10 mitų apie motociklų važiuoklę

Gedimai ir jų remontas. Žinome, kad esame nagingi, pasidalinkime savo patirtimi.
Vartotojo avataras
turistux
Pranešimai: 2168
Užsiregistravo: 2015-11-01 18:04
Karma: 749

10 mitų apie motociklų važiuoklę

Standartinė turistux » 2015-11-11 09:54

Labiau tiktų į skiltį "naujienos iš interneto", tačiau kadangi nėra tokios skilties...

10 mitų apie motociklų važiuoklę.
Šaltinis: http://www.motorcycle.com/top10/top-10- ... nsion.html

Santrauka:
1) Stebuklingi parametrai, kurie tinka kiekvienam motociklininkui.
2) Suspaudus spyruoklę, ji taps kietesne.
3) Motociklas, sureguliuotas lenktynėms, bus per kietas gatvei.
4) Amortizatorių tepalas turi būt keičiamas reguliariai.
5) Rimties trintis yra labai svarbu (apie padengimo ne-svarbumą).
6) Terminologija nėra svarbi.
7) Amortizatorių dangteliai turi būti stipriai užveržti.
8) Visada kaltas motociklas.
9) Negamykliniai (aftermarket) komponentai visada yra geresni.
10) Žemė yra plokščia.


Beverly 350 ST, CRF1000
Vartotojo avataras
rusnietis
Pranešimai: 616
Užsiregistravo: 2015-11-02 22:56
Karma: 535

Re: 10 mitų apie motociklų važiuoklę

Standartinė rusnietis » 2015-11-11 20:14

#2 Jega, kuria spyruokle veikia savo atramas yra nusakoma Huko desniu F=-kx, kur:

x – kūno pailgėjimas.
k – proporcingumo koeficientas, vadinamas standumu.

Taigi is praktines puses - kuo labiau spyruokle suspaudziu, tuo labiau ji spaudzia amortizatoriaus galus, tuo "kietesnis" tampa motociklas (spyruokles kietumas nesikeicia, keiciasi amortizatoriaus kietumas, dar kitaip zinomas, kaip preload).
Vartotojo avataras
Crazybingo-SELEVI
Pranešimai: 218
Užsiregistravo: 2015-11-10 14:25
Karma: 61

Re: 10 mitų apie motociklų važiuoklę

Standartinė Crazybingo-SELEVI » 2015-11-11 23:34

rusnietis rašė:Žinutės nuoroda #2 Jega, kuria spyruokle veikia savo atramas yra nusakoma Huko desniu F=-kx, kur:

x – kūno pailgėjimas.
k – proporcingumo koeficientas, vadinamas standumu.

Taigi is praktines puses - kuo labiau spyruokle suspaudziu, tuo labiau ji spaudzia amortizatoriaus galus, tuo "kietesnis" tampa motociklas (spyruokles kietumas nesikeicia, keiciasi amortizatoriaus kietumas, dar kitaip zinomas, kaip preload).


o tas X kuno pailgejimas nuo silumos priklauso? :)
Vartotojo avataras
rusnietis
Pranešimai: 616
Užsiregistravo: 2015-11-02 22:56
Karma: 535

Re: 10 mitų apie motociklų važiuoklę

Standartinė rusnietis » 2015-11-12 09:48

Crazybingo-SELEVI rašė:Žinutės nuoroda
rusnietis rašė:Žinutės nuoroda #2 Jega, kuria spyruokle veikia savo atramas yra nusakoma Huko desniu F=-kx, kur:

x – kūno pailgėjimas.
k – proporcingumo koeficientas, vadinamas standumu.

Taigi is praktines puses - kuo labiau spyruokle suspaudziu, tuo labiau ji spaudzia amortizatoriaus galus, tuo "kietesnis" tampa motociklas (spyruokles kietumas nesikeicia, keiciasi amortizatoriaus kietumas, dar kitaip zinomas, kaip preload).


o tas X kuno pailgejimas nuo silumos priklauso? :)


Taip. Priklausomybe yra eksponentiskai priklausanti nuo reguliuotojo isgerto alaus kiekio :D

Grįžti į “Remontas ir techniniai klausimai”

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Google [Bot]