2018 07 LT-Alpės-LT su H-D 115TH ANNIVERSARY | PRAGUE
2018 07 LT-Alpės-LT su H-D 115TH ANNIVERSARY | PRAGUE
Sveiki,
2018 m. dalinai kartosim Decoy, Okuma, Bencis ir Slafka maršruta.
Viena iš fishkių bus prahoj Harley'jų 115 metinės ir suvažaivimas (https://h-d.prague115.com/) - po to į Austrijos ir Italijos Alpes - Slovėnija - Vengrija - Slovakija - Lenkija ir Vilnius.
Antra fishke - alpių serpantinai su kraštovaizdžiu.
Planuojam 14 dienų. Pagal googlą apie 4500 km. Čia tik šablonas.
Skaičiau viską, pasižymėsiu pastabas, bet gal dar kokių pastebėjimų turit? Naudingi visi patarimai, nes nors iki liepos toli, bet dakaras baigėsi-tegyvuoja dakaras. Čia tas pats:)
Praeitais metais į Slovakiją keliavom dėl serpantinų, tai kažkiek supratimo turim jau. Bet tempas buvo labai spartus, nes turėjome 5 dienas ir prasukome 2700 km, nakvynes ieškojome vietoje per booking, maršrutas irgi buvo planuojamas vietoje. Todėl daug kur galimai prisidirbom dėl radarų, kelių mokesčių ir pan.
Kaip Čekijoje dėl fitravimosi?
"Filtering through a traffic jam is not allowed"
Ir beje, kadangi važiavo dvi grupės, su viešbučiais ir be, gal galit pasakyt, kiek laiko buvot ir kiek apsiėjo kelionė žmogui? Galima ir PM.
2018 m. dalinai kartosim Decoy, Okuma, Bencis ir Slafka maršruta.
Viena iš fishkių bus prahoj Harley'jų 115 metinės ir suvažaivimas (https://h-d.prague115.com/) - po to į Austrijos ir Italijos Alpes - Slovėnija - Vengrija - Slovakija - Lenkija ir Vilnius.
Antra fishke - alpių serpantinai su kraštovaizdžiu.
Planuojam 14 dienų. Pagal googlą apie 4500 km. Čia tik šablonas.
Skaičiau viską, pasižymėsiu pastabas, bet gal dar kokių pastebėjimų turit? Naudingi visi patarimai, nes nors iki liepos toli, bet dakaras baigėsi-tegyvuoja dakaras. Čia tas pats:)
Praeitais metais į Slovakiją keliavom dėl serpantinų, tai kažkiek supratimo turim jau. Bet tempas buvo labai spartus, nes turėjome 5 dienas ir prasukome 2700 km, nakvynes ieškojome vietoje per booking, maršrutas irgi buvo planuojamas vietoje. Todėl daug kur galimai prisidirbom dėl radarų, kelių mokesčių ir pan.
Kaip Čekijoje dėl fitravimosi?
"Filtering through a traffic jam is not allowed"
Ir beje, kadangi važiavo dvi grupės, su viešbučiais ir be, gal galit pasakyt, kiek laiko buvot ir kiek apsiėjo kelionė žmogui? Galima ir PM.
2018 07 LT-Alpės-LT su H-D 115TH ANNIVERSARY | PRAGUE
Labai trumpai:
Siūlau bazuotis Lienz'e, aplink jį puikiausi keliai ir įdomumo taškai. Taip pat, būtinai aplankykite Innsbruck'ą (neparmištkite turistinės kortelės), labai malonus miestas ir apylinkės, bet radiusas didelis.
įsimintiniausi pass'ai:
Nr.1 Passio Galvio (pavojingiausias ir tuo įdomiausias),
Nr.2 Kelias Lienz > Glossncoker > Edelweissspitze (ir šiauriau) (gražiausias ir maloniausias)
Nr.3 Stelvio ("turistiškiausias").
Keliai brangūs, ruoškite po 10-50 eur už pravažiavimą per dieną, Taip pat negalima pamiršti bendro leidimo (berods 8 eur 10 dienų?). Policiją mačiau tik mieste, kiek teko susidurti - įspūdžiai tik patys geriausi. Todėl palaikykime šilčiausius santykius.
Serpantinais, pagal Austrijos, Šveicarijos, Italijos ir Prancūzijos greičio ribojimo ženklus verta važiuoti tik tuomet, kai čia esi bent trečią dieną, kitaip - riekia laikytis "-20" greičio. Taip pat, jeigu Lietuvoje mes visada tikimės už posūkio traktoriaus arba "sodininko", čia reikia tikėtis dviratininkų.
Galiausiai, neverta manyti, kad spėsite apčiuopti bent trečdalį įdomumo taškų, lankykite geriausius ir tuo didžiuokitės.
Visa kita aprašyta memuaruose ir bus filmuke. Tokiu maršrutu privalo pravažiuoti ir apsižiūrėti kiekvienas save gerbiantis motocikinininkas.
Siūlau bazuotis Lienz'e, aplink jį puikiausi keliai ir įdomumo taškai. Taip pat, būtinai aplankykite Innsbruck'ą (neparmištkite turistinės kortelės), labai malonus miestas ir apylinkės, bet radiusas didelis.
įsimintiniausi pass'ai:
Nr.1 Passio Galvio (pavojingiausias ir tuo įdomiausias),
Nr.2 Kelias Lienz > Glossncoker > Edelweissspitze (ir šiauriau) (gražiausias ir maloniausias)
Nr.3 Stelvio ("turistiškiausias").
Keliai brangūs, ruoškite po 10-50 eur už pravažiavimą per dieną, Taip pat negalima pamiršti bendro leidimo (berods 8 eur 10 dienų?). Policiją mačiau tik mieste, kiek teko susidurti - įspūdžiai tik patys geriausi. Todėl palaikykime šilčiausius santykius.
Serpantinais, pagal Austrijos, Šveicarijos, Italijos ir Prancūzijos greičio ribojimo ženklus verta važiuoti tik tuomet, kai čia esi bent trečią dieną, kitaip - riekia laikytis "-20" greičio. Taip pat, jeigu Lietuvoje mes visada tikimės už posūkio traktoriaus arba "sodininko", čia reikia tikėtis dviratininkų.
Galiausiai, neverta manyti, kad spėsite apčiuopti bent trečdalį įdomumo taškų, lankykite geriausius ir tuo didžiuokitės.
Visa kita aprašyta memuaruose ir bus filmuke. Tokiu maršrutu privalo pravažiuoti ir apsižiūrėti kiekvienas save gerbiantis motocikinininkas.
Drop a gear and disappear.
2018 07 LT-Alpės-LT su H-D 115TH ANNIVERSARY | PRAGUE
Sveiki.
Sakykite, kokiu tempu jūs važiavot, kiek vidutiniškai pačiuose kalnuose sukot km per dieną? Užsienio info pateikia apie 250-300 km.
Dabar grubiai tariant gausis apie 5000km, o man ieškant tų pass'ų jau susidarė įspūdis, kad arba neprasuksim tiek km, arba teks lėkti ir sustojimui kažkur laiko nebus. Nors tikslas ir vidutiniu greičiu važiuot ir irgi sustot pamatyt ką nors. Keliai bus asfaltiniai, o nakvynės - ne kemperiai, bet kur pigiau:)
Nors iš jūsų aprašymų supratau, kad pass'ai darosi visi panašūs, o vėliau ir fotografuotis irgi jau stot nesinori. o Norint papuliarias vietas apvažiuot teks judėti anskti ryte, kad į kamsčius nepapult.
Planuojant maršrutą jau matau, kad viena tiese vargu ar išeis važiuot. Kažkur reikės grįžt, kažkur ratais pavažinėt, kažkur, kaip sakot, bazuotis.
Gal žinote neturistinių asfaltinių atkarpų arba neasfaltinių, bet pravažiuojamų su asfaltinėm padangom ir mocais? Gal dar kokių pasiūlymų ar patarimų dėl pačio kelio planavimo efektyvumo?
Maršrutas viena tiese būtų maždaug taip neįtraukus dar jokių pass'ų:
O važiuotume per šiuos regionus 1-gal 5 - 4 - 2 - 3:
Sakykite, kokiu tempu jūs važiavot, kiek vidutiniškai pačiuose kalnuose sukot km per dieną? Užsienio info pateikia apie 250-300 km.
Dabar grubiai tariant gausis apie 5000km, o man ieškant tų pass'ų jau susidarė įspūdis, kad arba neprasuksim tiek km, arba teks lėkti ir sustojimui kažkur laiko nebus. Nors tikslas ir vidutiniu greičiu važiuot ir irgi sustot pamatyt ką nors. Keliai bus asfaltiniai, o nakvynės - ne kemperiai, bet kur pigiau:)
Nors iš jūsų aprašymų supratau, kad pass'ai darosi visi panašūs, o vėliau ir fotografuotis irgi jau stot nesinori. o Norint papuliarias vietas apvažiuot teks judėti anskti ryte, kad į kamsčius nepapult.
Planuojant maršrutą jau matau, kad viena tiese vargu ar išeis važiuot. Kažkur reikės grįžt, kažkur ratais pavažinėt, kažkur, kaip sakot, bazuotis.
Gal žinote neturistinių asfaltinių atkarpų arba neasfaltinių, bet pravažiuojamų su asfaltinėm padangom ir mocais? Gal dar kokių pasiūlymų ar patarimų dėl pačio kelio planavimo efektyvumo?
Maršrutas viena tiese būtų maždaug taip neįtraukus dar jokių pass'ų:
O važiuotume per šiuos regionus 1-gal 5 - 4 - 2 - 3:
2018 07 LT-Alpės-LT su H-D 115TH ANNIVERSARY | PRAGUE
Kaip galima pietų/centrinį Tyrol'į praleisti
Drop a gear and disappear.
2018 07 LT-Alpės-LT su H-D 115TH ANNIVERSARY | PRAGUE
Kiek dar neaplankytų vietų!
2018 07 LT-Alpės-LT su H-D 115TH ANNIVERSARY | PRAGUE
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Kaip galima pietų/centrinį Tyrol'į praleisti
Turi omeny 4-2-3 regionus, jei žiūrėt schemą?
2018 07 LT-Alpės-LT su H-D 115TH ANNIVERSARY | PRAGUE
Turiu omenyje vietą, kur parašyta "Austrija" (gal, šiek tiek žemiau), vienas gražiausių ir ryškiausių regionų šalies. Pvz, dalyje šalia Lienz randasi Grossglockner ir dešimčiai gražiausių netrumpų kelių.
Iš kitos pusės, žinai, ten viskas gražu, kur bevažiuotum vienu važiavimu net ketvirtadalio neaplankysi.
Iš kitos pusės, žinai, ten viskas gražu, kur bevažiuotum vienu važiavimu net ketvirtadalio neaplankysi.
Drop a gear and disappear.
2018 07 LT-Alpės-LT su H-D 115TH ANNIVERSARY | PRAGUE
Glossglocknerį paimsim:) čia tiesiog maps'as taip paprasčiausius kelius sudeliojo autostradom. Vat jau matau, ten kelias, ten kelias, ir jei bandyt juos pagauti, tai vietoje ir sukiosies ratais kvadratais. Todėl ir norisi kažkaip susideliot taip, kad pravažiuotum tai, ką reikia:)
2018 07 LT-Alpės-LT su H-D 115TH ANNIVERSARY | PRAGUE
aidukas rašė:Žinutės nuoroda Glossglocknerį paimsim:) čia tiesiog maps'as taip paprasčiausius kelius sudeliojo autostradom. Vat jau matau, ten kelias, ten kelias, ir jei bandyt juos pagauti, tai vietoje ir sukiosies ratais kvadratais. Todėl ir norisi kažkaip susideliot taip, kad pravažiuotum tai, ką reikia:)
Labai teisingas požiūris susirašyti norimų pamatyti/pravažiuoti taškų sąrašą, o vėliau juos sujungti optimaliais maršrutais. Kelionė prasideda jai pasiryžus. Pradžiai linkiu gerų planavimo įspūdžių!
HONDA CRF1000
2018 07 LT-Alpės-LT su H-D 115TH ANNIVERSARY | PRAGUE
Austrijoje visai salia Glossglockner verta uzsukti ir pusdieni sugaisti prie ispudingo objekto Kapruno uztvanku.
2018 07 LT-Alpės-LT su H-D 115TH ANNIVERSARY | PRAGUE
aaidass rašė:Žinutės nuoroda Austrijoje visai salia Glossglockner verta uzsukti ir pusdieni sugaisti prie ispudingo objekto Kapruno uztvanku.
Visuomet atkreipkite dėmesį į objektų darbo laiką dauguma ir šitas dirba tik iki 16-17 valandos.
Dar čia yra stacionarus selfi stick'as, paspaudi mygtuką ir matai webe 1 megapikselio nuotrauką
Malonu kad, nors technologija ir sena, bet viskas veikia kaip šveicariškas laikrodis!
P.s. realybė nėra tokia ryški kaip nuotrauka parodytą aukščiau, bet atrodo vis tiek įspūdingai. O dar įspūdingiau važiuoja iki to taško autobusai. Iš kitos pusės yra dar vienas turistinis taškas mėgstantiems hikingą - Enzingerboden.
Drop a gear and disappear.
2018 07 LT-Alpės-LT su H-D 115TH ANNIVERSARY | PRAGUE
Ar galite trumpai pakomentuoti kelių mokesčius motociklams šiose šalyse:
Čekija
Austrija
Italija
Vengrija
Slovėnija.
Visur skirtinga informacija. Vienur rašo, kad tik magistraliniuose keliuose, kitur rašo, kad jau įvažiavus reikia pirkti, dar kitur, kad kotociklams nereikia ir tt.
Kiekviena šalis turi savo tinklapį tokiem reikalams, bet pirma būtų įdomu sužinot praktiškai, iš jau važiavusių.
Išsiųsta naudojantis HTC One M9 Tapatalk 4 Lt
Čekija
Austrija
Italija
Vengrija
Slovėnija.
Visur skirtinga informacija. Vienur rašo, kad tik magistraliniuose keliuose, kitur rašo, kad jau įvažiavus reikia pirkti, dar kitur, kad kotociklams nereikia ir tt.
Kiekviena šalis turi savo tinklapį tokiem reikalams, bet pirma būtų įdomu sužinot praktiškai, iš jau važiavusių.
Išsiųsta naudojantis HTC One M9 Tapatalk 4 Lt
2018 07 LT-Alpės-LT su H-D 115TH ANNIVERSARY | PRAGUE
Čekija - motociklams nemokamai.
Austrija - lipdukas už 8 eur - 10 dienų (degalinėse).
Italija - tik magistralės, varteliai (neįdomu, niekad nevažiavau, tad kainos nzn)
Vengrija - lipdukas už 6 eur savaitei (degalinėse).
Slovėnija - lipdukas už 8 eur savaitei (deglainėse).
Austrija - lipdukas už 8 eur - 10 dienų (degalinėse).
Italija - tik magistralės, varteliai (neįdomu, niekad nevažiavau, tad kainos nzn)
Vengrija - lipdukas už 6 eur savaitei (degalinėse).
Slovėnija - lipdukas už 8 eur savaitei (deglainėse).
Drop a gear and disappear.
2018 07 LT-Alpės-LT su H-D 115TH ANNIVERSARY | PRAGUE
aidukas, Austrijoj pataikėm ne kartą, kur yra papildomai mokami ir kainuoja kaip ir automobiliui - surinkimas prie vartelių. Neužtenka vien tos bendros vinjetės.
Beverly 350 ST, CRF1000
2018 07 LT-Alpės-LT su H-D 115TH ANNIVERSARY | PRAGUE
Taip, yra privačiai kloti keliai ir tuneliai, google apie tai visuomet patikslina planuojant maršrutą.
Dažniausiai ilgi tuneliai kainuoja ties 10, o ypač vaizdingi - 25 eur motociklams, dar yra vienas ilgas transalp kelias mokamas, magistralė.
Bet tokių atkarpų, bendrai, nėra daug.
Dažniausiai ilgi tuneliai kainuoja ties 10, o ypač vaizdingi - 25 eur motociklams, dar yra vienas ilgas transalp kelias mokamas, magistralė.
Bet tokių atkarpų, bendrai, nėra daug.
Drop a gear and disappear.
Grįžti į “Organizuojamos kelionės”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra