Nepažįstamas "TRIUMPH"
Nepažįstamas "TRIUMPH"
turistux rašė:Žinutės nuoroda Gražus labai tas Exploreris, tik ka jau rupūžė koks didelis ir sunkus
Koses reik daugiau valgyt... nuuu arba lygsvaros laikyme praktikuotis.
p.s. iki LABAI grazus truksta spykiuotu ratu
Nastradal Predskazamus nam budushchee...
Nepažįstamas "TRIUMPH"
DainiusM rašė:Žinutės nuorodaturistux rašė:Žinutės nuoroda Gražus labai tas Exploreris, tik ka jau rupūžė koks didelis ir sunkus
Koses reik daugiau valgyt... nuuu arba lygsvaros laikyme praktikuotis.
p.s. iki LABAI grazus truksta spykiuotu ratu
Ai, kad kažkaip gal su amžium, gal motoroleris savo destruktyvų poveikį padarė , bet jau nesinori stumdyt dramblių. Ypač jei kelionės ne autostradomis, o smulkesniais keliukais, nereik tiek to galingumo. Susimąsčiau, kad daugiau kokių 30-40kW gal ir neišnaudoju... Nors kai ant lenkimo acuki ir valina - džiugina
Tai čia ne į temą, o šiaip, yra ir su špykiais, nors man jie asocijuojasi su daugiau rūpesčių.
Beverly 350 ST, CRF1000
Nepažįstamas "TRIUMPH"
'yra ir su špykiais, nors man jie asocijuojasi su daugiau rūpesčių.' Būtent todėl ir pasirinkau lietus ratlankius, nesigailiu...100KW yra nesveikai daug, bet kai asfaltu ėda 4,7-5,2ltr. , o žvyru apie 6ltr., tai kažkaip žmogus susitaikai
Blogesnis dalykas yra sėdynių aukščių skirtumas(apie 16cm.), iš vienos pusės- keleivis toli mato ir seka situaciją, o iš kitos- greičiai virš 120km. jau nebepatogūs dėl vėjo. Nėra paprasta ir manevruojant mažais greičiais, kai 80+kg. svyra kartu su mocu... Nieko, priprasim...
Blogesnis dalykas yra sėdynių aukščių skirtumas(apie 16cm.), iš vienos pusės- keleivis toli mato ir seka situaciją, o iš kitos- greičiai virš 120km. jau nebepatogūs dėl vėjo. Nėra paprasta ir manevruojant mažais greičiais, kai 80+kg. svyra kartu su mocu... Nieko, priprasim...
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Daugiau rupesciu tam tikroje situacijoje gali pavirsti i maziau rupesciu...
Na, as nelabai isivaizduoju kaip nesivexant moco masinoj/traliuke isvengt autostradu jei norisi vakaru europoj, ar toj pacioj kroatijoj pavazinet. O tai is karto 1000-2000km peregono ir autostradu. Beja dabartinis mano tikrai labai dziugina- litrini stroma autostrafose jau dugnais teko sukinet, o sitas kol kas labai ok. Ir i veja maziau reaguoja nei stromas. O tas kur paveiksliukyje auksciau JAU grazus. Labai.
Na, as nelabai isivaizduoju kaip nesivexant moco masinoj/traliuke isvengt autostradu jei norisi vakaru europoj, ar toj pacioj kroatijoj pavazinet. O tai is karto 1000-2000km peregono ir autostradu. Beja dabartinis mano tikrai labai dziugina- litrini stroma autostrafose jau dugnais teko sukinet, o sitas kol kas labai ok. Ir i veja maziau reaguoja nei stromas. O tas kur paveiksliukyje auksciau JAU grazus. Labai.
Nastradal Predskazamus nam budushchee...
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Nu, blin, kaip litrinį Strom'ą galėjo reikt sukinėt dugnais autostradose, jei litrinio Sprinto niekada nesukinėjau. Pas jį dugnas kur tai ties 250km/h, bet važiuodavau kelionėse max 150, retsykiais momentinis pikas gal 180. Iki dugno labai jau toli. Net galvoju, kiek ta mada didint kubatūras laikysis, nes litro per akis ir dar daug rezervo lieka.
Beje, dabar keliavau automobiliu ir nustebau, kad autostradose sutikau tik kelis motociklus, nors nusibeldžiau iki Monako ir atgal. Negi jie tuos atstumus ima vien tik antraeiliais keliais?
Beje, dabar keliavau automobiliu ir nustebau, kad autostradose sutikau tik kelis motociklus, nors nusibeldžiau iki Monako ir atgal. Negi jie tuos atstumus ima vien tik antraeiliais keliais?
Beverly 350 ST, CRF1000
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Dugnas nera maks galimas greitis. Kai reikia lenkti su keleiviu ir polnom 3 kofrom... o siaip uztenka aisku. Bet sitas smagiau traukia ir del to nejauciu nepatogumu. Analogiskas triumphas dar geriau trauktu... jauciu irgi neliudintu.
Baigiam parskkapstyt namo, motociklu yra, bet nuo italijos kki lietuvos- visa kelia proporcingai mazeja.
Baigiam parskkapstyt namo, motociklu yra, bet nuo italijos kki lietuvos- visa kelia proporcingai mazeja.
Nastradal Predskazamus nam budushchee...
Nepažįstamas "TRIUMPH"
'Analogiskas triumphas dar geriau trauktu... jauciu irgi neliudintu...',bet boxerio garsas malonesnis, bent man
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Ir, sako, boxeris zemesnem apsikom smagiau traukia, o trupha sukt kabiau reikia, jei teisybe kalba... ir svorio centras bnv zemesnis ir LT atstovai normalus yra- cia 3 is 5 priezasciu kodel emiau ka emiau.
Nastradal Predskazamus nam budushchee...
Nepažįstamas "TRIUMPH"
1000rpm. turi, sankabos nereikia. Dėl svorio centro-nesugalvoju, kaip patikrint.Servisas- bėda, gerai, kad nelabai ir reikia...tik paprastas aptarnavimas Ko ir sau linkiu...
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Nzn kaip Explorerio motoras, bet 1050 nuo 3000 jau nevibruoja, t.y. prie zemu traukia.
Beverly 350 ST, CRF1000
Nepažįstamas "TRIUMPH"
turistux rašė:Žinutės nuoroda Nzn kaip Explorerio motoras, bet 1050 nuo 3000 jau nevibruoja, t.y. prie zemu traukia.
Visiškai nesupratau paskutinio posto...Kas ir apie ką???
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Katys rašė:Žinutės nuorodaturistux rašė:Žinutės nuoroda Nzn kaip Explorerio motoras, bet 1050 nuo 3000 jau nevibruoja, t.y. prie zemu traukia.
Visiškai nesupratau paskutinio posto...Kas ir apie ką???
Apie sukimo monentą prie žemų/aukštų apsukų. Tai yra dėl ko žmonės mėgsta dvicilindrius motorus. Kaip minėjau, mano senuko tricilindris irgi traukia nuo žemų - toks tarpinis tarp dvicilindrio ir keturcilindrio.
Beverly 350 ST, CRF1000
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Nu bliam, Triumph vibracijų negalėčiau net lygint su kitų markių vibracijom...sakyčiau, kad tai yra antivibraciniai motorai...Iš mano patirties-955i, america, explorer ir minimalus rocket....
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Katys rašė:Žinutės nuoroda Nu bliam, Triumph vibracijų negalėčiau net lygint su kitų markių vibracijom...sakyčiau, kad tai yra antivibraciniai motorai...Iš mano patirties-955i, america, explorer ir minimalus rocket....
Turėjau galvoje nenormalią vibraciją, pvz prie 2500 mano tricilindriui motorui dar yra per mažai ir jaučiasi, kaip nepatinka motorui
Beverly 350 ST, CRF1000
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Gal nepliurpt dykai ir susivažiuot pabandymui? Bijau,kad pajutęs gerą, nori dar geresnio...
Nepažįstamas "TRIUMPH"
p.s. toks ir mocas jei nevibruoja...
Nastradal Predskazamus nam budushchee...
Nepažįstamas "TRIUMPH"
eilinis, nevibruojantis mocas...
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Katys rašė:Žinutės nuorodaturistux rašė:Žinutės nuoroda Nzn kaip Explorerio motoras, bet 1050 nuo 3000 jau nevibruoja, t.y. prie zemu traukia.
Visiškai nesupratau paskutinio posto...Kas ir apie ką???
As nuo 3000 apsuku keliu vienetu savo sprinta Gera trauka nuo zemu apsuku! Kai tarkim sportbaiko rata atpelsti nuo zemes turbut reikia 5-6000 apsuku
Kawasaki zx6r (nebėra)
Yamaha XT600 (nebėra)
Yamaha XVS1100 (nebėra)
Kawasaki VN900 (nebėra)
Triumph Sprint ST 1050
Yamaha XT600 (nebėra)
Yamaha XVS1100 (nebėra)
Kawasaki VN900 (nebėra)
Triumph Sprint ST 1050
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Reiks ir man pabandyti...))) Siaip vaziavau dabar Lenkijoje 800 km. Ka noriu pasakyti: keleiviui sedeti gale yra darbas. Mocas vaziuoja pakankamai maloniai, isibegejimas, stabdymas vel isibegejimas yra fantastiskas. Bet vaziuoti autobanu ilgoje distancijoje truputi nuobodokas. Va kai naujame modelyje idejo auto pilota - cia jau reikalas, sedi ir svajoji. Nereikia sukineti rankenos. Lapkele ant gazo rankenos yra parodija, nieko ji neduoda. Tik trukdo kartais stovint ant laisvu. Ziurek nei is sio nei is to uzgazuoji. Taigi sis mocas keliavimui yra vienam, bet nuvezti zmona iki kriautuves visai nieko Tai mano pastebejimai. Pamokslas baigtas
Grįžti į “Motociklų aprašymai pagal gamintoją/modelį”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra