Nepažįstamas "TRIUMPH"
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Keistai vaziuoja - visom saibom vienodai . Kol kas nesuprantu dar jo specifikos. Nors pravaziavau tik iki Mito, pora km. Persedus po Touringo, reikia mokytis is naujo , reikia pajausti jo dvasia
Nepažįstamas "TRIUMPH"
TWIN rašė:Žinutės nuoroda Isigyjau toki matacykla, bandysiu susipazinti
Teisingas matacyklas, tik nickname dabar reiks keisti
HONDA CRF1000
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Plasnart rašė:Žinutės nuorodaTWIN rašė:Žinutės nuoroda Isigyjau toki matacykla, bandysiu susipazinti
Teisingas matacyklas, tik nickname dabar reiks keisti
nu matai koks turistuko avataras rimtas, su kaukuolem ir triumpho atributika, o pats su pyrda vazineja
Nepažįstamas "TRIUMPH"
TWIN rašė:Žinutės nuoroda Keistai vaziuoja - visom saibom vienodai . Kol kas nesuprantu dar jo specifikos. Nors pravaziavau tik iki Mito, pora km. Persedus po Touringo, reikia mokytis is naujo , reikia pajausti jo dvasia
Turėjau 1200km plentinį. Taip - gerai, kad yra gear indicator, nes irgi nesuprasdavau, koks bėgis - turbine smooth - kaip elektra sukasi motoras. Bet man nepavyko po sport touringo iš pirmo karto persiorientuoti ant adv. Beje, kai atšils, reiks tave pagaut pasimatuot aukštį XC (kaip sakiau, pas mane buvo plentinis).
Pas taviškį pasiskaityk, kaip sprendžiamas stepper motor issue, jei kur kelionėj užgestum.
Beverly 350 ST, CRF1000
Nepažįstamas "TRIUMPH"
LT miskuose kur atsidare dau trasu, kad tiek daug norinciu persesti ant adv baiku?
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Nepažįstamas "TRIUMPH"
draginoid rašė:Žinutės nuoroda LT miskuose kur atsidare dau trasu, kad tiek daug norinciu persesti ant adv baiku?
ADV baikas yra plentinis baikas, galintis baziuoti neasfaltuotu keliu. Ne enduro 95% jis vaziuos autostrada ar kt. asfaltuotu keliu Mada tokia, kaip SUV
Beverly 350 ST, CRF1000
Nepažįstamas "TRIUMPH"
trumpiau tariant, parketinis enduro
Plentu vaziuoja ne taip, kaip kelioninis, bekele nevaziuoja.
Tai kame pontas?
Ar tik pontai?
Plentu vaziuoja ne taip, kaip kelioninis, bekele nevaziuoja.
Tai kame pontas?
Ar tik pontai?
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Manyciau, jog ADV motas yra motas, galintis komfortiskai vaziuoti autostradom, po to lygiai taip pat komfortiskai vaziuoti zvyrkeliais ir sugebantis pervezti seimininka per bekele (aisku ne pelke ir ne svieziai suarta zeme) iki keliones tikslo. Profai, zinoma, prifilmuoti kur su ADV laksto kaip su krosiniais, bet paprastam mirtingajam (IMHO) pakanka pacio fakto, kad GALIMA davaziuoti iki norimo tasko. Vienok pernai cekijoje buvo momentas kai ziebiau stromui per karterio apsauga (na norisi ilysti i tokias vietas, nes ten grazu), noreciau pamatyti kaip ten butu vaziaves koks goldwingas.
p.s. jei jau analogija su auto, tai as ir masina vairuoju tep vadinama parketnika- pakankamai neprastai ima kelius, salia to leidzia isileisti laiva i vandeni ir panasiai. Mano akim ziurint, universalumas nera blogai, ypac jei nesiekiama kokios siauros krypties aukstumu.
p.s. jei jau analogija su auto, tai as ir masina vairuoju tep vadinama parketnika- pakankamai neprastai ima kelius, salia to leidzia isileisti laiva i vandeni ir panasiai. Mano akim ziurint, universalumas nera blogai, ypac jei nesiekiama kokios siauros krypties aukstumu.
Nastradal Predskazamus nam budushchee...
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Sveikas prisiTRIUMPHINES
Nepažįstamas "TRIUMPH"
DainiusM- yra teisus...blem,visai teisus...
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Katys rašė:Žinutės nuoroda DainiusM- yra teisus...blem,visai teisus...
As va dar tik niekaip neapsisprendziu, ar universalumui uztenka 800cc ar vis tik reikia kaip pas DainiusM - universaliu 1290cc, zinoma su traction control, kad neapsiverst nuo akceleratoriaus
Beverly 350 ST, CRF1000
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Nežinau, matavausi 800xc- lekia fainai, bet nepatiko vairas (per tiesus). Virtualus pasimatavimas - http://cycle-ergo.com/. Esu 102 storumo ir 181 ilgumo... .Exploreris - daktaras išrašė...
Nepažįstamas "TRIUMPH"
turistux rašė: ar universalumui uztenka 800cc ar vis tik reikia kaip pas DainiusM - universaliu 1290cc, zinoma su traction control, kad neapsiverst nuo akceleratoriaus
As turistauju 99% su zmona, o jei dar 3 dezes stufo, tai su 800cc... patys bezdekit, man vaziuoti norisi.
Nastradal Predskazamus nam budushchee...
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Kaip enduro jo labai nepavadinsi. Srekas Siauliuose rudeni toki bande endurinti ir i motokroso trasa isitempes buvo, Juozaitis, matakrosininininkas. Tai miske labai sankaba reikia dirbti, kadangi matoras labai dideliu apsuku. Kaip su Twin matoru nepavaziuosi. Apvaziavo trasa - sako irgi keistokai jautesi. Na bet paziuriu jutubej, tai viskas matyt priklauso nuo vaziuotojo, keravotojo kaip sakoma. Na bus matyti. O kas nori prisimatuoti, prasom. Matacyklas dar retas musu krastuose. Gal kam patiks. Uzdejau tikras padanges, manau vaziuos...
Nepažįstamas "TRIUMPH"
turistux rašė:Žinutės nuorodaTWIN rašė:Žinutės nuoroda Keistai vaziuoja - visom saibom vienodai . Kol kas nesuprantu dar jo specifikos. Nors pravaziavau tik iki Mito, pora km. Persedus po Touringo, reikia mokytis is naujo , reikia pajausti jo dvasia
Turėjau 1200km plentinį. Taip - gerai, kad yra gear indicator, nes irgi nesuprasdavau, koks bėgis - turbine smooth - kaip elektra sukasi motoras. Bet man nepavyko po sport touringo iš pirmo karto persiorientuoti ant adv. Beje, kai atšils, reiks tave pagaut pasimatuot aukštį XC (kaip sakiau, pas mane buvo plentinis).
Pas taviškį pasiskaityk, kaip sprendžiamas stepper motor issue, jei kur kelionėj užgestum.
Ok. Galesime susitikti. Jei turejai Triumpha - galesi papasakoti. Nes as kol kas gudrybiu nezinau.
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Kas gali paaiskinti kam sita fiske, isvesta i lauka. Vienas laidas nueina i + akumo, kitas i - akumo. Is akumo i moco tinkla iseina tik nuo - laidai. I = tik nuo fiskes ateina butent sitas. Cia ar kompui pajungti ar prikurkei kai uzgesai
Nepažįstamas "TRIUMPH"
TWIN rašė:Vienas laidas nueina i + akumo, kitas i - akumo. Is akumo i moco tinkla iseina tik nuo - laidai.
Iš šito sakinio yra akivaizdu, kad tai yra akumo įkrovimo laidas. Vis daugiau gamintojų išvedą jį į išorę kad nereikėtu ardyti plastikų ir t.t. Pagal formą ir dangtelį, tavo variantas yra labai panašus į C-Tech įkroviklio priedą (tos pačios paskirties):
Drop a gear and disappear.
Nepažįstamas "TRIUMPH"
TWIN rašė:Žinutės nuoroda Kas gali paaiskinti kam sita fiske, isvesta i lauka. Vienas laidas nueina i + akumo, kitas i - akumo. Is akumo i moco tinkla iseina tik nuo - laidai. I = tik nuo fiskes ateina butent sitas. Cia ar kompui pajungti ar prikurkei kai uzgesai
Čia ne gamintojo laidai, o ankstesnis savininkas išsivedė (kaip ir aš ). Kaip Decoy fotkėj, ta papaildoma jungtis būna įkroviklių komplekte. Tik, manau, čia ne CTEK, o Optimate.
Beverly 350 ST, CRF1000
Nepažįstamas "TRIUMPH"
aš ant visų žirgų turiu šitą jungtį bet ctek'ui netinka
susijungia bet nėr kontakto.
susijungia bet nėr kontakto.
Grįžti į “Motociklų aprašymai pagal gamintoją/modelį”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra