Vožtuvų reguliavimas
Vožtuvų reguliavimas
Po truputį mokausi ne tik važiuoti, bet ir aptarnauti savo techniką. Nors iki sezono pradžios dar nemažai laiko, tačiau darbų, kuriuos reikėtų padaryti yra... Vienas iš jų-norėčiau (išmokti) pasireguliuoti vožtuvus. Manual'ą skaityti ir video youtube.com žiūrėti moku, tačiau norėčiau kad kas nors tai jau daręs padėtų man (pamokytų) šitą darbą padaryti. Dėl atlygio galėtumėm susitarti Motociklas Yamaha TT600R. Vieta-metalinis garažas Vilniuje
Vožtuvų reguliavimas
Tai kad, jei pasiskaitai manualą ir prisižiūri video, tai nelabai kažko daugiau ir reikia. Net nežinau ką meistras tau galėtų patarti. Aišku aš ne meistras, todėl ir nežinau
Jei procedūrą darysi pirmą kartą, tai taip, nedrasu. Svarbiausia neskubėti, prieš darant pagalvoti, jei kas nesigauna, eiti guglinti, o ne laužti (kaip aš). Labai padeda nusifotkinti varžtus ir jų vietą, ir šiaip kuo daugiau fotkinti, kai paskui nesi tikras ar taip buvo. Svarbu pasiryžti ir vieną kartą pabandyti, paskui jau bus nebaisu Viskas ten paprasta iš tiesų.
Jei procedūrą darysi pirmą kartą, tai taip, nedrasu. Svarbiausia neskubėti, prieš darant pagalvoti, jei kas nesigauna, eiti guglinti, o ne laužti (kaip aš). Labai padeda nusifotkinti varžtus ir jų vietą, ir šiaip kuo daugiau fotkinti, kai paskui nesi tikras ar taip buvo. Svarbu pasiryžti ir vieną kartą pabandyti, paskui jau bus nebaisu Viskas ten paprasta iš tiesų.
Vožtuvų reguliavimas
Galiu padėt, dariausi savo mocams sumoj gal apie 5 kartus (visi po procedūros dar važiavo), turiu ir "liniuotę", tik reiktų susirasti bardake, turėk manualą su atstumais. Pasiskambini, sutariam, pasiimi iš namų, sureguliuojam, parveži atgal. Reguliavimo metu gali būti pavartojami keiksmažodžiai ir napitki, priklauso nuo priėjimo Tel nr anketoje.
Vožtuvų reguliavimas
OK, tai laukiam kol orai kažkiek atšils, nes darbas vyks lauko sąlygomis
Vožtuvų reguliavimas
klemkas rašė:Žinutės nuoroda Tai kad, jei pasiskaitai manualą ir prisižiūri video, tai nelabai kažko daugiau ir reikia. Net nežinau ką meistras tau galėtų patarti. Aišku aš ne meistras, todėl ir nežinau
Jei procedūrą darysi pirmą kartą, tai taip, nedrasu. Svarbiausia neskubėti, prieš darant pagalvoti, jei kas nesigauna, eiti guglinti, o ne laužti (kaip aš). Labai padeda nusifotkinti varžtus ir jų vietą, ir šiaip kuo daugiau fotkinti, kai paskui nesi tikras ar taip buvo. Svarbu pasiryžti ir vieną kartą pabandyti, paskui jau bus nebaisu Viskas ten paprasta iš tiesų.
Aš mėgėjas pasikrapštyt pagal manualą, irgi jau reik pradėt mąstyt apie vožtuvų regulliavimą, tačiau šitą daryt man visai nedrąsu
Beverly 350 ST, CRF1000
Vožtuvų reguliavimas
turistux rašė:Žinutės nuorodaAš mėgėjas pasikrapštyt pagal manualą, irgi jau reik pradėt mąstyt apie vožtuvų regulliavimą, tačiau šitą daryt man visai nedrąsu
Geriausiu atveju - pamatuosi ir pamatysi, kad nereikia reguliuoti
- informatikas
- Pranešimai: 552
- Užsiregistravo: 2015-10-24 07:29
- Karma: 241
Vožtuvų reguliavimas
jei senobiskai reguliuojasi, kaip ziguliu, tai jokiu problemu
jei saibom, jau problem, nes reikia tu saibu turet
net ne saibos, saibutes ten tokios
geriausia tai buvo is turetu mocu honda crosstourer, puse varztais , puse tom saibutem
jei saibom, jau problem, nes reikia tu saibu turet
net ne saibos, saibutes ten tokios
geriausia tai buvo is turetu mocu honda crosstourer, puse varztais , puse tom saibutem
Vožtuvų reguliavimas
Kada reikia reguliuoti voztuvus? Kai atsiranda toks caksejimo garsas ar kada? Is anksto dekui uz atsakyma
Kawasaki zx6r (nebėra)
Yamaha XT600 (nebėra)
Yamaha XVS1100 (nebėra)
Kawasaki VN900 (nebėra)
Triumph Sprint ST 1050
Yamaha XT600 (nebėra)
Yamaha XVS1100 (nebėra)
Kawasaki VN900 (nebėra)
Triumph Sprint ST 1050
Vožtuvų reguliavimas
Kas tam tikrą kiekį nuvažiuotų kilometrų. Kurį nurodo kiekvieno motociklo gamintojas service manual'e ( vidutiniškai apie 20000 - 40000 km).
Jeigu pirkai naudotą motociklą, gali tikrint tarpus iškarto, nes 90% nežinai kiek iš tikro km pravažiuota.
Taip pat nekreipiant dėmesio į km kiekį yra tam tikrų požymių, dėl kurių reikia tikrinti tarpus. Pvz. kompresijos nebuvimas, netinkamas variklio darbas įvairiais rėžimais ir tt.
Jeigu pirkai naudotą motociklą, gali tikrint tarpus iškarto, nes 90% nežinai kiek iš tikro km pravažiuota.
Taip pat nekreipiant dėmesio į km kiekį yra tam tikrų požymių, dėl kurių reikia tikrinti tarpus. Pvz. kompresijos nebuvimas, netinkamas variklio darbas įvairiais rėžimais ir tt.
MT-09 Tracer
Vožtuvų reguliavimas
Na zodziu prabeges mano 30 000 km.. tai zodziu reikia tikrinti nors ir variklis dirba graziai
Kawasaki zx6r (nebėra)
Yamaha XT600 (nebėra)
Yamaha XVS1100 (nebėra)
Kawasaki VN900 (nebėra)
Triumph Sprint ST 1050
Yamaha XT600 (nebėra)
Yamaha XVS1100 (nebėra)
Kawasaki VN900 (nebėra)
Triumph Sprint ST 1050
Vožtuvų reguliavimas
ROCKY rašė:Žinutės nuoroda Na zodziu prabeges mano 30 000 km.. tai zodziu reikia tikrinti nors ir variklis dirba graziai
Mano panašiai prabėgęs ir kol kas neplanuoju lįst prie vožtuvų, nes kiek iš atsiliepimų žinau, prie tiek dar jie ribose laikosi.
Beverly 350 ST, CRF1000
Vožtuvų reguliavimas
Na tai ner ko kisti nagu dar vadinas
Kawasaki zx6r (nebėra)
Yamaha XT600 (nebėra)
Yamaha XVS1100 (nebėra)
Kawasaki VN900 (nebėra)
Triumph Sprint ST 1050
Yamaha XT600 (nebėra)
Yamaha XVS1100 (nebėra)
Kawasaki VN900 (nebėra)
Triumph Sprint ST 1050
Vožtuvų reguliavimas
O ne namų sąlyjomis tą daryti kiek kainuoja, žino kas nors?
Drop a gear and disappear.
Vožtuvų reguliavimas
Motoshop serviso e-puslapyje parašyta nuo 50 EUR.
Vožtuvų reguliavimas
MindeM rašė:Žinutės nuoroda Motoshop serviso e-puslapyje parašyta nuo 50 EUR.
Ale bet kad ten pakliūt...
Beverly 350 ST, CRF1000
Grįžti į “Remontas ir techniniai klausimai”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra