Nepažįstamas "TRIUMPH"
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Kilsi i dangųKatys rašė:Visiškai neįkvepia perspėjimas- 130km/h max., kas bus pasukus daugiau?
Sent from my G8441 using Tapatalk
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Debesys rašė:Žinutės nuoroda Ir dar klausimėlis, ar iš UK motociklams reikia keisti faras, ar tinka originalios?
TEX nereikia
Beverly 350 ST
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Debesys rašė:Žinutės nuoroda Ir dar klausimėlis, ar iš UK motociklams reikia keisti faras, ar tinka originalios?
Nuo 2012 metu tinka. Gal net ir dar nuo ankstesniu truputi.
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Debesys rašė:Žinutės nuoroda Gal kas Vilniuje ar netoli jo turi Triumph Explorer gyvą parodyti? Po ilgų svarstymų šis motociklas liko vos ne vienintelis variantas pagal kainą ir norus (adventure, kardanas, abs, apie 100hp)
Siauliuose yra pardavime geras variantas. Manau galima ir pasiderant savo kaina pasiulyti.
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Mane iki šiol nuo Šiaulių "Šiaurės moto" krato...
Pats nesusidūręs, bet apie juos daug skaičiau ir beveik vien neigiamai, tai kažkaip nesinori turėti reikalų
Apie vin niekas neturi? Galvoju ar nebus man per didelis
Triumph Tiger 800 ABS 2014m
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Su TEX butum kietas. Bet aisku per didelis. Jei daugiau plentui, pirk 800XRx - pigiau, maziau plastmases, lengvas. Be keleivio sociai traukos. 800XCx, aisku, krutesne pakaba, bet aukstokas svorio centras.
Beverly 350 ST
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Mane iki šiol nuo Šiaulių "Šiaurės moto" krato...
Ten ne pas ta Siaures elnia yra. Toks Kestutis Juozaitis prekiauja mocais. Padorus zmogus, turi servisa, sutvarko moca kaip reikia jei ka. As masina pas ji pirkau, tai net valytuvus pakeite. Autopliuse berods yra. Jei domintu - as turiu jo telefona. O is to Moto, tai mano vienas pazystamas nupirko, bet grazino atgal jam. Spardesi, bet advokatas padare savo, tai dar advokatui sumokejo. Cia Elnio 10 adresu berods.
Nepažįstamas "TRIUMPH"
turistux rašė:Žinutės nuoroda pirk 800XRx
Taip, daugiausia vienas ir daugiausia plentu. TEX pasirinkime atsirado praktiškai tik dėl kardano. Noriu kuo mažiau rūpesčių eksploatacijoje.
Vat būtų labai įdomu sužinoti nuomonę turinčių ar išbandžiusių abu, kokie minusai, pliusai ir ar dydis, svoris , kaina atperka TEX pliusus
Triumph Tiger 800 ABS 2014m
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Aš tik 800 bandžiau, lietais ratais. Traukia kaip litrinis. Lengvas. Prie filtro priėjimas patogus. Gal, lyginant su Afrika tikėjausi tos minkštos pakabos, tai taip nėra - ji paprasta, basic. Nors asfaltiniuose posūkiuose tai gal greičiau pliusas. Žiūrėčau >2015, t.y. XRx - mažesnės kuro sąnaudos. Kadangiai šiandien manau, kad lengvas mocas yra gerai, o galios nelabai yr, kur išnaudot, tai čia man prioritetas prieš TEX. Ai, dar plastikų nėr daug ir įperkami, jei nuvertus.
Šiandien nusipirkęs Africa, nesu iki galo tikras, ar 50% brangesnė Africa geras pirkinys, nes kokybė ir požiūris į remontabilumą blogiau nei Triumph.
Šiandien nusipirkęs Africa, nesu iki galo tikras, ar 50% brangesnė Africa geras pirkinys, nes kokybė ir požiūris į remontabilumą blogiau nei Triumph.
Beverly 350 ST
Nepažįstamas "TRIUMPH"
turistux rašė:Žinutės nuoroda Šiandien nusipirkęs Africa, nesu iki galo tikras, ar 50% brangesnė Africa geras pirkinys, nes kokybė ir požiūris į remontabilumą blogiau nei Triumph.
Tsss, neišduok paslapčių ir nedaužyk matricos
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Debesys rašė:Žinutės nuoroda TEX pasirinkime atsirado praktiškai tik dėl kardano.
Litras tepalo ant 50000km- nebrangu, bet kardanui sugriuvus....baisu pagalvot
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Katys rašė:Litras tepalo ant 50000km- nebrangu, bet kardanui sugriuvus....baisu pagalvotDebesys rašė:TEX pasirinkime atsirado praktiškai tik dėl kardano.
Ne litras, o 150-160 ml.
Visi apie kardaną taip kalba, tačiau niekam jis dar nesugriūvo. Naudoti ir veikiantys pakeitimui nebus brangiau už naują grandinę su viena nauja žvaigžde, tik kad sveria - siuntimas brangus.
Dar, nepamiršk, kad jei tau grandinė trūks - gali be jokios likti. Jeigu suges kardanas - ratas arba visai neužsiblokuos, o jeigu užsiblokuos tai niekur jokių gabalų nenuskris. Nebent tave kažkas tyčia sprogdino.
2 tikri minusai yra - papildomas svoris ir kažkoks luftas. Ir prie vieno ir prie kito priprantama be jokių problemų.
Drop a gear and disappear.
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Ne litras, o 150-160 ml.
200ml. per keitimą, keičiama kas 10k. mylių, bet visa TEX liaudis keičia kas 10k. km., ypatingai svaigstantys kas 5k. km...
Kardanas- tai tik metalinis strypas, bet yra dar krūva dantračių ir guolių galinčiu pabirt...
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Teisybę sakant, tas daiktas kuris yra paveiksliuko viršuj dešinėj, pas mano mocą yra pakeistas pagal garantiją...
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Katys rašė:Žinutės nuoroda Teisybę sakant, tas daiktas kuris yra paveiksliuko viršuj dešinėj, pas mano mocą yra pakeistas pagal garantiją...
Nekas... Maniau tik pas bmw ir honda byra...
Beverly 350 ST
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Su Honda pravaziavau 64.000 km ir jokiu problemu nebuvo. Tepalo keitimas buvo berods kas 32.000 km. Nors pasikeisdavau dazniau. Kardanas yra gerai
Nepažįstamas "TRIUMPH"
turistux rašė:Žinutės nuoroda Nekas... Maniau tik pas bmw ir honda byra...
Lyg ir po 2013 nebebyra Matomai vaikiškos pirmo modelio lygos
Nepažįstamas "TRIUMPH"
Katys rašė:Žinutės nuorodaturistux rašė:Žinutės nuoroda Nekas... Maniau tik pas bmw ir honda byra...
Lyg ir po 2013 nebebyra Matomai vaikiškos pirmo modelio lygos
Nuo 2013m. tikri adventuristai su kardanais nenusuka nuo asfalto, o ir neasfaltuotų ruožių mažėja
HONDA CRF1000
Nepažįstamas "TRIUMPH"
TWIN rašė:Žinutės nuoroda Su Honda pravaziavau 64.000 km ir jokiu problemu nebuvo. Tepalo keitimas buvo berods kas 32.000 km. Nors pasikeisdavau dazniau. Kardanas yra gerai
Tai ka pas tave senovinė honda buvo - protėvių technologijos gerai laikė. Pas VFR1200 gi keitė palei garantiją kardanus.
Beverly 350 ST
Grįžti į “Motociklų aprašymai pagal gamintoją/modelį”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra