Nepažįstamas "TRIUMPH"
Nepažįstamas "TRIUMPH"
turistux rašė:Žinutės nuoroda Nerašo ridos. Rašo, kad į šikną, bet iš šiknos matau tik sulaužytą dėžę. Rašo "N" kategoriją, kas yra gerai. Nerašo, kad užsivestų. Tai gali nieko nereikšti, bet jei jis tikrai gavo į šikną, kaži kaip tas smūgis pe ratą persidavė kardanui. Dėl pargriuvus sulaužytos dėžės, nemanau, kad eitų į Copartą.
Manau reikia matyti gyvai. Paskui ant saibu remontui gali papulti. O cia aukcionas kas daugiau?
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Tai va, visai nepagalvojau apie turistux pastebejimus. Gyvai apziureti tikrai nepavyks, tad arba gauti ji uz pigiai arba atsisakyri rizikos...
Jeigu žmogus žmogui žmogus, tai ir žmogus žmogui žmogus.
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Nėra win, nėra info, kas tikrai aišku- laikrodis užstrigęs ir naujo kaina-859eur....Abejoju, kad įmanomas kardaninio veleno pažeidimas, galbūt įmanomas pačio išorinio korpuso pažeidimas...Bet komplekto nr 3 kaina tikrai nešokiruoja-336eur.
Pats didžiausias klausimas- ar pakeista variklio galva. Rida neturi didelės reikšmės šitam motorui. Žodžiu, gyvas 2012 metų mocas kainuoja 5-8k.eurų(priklausomai nuo komplektacijos ir galimai godumo), jei turi rankas ir telpi į panašią sumą gali rizikuot... . Tik mano nuomonė
Pats didžiausias klausimas- ar pakeista variklio galva. Rida neturi didelės reikšmės šitam motorui. Žodžiu, gyvas 2012 metų mocas kainuoja 5-8k.eurų(priklausomai nuo komplektacijos ir galimai godumo), jei turi rankas ir telpi į panašią sumą gali rizikuot... . Tik mano nuomonė
Paskutinį kartą redagavo Katys 2018-10-15 14:53, redaguota 1 kartą.
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Kolega atsiuntė paveiksliuką, galima vizualiai palygint...
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Tokia, nerimta TEX naudotojo nuomonė po pirmų nuosavų 10k km.
Dizainas: toks baisus, kad net gražus...
Variklis: galingumas- nu pilnos akys, tuščias ar krautas- lenkimas be bėdos. Sukimo momentas- jei nebūtu perėjų ir šviesoforų gali važiuot 6bėgiu visą dieną, turi 1000rpm, sankabos nereik(na beveik nereik). Kuro sąnaudos 4,7- 6,2ltr. priklausomai nuo važiavimo greičio ir šoninių dėžių.
Ergonomika,komfortas, prie mano 182ūgio ir 102pločio: patogu, vairo paaukštinimų nereikia, sėdėt patogu, bet net "comfort' sėdynių minkštumas netenkina...Sumontuotas aukščiausias 50cm stiklas neužtikrina padoraus komforto nei vairuotojui, nei keleiviui...
Eksploatacija ir aptarnavimas: per 10k km. tepalo lygis nukrito nuo max iki min, dapilt nereikėjo, kardano tepalą patikrinau po 5k km. nu kaip ašara...tik žalia. Žvakių, filtrų, tepalo, vožtuvų tablečių, kaina adekvati ir nesiskiria nuo kitų markių. Turint aptarnavimo instrukciją- aptarnavimas beveik nemokamas, bet 6tą pintą alaus reik atsidaryt susidėjus įrankius į vietą...
O nuo savęs- pamilau šitą mocą ir žadu atsukt-sutept-užsukt kiekvieną varžtelį...
Dizainas: toks baisus, kad net gražus...
Variklis: galingumas- nu pilnos akys, tuščias ar krautas- lenkimas be bėdos. Sukimo momentas- jei nebūtu perėjų ir šviesoforų gali važiuot 6bėgiu visą dieną, turi 1000rpm, sankabos nereik(na beveik nereik). Kuro sąnaudos 4,7- 6,2ltr. priklausomai nuo važiavimo greičio ir šoninių dėžių.
Ergonomika,komfortas, prie mano 182ūgio ir 102pločio: patogu, vairo paaukštinimų nereikia, sėdėt patogu, bet net "comfort' sėdynių minkštumas netenkina...Sumontuotas aukščiausias 50cm stiklas neužtikrina padoraus komforto nei vairuotojui, nei keleiviui...
Eksploatacija ir aptarnavimas: per 10k km. tepalo lygis nukrito nuo max iki min, dapilt nereikėjo, kardano tepalą patikrinau po 5k km. nu kaip ašara...tik žalia. Žvakių, filtrų, tepalo, vožtuvų tablečių, kaina adekvati ir nesiskiria nuo kitų markių. Turint aptarnavimo instrukciją- aptarnavimas beveik nemokamas, bet 6tą pintą alaus reik atsidaryt susidėjus įrankius į vietą...
O nuo savęs- pamilau šitą mocą ir žadu atsukt-sutept-užsukt kiekvieną varžtelį...
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Katys, zodziu, nieko gero- vejas pucia. Kai vejas pucia- blogai.Strytas gaunasi.
Dizainas man, asmeniskai, vienas graziausiu
Dizainas man, asmeniskai, vienas graziausiu
Beverly 350 ST, CRF1000
Nepažįstamas "TRIUMPH"
turistux rašė:Žinutės nuoroda Kai vejas pucia- blogai
Su vėjų ir putimu yra taip- rideris dėvintis šalmą su snapeliu pradeda jaust vėja nuo 120-130kmh(pradeda purtyt galvą, nors važiuoju atviru šalmu), bet keleivis viską jaučia anksčiau ir l.gerai įvertino pridedamą stikliuką(gali važiuot atviru šalmu prie 120-130kmh). Esam cruisine 140-150kmh, aš truputi linkteliu pirmyn, keleivė stengiasi nežiūrėt į priekį...Tokios tokelės
Nepažįstamas "TRIUMPH"
turistux rašė:Žinutės nuoroda zodziu, nieko gero
Jo, visai blogai, net nežinau ką daryt ir ar išvis važiuot verta...
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Katys rašė:Žinutės nuorodaturistux rašė:Žinutės nuoroda zodziu, nieko gero
Jo, visai blogai, net nežinau ką daryt ir ar išvis važiuot verta...
Kur bezdėsi, važiuok
Beverly 350 ST, CRF1000
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Anglijos Karaliene velniu israse Triumph gamintojams, tai pasamde Maibach dizainerius. Tie ir sulipde gera moca, kaip ir Buel Porshe darbinykai
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Vytautasg rašė:Žinutės nuoroda Sveiki, nenoriu kurt nauju temu tai cia parasysiu. naija sena svajone kita sezona savo Suzuki dl pakeisti i Tger'i nuziurejau viena coparte uk. gal turite kas kokiu pastebejimu siam lotui? ir gal kas zino ar uzsiima pagalba nuperkant ir pargabenant? aisku ne uz dyka
https://www.copart.co.uk/lot/48645428
Turiu coparte accounta jei domina.
Galėčiau pagelbėt pažengusio mėgėjo lygiu.
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Istorija tęsiasi, pasiimkit apynio sulties, kukurūzų...
Sureguliavus vožtuvų tarpus dingo ir visi "teisingi triumphiniai" garsai, bet išryškėjo vienas mažytis garselis, toks lyg ir puff puff, lyg dujas leidžia, lyg dar kas...Aš- žmogus be klausos, tad pasitikiu automechanikų klausa ir ardau mocą(rankos neužkiši, pūtos ir plunsknos nieko nerodo)...Milijonas plastmasių, baisinis bako atjungimas, milijonas fiškių, radiatorius ir lankai...Jėga- dasibraunu iki išmetimo kelnių ir...o tu triumphe- šešios veržlės ir tik vienai atsukt reik rakto...WTF?
Tarpinių foto-
Anot patyrusių kolegų, nei viena tarpinė nesandarino...Versijos dvi: pirma- atsilaisvino eksploatuojant, antra- chaltūra iš triumph mechanikų... Kuo tikėt žmogui-motociklistui?
Nu triumphas nematė- tarpinės užsakytos, o kol jos eina juk reik patikrint vožtuvų tarpus(1000km po reguliavimo), juk tokia nerimastis ir dar geri vokiški tarpumačiai nupirkti... Šeši galvos dangtelio varžtai, koks dešimt šoninio dangtelio varžtų ir matuojam...Dar matuojam...Dar matuojam...Tikrinam...O triumphe, kodėl nesutampa vokiško ir rusiško-kinietiško tarpumačio rodmenys? Jokios apokalipsės, bet vis tiek...Kuo tikėt žmogui-motociklistui?
Sureguliavus vožtuvų tarpus dingo ir visi "teisingi triumphiniai" garsai, bet išryškėjo vienas mažytis garselis, toks lyg ir puff puff, lyg dujas leidžia, lyg dar kas...Aš- žmogus be klausos, tad pasitikiu automechanikų klausa ir ardau mocą(rankos neužkiši, pūtos ir plunsknos nieko nerodo)...Milijonas plastmasių, baisinis bako atjungimas, milijonas fiškių, radiatorius ir lankai...Jėga- dasibraunu iki išmetimo kelnių ir...o tu triumphe- šešios veržlės ir tik vienai atsukt reik rakto...WTF?
Tarpinių foto-
Anot patyrusių kolegų, nei viena tarpinė nesandarino...Versijos dvi: pirma- atsilaisvino eksploatuojant, antra- chaltūra iš triumph mechanikų... Kuo tikėt žmogui-motociklistui?
Nu triumphas nematė- tarpinės užsakytos, o kol jos eina juk reik patikrint vožtuvų tarpus(1000km po reguliavimo), juk tokia nerimastis ir dar geri vokiški tarpumačiai nupirkti... Šeši galvos dangtelio varžtai, koks dešimt šoninio dangtelio varžtų ir matuojam...Dar matuojam...Dar matuojam...Tikrinam...O triumphe, kodėl nesutampa vokiško ir rusiško-kinietiško tarpumačio rodmenys? Jokios apokalipsės, bet vis tiek...Kuo tikėt žmogui-motociklistui?
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Viskuo tik ne triumph motociklais ar triumph mechanikais
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Oi nereikėjo vokiško tarpumačio pirkt...
Nepažįstamas "TRIUMPH"
domas rašė:Žinutės nuoroda Viskuo tik ne triumph motociklais ar triumph mechanikais
Domuti! Paprašyčiau. Triumph dar tikrai nenusirito iki šiandienės hondos lygio savo chaltūra.
Varžtai nuo vibracijos galėjo atsisukt. Nežinau kaip tu, bet aš prieš ilgą kelionę pertikrinu visus generatoriaus ir sankabos dangtelio varžtelius, prie kurių prieinu. Ba Norgėj buvo pradėjes ant dešinio bato teplas zabsėt. Ir antifrizas nuo šlangos... Alpėse vos nepamečiau šoninės kojelės, nes nepagalvojau, kad atraminės kojelės spyruokles irgi reikia sutepti, o jos varžtą - patikrinti.
Beverly 350 ST, CRF1000
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Vaidoce rašė:Žinutės nuoroda Oi nereikėjo vokiško tarpumačio pirkt...
Reikėjo, bet rast teisybę padėjo įsigyta liniuotė-
Sliekų ieškojimas išeinamojoj, bet vokiški tikslesni...
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Mano pirmas triumph buvo tiger 955i, buvau žalias triumphistas ir labai pergyvenau dėl grandynės barškėjimo kuriant mocą. Tas sekundės ar pusantros barškėjimas atrodė, kaip baisi problema...Pradėjau ieškot atsakymų tinkle ir pas vietinius triumph žinovus. Populiariausias pasiūlymas- atsuki, ištrauki, praputi su WD statai atgal ir stebuklas- grandinė nebarška kuriant...Jėėėė, jėga...Kaip gerai, kad nedrįsau to padaryt... Realiai geras patarimas perekupams, bet tik ne jums...Grandinė privalo barkštelt iki sukyla tepalo slėgis nes dirba tik spyruoklė esanti mechanizmo viduje...Foto matosi fiksatorius ir 8-ni grioveliai ant vidinio plunžerio ir jie visi nutekinti eglute, tad gali judėt tik pirmyn...
Mano atveju t.y 6-tas fiksavimo griovelis-
Jeigu pasinaudočiau patarimu, grandinė persitemptu ir pats lengviausias pažeidimas-plastikinės kreipiančiosios keitimas...
Žodžiu, nelupkit įtempėjo iš vietos, jei nežinot ką su juo daryt...
Mano atveju t.y 6-tas fiksavimo griovelis-
Jeigu pasinaudočiau patarimu, grandinė persitemptu ir pats lengviausias pažeidimas-plastikinės kreipiančiosios keitimas...
Žodžiu, nelupkit įtempėjo iš vietos, jei nežinot ką su juo daryt...
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Teko pasiaiškint saviškei dėl naujos liniuotės...Tipo ar reik matuot ir kokius dydžius gaudom...Padariau katino ūso testą-
Drūtgalio matavimas-
Vidurio matavimas-
Galiuko matavimas-
Nerealu, bet tokius dydžius reik pagaut reguliuojant vožtuvų tarpus...
Drūtgalio matavimas-
Vidurio matavimas-
Galiuko matavimas-
Nerealu, bet tokius dydžius reik pagaut reguliuojant vožtuvų tarpus...
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Katys rašė:Žinutės nuoroda Teko pasiaiškint saviškei dėl naujos liniuotės...Tipo ar reik matuot ir kokius dydžius gaudom...Padariau katino ūso testą-
Drūtgalio matavimas-
Vidurio matavimas-
Galiuko matavimas-
Nerealu, bet tokius dydžius reik pagaut reguliuojant vožtuvų tarpus...
Katys - visa mokslini traktata jau gali parasyti apie voztuvu reguliavima... Tau suteiksime Triumpho voztuvu reguliavimo Mokslo Daktero laipsni
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Norintiems pasireguliuoti voztuvus pas Katys - rasytis i eile. Kaina kils, brangzzzz taip sakant
Grįžti į “Motociklų aprašymai pagal gamintoją/modelį”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra