Netolygus akumuliatoriaus krovimas
Netolygus akumuliatoriaus krovimas
Esu užsidėjęs kinišką waterproof voltmetrą, kuris mane ir gelbsti, bet ir kartais sukelia stresą. Praeitoje kelionėje Alpėse po pirmo 1000km nukrito krovimo įtampa iki 13.2V, išsigandau, bet po to pastebėjau, kad ji kartais tokia, o kartais po kokio sustojimo degalinėje vėl krauna normaliai- 13.9V. Ir likusius 4000km problemų nebuvo- sakyčiau, nustojo taip stipriai svyruot.
MTR ralyje vėl pašiurpino. Blemba, mano moco odometras įskaitinis, o krovimas krito dienos gale iki 13V, kartais iki 12,9V. Aišku, jei žinoti, kad neblogės- streso būtų mažiau, nes iš esmės su tokiu krovimu tikrai nesustosi kely, bet juk nežinau...
Po finišo kai mocas pastovėjo, visu keliu namo per lietų krovimas vėl 13.5-13.9V daugmaž stabilus, toks, kokį jį ir norėčiau matyti.
Nežinau su kuo siet. Su temperatūra neišeina, nes Alpėse visą kelionę buvo virš +30. Pats kiniškas voltmetras grybauja? O gal čia normalu, kad svyruoja ta įtampa, bet tai kodėl ji kartais svyruoja, o kartais- ne?
MTR ralyje vėl pašiurpino. Blemba, mano moco odometras įskaitinis, o krovimas krito dienos gale iki 13V, kartais iki 12,9V. Aišku, jei žinoti, kad neblogės- streso būtų mažiau, nes iš esmės su tokiu krovimu tikrai nesustosi kely, bet juk nežinau...
Po finišo kai mocas pastovėjo, visu keliu namo per lietų krovimas vėl 13.5-13.9V daugmaž stabilus, toks, kokį jį ir norėčiau matyti.
Nežinau su kuo siet. Su temperatūra neišeina, nes Alpėse visą kelionę buvo virš +30. Pats kiniškas voltmetras grybauja? O gal čia normalu, kad svyruoja ta įtampa, bet tai kodėl ji kartais svyruoja, o kartais- ne?
Beverly 350 ST, CRF1000
Netolygus akumuliatoriaus krovimas
manau, kad nesuk sau smarkiai smegenu. mano moce krovimas vaziuojant plaukioja 12.7-13.5 ribose.
Netolygus akumuliatoriaus krovimas
CerBeR rašė:Žinutės nuoroda manau, kad nesuk sau smarkiai smegenu. mano moce krovimas vaziuojant plaukioja 12.7-13.5 ribose.
Ajobštvajraz, tai va aš apie tai būtent ir kalbu. Nesitikėjau gaut atsakymą, nes maniau tik aš vienas LT važinėju su voltmetru. Nu ir dar mano žmona. O visi kiti važiuoja tiesiog, pakol sustoja ir nemato, kaip ten darosi su krovimu. Pasirodo dar ir tu
Koks mocas? Koks voltmetras: gamyklinis ar kitaiskas? Seniai tau taip darosi?
Papildant info, tai pas mane jau 6000km su pervyniotu statoriumi. Turiu ir naują aftermarket, kurį vežiojausi į kelionę. Toks netikrumas gyvena širdyje, kiek laikys tas pervyniotas statorius...
Beverly 350 ST, CRF1000
Netolygus akumuliatoriaus krovimas
As irgi isidejes voltmetra ir pas mane irgi svyrioja tik ribos mazesnes 13.8 - 13.3. Bet lygiai taip pat po pastovejomo buna didesnis. As galvoju kad is pradziu gal krovimas didesnis kol neisikrauna akumas iki pilno ikrovimo. Paskui jsu tiek krovimo nereikia ir itampa nukrenta. Bet cia tik mano spejimas.
Netolygus akumuliatoriaus krovimas
labai gali buti. as voltmetra dejaus nes du geliniai akumai vaziuojant dave dubo, tai matytusi itampos anomalijos. XJR13, voltmetras is ali, pries pora menesiu tik susimontavau. XJRe stovi automobilinio tipo generas, tai visokie kitokie krovimo marazmai jo nekamuoja.
Netolygus akumuliatoriaus krovimas
Prirašykit mane į chebrą - aš irgi su voltmetrų važinėju. Tik pas mane krovimas stabilus pasidarė po aušintuvo sumontavimo ant srovės lygintuvo.
Netolygus akumuliatoriaus krovimas
MantasM rašė:Žinutės nuoroda Prirašykit mane į chebrą - aš irgi su voltmetrų važinėju. Tik pas mane krovimas stabilus pasidarė po aušintuvo sumontavimo ant srovės lygintuvo.
Pas man lygintuvas nėr taip, kad labai būtų paslėptas, bet ir nėr ir visai apipučiamas. Iš tikro, manau, kad ganėtinai prastoje vietoje... Bet aušintuvo ten irgi nėr kur kišt...
Beverly 350 ST, CRF1000
Grįžti į “Remontas ir techniniai klausimai”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra