Royal Enfield Lietuvoje?
Royal Enfield Lietuvoje?
Atrodo prieš metus skaičiau apie šitą naują modelį, kuris turėjo būt atseit afigenas, berods Indijoj planuojamas išleisti, galvojau pas mus niekada tokių nebus. Ir čia netyčia užmatau - parduodamas Lietuvoje su Euro 4 standartu ir dar už įkandamą kainą!
http://www.motorider.lt/lt/product/roya ... -euro-4abs
Edit: Pasirodo pramiegojau, Anglijoj jau nuo 2017 sausio parduodamas.
http://www.motorider.lt/lt/product/roya ... -euro-4abs
Edit: Pasirodo pramiegojau, Anglijoj jau nuo 2017 sausio parduodamas.
Royal Enfield Lietuvoje?
Labai nice modeliukas už tokią kainą fantastišką. Jeigu dabar kažką keisčiau - mielai jį prigriebčiau. Tik reikia nepamiršti aliumininių krepšių komplekto, jie irgi nėra pigūs ![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Drop a gear and disappear.
Royal Enfield Lietuvoje?
tai pakraipai kuriai jis padarytas (IMHO), gal labiau deretu su minkstais krepsiais?
p.s. siaip man patinka adv mocai, net senukas dr650 man grazus... nu bet sitas strashylka tokis biski.![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
p.s. siaip man patinka adv mocai, net senukas dr650 man grazus... nu bet sitas strashylka tokis biski.
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Nastradal Predskazamus nam budushchee...
Royal Enfield Lietuvoje?
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Labai nice modeliukas už tokią kainą fantastišką. Jeigu dabar kažką keisčiau - mielai jį prigriebčiau. Tik reikia nepamiršti aliumininių krepšių komplekto, jie irgi nėra pigūs
Ir tau uztekto to asiliuko su 140km/h max po dideliu turistu, su kuiriais vazinejai/vazineji?
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
18,0 kW (24,5 PS) bei 6.500 U/min.
32,0 Nm bei 4.500 U/min.
Nera tokia jau maza kaina uz Jawos analoga
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Mano galva, toks aparatas tiktu kur i Azija pasivazineti, o ne Europos keliais sukti tukstancius km per diena.
Arba kaip variantas, perkant pirma motocikla save isbandyti ir issiaiskinti, ko tau reikia.
IMHO
Kepurem/salmais nereikia uzmetyti.
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Royal Enfield Lietuvoje?
Aš kaip ir draginoid, manau, kad Europoje nėr kur naudot. Yra gi CB500X už 6000 eurų, yra CRF250L (panašaus kai enfield galingumo, tik lengvesnis ir žinomo gamintojo).
Jau ne kartą minėjau, kad reikėtų užduoti klausimą, kodėl Europos rinkoje iš viso išnyko lengvi enduro (kaip Tenere 660, DR650)?
Ir kodėl tie, kas dabar bando grįžti į tą segmantą (bando, nes dar tik prototipai: KTM 790 Adventure ir Yamaha Tenere 700) bus su dvicilindriais strytų motorais? Ir dar nežinom, ar šie du bandymai komerciškai pasiteisins.
Jau ne kartą minėjau, kad reikėtų užduoti klausimą, kodėl Europos rinkoje iš viso išnyko lengvi enduro (kaip Tenere 660, DR650)?
Ir kodėl tie, kas dabar bando grįžti į tą segmantą (bando, nes dar tik prototipai: KTM 790 Adventure ir Yamaha Tenere 700) bus su dvicilindriais strytų motorais? Ir dar nežinom, ar šie du bandymai komerciškai pasiteisins.
Beverly 350 ST, CRF1000
Royal Enfield Lietuvoje?
Spėjimas, kodėl iš vis enduro sunkiai einasi Europoje, kad beveik visoje ES uždrausta važinėti kur nėra kelių. Kiek pažiūri video, tai visur su pagaliais iš miškų endurininkus vaiko.
Royal Enfield Lietuvoje?
draginoid rašė:Ir tau uztekto to asiliuko su 140km/h max po dideliu turistu, su kuiriais vazinejai/vazineji?
18,0 kW (24,5 PS) bei 6.500 U/min.
32,0 Nm bei 4.500 U/min.
Nera tokia jau maza kaina uz Jawos analoga
Mano galva, toks aparatas tiktu kur i Azija pasivazineti, o ne Europos keliais sukti tukstancius km per diena.
Arba kaip variantas, perkant pirma motocikla save isbandyti ir issiaiskinti, ko tau reikia.
IMHO
Kepurem/salmais nereikia uzmetyti.
Tikrai taip. Auginčiau barzdą darbe, kaupčiau atostogas, vėliau dėčiau ant jo palapinę, miegmaišį ir konservų kuprinę ir važiuočiau kur akis žiūri, pro kaimus, miškus, kalnus, ežerus ar jūras! Su purvinais marškinėliais ir suplyšusiom kelnėm.
Moto piligrimystė, taip sakant
![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Drop a gear and disappear.
Royal Enfield Lietuvoje?
Jei jau tiek sukauptum, tada, sakyciau, imti GS700 , KTM 690 Duke, Tiger 800, NC700X ar kazka panasaus patikimo ir patikrinto tukstanciu raideriu visame pasaulyje, kad nereiktu vietoje palapines po karalisku asiliuku guleti ri prasyti, kad jis vaziuotu toliau:)
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Royal Enfield Lietuvoje?
Laukiau kol Himalayan pasirodys EU, bet sio modelio patirtis Indijoje (isleistas Indijoje 2015), parode daugybe patikimumo problemu. Pristatymas i EU velavo 8 menesiais (turejo atkeliauti 2017 vasara), ir tai jau yra ketvirta sito modelio karta (BS4).
Indai sako, kad BS4 isgydytos visos vaikiskos ligos ir jis surenkamas kitoje linijoje, kurioje dar labiau tikrinama kokybe, bet kaip yra istikruju - parodys laikas.
Kai UK (nes ten visai perkamas tik pasirodzius) chebra pasivazines bent metus su BS4 modeliais, ir patvirtins patikimuma, bus galima rimciau pasvarstyti apie isigijima![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Kol kas motoraideris i vieta atsivezti neplanuoja, nebent uzsakai asmeniskai ir sumoki pinigus i prieki.
Su lyginti ji su CRF250L kazkaip nesueina... cia kaip lyginti Civic Type R su Alfa-Romeo Brera. Viena perki del to kaip vaziuoja, kita perki del stiliaus. Ir ju pirkejai nesikerta, nes prioritetai aiskiai nubrezti kaip nesusikertancios tieses.
Himalayan turi stiliu, kaip zmones sako: "Looks, that only mother can love", bet uz tai jis man ir patinka.
Indai sako, kad BS4 isgydytos visos vaikiskos ligos ir jis surenkamas kitoje linijoje, kurioje dar labiau tikrinama kokybe, bet kaip yra istikruju - parodys laikas.
Kai UK (nes ten visai perkamas tik pasirodzius) chebra pasivazines bent metus su BS4 modeliais, ir patvirtins patikimuma, bus galima rimciau pasvarstyti apie isigijima
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Kol kas motoraideris i vieta atsivezti neplanuoja, nebent uzsakai asmeniskai ir sumoki pinigus i prieki.
Su lyginti ji su CRF250L kazkaip nesueina... cia kaip lyginti Civic Type R su Alfa-Romeo Brera. Viena perki del to kaip vaziuoja, kita perki del stiliaus. Ir ju pirkejai nesikerta, nes prioritetai aiskiai nubrezti kaip nesusikertancios tieses.
Himalayan turi stiliu, kaip zmones sako: "Looks, that only mother can love", bet uz tai jis man ir patinka.
Royal Enfield Lietuvoje?
Praeito mėnesio Italijos motociklų pardavimų lentelėje šis modelis užima garbingą 41-ą vietą. Sakyčiau puikus rezultatas
http://m.motociclismo.it/mercato-classi ... twin-69251
Norėtųsi ir iš japonų gamintojų kažko panašaus sulaukti, bet jie per daug užsiėmę įvarių vultus ar nikken kūryba![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
http://m.motociclismo.it/mercato-classi ... twin-69251
Norėtųsi ir iš japonų gamintojų kažko panašaus sulaukti, bet jie per daug užsiėmę įvarių vultus ar nikken kūryba
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Royal Enfield Lietuvoje?
domas rašė:Žinutės nuoroda Praeito mėnesio Italijos motociklų pardavimų lentelėje šis modelis užima garbingą 41-ą vietą. Sakyčiau puikus rezultatas![]()
Nu nezinau, nei as ten stiliu matau, nei charakteristikas. O dar indu kokybei sentimentus nebent britai gali jaust, tai speju, kad nusipirko papigiai, iki karviu ganyklos pavaziuot, nu kad negaila butu.
Beverly 350 ST, CRF1000
Grįžti į “Motociklų aprašymai pagal gamintoją/modelį”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra