10 mitų apie motociklų važiuoklę
10 mitų apie motociklų važiuoklę
Labiau tiktų į skiltį "naujienos iš interneto", tačiau kadangi nėra tokios skilties...
10 mitų apie motociklų važiuoklę.
Šaltinis: http://www.motorcycle.com/top10/top-10- ... nsion.html
Santrauka:
1) Stebuklingi parametrai, kurie tinka kiekvienam motociklininkui.
2) Suspaudus spyruoklę, ji taps kietesne.
3) Motociklas, sureguliuotas lenktynėms, bus per kietas gatvei.
4) Amortizatorių tepalas turi būt keičiamas reguliariai.
5) Rimties trintis yra labai svarbu (apie padengimo ne-svarbumą).
6) Terminologija nėra svarbi.
7) Amortizatorių dangteliai turi būti stipriai užveržti.
8) Visada kaltas motociklas.
9) Negamykliniai (aftermarket) komponentai visada yra geresni.
10) Žemė yra plokščia.
10 mitų apie motociklų važiuoklę.
Šaltinis: http://www.motorcycle.com/top10/top-10- ... nsion.html
Santrauka:
1) Stebuklingi parametrai, kurie tinka kiekvienam motociklininkui.
2) Suspaudus spyruoklę, ji taps kietesne.
3) Motociklas, sureguliuotas lenktynėms, bus per kietas gatvei.
4) Amortizatorių tepalas turi būt keičiamas reguliariai.
5) Rimties trintis yra labai svarbu (apie padengimo ne-svarbumą).
6) Terminologija nėra svarbi.
7) Amortizatorių dangteliai turi būti stipriai užveržti.
8) Visada kaltas motociklas.
9) Negamykliniai (aftermarket) komponentai visada yra geresni.
10) Žemė yra plokščia.
Beverly 350 ST, CRF1000
Re: 10 mitų apie motociklų važiuoklę
#2 Jega, kuria spyruokle veikia savo atramas yra nusakoma Huko desniu F=-kx, kur:
x – kūno pailgėjimas.
k – proporcingumo koeficientas, vadinamas standumu.
Taigi is praktines puses - kuo labiau spyruokle suspaudziu, tuo labiau ji spaudzia amortizatoriaus galus, tuo "kietesnis" tampa motociklas (spyruokles kietumas nesikeicia, keiciasi amortizatoriaus kietumas, dar kitaip zinomas, kaip preload).
x – kūno pailgėjimas.
k – proporcingumo koeficientas, vadinamas standumu.
Taigi is praktines puses - kuo labiau spyruokle suspaudziu, tuo labiau ji spaudzia amortizatoriaus galus, tuo "kietesnis" tampa motociklas (spyruokles kietumas nesikeicia, keiciasi amortizatoriaus kietumas, dar kitaip zinomas, kaip preload).
- Crazybingo-SELEVI
- Pranešimai: 218
- Užsiregistravo: 2015-11-10 14:25
- Karma: 61
Re: 10 mitų apie motociklų važiuoklę
rusnietis rašė:Žinutės nuoroda #2 Jega, kuria spyruokle veikia savo atramas yra nusakoma Huko desniu F=-kx, kur:
x – kūno pailgėjimas.
k – proporcingumo koeficientas, vadinamas standumu.
Taigi is praktines puses - kuo labiau spyruokle suspaudziu, tuo labiau ji spaudzia amortizatoriaus galus, tuo "kietesnis" tampa motociklas (spyruokles kietumas nesikeicia, keiciasi amortizatoriaus kietumas, dar kitaip zinomas, kaip preload).
o tas X kuno pailgejimas nuo silumos priklauso?
Re: 10 mitų apie motociklų važiuoklę
Crazybingo-SELEVI rašė:Žinutės nuorodarusnietis rašė:Žinutės nuoroda #2 Jega, kuria spyruokle veikia savo atramas yra nusakoma Huko desniu F=-kx, kur:
x – kūno pailgėjimas.
k – proporcingumo koeficientas, vadinamas standumu.
Taigi is praktines puses - kuo labiau spyruokle suspaudziu, tuo labiau ji spaudzia amortizatoriaus galus, tuo "kietesnis" tampa motociklas (spyruokles kietumas nesikeicia, keiciasi amortizatoriaus kietumas, dar kitaip zinomas, kaip preload).
o tas X kuno pailgejimas nuo silumos priklauso?
Taip. Priklausomybe yra eksponentiskai priklausanti nuo reguliuotojo isgerto alaus kiekio
Grįžti į “Remontas ir techniniai klausimai”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Google [Bot]