KTM SMT 990
KTM SMT 990
Sveiki,
Zvalgausi i 2011m KTM LC8 SMT 990
Gal kas tokiu vazinejat ir galit placiau papasakoti apie augintini?
Ir kaip yra su degalu sanaudomis? - vienur skaiciau kad be 7.5L/100km niekaip, kitur kad lengvai i 6.2L/100km telpa.
Dekui.
Zvalgausi i 2011m KTM LC8 SMT 990
Gal kas tokiu vazinejat ir galit placiau papasakoti apie augintini?
Ir kaip yra su degalu sanaudomis? - vienur skaiciau kad be 7.5L/100km niekaip, kitur kad lengvai i 6.2L/100km telpa.
Dekui.
KTM SMT 990
Kura jis megsta, raso net ir apie 10 litru simtui, kaip normalu dalyka.
Bet ar kuro sanaudos svarbiausia enduro baikui?
Bet ar kuro sanaudos svarbiausia enduro baikui?
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
KTM SMT 990
Fo! rašė:Žinutės nuoroda Sveiki,
Zvalgausi i 2011m KTM LC8 SMT 990
Gal kas tokiu vazinejat ir galit placiau papasakoti apie augintini?
Ir kaip yra su degalu sanaudomis? - vienur skaiciau kad be 7.5L/100km niekaip, kitur kad lengvai i 6.2L/100km telpa.
Dekui.
Prašom tau degalų sanaudos http://www.fuelly.com/motorcycle/ktm/990_smt
Beverly 350 ST, CRF1000
KTM SMT 990
draginoid rašė:Žinutės nuoroda Kura jis megsta, raso net ir apie 10 litru simtui, kaip normalu dalyka.
Bet ar kuro sanaudos svarbiausia enduro baikui?
Tai kad cia ne enduro, cia gal labiau miesto chuliganas su kuriuo galima ir pakeliauti.
Paskutinį kartą redagavo Fo! 2017-09-27 08:46, redaguota 1 kartą.
KTM SMT 990
turistux rašė:Žinutės nuorodaFo! rašė:Žinutės nuoroda Sveiki,
Zvalgausi i 2011m KTM LC8 SMT 990
Gal kas tokiu vazinejat ir galit placiau papasakoti apie augintini?
Ir kaip yra su degalu sanaudomis? - vienur skaiciau kad be 7.5L/100km niekaip, kitur kad lengvai i 6.2L/100km telpa.
Dekui.
Prašom tau degalų sanaudos http://www.fuelly.com/motorcycle/ktm/990_smt
Dekui, sita skaiciau, taip pat ir situos:
http://www.ktmsmt.com/viewtopic.php?t=3726
http://www.motorcyclenews.com/bike-revi ... ring/2009/
http://advrider.com/index.php?threads/t ... 03/page-16
KTM SMT 990
Motociklu reviewsuose, o ypač litrinių, nelabai kas kreipia dėmesį į sąnaudas. Dažniausiai vertina tik range - t.y. kiek toli gali nuvažiuoti su vienu baku, gi tas 150eur skirtumas per sezoną "negroja" motociklo kainos ir bendrų eksploatacinių išlaidų kontekste
KTM SMT 990
manau, kai vazineji mazais atstumais, galima ir tai ir nekreipti demesio.
Kelioneje su kompanija, svarbu ,kad tas range ne butu maziau, nei 250km, kad nestoti kas 150 km kolonkese
Kelioneje su kompanija, svarbu ,kad tas range ne butu maziau, nei 250km, kad nestoti kas 150 km kolonkese
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
KTM SMT 990
rusnietis rašė:Žinutės nuoroda Motociklu reviewsuose, o ypač litrinių, nelabai kas kreipia dėmesį į sąnaudas. Dažniausiai vertina tik range - t.y. kiek toli gali nuvažiuoti su vienu baku, gi tas 150eur skirtumas per sezoną "negroja" motociklo kainos ir bendrų eksploatacinių išlaidų kontekste
Katastrofiškai nesutinku. Kaip ir sakė gerb. toli važiuotojas draginoid, mano nusistovėjusioje kelionių šutvėje taip pat yra kreipiamas dėmesys į kuro sąnaudas. Ir nei vienas nesirinktume moco su 7ltr/100. Kad net ir su 6ltr/100 nenorėčiau. Dabar litrinis mocas būna, kad telpa keliaujant į 4.5 , o mieste 5.5 ir tikrai nenorėčiau deginti daugiau. Ant didelių atstumų nemalonu, kai tuština piniginę. Net privalumas prieš adv gaunasi, kai tranzitu gali atsukti 140-150 ir vis dar telpi į 5.x kai tuo tarpu adv dėl oro pasipriešinimo jau pradeda srėbt virš 6.
Beverly 350 ST, CRF1000
KTM SMT 990
Katastrofiškai nesutinki, bet, tikriausiai, kaip padorus ir mandagus žmogus, baruose palieki 10 procentų "arbatai" Asmeniškai, senai padariau išvadą, kad jei jau vienur kažkur netaupau, tai ir neverta kitur centus skaičiuoti. Geriau padirbėti, uždribti keliasdešimt eurų daugiau per mėn, ir važiuoti nežiūrint į MPG/KML parodymus. Taip yra ir maloniau, ir ramiau, ir greičiau.
Kad motociklas naudoja mažiaų degalų yra patogumas, taip, bet tikrai ne esminis privalumas prieš kitus analogiškus modelius. Aišku, aš nekalbu apie dvigubą ir trigubą skirtumą - niekada nevažinėčiau 5 litrų eskaladu ar hameriu.
Jeigu norite važinėti taupiai - dideli ir sunkūs motociklai ne jums. Sėskite ant galigesnių mopėdų - visokių 400cc burgmanų. Arba NC700, jeigu visgi norisi motociklo. Čia tilpsite į 4 litrus.
Kad motociklas naudoja mažiaų degalų yra patogumas, taip, bet tikrai ne esminis privalumas prieš kitus analogiškus modelius. Aišku, aš nekalbu apie dvigubą ir trigubą skirtumą - niekada nevažinėčiau 5 litrų eskaladu ar hameriu.
Jeigu norite važinėti taupiai - dideli ir sunkūs motociklai ne jums. Sėskite ant galigesnių mopėdų - visokių 400cc burgmanų. Arba NC700, jeigu visgi norisi motociklo. Čia tilpsite į 4 litrus.
Drop a gear and disappear.
KTM SMT 990
mano tuono maziau 8 nera buve i sezono pabaiga ir 12 simtui sudeginu, bet patiriamas malonumas atperka viska! o toks chuliganas tikrai ne keliavimui skirtas. kalbu apie smt.
KTM SMT 990
Kodel tik burgmanai ir nc?.. FJR1300 didelis ir sunkus, ir siurbia su protu - 5.5 ltr/100
Beverly 350 ST, CRF1000
KTM SMT 990
turistux rašė:Žinutės nuorodarusnietis rašė:Žinutės nuoroda Motociklu reviewsuose, o ypač litrinių, nelabai kas kreipia dėmesį į sąnaudas. Dažniausiai vertina tik range - t.y. kiek toli gali nuvažiuoti su vienu baku, gi tas 150eur skirtumas per sezoną "negroja" motociklo kainos ir bendrų eksploatacinių išlaidų kontekste
Katastrofiškai nesutinku. Kaip ir sakė gerb. toli važiuotojas draginoid, mano nusistovėjusioje kelionių šutvėje taip pat yra kreipiamas dėmesys į kuro sąnaudas. Ir nei vienas nesirinktume moco su 7ltr/100. Kad net ir su 6ltr/100 nenorėčiau. Dabar litrinis mocas būna, kad telpa keliaujant į 4.5 , o mieste 5.5 ir tikrai nenorėčiau deginti daugiau. Ant didelių atstumų nemalonu, kai tuština piniginę. Net privalumas prieš adv gaunasi, kai tranzitu gali atsukti 140-150 ir vis dar telpi į 5.x kai tuo tarpu adv dėl oro pasipriešinimo jau pradeda srėbt virš 6.
5.x vs 6.x yra 10eur per 1000km, t.y. makaronu lekshte net neiskaitant kompoto.
Nesakau, kad 10eur ne pinigai, bet tikrai ne tie, kurie darytu bent kiek juntama itaka renkantis motocikla
KTM SMT 990
Daug cia nuomoniu, visas gerbiu.
Dar pridesiu nuo saves, ka turejau omeny, rasydamas apie tolimesnes keliones, kai per diena tenka pravaziuoti virs 600km: labai nepatogu, kai vienam is kompanijos pastoviai reikia isipilti kuro, kai kitu bakai dar tik iki puses istusteje.
Kiekvienas tas sustojimas suvalgo tikrai nemazai laiko. Per savaite ar daugiau tokiu kelioniu, diena issimeta tik tokiems sustojimams.
Kai turejau karbiuratorini bandita, tikrai nesistebejau, kai bakas istustedavao gana greitai po intensivesnio pasivazinejimo. Kuro sanaudos siekdavo ir 10 ltr/100km. Bet kelionese, kai greitis 100-140, nevirsidavo 5.7 litro. Tai su baku 20 litru, ramiai galejau iki 250 km be sustojimo vaziuoti.
Ir cia esme ne euruose kisenese...
Dar pridesiu nuo saves, ka turejau omeny, rasydamas apie tolimesnes keliones, kai per diena tenka pravaziuoti virs 600km: labai nepatogu, kai vienam is kompanijos pastoviai reikia isipilti kuro, kai kitu bakai dar tik iki puses istusteje.
Kiekvienas tas sustojimas suvalgo tikrai nemazai laiko. Per savaite ar daugiau tokiu kelioniu, diena issimeta tik tokiems sustojimams.
Kai turejau karbiuratorini bandita, tikrai nesistebejau, kai bakas istustedavao gana greitai po intensivesnio pasivazinejimo. Kuro sanaudos siekdavo ir 10 ltr/100km. Bet kelionese, kai greitis 100-140, nevirsidavo 5.7 litro. Tai su baku 20 litru, ramiai galejau iki 250 km be sustojimo vaziuoti.
Ir cia esme ne euruose kisenese...
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
KTM SMT 990
Sustojimuose laiką valgo dešrainiai, cigaretės didelį puodeliai arbatos/kavos (kurie reikalaus dar vieno sustojimo po valandos). Tikrai ne bezino į baką pylimas , čia net šalmo ir pirštinių nuimti nereikia.
Čia jau reikia suprasti ir susitarti, kad visiems būtu patogu.
...arba važiuoti vienam.
Čia jau reikia suprasti ir susitarti, kad visiems būtu patogu.
...arba važiuoti vienam.
Drop a gear and disappear.
KTM SMT 990
deck2 rašė:mano tuono maziau 8 nera buve i sezono pabaiga ir 12 simtui sudeginu, bet patiriamas malonumas atperka viska! o toks chuliganas tikrai ne keliavimui skirtas. kalbu apie smt.
Kodelgi jis netinka keliavimui? Bakas 19L - net ir su 7L sanaudom 200km tikrai nuvaziuosi. Pakankamai ergonomiska sedyne, o ir sedesena patogi. Gamykliskai aukstas stikliukas. Na nzn ko jam truksta ?
KTM SMT 990
Reiskia jis tau patinka ir tinka.
Lieka tik pirkti, suradus tinkama varianta.
Cia dabar jau kaip klausti draugu ir pazystamu, ar zenitis
Veliau, galesi pasidalinti patirtimi, ar pasiteisino lukesciai.
Lieka tik pirkti, suradus tinkama varianta.
Cia dabar jau kaip klausti draugu ir pazystamu, ar zenitis
Veliau, galesi pasidalinti patirtimi, ar pasiteisino lukesciai.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
KTM SMT 990
draginoid rašė:Žinutės nuoroda Reiskia jis tau patinka ir tinka.
Lieka tik pirkti, suradus tinkama varianta.
Cia dabar jau kaip klausti draugu ir pazystamu, ar zenitis
Veliau, galesi pasidalinti patirtimi, ar pasiteisino lukesciai.
Turbut kad tavo tiesa
Grįžti į “Motociklų aprašymai pagal gamintoją/modelį”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra