Geležinis pasturgalis 1600km/24val..
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Geležinis pasturgalis 1600km/24val..
Įkeliu savo iššūkio aprašymą.
Važiavau 2015 m. gegužės 15 d.
1630 km per 23,5 val. done!
IronButt'as pavyko
Finalinis sustojimas buvo degalinėje Valkininkuose, nes iki Vilniaus nebebūčiau spėjęs.
Iš esmės žygis praėjo gerai, pamačiau daug Lenkijos, labai daug vingiuotų keliukų, mašinų ir furų. Šeštadienis buvo gražus, todėl šiaurinėje Lenkijos dalyje sutikau labai daug motociklininkų.
Taigi žygis buvo OK, tik kitą kartą tokiems iššūkiams rinksiuosi kuo daugiau greitkelių, nes siauri keliukai ir strigimai už furų labai stabdo ir vargina. Kartas 5 - 10 km negali aplenkti fūros. Beveik pusė kelio buvo panaši į Senąjį Molėtų plentą tik su geresniu asfaltu, furomis ir miesteliais kas 2 km. Taip lengvai neaplensi.
Dėl šitų vingiuotų ir siaurų keliukų atsilikau nuo grafiko bent keliom valandom. Tai stovint Poznanėje apie 17 val. buvo tikrai liūdna nuotaika, kad dar 700km teks tamsoje įveikti. Na, bet niekur nedingsi ir variau pirmyn.
Aš variau nuo Poznanės per Varšuvą link Bialystoko. Tai visą kelią iki Varšuvos buvo A2 (E67) greitkelis. Jis mokamas, bet to vertas. Aš trijose mokėjimo punktuose bendrai palikau 39 zl. Su Varšuva buvo viskas idealiai. Per pačią Varšuvą tikrai eina platus keliais ir dažnai dengtas gražiomis arkomis. Per Varšuvą variau apie 23 val. vietiniu laiku. Buvo gana ramus eismas. Labai rekomenduoju. Patį greitkelį irgi labai rekomenduoju, nes gali laikyti didelį greitį, nereikia nuolat kažko lenkti. Gausu stovėjimo aikštelių su padoriais tualetais poilsiu, etc.
Bet didžiausias iššūkis yra tarp Bialystoko ir Augustowo ir tarp Augustowo ir Suwalkų. Čia kelias siauras ir dažnai provežuotas. Taigi 4 val. nakties per lietų ir tarp furų šis kelionės etapas buvo sunkiausias. Iš esmės provežos Lenkijoje pasitaikydavo, bet rečiau.
Apibendrinimas:
Motociklas: BMW R110RS
Maršrutas: Vilnius - Kaunas - Olsztyn - Gdansk - Bydgoszcz - Poznan - Warszawa - Bialystok - Augustow - Valkininkai
Žygio startas 6:37 Vilniuje
Žygis finišas 6:16 Valkininkuose
1630 km
Vidutinis greitis (vertinant tik laiką, kai buvo važiuojama) 90,3 km/h
Bendras vidutinis greitis 72,9 km/h (čia jau įskaičiuotas parvažiavimas iki Vilniaus garažo)
Maks greitis 155 km/h
Vingiuotuose keliukuose važiavau apie 70 - 100 km/h priklausomai nuo eismo sąlygų ir furų.
Greitkeliuose 120 km/h
Magistralėse 140-150km/h (Dvi mokamos magistralės A1 ir A2. Laba rekomenduoju)
Patarimai iš patirties:
1. Turėti kuprinę/gertuvę. Labai padeda nuolat pagurkšnoti vandens. Jokios kavos ar energtinių gėrimų, nes jie veikia trumpai. Aš per visą kelionę gėriau tik vandenį. Be to vandens pagėrimas padeda neapsnūsti naktį.
2. Turėti ir storesnes pakaitines pirštines. Ryte ir naktį važiavau su žieminėmis pirštinėmis, nes oras buvo apie +7.
3. Su savimi turėti riešutų ir razinų. Jokių šokoladukų. Visos kelionės metu du kartus valgiau šiltų striubų degalinėse, visa kita riešutai ir razinos. Neapkrauni skrandžio ir negaišti laiko tualete
4. Stoti kas 200 km pailsėti. Man tarp didžiųjų miestų kartais būdavo apie 150 - 160 km. Jaučiausi, kad per mažais atstumais stoju.
5. Jeigu išeina susiplanuokite "blogesnį" kelią ryte ir dieną, o vakarui ir nakčiai pasiliktikite greitkelius ir kitus plačius ir nevarginančius kelius.
6. Jei vieni važiuojate, trackingas yra gerai. Artimiesiems ramiau, be to jei kas nutiktų gal padėtų. Man kelis kartus mobilus nebegaudė jokio ryšio, todėl turėjau perkrauti telefoną, tikriausiai dėl to iš greenalp žemėlapio dingdavo įveiktas maršrutas.
Sunkiausi kelionės momentai:
4 - 5 val. ryte važiuojant link Augustowo lijo, labai atšalo, ėmė miegas, furos kaip traukiniai po 5 - 6 vnt. kolonoje laiko apie 95km/h vingiuotuose keliukuose. Dėl šlapio asfalto ir nuovargio pradėjau bijoti posūkiuose guldyti motociklą, atitinkamai sulėtėjau. Buvo sunku, kelis kartus stojau prasibudinti. Turėjau lietaus aprangą (kombinezoną), bet nusprendžiau taupyti laiką ir nesirengti.
Lietuvoje apie 6 val. tarp Alytas ir Valkininkų. Miegas pirmą kartą bandė sulipinti akis. Stojau daryti mankštelę.
Nutikimai:
Kažkur šiaurės Lenkijoje vingiuotuose keliukuose pasisveikinęs su prasilenkiančiu motociklininku nepastebėjau staigaus posūkio į miestelį. Staigiai sabdžiau, užsiblokavo galinis ratais, tai galas čiuožė ir žviegė kokius 15m. Susimoviau, nes tuo pačiu išspaudžiau sankabą.
Tą pačią nesąmone padariau Olsztyne mieste su sankaba ir galiniu stabdžiu prie šviesofor. Vaikai nedarykite taip, baisu!
Greitkelyje A2 Varšuvos priemiestyje (2 eismo juostos). Lengvoji aplenkė dvi viena paskui varančias furas ir užkišo. Baisu, kai matai kaip mėtosi į šonus du staigiai stabdandtys vilkikai. Aš tuo metu ruošiausi prasilenkti su jais.
Kelyje iš Suwalkų link sienos stirna pasitiko mane šalikelėje. Ženklai apie laukinius gyvūnus nemeluoja.
Važiavau 2015 m. gegužės 15 d.
1630 km per 23,5 val. done!
IronButt'as pavyko
Finalinis sustojimas buvo degalinėje Valkininkuose, nes iki Vilniaus nebebūčiau spėjęs.
Iš esmės žygis praėjo gerai, pamačiau daug Lenkijos, labai daug vingiuotų keliukų, mašinų ir furų. Šeštadienis buvo gražus, todėl šiaurinėje Lenkijos dalyje sutikau labai daug motociklininkų.
Taigi žygis buvo OK, tik kitą kartą tokiems iššūkiams rinksiuosi kuo daugiau greitkelių, nes siauri keliukai ir strigimai už furų labai stabdo ir vargina. Kartas 5 - 10 km negali aplenkti fūros. Beveik pusė kelio buvo panaši į Senąjį Molėtų plentą tik su geresniu asfaltu, furomis ir miesteliais kas 2 km. Taip lengvai neaplensi.
Dėl šitų vingiuotų ir siaurų keliukų atsilikau nuo grafiko bent keliom valandom. Tai stovint Poznanėje apie 17 val. buvo tikrai liūdna nuotaika, kad dar 700km teks tamsoje įveikti. Na, bet niekur nedingsi ir variau pirmyn.
Aš variau nuo Poznanės per Varšuvą link Bialystoko. Tai visą kelią iki Varšuvos buvo A2 (E67) greitkelis. Jis mokamas, bet to vertas. Aš trijose mokėjimo punktuose bendrai palikau 39 zl. Su Varšuva buvo viskas idealiai. Per pačią Varšuvą tikrai eina platus keliais ir dažnai dengtas gražiomis arkomis. Per Varšuvą variau apie 23 val. vietiniu laiku. Buvo gana ramus eismas. Labai rekomenduoju. Patį greitkelį irgi labai rekomenduoju, nes gali laikyti didelį greitį, nereikia nuolat kažko lenkti. Gausu stovėjimo aikštelių su padoriais tualetais poilsiu, etc.
Bet didžiausias iššūkis yra tarp Bialystoko ir Augustowo ir tarp Augustowo ir Suwalkų. Čia kelias siauras ir dažnai provežuotas. Taigi 4 val. nakties per lietų ir tarp furų šis kelionės etapas buvo sunkiausias. Iš esmės provežos Lenkijoje pasitaikydavo, bet rečiau.
Apibendrinimas:
Motociklas: BMW R110RS
Maršrutas: Vilnius - Kaunas - Olsztyn - Gdansk - Bydgoszcz - Poznan - Warszawa - Bialystok - Augustow - Valkininkai
Žygio startas 6:37 Vilniuje
Žygis finišas 6:16 Valkininkuose
1630 km
Vidutinis greitis (vertinant tik laiką, kai buvo važiuojama) 90,3 km/h
Bendras vidutinis greitis 72,9 km/h (čia jau įskaičiuotas parvažiavimas iki Vilniaus garažo)
Maks greitis 155 km/h
Vingiuotuose keliukuose važiavau apie 70 - 100 km/h priklausomai nuo eismo sąlygų ir furų.
Greitkeliuose 120 km/h
Magistralėse 140-150km/h (Dvi mokamos magistralės A1 ir A2. Laba rekomenduoju)
Patarimai iš patirties:
1. Turėti kuprinę/gertuvę. Labai padeda nuolat pagurkšnoti vandens. Jokios kavos ar energtinių gėrimų, nes jie veikia trumpai. Aš per visą kelionę gėriau tik vandenį. Be to vandens pagėrimas padeda neapsnūsti naktį.
2. Turėti ir storesnes pakaitines pirštines. Ryte ir naktį važiavau su žieminėmis pirštinėmis, nes oras buvo apie +7.
3. Su savimi turėti riešutų ir razinų. Jokių šokoladukų. Visos kelionės metu du kartus valgiau šiltų striubų degalinėse, visa kita riešutai ir razinos. Neapkrauni skrandžio ir negaišti laiko tualete
4. Stoti kas 200 km pailsėti. Man tarp didžiųjų miestų kartais būdavo apie 150 - 160 km. Jaučiausi, kad per mažais atstumais stoju.
5. Jeigu išeina susiplanuokite "blogesnį" kelią ryte ir dieną, o vakarui ir nakčiai pasiliktikite greitkelius ir kitus plačius ir nevarginančius kelius.
6. Jei vieni važiuojate, trackingas yra gerai. Artimiesiems ramiau, be to jei kas nutiktų gal padėtų. Man kelis kartus mobilus nebegaudė jokio ryšio, todėl turėjau perkrauti telefoną, tikriausiai dėl to iš greenalp žemėlapio dingdavo įveiktas maršrutas.
Sunkiausi kelionės momentai:
4 - 5 val. ryte važiuojant link Augustowo lijo, labai atšalo, ėmė miegas, furos kaip traukiniai po 5 - 6 vnt. kolonoje laiko apie 95km/h vingiuotuose keliukuose. Dėl šlapio asfalto ir nuovargio pradėjau bijoti posūkiuose guldyti motociklą, atitinkamai sulėtėjau. Buvo sunku, kelis kartus stojau prasibudinti. Turėjau lietaus aprangą (kombinezoną), bet nusprendžiau taupyti laiką ir nesirengti.
Lietuvoje apie 6 val. tarp Alytas ir Valkininkų. Miegas pirmą kartą bandė sulipinti akis. Stojau daryti mankštelę.
Nutikimai:
Kažkur šiaurės Lenkijoje vingiuotuose keliukuose pasisveikinęs su prasilenkiančiu motociklininku nepastebėjau staigaus posūkio į miestelį. Staigiai sabdžiau, užsiblokavo galinis ratais, tai galas čiuožė ir žviegė kokius 15m. Susimoviau, nes tuo pačiu išspaudžiau sankabą.
Tą pačią nesąmone padariau Olsztyne mieste su sankaba ir galiniu stabdžiu prie šviesofor. Vaikai nedarykite taip, baisu!
Greitkelyje A2 Varšuvos priemiestyje (2 eismo juostos). Lengvoji aplenkė dvi viena paskui varančias furas ir užkišo. Baisu, kai matai kaip mėtosi į šonus du staigiai stabdandtys vilkikai. Aš tuo metu ruošiausi prasilenkti su jais.
Kelyje iš Suwalkų link sienos stirna pasitiko mane šalikelėje. Ženklai apie laukinius gyvūnus nemeluoja.
Re: Geležinis pasturgalis 1600km/24val..
Didelis istvermes isbandymas. Jei vaziuociau tai rinkciausi vaziuoti i siaure pvz Klaipeda - Talinas - Vilnius. Kiek vaziaves per Lenkija automobiliu negaliu nieko gero prisiminti isskyrus tas kelias tuscias autostradas su 140 greiciu.
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Re: Geležinis pasturgalis 1600km/24val..
Lenkijoje dėka tų greitkelių galima padaryti labaoli greitą maršrutą. Pvz Vilnius - Varšuva - Berlynas - Dresdenas.
Mąsčiau ir apie ratą per Baltijos šalis, bet Latvijoje keliai baisūs, o Estijoje policininkai labai griežti.
Mąsčiau ir apie ratą per Baltijos šalis, bet Latvijoje keliai baisūs, o Estijoje policininkai labai griežti.
Re: Geležinis pasturgalis 1600km/24val..
Tinkladraskis rašė:Žinutės nuorodaMąsčiau ir apie ratą per Baltijos šalis, bet Latvijoje keliai baisūs, o Estijoje policininkai labai griežti.
Tai per Latvija bekele važiuok juk turi endurke
Re: Geležinis pasturgalis 1600km/24val..
Naujuosiuose Valkininkuose degalinės nėra. Tikslumo dėlei pasitaisyk
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Re: Geležinis pasturgalis 1600km/24val..
Pagaliau prisiverčiau priduoti dokumentus ir gavau patvirtinimą, kad mano 1600km užskaityti.
Susimokėjau ir laukiu oficialių dokumentų
Susimokėjau ir laukiu oficialių dokumentų
Re: Geležinis pasturgalis 1600km/24val..
Būk žmogus, duok info į čia ar PM, kur ten ir ką siųst o tai aš ir vis laukiu neaišku ko - baisu, kad čekiai neišbluktų
Re: Geležinis pasturgalis 1600km/24val..
Man tai į e-mailą atsiuntė nuorodą organizatoriai ir viską internetu susitvarkiau Atsiuntė per kelias savaites diplomą
On a bike no one ever asks "are we there yet"
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Re: Geležinis pasturgalis 1600km/24val..
It is official, aš Iron Butt asociacijos narys
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra