Viskas apie tepalus
Viskas apie tepalus
Sveiki,
Manau tikrai bus aktualu ne man vienam.
Taigi , domina Jusu ismintis siuo klausimu:
oru ausinamas 1.2l variklis - naudojau 10w40 pusiau sintetinius tepalus - nurodyta manuale siauresniam klimatui. Forumuose isskaiciau jog daug geriau/tyliau variklis dirba su mineraline alyva, nes si yra klampesne ir labiau tinkama oru ausinamiems varikliams. Taciau, taip pat, radau informacijos jog sekmingai yra naudojami ir 20w50 pusiau sintetiniai.
Klausimas - ar turi mineraliniai tepalai kazkokiu tai savybiu, kuriu neturi pusiau / pilnai sintetiniai tepalai ir taip tampa tinkamesni oru ausinamam varikliui ?
Jei visdelto reiktu naudoti mineralinius tepalus, o pas mane pries tai buvo pusiau sintetiniai - ar reikalinga kazkokia "nutepalinimo "procedura pries pilant nauja tepala?
Dekui.
Manau tikrai bus aktualu ne man vienam.
Taigi , domina Jusu ismintis siuo klausimu:
oru ausinamas 1.2l variklis - naudojau 10w40 pusiau sintetinius tepalus - nurodyta manuale siauresniam klimatui. Forumuose isskaiciau jog daug geriau/tyliau variklis dirba su mineraline alyva, nes si yra klampesne ir labiau tinkama oru ausinamiems varikliams. Taciau, taip pat, radau informacijos jog sekmingai yra naudojami ir 20w50 pusiau sintetiniai.
Klausimas - ar turi mineraliniai tepalai kazkokiu tai savybiu, kuriu neturi pusiau / pilnai sintetiniai tepalai ir taip tampa tinkamesni oru ausinamam varikliui ?
Jei visdelto reiktu naudoti mineralinius tepalus, o pas mane pries tai buvo pusiau sintetiniai - ar reikalinga kazkokia "nutepalinimo "procedura pries pilant nauja tepala?
Dekui.
Re: Viskas apie tepalus
Geriausia, ka gali daryti, naudoti alyva pagal manuala
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Re: Viskas apie tepalus
draginoid rašė:Žinutės nuoroda Geriausia, ka gali daryti, naudoti alyva pagal manuala
ok , supratau namioka del dviracio isradinejimo
Gal gali paaiskinti kokio klampumo tai tepalai - nukopinau is manualo:
VISCOSITY - SAE 50 - Above 60°(16°C)
ar cia taspats kas - SAE 20W50 ?
dekui
Re: Viskas apie tepalus
pritariu draginoid. bandžiau pilti tirštesnius į orinuką XJ600, jokio teigiamo efekto. neigiami aspektai - sankaba link galo, tai kol būdavo šaltas variklis tekdavo pasistūmėt, kad begį įjungus neužgestų. po to supyliau 10w40, kaip rekomenduoja gamintojas, erikalai su sankaba pasitaisė. triumfui irgi bandžiau įvairias avriancijas, bet sumoj likau prie gamintojų rekomenduotų parametrų. Be viso ko dar ir eurų susitaupo nemenkai.
Re: Viskas apie tepalus
Fo! rašė:Žinutės nuorodadraginoid rašė:Žinutės nuoroda Geriausia, ka gali daryti, naudoti alyva pagal manuala
ok , supratau namioka del dviracio isradinejimo
Gal gali paaiskinti kokio klampumo tai tepalai - nukopinau is manualo:
VISCOSITY - SAE 50 - Above 60°(16°C)
ar cia taspats kas - SAE 20W50 ?
dekui
Jei rasoma tik SAE50 arba SAE20W, tai monogreidinel alyvos, tinkancios arba vasarai arba ziemai.
SAE 20W50 visasezone alyva, grubiai tariant.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Re: Viskas apie tepalus
Mineralinė alyvą neturi jokių pranašumų prieš sintetinę ar dalinai sintetinę.
Na išskyrus kainą
Na išskyrus kainą
Re: Viskas apie tepalus
storms rašė:Žinutės nuoroda Mineralinė alyvą neturi jokių pranašumų prieš sintetinę ar dalinai sintetinę.
Na išskyrus kainą
Reikia tik inesti aiskumo del alyvu: jos buna mineralinio ir sintetinio pagrindo. 100% sint ir yra sintetiniu pagrindu.
O pranasumas stabilume ir visgi geresnis tepimas bei ilgesnis naudojimas (long life)
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Re: Viskas apie tepalus
Forumuose isskaiciau jog daug geriau/tyliau variklis dirba su mineraline alyva, nes si yra klampesne ir labiau tinkama oru ausinamiems varikliams.
10W40 klampumas bus vienodas visu rusiu, bent jau pradzioj, su laiku keisis. svarbiausia, kiek ilgai tas savo savybes islaikys.
siaip kai teko paskaityt kai kuriu, kad tepalus keicia kas 3000km (normaliai vazinejant, kas du, tris menesius) be stipriu apkrovu, tai galima pilt bet koki kokybiska, atitinkanti gamintojo reikalavimus.
tepalus galima maisyt ir nesukt galvos, jei reikia papildyt, galima drasiai pilt koks po ranka papuole, pusiau sintetika, sintetika, jokio skirtumo.
storms rašė:Žinutės nuoroda Mineralinė alyvą neturi jokių pranašumų prieš sintetinę ar dalinai sintetinę.
Na išskyrus kainą
ne visai tiesa. mineraline baze su gerai parinktais priedais gali buti geresne uz sintetine baze su prasteniu priedu kokteiliu.
Re: Viskas apie tepalus
CerBeR rašė:ne visai tiesa. mineraline baze su gerai parinktais priedais gali buti geresne uz sintetine baze su prasteniu priedu kokteiliu.
Vieno gamintojo lineupe paprastai mineralkė būna prasčiausia. Bet taip, yra gerų mineralkių, bet jos vis tiek nėra geriau
Re: Viskas apie tepalus
Ne visiems motorams tinka sintetika, ypac seniems.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Re: Viskas apie tepalus
Noriu paklausti, kaip keiciate alyva: kiekviena karta kartu su filtru, ar pagal gamintojo rekomendacija- kas ketvirta karta filtras keiciamas?
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Re: Viskas apie tepalus
kas antra.
Re: Viskas apie tepalus
Kai filtro kaina kapeikos, lyginant su pačia alyva, tai nematau prasmės nekeist kiekvieną kartą
Re: Viskas apie tepalus
civic rašė:Žinutės nuoroda Kai filtro kaina kapeikos, lyginant su pačia alyva, tai nematau prasmės nekeist kiekvieną kartą
As irgu taip masciau, bet, jei taip siuloma, gal galima ir tas kapeikas pataupyti?
Plius susitaupo ir puse litro alyvos per, karta, reiskia 1.5 litro per 3 kartus
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Re: Viskas apie tepalus
Taip ir palieki senos alyvos puse litro o per kelis kartus ir visa sena susikaupe.
Re: Viskas apie tepalus
4xRG rašė:Žinutės nuoroda Taip ir palieki senos alyvos puse litro o per kelis kartus ir visa sena susikaupe.
Logiska, bet nesinori galvoti, kad gamintojas tycia siulo nekeisti filtro, kad pakenkti.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Re: Viskas apie tepalus
draginoid rašė:Žinutės nuorodacivic rašė:Žinutės nuoroda Kai filtro kaina kapeikos, lyginant su pačia alyva, tai nematau prasmės nekeist kiekvieną kartą
As irgu taip masciau, bet, jei taip siuloma, gal galima ir tas kapeikas pataupyti?
Plius susitaupo ir puse litro alyvos per, karta, reiskia 1.5 litro per 3 kartus
Kokio dydzio tas filtras pas tau,nes pas man tai kokius 150-200 mililitru ir sutalpinsi i filtra.
Re: Viskas apie tepalus
Kas del tepalu keitimo, tai gamintojas nurodo maximalu intervala, kurio nereiketu virsyti. Bet tas nera visai individualu ir tikslu kiekvienam vaziuotojui. Nepamirskim kad tas intervalas nustatomas atsizvelgiant i tai kad motociklas vaziuotu taip, kaip europieciai vaziuoja- po kelis simtus km min i darba kas dien, o kelaiuninkai isvis per sezona koki 25k min vinioja. Taigi musu salygom nebutina stengtis nekeisti tepalu kol nepasieksime gamintojo nurodytos ribos. Pas mus ir klimatas, ir atstumu tokiu ner, nes dauguma isvis tik uzveda ir vel gesina po keliu ar keliolikos km. Tepalu keitima reiktu nusisttyti paciam, pagal tai kaip naudojasi variklis. Tepalo funkcija variklyje yra uzpildyti tarpus tarp besitrinanciu detaliu. Detales neturi tarpusavyje kontaktuot ir dilt, turi dilti tik tepalas. Toks butu idealus tepalas , bet tokio nera ir po kurio laiko prarades savybes tepalas vis maziau atlieka sia funkcija, todel detales vis tiek pradea dilti, ir tai mes matome tepalo spalvoje. Pajuodavus tepalui, jau tarp detaliu atsiranda ne tik tepalas kaip turetu būti, bet ir metalo priemaisos ir kitoks brudas. Taigi detales jau trinasi nebe i svaru tepala bet i kazka abrazyvaus. Ir kuo ilgiau nekeisim tuo daugiau dils variklis. Manau daug kas pastebejo, kad kai tepalas skaidrus , jis priklausomai nuo vaziavimo stiliaus gan ilgai toks ir isliekai, bet kai tik pradeda juoduot, tai ivuksta labai greit. Jai pvz jus nuvaziavot 6000km su skaidriu, tai vos jam radejus juoduot, po 1000km jis jau visai bus juodas. Tai todel kad jau vyksta nebe tepimas, bet dilimas.
Taigi reiktu stebeti teplao spalva ir idelu butu ji keisti iki tol kol jis nepasidare smalos spalvos.
Taigi reiktu stebeti teplao spalva ir idelu butu ji keisti iki tol kol jis nepasidare smalos spalvos.
Re: Viskas apie tepalus
Juoda alyvos spalva nera rodiklis ta alyva keisti.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Grįžti į “Remontas ir techniniai klausimai”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra