Nepažįstamas "TRIUMPH"
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Tai taip suprantu cia tuos pakrovejus galima veziotis kelioneje. Tiek vienas tiek kitas? Jie tinkami akumui pakrauti? Bet ne toks: https://www.ebay.com/itm/Portable-Motor ... s-&vxp=mtr
Nepažįstamas "TRIUMPH"
O toks daiktas ar aplamai reikalingas? Kaip idejau ankstesneje zinuteje.
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Garaže-taip, kelionėje- na, nežinau... Mano manymu, į kelionę važiuoji pasitikrinęs ir pasiruošęs, tad akumo kraut nereiks...
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Šiandien - Labanoras...
Antram plane - super sunki "endurkė"...Važiavom nuo Dubingių 20+km. žvyru...
Antram plane - super sunki "endurkė"...Važiavom nuo Dubingių 20+km. žvyru...
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Katys rašė:Žinutės nuoroda Šiandien - Labanoras...
Antram plane - super sunki "endurkė"...Važiavom nuo Dubingių 20+km. žvyru...
Reiktu kada susitikti, pasimieruoti Exploreri. Tu galesi XC modeli primieruoti. Ka manai?
Nepažįstamas "TRIUMPH"
turistux rašė:Žinutės nuorodaTWIN rašė:Žinutės nuoroda Keistai vaziuoja - visom saibom vienodai . Kol kas nesuprantu dar jo specifikos. Nors pravaziavau tik iki Mito, pora km. Persedus po Touringo, reikia mokytis is naujo , reikia pajausti jo dvasia
Turėjau 1200km plentinį. Taip - gerai, kad yra gear indicator, nes irgi nesuprasdavau, koks bėgis - turbine smooth - kaip elektra sukasi motoras. Bet man nepavyko po sport touringo iš pirmo karto persiorientuoti ant adv. Beje, kai atšils, reiks tave pagaut pasimatuot aukštį XC (kaip sakiau, pas mane buvo plentinis).
Pas taviškį pasiskaityk, kaip sprendžiamas stepper motor issue, jei kur kelionėj užgestum.
Tai kada prileksi Triumpha primieruoti?
Nepažįstamas "TRIUMPH"
TWIN, kad savo Sprint 1050 siemet dar net neapdraudziau kai persedau kasdienai ant scooto. Ir kadangi Decoy juokiasi is mamo scooto, nedristu i ratukus atvaziuot, nors techniskai, turbut, speciau ismpaskos ratuke ir scootu, kai dabar naujokiu yra
Beverly 350 ST, CRF1000
Nepažįstamas "TRIUMPH"
TWIN rašė:Reiktu kada susitikti, pasimieruoti Exploreri. Tu galesi XC modeli primieruoti. Ka manai?
Lengvai, reik tik susibėgt...Gal PM susitarsim...
TWIN rašė:Žinutės nuorodaKatys rašė:Žinutės nuoroda Šiandien - Labanoras...
Antram plane - super sunki "endurkė"...Važiavom nuo Dubingių 20+km. žvyru...
Reiktu kada susitikti, pasimieruoti Exploreri. Tu galesi XC modeli primieruoti. Ka manai?
Lengvai, reik tik susisiekt, gal PM? XC-matavausi
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Katys rašė:Žinutės nuorodaTWIN rašė:Reiktu kada susitikti, pasimieruoti Exploreri. Tu galesi XC modeli primieruoti. Ka manai?
Lengvai, reik tik susibėgt...Gal PM susitarsim...TWIN rašė:Žinutės nuorodaKatys rašė:Žinutės nuoroda Šiandien - Labanoras...
Antram plane - super sunki "endurkė"...Važiavom nuo Dubingių 20+km. žvyru...
Reiktu kada susitikti, pasimieruoti Exploreri. Tu galesi XC modeli primieruoti. Ka manai?
Lengvai, reik tik susisiekt, gal PM? XC-matavausi
Informuokit kai PM susitarsit, nes as abu noreciau palygint
Beverly 350 ST, CRF1000
Nepažįstamas "TRIUMPH"
turistux rašė:Žinutės nuorodaKatys rašė:Žinutės nuorodaTWIN rašė:Reiktu kada susitikti, pasimieruoti Exploreri. Tu galesi XC modeli primieruoti. Ka manai?
Lengvai, reik tik susibėgt...Gal PM susitarsim...TWIN rašė:Žinutės nuoroda
Reiktu kada susitikti, pasimieruoti Exploreri. Tu galesi XC modeli primieruoti. Ka manai?
Lengvai, reik tik susisiekt, gal PM? XC-matavausi
Informuokit kai PM susitarsit, nes as abu noreciau palygint
Parasiau Tau i PM.
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Apturėjau gerą laiką, 100km virš, žvyrkeliais ir miškų keliukais...,
[img] [/i,
Su pusiniais "Anakee2" kaliošiukais jaučiausi saugiai ir komfortiškai...
Pamirkiau pėdučius pačioj Lietuvos širdy-
Eilinis "like", man patinka šis mocas...
Pervažiavęs Lietavos upelį, tapo tikru lietuvišku tigru...
[img] [/i,
Su pusiniais "Anakee2" kaliošiukais jaučiausi saugiai ir komfortiškai...
Pamirkiau pėdučius pačioj Lietuvos širdy-
Eilinis "like", man patinka šis mocas...
Pervažiavęs Lietavos upelį, tapo tikru lietuvišku tigru...
Nepažįstamas "TRIUMPH"
biski ne apie triumph, bet apie svori... po v-stromo turejau baimiu pereidamas prie gsa. taip, sunkesnis (bene apie 40kg), bet valdosi gerokai lengviau ir nesijaucia jokio diskomforto- isitikinau, kad "popierinis" svoris visai nebutinai turi jaustis naturoj.
Nastradal Predskazamus nam budushchee...
Nepažįstamas "TRIUMPH"
DainiusM rašė:Žinutės nuoroda biski ne apie triumph, bet apie svori... po v-stromo turejau baimiu pereidamas prie gsa. taip, sunkesnis (bene apie 40kg), bet valdosi gerokai lengviau ir nesijaucia jokio diskomforto- isitikinau, kad "popierinis" svoris visai nebutinai turi jaustis naturoj.
Gal iš dalies dėl svorio centro... Boxerio jis turėtų būt žemiau. Nors kai pamatau GSA gabaritus, atrodo, kad negalėčiau tokiu važiuot
Tiger Explorer turėtų svorio centras būt gan aukštai.
Man patinka NC700-750 sprendimas su tais paguldytais cilindrais. Viskas ko trūksta, tai kilstelt galingumą ir sudėt kokią geresnę važiuoklę - būtų tobulas ADV Nuo ankstyvo pavasario važinėju su scootu, sveriančiu nemažai, bet kai viskas guli palei žemę - nesijaučia. Ir tiksliai žinau - kai svorio nesijaučia - yra labai labai gerai
Beverly 350 ST, CRF1000
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Nusirašysiu nuo DainiusM-
Biškį apie Triumph ir apie svorį... po Tiger 955i turėjau baimių pereidamas prie Explorer. taip, sunkesnis (bene apie 40kg), bet valdosi gerokai lengviau ir nesijaucia jokio diskomforto- isitikinau, kad "popierinis" svoris visai nebutinai turi jaustis natūroj...
Dėl padangų- Tiger 955i buvo apautas anakee2 padangom, jaučiausi poklaikiai važiuodamas žvyru, Explorer- apautas anakee2 ir jokio diskomforto, keista...
Biškį apie Triumph ir apie svorį... po Tiger 955i turėjau baimių pereidamas prie Explorer. taip, sunkesnis (bene apie 40kg), bet valdosi gerokai lengviau ir nesijaucia jokio diskomforto- isitikinau, kad "popierinis" svoris visai nebutinai turi jaustis natūroj...
Dėl padangų- Tiger 955i buvo apautas anakee2 padangom, jaučiausi poklaikiai važiuodamas žvyru, Explorer- apautas anakee2 ir jokio diskomforto, keista...
-
- Pranešimai: 21
- Užsiregistravo: 2017-12-11 06:02
- Karma: 7
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Ana diena galvodamas kuom reiks pakeist savo V-strom uzsiziurejau i Explorer. Praverciau skelbimus devetu ir supratau, kad mokedamas 30% maziau nei uz gsa gauciau nebloga aparata. Cia lyginau su vandeniniu gsa nuo 13 metu. Tik svorio exploreris turi ant 20kg daugiau berods. Kai ateis laikas keist motocikla bus galima pasvarstyt gerai
Nepažįstamas "TRIUMPH"
sitie sako, kad tigras labiau asfaltinis nei gs...
https://www.youtube.com/watch?v=8NkCdBjceKk&t=308s
https://www.youtube.com/watch?v=8NkCdBjceKk&t=308s
Nastradal Predskazamus nam budushchee...
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Kaip su galia reikalai sitam Triumph? Ar teko vaziuoti su GS1200 pries tai, idomu kaip skiriasi vaziavimas
Kawasaki zx6r (nebėra)
Yamaha XT600 (nebėra)
Yamaha XVS1100 (nebėra)
Kawasaki VN900 (nebėra)
Triumph Sprint ST 1050
Yamaha XT600 (nebėra)
Yamaha XVS1100 (nebėra)
Kawasaki VN900 (nebėra)
Triumph Sprint ST 1050
Nepažįstamas "TRIUMPH"
ROCKY, Triumfu motorai visad smagiai sukosi. Labiau reiktu.sito modelio patvarumu abejot ir del voliojimosi, man kazkaip daug neapsaugotu detaliu. Bet bmw su patvarumu statistiskai dar blogiau... Triumfo artimiausias servisas Varsuvoj. Pazystamo Exploreriui keite kompa.
Beverly 350 ST, CRF1000
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Esu matęs info, kad BMW pateikia pliko GS svorį, o Triumph- su pilnu baku ir pilnu stock dėžių rinkiniu... Pasversiu su pilnu baku, bet be dėžių ir pamatysim...
Explorer turi bekelės modelį, tinkamumą bekelei-asfaltui tegul vertina ekspertai...Važiuoja miško keliukais ir žvyrkeliais- man gana, su mano stuburo išvarža, net tai yra per daug...
Su GS nevažiavau, bet teko kalbėt su žmonėmis, perlipusiais nuo BMW ant Triumph, jie laimingi perlipę...
Galia...100kw, turi 1000rpm- važiuoji nedroždamas sankabos, miške- 1bėgio reik tik dėl greičio, mieste- nebūtu perėjų, važiuotum 3-5 lengvai. Variklis sukasi iki 9000rpm ir ribotuvas, realiai- bandžiau, bet jausmas kaip sėdint ant britvos. Trauka- absoliučiai linijinė visame sūkių diapazone. Kas yra labai malonu...
Patikimumas- internetas mirga įvairiais atsiliepimais, bet tikras faktas yra vienas ir pripažintas gamintojo- MK1, t.y. pirmas modelis 2012-2014 gamybos turi variklio galvos defektą pasireiškianti bet kuriuo ridos momentu... Žinodamas tai, motociklą pirkau iš rimto markės atstovo su pilna istorija, įskaitant dokumentuotą galvos keitimą.
Explorer turi bekelės modelį, tinkamumą bekelei-asfaltui tegul vertina ekspertai...Važiuoja miško keliukais ir žvyrkeliais- man gana, su mano stuburo išvarža, net tai yra per daug...
Su GS nevažiavau, bet teko kalbėt su žmonėmis, perlipusiais nuo BMW ant Triumph, jie laimingi perlipę...
Galia...100kw, turi 1000rpm- važiuoji nedroždamas sankabos, miške- 1bėgio reik tik dėl greičio, mieste- nebūtu perėjų, važiuotum 3-5 lengvai. Variklis sukasi iki 9000rpm ir ribotuvas, realiai- bandžiau, bet jausmas kaip sėdint ant britvos. Trauka- absoliučiai linijinė visame sūkių diapazone. Kas yra labai malonu...
Patikimumas- internetas mirga įvairiais atsiliepimais, bet tikras faktas yra vienas ir pripažintas gamintojo- MK1, t.y. pirmas modelis 2012-2014 gamybos turi variklio galvos defektą pasireiškianti bet kuriuo ridos momentu... Žinodamas tai, motociklą pirkau iš rimto markės atstovo su pilna istorija, įskaitant dokumentuotą galvos keitimą.
Grįžti į “Motociklų aprašymai pagal gamintoją/modelį”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra