Nepažįstamas "TRIUMPH"
Nepažįstamas "TRIUMPH"
TWIN rašė:Žinutės nuoroda Chebra, nuo Triumpho remonto mes klystame i beletristika
Jokio remonto ir nebuvo, tik paprastas garažinio lygio aptarnavimas...
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Katys rašė:Žinutės nuorodaTWIN rašė:Žinutės nuoroda Chebra, nuo Triumpho remonto mes klystame i beletristika
Jokio remonto ir nebuvo, tik paprastas garažinio lygio aptarnavimas...
Tokio "garazinio" aptarnavimo kiekvienam servizuireiktu reiktu pasimokyti..
Jeigu žmogus žmogui žmogus, tai ir žmogus žmogui žmogus.
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Guriui į rankas pakliuvo dar vienas Triumph'as
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Nei šeimininkas, nei ekspertas deja neskaitė Šeimininką jau pabariau...
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Labai jau plati tema "Triumph" apie visus gamintojo modelius, bet nenoriu kurti naujos. Turiu klausimėlį dėl Triumph Tiger 800XR.
Jei nuo pradžių, tai užmačiau vokiečiuose 2013m BMW F 700GS su ~60kkm rida. Pardavėjas - moto nuoma, tai manau, kad aptarnavimai buvo atliekami laiku, viskas turėtų būti čiki (pvz aš nuomodamasis auto/moto stengiuosi neprisidirbti, kad nebūtų problemų). Bet tuo pačiu ant LT yra skelbimų Triumph Tiger 800 beveik tų pačių metų, šiek tiek didesne kaina (bet LT) ir dvigubai mažesne rida.
Tai dabar dilema. BMW su vardu, brangiu (?) servisu, silpnesnis; ar Triumph Tiger 800XR esantis LT, mažesne rida (?), ženkliai galingesnis. Apie Triumph senesnius nelabai kokie atsiliepimai, o va apie naujus nelabai atsiliepimų iš vis yra..
Ir iš vis, ar iš tikro lyginami BMW F 700GS ir Triumph Tiger 800XR?
P.S. Dažniausiai važiuoju vienas, antri metai ant Honda NT650V Deauville. Važiuoju kasdien, šiais metais prasukau ~8kkm. Norisi naujesnio, su ABS, didesnėmis tašėmis (Deauville integruotos), šiek tiek galingesnio bei nebijančio žvyrkelio.
Jei nuo pradžių, tai užmačiau vokiečiuose 2013m BMW F 700GS su ~60kkm rida. Pardavėjas - moto nuoma, tai manau, kad aptarnavimai buvo atliekami laiku, viskas turėtų būti čiki (pvz aš nuomodamasis auto/moto stengiuosi neprisidirbti, kad nebūtų problemų). Bet tuo pačiu ant LT yra skelbimų Triumph Tiger 800 beveik tų pačių metų, šiek tiek didesne kaina (bet LT) ir dvigubai mažesne rida.
Tai dabar dilema. BMW su vardu, brangiu (?) servisu, silpnesnis; ar Triumph Tiger 800XR esantis LT, mažesne rida (?), ženkliai galingesnis. Apie Triumph senesnius nelabai kokie atsiliepimai, o va apie naujus nelabai atsiliepimų iš vis yra..
Ir iš vis, ar iš tikro lyginami BMW F 700GS ir Triumph Tiger 800XR?
P.S. Dažniausiai važiuoju vienas, antri metai ant Honda NT650V Deauville. Važiuoju kasdien, šiais metais prasukau ~8kkm. Norisi naujesnio, su ABS, didesnėmis tašėmis (Deauville integruotos), šiek tiek galingesnio bei nebijančio žvyrkelio.
Triumph Tiger 800 ABS 2014m
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Ar kardaną iškeisti pasiruošęs? Žvaigždės, tepalai, purvas brrrr
Drop a gear and disappear.
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Debesys rašė:Žinutės nuoroda Labai jau plati tema "Triumph" apie visus gamintojo modelius, bet nenoriu kurti naujos. Turiu klausimėlį dėl Triumph Tiger 800XR.
Jei nuo pradžių, tai užmačiau vokiečiuose 2013m BMW F 700GS su ~60kkm rida. Pardavėjas - moto nuoma, tai manau, kad aptarnavimai buvo atliekami laiku, viskas turėtų būti čiki (pvz aš nuomodamasis auto/moto stengiuosi neprisidirbti, kad nebūtų problemų). Bet tuo pačiu ant LT yra skelbimų Triumph Tiger 800 beveik tų pačių metų, šiek tiek didesne kaina (bet LT) ir dvigubai mažesne rida.
Tai dabar dilema. BMW su vardu, brangiu (?) servisu, silpnesnis; ar Triumph Tiger 800XR esantis LT, mažesne rida (?), ženkliai galingesnis. Apie Triumph senesnius nelabai kokie atsiliepimai, o va apie naujus nelabai atsiliepimų iš vis yra..
Ir iš vis, ar iš tikro lyginami BMW F 700GS ir Triumph Tiger 800XR?
P.S. Dažniausiai važiuoju vienas, antri metai ant Honda NT650V Deauville. Važiuoju kasdien, šiais metais prasukau ~8kkm. Norisi naujesnio, su ABS, didesnėmis tašėmis (Deauville integruotos), šiek tiek galingesnio bei nebijančio žvyrkelio.
Tų pačių metų bus ne XR. XR prasidėjo nuo 2015 (ar 16?). Aš turėjau 2013 m. plentinį. Žinai kuo skiriasi nuo XC? Pravažiavau >1000 km ir kad nelaikyt garaže 3-jų motociklų, reikėjo rinktis, ar seną mylimą Sprintą parduot, ar Tigerį. Pardaviau Tigerį. Nors tiek važiuot, tiek aptarnaut jį buvo lengviau. Bet čia subjektyvūs, jutiminiai dalykai, kurių negaliu paaiškint. Nei apie senus, nei apie naujus Triumfus nėr inete krūvos blogų atsiliepimų, nes jų pardavimai mažesni ir kokybės bėdų nedaug.
Jei konkrečiau, tai 2011-2014 m. jie linkę kartais nustot dirbt ant laisvų - stepper motor issue. Nesunkiai taisosi, galima jį mest visai ir apsukas fiksuot atraminiu varžtu, kaip, berods, pas Daytona. Kai prasidėjo XR ir XC su naujoviškais plastikais, šitą agregatą pakeitė, pagerino kuro sąnaudas (2013 man ėmė apie 5.7 - daug, nes Sprint 1050 man ima 4.5-5.3 max).
Beverly 350 ST, CRF1000
Nepažįstamas "TRIUMPH"
turistux rašė:Žinutės nuoroda 2013 man ėmė apie 5.7 - daug,
- gal važiavai ant dviejų cilindrų?
Nepažįstamas "TRIUMPH"
59 MPG = 4.8 Litres/100km t.y pats didžiausias suvartojimas kurį esu radęs užsienio forumuose ir lygindamas su TEX esu linkęs tikėti...
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Katys rašė:Žinutės nuoroda 59 MPG = 4.8 Litres/100km t.y pats didžiausias suvartojimas kurį esu radęs užsienio forumuose ir lygindamas su TEX esu linkęs tikėti...
Toks suvartojimas nuo 2016. Dar pas mane buvo Arrow gamyklinis duslius, gal ir del jo daugiau eme.
Beverly 350 ST, CRF1000
Nepažįstamas "TRIUMPH"
turistux rašė:Žinutės nuoroda Dar pas mane buvo Arrow gamyklinis duslius,
TEX forume esu matęs, kad žmonės pasikeitę duslę, bet nepadarę 12min. tiuningo, gauna apie litrą kuro virš normalaus sunaudojimo...Galbūt? Ateis TWIN ir sudėlios taškus ant i
Paskutinį kartą redagavo Katys 2018-11-24 16:35, redaguota 1 kartą.
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Pirma foto- tiger, antra- bmw...Kuri besirinktum, rinkis su padidinta apsauga, akivaizdu kodėl...
Nepažįstamas "TRIUMPH"
TWIN kazkur dingo, nepavyksta pas ji isiprasyt i garaza pasimatuoti XC aukscio ir svorio.
Beverly 350 ST, CRF1000
Nepažįstamas "TRIUMPH"
turistux rašė:Žinutės nuorodaKatys rašė:Žinutės nuoroda 59 MPG = 4.8 Litres/100km t.y pats didžiausias suvartojimas kurį esu radęs užsienio forumuose ir lygindamas su TEX esu linkęs tikėti...
Toks suvartojimas nuo 2016. Dar pas mane buvo Arrow gamyklinis duslius, gal ir del jo daugiau eme.
Del duslio litra prideki
Nepažįstamas "TRIUMPH"
turistux rašė:Žinutės nuoroda TWIN kazkur dingo, nepavyksta pas ji isiprasyt i garaza pasimatuoti XC aukscio ir svorio.
Jau parasiau Tau i pacta, skambinki. Kaip mano Tevukas sako: Tik zybt ir litra bendzinos ner
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Ar kardaną iškeisti pasiruošęs? Žvaigždės, tepalai, purvas brrrr
nesinori kardano pakeisti, žiauriai patenkintas esu, bet, kad su kardanu tokio, kokio norėčiau, nelabai yra.. Žodžiu, į savaitę porą kartų keičiasi noras Tai apsistoju ties touring enturo, tai vėl kažkokius kitus pradedu žiūrėti, kasdien LT, PL, DE skelbimus peržiūriu. Pažiūriu kelionių video, daug kas su Tiger800 važiuoja, o ir naujesni atrodo neblogai. Manau susitaikyčiau su nepatogumu grandinę tepti, jei geras variantas pakliūtų.
Decoy, daugmaž mano važiavimą žinai - daugiausia ratukai ir miestas. Bet noriu ir į tolimesnę kelionę nuvažiuoti, bei kartais žvyrkeliu pavažiuoti ar miško keliukais į gamtą, žvejybą. Su savo senute dovile nuo asfalto lipti nesinori ir nežinau ar ryžčiausi išlėkti į 5-6tūkst tripą, nors šiais metais 8k prasukau be jokio remonto. Be to noriu ABS, lenkimuose norisi daugiau galios, ypač jei su žmona važiuosiu ir tos standartinės daiktadėžės per mažos. Bet litriniai manau jau per dideli bus, nes nuo pavasario vėl kasdien į darbą važiuosiu, o mieste man dovilė idealiai tinka. Neturiu jokio pažįstamo, kuris būtų pakeitęs keletą motociklų tipų ir su kuriuo galėčiau pasikalbėti kad ir prie alaus ir išsigryninti norus, tai tenka klaidžioti po forumus ir kartais teršti juose ne į temą
Užvakar DL V-strom litrinius žiūrinėjau, vakar Tenere ir Varadero, šiandien į F800GS ar Tiger800 dairausi. Žodžiu, gaištu laiką o naudos nėra.. :-/
P.S. kuo toliau, tuo labiau keičiu nuomonę apie Triumph Tiger į gerąją pusę, nes tikrai nėra daug blogų atsiliepimų, Nežinau, kodėl buvau susidaręs tokią nuomonę
Triumph Tiger 800 ABS 2014m
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Honda NT650 Deauville- dry weight- 223.0kg
https://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_ntv650_deauville%2002.htm
Triumph tiger explorer- wet weight- 259.0kg
https://www.motorcyclespecs.co.za/model/triu/triumph_tiger_explorer.htm
Ir nereik atsisakyt kardano...
https://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_ntv650_deauville%2002.htm
Triumph tiger explorer- wet weight- 259.0kg
https://www.motorcyclespecs.co.za/model/triu/triumph_tiger_explorer.htm
Ir nereik atsisakyt kardano...
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Tiger 1200 atrodo pats patraukliausias išties, atsižvelgiant į tipą, funkcionalumą už savo kainą. Tik atmuša jo brandas (here come the down votes )
Aš, kažkaip, bučiau linkęs ties Cross Tourer, kiek jie šiais laikais kaštuoja?
Aš, kažkaip, bučiau linkęs ties Cross Tourer, kiek jie šiais laikais kaštuoja?
Drop a gear and disappear.
Grįžti į “Motociklų aprašymai pagal gamintoją/modelį”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra