha XT600 (nebėra)
Yamaha XVS1100 (nebėra)
Kawasaki VN900 (nebėra)
Triumph Sprint ST 1050
Yamaha XT600 (nebėra)
Yamaha XVS1100 (nebėra)
Kawasaki VN900 (nebėra)
Triumph Sprint ST 1050
Viskas apie tepalus
maniskio senam manuale 6k, naujesniam - 8k, palildyme - 10k. dar priklauso nuo paciu tepalu. vieni issidirba greit, kiti ilgai laiko.
Viskas apie tepalus
CerBeR rašė:dar priklauso nuo paciu tepalu. vieni issidirba greit, kiti ilgai laiko.
Šitas punktas yra toks pats mistinis ir subjektyvus, kaip ir "ar keisti tepalus pavasarį prieš išvažiuojant iš garažo, ar rudenį po įvažiavimo žiemoti". Nei to įmanoma pamatuoti realiomis sąlygomis, nei moksliniai universitetų tyrimai kažką praktinio išryškina.
Drop a gear and disappear.
Viskas apie tepalus
Laboratorine analize daug gali pasakyt, nera ten jokios mistikos.
http://www.oil-club.ru/forum/topic/3151 ... -i-9200km/
http://www.oil-club.ru/forum/topic/3151 ... -i-9200km/
Viskas apie tepalus
Decoy rašė:Žinutės nuorodaCerBeR rašė:dar priklauso nuo paciu tepalu. vieni issidirba greit, kiti ilgai laiko.
Šitas punktas yra toks pats mistinis ir subjektyvus, kaip ir "ar keisti tepalus pavasarį prieš išvažiuojant iš garažo, ar rudenį po įvažiavimo žiemoti". Nei to įmanoma pamatuoti realiomis sąlygomis, nei moksliniai universitetų tyrimai kažką praktinio išryškina.
taip taip, bet teorijos yra ir žiemojime ir pavasario laukiant, o dėl "įsidirbimo" taigi auto dabar mada su "long life 25kkm." resursais.
p.s. už atlanto kažkada ekologiškų pažiūrų biurokratai skundėsi kad statistiškai auto vairuotojai tepalus keičia per dažnai ir per dažnais intervalais :
tai nuo motociklininko statistikos užlinktų jie
Viskas apie tepalus
Aišku kas tyrimai yra mistiniai (tiksliau - minstiniai paprastam žmogui, neneša jam naudingos informacijos), ką jie pvz tau sako? Kiek senesnis variklis atiduota tepalams siukšlių? Ir ką tai lemia? Iš normos ribų niekas neišėjo. Vanduo užverda prie 100 laipsnių nepriklausomai nuo to, ar virdulio spiralė kaista iki 500 ar 700.
Atsirpašau, jeigu kažko nematau. Bet, panašu, kad komentaruose yra daugiau praktinės informacijos.
Ypač man imponuoja šitas:
Asmeniškai perku Motul dėl moralinių sumetimų, man patinka šita kompanija, ji remia MotoGP, todėl man yra maloniau sumokėti keliais eur brangiau. Dar kažkiek dėl to, kad jų raudoną skystį sunkiau padirbti, bet 90-tieji jau toli už nugaros. Kažkokių esminių privalumų technologinių - nemanau, kad yra.
Atsirpašau, jeigu kažko nematau. Bet, panašu, kad komentaruose yra daugiau praktinės informacijos.
Ypač man imponuoja šitas:
dtsymbal rašė:А нитрация эта что показывает? Я еще не все аспекты освоил.
По поводу измерения содержания топлива. Не вижу смысла тратить деньги на это. В прошлый раз померили - поняли, что в мото повышенный уровень по сравнению с авто. Примем это как норму для мотоциклов. Я склоняюсь к версии, что первоначальное падение вязкости на пару единиц, которое мы видим в первой пробе для каждого масла - это от разбавления топливом. По характеристикам у свежего Motul 13.5, у Eni - 13.6. Далее происходит постепенное разрушение загустителя (шестернями КПП?), и масло стремится к вязкости базового масла. Судя по 5W у ENI меньше вязкость базы, чем у Motul, поэтому и падение сильнее. Сильнее искусственно тянули вязкость вверх - сильнее падение.
При этом наблюдаем, что меньшая вязкость не ведет к большему износу. Есть еще один аспект в мото, которого нет в авто. Это мягкость переключения передач. Это то, что замечают обычные пользователи. Часто можно читать отзывы типа стала КПП более жестко переключаться, значит масло испортилось и пора его менять. Не испортилось оно, а просто стало более жидким.
Поэтому я придерживаюсь мнения, что лить в мото надо изначально более вязкое масло 10W50 или 15W50. Вязкость его тоже упадет. И если фактическая вязкость в процессе эксплуатации будет находиться в диапазоне 12-16, то вот и получится масло "реальное 40 для мото". Это направление для следующих тестов, которые я планирую.
Если смотреть на колонки "дельта" в таблице, то во втором случае пробег в км на 17% больше. Наш тест пилот сказал, что гонял быстрее и больше ездил по трассе. Не заставишь же его ездить медленнее, если ему надо быстрее Я считаю пробег в моточасах важнее пробега в км. Вот поэтому и подогнали так, что в моточасах он равен, а в км отличается.
У Eni гидрокрекинг + немного ПАО. Motul состав скрывает, хотя можно предположить, что там то же самое. У Eni MSDS лежат в открытом доступе https://msds.eni.com...false&lingua=EN У Eni 2 серии масел: покруче Racing на гидрокрекинге https://oilproducts....s/i-ride-racing и попроще Moto на 2й группе https://oilproducts....ils/i-ride-moto
Нет вязкости 50 на гидрокрекинге. Вот думаю смешать 5W40 + 10W60 50/50 чтоли
Asmeniškai perku Motul dėl moralinių sumetimų, man patinka šita kompanija, ji remia MotoGP, todėl man yra maloniau sumokėti keliais eur brangiau. Dar kažkiek dėl to, kad jų raudoną skystį sunkiau padirbti, bet 90-tieji jau toli už nugaros. Kažkokių esminių privalumų technologinių - nemanau, kad yra.
Drop a gear and disappear.
Viskas apie tepalus
"Aišku kas tyrimai yra mistiniai (tiksliau - minstiniai paprastam žmogui, neneša jam naudingos informacijos)," - LOL, uztat informacijos inesa marketingistai.
Motul neperku, nes nematau uz ka moket tokius pinigus. marketinginis Estercoredoublesuperextrapizdets, o realybej tas pats hidrokriakas su trupuciu PAO ir laseliu Esteriu nekatit. Eilinis blenderis.
Remia jie ten ar neremia man vienodai, nx man ju remima apmoket. Padirbineja ji lygiai taip pat sekmingai.
Motul neperku, nes nematau uz ka moket tokius pinigus. marketinginis Estercoredoublesuperextrapizdets, o realybej tas pats hidrokriakas su trupuciu PAO ir laseliu Esteriu nekatit. Eilinis blenderis.
Remia jie ten ar neremia man vienodai, nx man ju remima apmoket. Padirbineja ji lygiai taip pat sekmingai.
Viskas apie tepalus
Nu va, matai, patvirtinai mano nuomone - skirtumo nėra, moki už prestyžą.
Kažkas sutinka tą daryti, kažkas ne.
Tas pats kas pasirinkimas tarp Samsung'o, Nokia, Meizu ir Xiaomi - žinome, jog du pirmi turi rimtesnias gamyklas ir gražesnę istoriją, gal standartai kokybės kažkiek aukštesni. Tačiau skambinti, naudoti skype, visokias navigacijas ir t.t. - tas visiškai neįtakoja.
Kažkas sutinka tą daryti, kažkas ne.
Tas pats kas pasirinkimas tarp Samsung'o, Nokia, Meizu ir Xiaomi - žinome, jog du pirmi turi rimtesnias gamyklas ir gražesnę istoriją, gal standartai kokybės kažkiek aukštesni. Tačiau skambinti, naudoti skype, visokias navigacijas ir t.t. - tas visiškai neįtakoja.
Drop a gear and disappear.
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Viskas apie tepalus
Kadangi nėra skirtumo tarp tepalų, tai kur Vilniuje galima pigiausiai gauti nepadirbto pusiau sintetinio 10W-40 4T 3 litrus tepalo?
Kol kas pigiausiai randu FastMX ariklio alyva Repsol MOTO RIDER 4T 10W-40 1L 6,70 €.
Keturių litrų kanistras 6,03 € / litras.
Na, kas rasite pigiau?
Kol kas pigiausiai randu FastMX ariklio alyva Repsol MOTO RIDER 4T 10W-40 1L 6,70 €.
Keturių litrų kanistras 6,03 € / litras.
Na, kas rasite pigiau?
Viskas apie tepalus
imi bet ka kur parasyta ACEA A3/B3, A3/B4.
Viskas apie tepalus
Bikeshop'e yra neblogas variantas: Olandiška sintetinė alyva VROOAM VR50 4T 10W-40 4L, e-kaina 27 eurai (6.75e/l). Sekmadienį galima buvo nupirkti už 5,73 eur/l Pyliau į VT1100, skirtumo tarp jo ir analogiško Motul 5100 nepastebėjau jokio.
http://www.bikeshop.lt/vrooam-vr50-4t-s ... 40-4l.html
http://www.bikeshop.lt/vrooam-vr50-4t-s ... 40-4l.html
Drop a gear and disappear.
Viskas apie tepalus
Rapolas turi pigiau, už 5,40€, tik nežinia, ar keturlitriais prekiauja. Jau nuo pernai stebiu šiuos tepalus, draugelis rekomendavo, kad gera kaina, sakiau šiemet pats tokius irgi užsipilsiu. Šiaip prekiaudavo anksčiau jais Eneos baltic, 4l už 31€
Grįžti į “Remontas ir techniniai klausimai”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra