Meditacija: KLR650 variklio išrinkimas
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Meditacija: KLR650 variklio išrinkimas
Taigi noriu pasidalinti nuotykiais su mano KLR650.
Prieš kelis metus buvo darytas variklio kapitalinis (cilindro šlifavimas ir visų einamų sudilusių dalių keitimas).
Čia visa istorija:
https://motociklininkai.lt/moto-forumas ... ?f=6&t=229
Priežastis variklio atidarymui. Nulūžusi balansavimo grandinės įtempiklio spyruoklė.
Kapitalinis atliktas ir viskas lyg ir buvo gerai.
Iš karto po kapitalinio jautėsi neryškus šlifavimo garsas. Buvo ir visai pradingęs.
Du metus važinėjau ir kankinau savo motociklą.
Šio sezono pradžioje šlifavimo garsas atsirado ir jau net vėjo triukšmas jo nebeužgoždavo.
Klausant su stetoskopu išsiaiškinau, kad triukšmas sklinda iš vandens pompos regiono.
Nuėmus dešinį dangtį paaiškėjo, kad vandens pompos proplerelis pasibrūžinęs.
Na ir mechaninė tarpinė ant vandens pompos jau atgyvenusi. Pati ašis turi minimalų laisvumą, bet tiksliai neaišku kiek jo gali būti.
Grubiame tepalo filtre radau daug drožlių.
Smulkiame tepalo filtre buvo tik metalo dulkelės.
Atidariau ir kairę pusę. Nuėmiau magnetus ir papildomą dangtį.
Čia paaiškėjo, kad paskirstymo grandinė įtempėją laikančios spyruoklės (tos pačios, kurią keitė) nėra nė kvapo.
Dabar vyksta pasvarstymai ką toliau daryti:
- Kur ieškoti skeveldrų?
- Patikrinti drožles ant filtro ar jas magnetas traukia ar ne. Tada sprendžiama ar tai spyruoklės likučiai ar kitos nemagnetinės variklio dalys.
- Ką dar išeina defektuoti su tiek atidarytu varikliu?
- Kaip patikrinti variklio guolių laisvumą?
Prieš kelis metus buvo darytas variklio kapitalinis (cilindro šlifavimas ir visų einamų sudilusių dalių keitimas).
Čia visa istorija:
https://motociklininkai.lt/moto-forumas ... ?f=6&t=229
Priežastis variklio atidarymui. Nulūžusi balansavimo grandinės įtempiklio spyruoklė.
Kapitalinis atliktas ir viskas lyg ir buvo gerai.
Iš karto po kapitalinio jautėsi neryškus šlifavimo garsas. Buvo ir visai pradingęs.
Du metus važinėjau ir kankinau savo motociklą.
Šio sezono pradžioje šlifavimo garsas atsirado ir jau net vėjo triukšmas jo nebeužgoždavo.
Klausant su stetoskopu išsiaiškinau, kad triukšmas sklinda iš vandens pompos regiono.
Nuėmus dešinį dangtį paaiškėjo, kad vandens pompos proplerelis pasibrūžinęs.
Na ir mechaninė tarpinė ant vandens pompos jau atgyvenusi. Pati ašis turi minimalų laisvumą, bet tiksliai neaišku kiek jo gali būti.
Grubiame tepalo filtre radau daug drožlių.
Smulkiame tepalo filtre buvo tik metalo dulkelės.
Atidariau ir kairę pusę. Nuėmiau magnetus ir papildomą dangtį.
Čia paaiškėjo, kad paskirstymo grandinė įtempėją laikančios spyruoklės (tos pačios, kurią keitė) nėra nė kvapo.
Dabar vyksta pasvarstymai ką toliau daryti:
- Kur ieškoti skeveldrų?
- Patikrinti drožles ant filtro ar jas magnetas traukia ar ne. Tada sprendžiama ar tai spyruoklės likučiai ar kitos nemagnetinės variklio dalys.
- Ką dar išeina defektuoti su tiek atidarytu varikliu?
- Kaip patikrinti variklio guolių laisvumą?
Meditacija: KLR650 variklio išrinkimas
Kaip tik kolega Dominator'ių pardavinėja...
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Meditacija: KLR650 variklio išrinkimas
TomasJ rašė:Žinutės nuoroda Kaip tik kolega Dominator'ių pardavinėja...
Kito motociklo nepirksiu.
Čia dabar principo reikalas susitvarkyti saviškį.
Meditacija: KLR650 variklio išrinkimas
Tada ieškot kito variklio... Kadangi antrą kartą įtempiklio spyruoklė lūžta - yra tam priežasčių. Priedo, jei spyruoklę susmulkino - ir po variklį panešiojo - viską ardyti ir tikrinti...
Meditacija: KLR650 variklio išrinkimas
Tinkladraskis rašė:Žinutės nuoroda Čia dabar principo reikalas susitvarkyti saviškį.
Pats nepadarysi, niekas nepadarys...
Meditacija: KLR650 variklio išrinkimas
Faustas Kulibinas, sutvarkys
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Meditacija: KLR650 variklio išrinkimas
Tos įtempimo spyruoklės nė kvapo nėra. Spėju, kad naujos spyruoklės tiesiog neįdėjo
Su magnetu pakaišiojau į visokias skyles variklyje ir nieko neradau.
Be to metalinės drožlės ant grubaus filtro nereaguoja į magnetą.
Su magnetu pakaišiojau į visokias skyles variklyje ir nieko neradau.
Be to metalinės drožlės ant grubaus filtro nereaguoja į magnetą.
Meditacija: KLR650 variklio išrinkimas
Tinkladraskis rašė:Žinutės nuoroda Tos įtempimo spyruoklės nė kvapo nėra. Spėju, kad naujos spyruoklės tiesiog neįdėjo
Su magnetu pakaišiojau į visokias skyles variklyje ir nieko neradau.
Be to metalinės drožlės ant grubaus filtro nereaguoja į magnetą.
Va va, teisingai sako, ką gali padaryti pats, daryk pats. Kaip pas mane tvarkė amortizatorius, tai paskui abiejuose buvo skirtingos dalys, atrabotkės užpilta ir dar ausis įskelta.
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Meditacija: KLR650 variklio išrinkimas
Kai priimi į svečius keliauninką, kuris savo KLR'ui yra pats padaręs variklio kapitalinį remontą ir su juo nuvažiavęs virš 158.000 km per pasaulį, darbai su mano Kawasakiu staigiai pajuda pirmyn
Aš išsižiojęs stebiu kaip greitai sugeba atidaryti variklio šoną, patikrinti ir taip pat greitai surinkti.
Pakeitėme porą guolių, kurie laiko vandens pompą sukančią ašį.
Jie buvo prastos būklės. Po pakeitimo ašis nebekliba.
Pakeisiu vandens pompos tarpines tiek mechaninę, tiek tepalo tarpinę.
Tuo pačiu buvo patikrinti vožtuvai. Reikia sudėti mažesnes tarpines "tabletes". Kaip matėte kitoje žinutėje, jų dabar ieškau.
Tada liks nupirkti naują balansavimo grandinės įtempiklio spyruoklę ir surinkinėsiu variklį atgal.
Drožles nurašysime kaip ankstesnės spyruoklės likučius.
Aš išsižiojęs stebiu kaip greitai sugeba atidaryti variklio šoną, patikrinti ir taip pat greitai surinkti.
Pakeitėme porą guolių, kurie laiko vandens pompą sukančią ašį.
Jie buvo prastos būklės. Po pakeitimo ašis nebekliba.
Pakeisiu vandens pompos tarpines tiek mechaninę, tiek tepalo tarpinę.
Tuo pačiu buvo patikrinti vožtuvai. Reikia sudėti mažesnes tarpines "tabletes". Kaip matėte kitoje žinutėje, jų dabar ieškau.
Tada liks nupirkti naują balansavimo grandinės įtempiklio spyruoklę ir surinkinėsiu variklį atgal.
Drožles nurašysime kaip ankstesnės spyruoklės likučius.
Meditacija: KLR650 variklio išrinkimas
Tai nesuprantu, kuris kuriam motorą remontavot?
Beverly 350 ST
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Meditacija: KLR650 variklio išrinkimas
Jis viską darė, aš tik žiūrėjau ir kaupiau žinias
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Meditacija: KLR650 variklio išrinkimas
Dešinė variklio pusė jau surinkta.
Net iš duslintuvo kolektoriaus sugebėjo iškrapštyti nulūžusį varžtą, įsriegti naują sriegį ir įstatyti specialų varžtą su vidiniu šešiakampiu.
Vakar gavau sukamą spyruoklę balansavimo grandinės įtempėjui. Kadangi tai nestandartinė spyruoklė, reikės išgręžti skylutę jos montavimui.
Surinkus, atrodys taip:
Beliko iš Bikeshop'o sulaukti naujo varžto smagračio montavimui. Pagal manualą, šį varžtą reikia kaskart keisti. Nes jis įsukamas su 175 Nm galia. Jei kas turite tokio galingumo dinanometrinį raktą, mielai pasiskolinčiau. Maniškis veikia tik iki 110 Nm.
Čilietis jau iškeliavo į Madridą. Ten turi vietą dirbtuvėse, kur pabers visą variklį.
Tai pas mane darbai šiek tiek sulėtės
Net iš duslintuvo kolektoriaus sugebėjo iškrapštyti nulūžusį varžtą, įsriegti naują sriegį ir įstatyti specialų varžtą su vidiniu šešiakampiu.
Vakar gavau sukamą spyruoklę balansavimo grandinės įtempėjui. Kadangi tai nestandartinė spyruoklė, reikės išgręžti skylutę jos montavimui.
Surinkus, atrodys taip:
Beliko iš Bikeshop'o sulaukti naujo varžto smagračio montavimui. Pagal manualą, šį varžtą reikia kaskart keisti. Nes jis įsukamas su 175 Nm galia. Jei kas turite tokio galingumo dinanometrinį raktą, mielai pasiskolinčiau. Maniškis veikia tik iki 110 Nm.
Čilietis jau iškeliavo į Madridą. Ten turi vietą dirbtuvėse, kur pabers visą variklį.
Tai pas mane darbai šiek tiek sulėtės
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Meditacija: KLR650 variklio išrinkimas
Atsikriejo žinios iš Madrido.
Variklis pilnai išrinktas. Paaiškėjo, kad visi guoliai suvaryti ir visus reikės keisti.
Anot čiliečio, kaltas padirbtas Motulis, kurį pirko Rusijoje ir su juo iki Lietuvos tenuvažiavo 2000 km.
Man kažkaip sunku patikėti. Kažkokią alyvą vis tiek reikia tam padirbtam daiktui naudoti, tai negi net paprasta mineralkė suvarytų taip? Arba kokį brudą ten pilą, kad tokie bajeriai nutinka?
Tuo tarpu pas mane viskas ramu.
Pirkau tabletes vožtuvų reguliavimui iš Didžiosios Britanijos eBay pardavėjo, bet nieko negavau.
Pardavėjas grąžino pinigus nors dievagojasi, kad išsiuntė.
Dabar laukiu tų pačių tablečių iš vokiečio pardavėjo, kuris jau gerai užsirekomendavo ir davė gerą kainą.
Variklis pilnai išrinktas. Paaiškėjo, kad visi guoliai suvaryti ir visus reikės keisti.
Anot čiliečio, kaltas padirbtas Motulis, kurį pirko Rusijoje ir su juo iki Lietuvos tenuvažiavo 2000 km.
Man kažkaip sunku patikėti. Kažkokią alyvą vis tiek reikia tam padirbtam daiktui naudoti, tai negi net paprasta mineralkė suvarytų taip? Arba kokį brudą ten pilą, kad tokie bajeriai nutinka?
Tuo tarpu pas mane viskas ramu.
Pirkau tabletes vožtuvų reguliavimui iš Didžiosios Britanijos eBay pardavėjo, bet nieko negavau.
Pardavėjas grąžino pinigus nors dievagojasi, kad išsiuntė.
Dabar laukiu tų pačių tablečių iš vokiečio pardavėjo, kuris jau gerai užsirekomendavo ir davė gerą kainą.
Meditacija: KLR650 variklio išrinkimas
Labai sunkiai tikisi, nebent jis pirko iš visiško kebabo garaže. Plius, gi jaustusi iškart kad guoliai trinasi - ir galia sumažėtu ženkliai, ir garsai. Gi jis mechanikas, neįmanoma kad nepastebėtu. Ar jis pavargęs tuos 2000 nuvažiavo per dieną "gažas-dugnas"?...Tinkladraskis rašė:Anot čiliečio, kaltas padirbtas Motulis, kurį pirko Rusijoje ir su juo iki Lietuvos tenuvažiavo 2000 km.
Drop a gear and disappear.
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Meditacija: KLR650 variklio išrinkimas
Tą atstumą jis įveikė per 2 - 3 dienas.
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Meditacija: KLR650 variklio išrinkimas
Džiugi žinia - motociklo variklis surinktas ir vakar užsivedė.
Pakeisti guoliai, kurie laiko ašį variančią vandens pompą. Vietoj pradingusios balansavimo grandinės įtempėjo spyruoklės įdėta patobulinta torsioninė spyruoklė. Pakeistos kelių vožtuvių reguliavimo tabletės. Pakeistos vandens pompos tarpinės.
Nulaužtas varžtas bemontuojant statoriaus dangtelį. Edis (Žiurkė Lariska) išgręžė ir įstatė helicoil įvorę/sriegį.
Variklis buvo 6 mėnesius atviras ir gavo nemažai dulkių ir purvo. Išvaliau kiek galėjau, bet vis tiek po šimto ar dviejų šimtų km vėl keisiu tepalą, filtrą.
Bemontuojant pastebėjau, kad yra apgadinti ir palūžę statoriaus laidai. Todėl vėl atidarysiu dangtelį ir pakeisiu visą statorių su laidu, nes laidas pajungtas tiesiogiai prie apvijų.
Dar reikia pakeisti galinės žvaigždės laikiklį, nes guoliavietė išsimalusi.
Pakeičiau akumuliatorių į AGM. Landport 14AH. Geriausią kainą pavyko gauti iš Jutos.
Vakar užkūrus variklį paaiškėjo, kad nepasileidžia ventiliatorius. Reikės surasti ir pašalknti priežastį.
Pirmasis startas:
Pakeisti guoliai, kurie laiko ašį variančią vandens pompą. Vietoj pradingusios balansavimo grandinės įtempėjo spyruoklės įdėta patobulinta torsioninė spyruoklė. Pakeistos kelių vožtuvių reguliavimo tabletės. Pakeistos vandens pompos tarpinės.
Nulaužtas varžtas bemontuojant statoriaus dangtelį. Edis (Žiurkė Lariska) išgręžė ir įstatė helicoil įvorę/sriegį.
Variklis buvo 6 mėnesius atviras ir gavo nemažai dulkių ir purvo. Išvaliau kiek galėjau, bet vis tiek po šimto ar dviejų šimtų km vėl keisiu tepalą, filtrą.
Bemontuojant pastebėjau, kad yra apgadinti ir palūžę statoriaus laidai. Todėl vėl atidarysiu dangtelį ir pakeisiu visą statorių su laidu, nes laidas pajungtas tiesiogiai prie apvijų.
Dar reikia pakeisti galinės žvaigždės laikiklį, nes guoliavietė išsimalusi.
Pakeičiau akumuliatorių į AGM. Landport 14AH. Geriausią kainą pavyko gauti iš Jutos.
Vakar užkūrus variklį paaiškėjo, kad nepasileidžia ventiliatorius. Reikės surasti ir pašalknti priežastį.
Pirmasis startas:
Meditacija: KLR650 variklio išrinkimas
Sveikinimai vel uzkurus. Primine sena posaki. Nesu rusu kalbos ekspertas, bet lietuviskai kazkaip neskamba:
хочешь кататься - женись.. . хочешь трахаться - купи старый мотоцикл
хочешь кататься - женись.. . хочешь трахаться - купи старый мотоцикл
Meditacija: KLR650 variklio išrinkimas
Cia Faustui paziureti, ismete youtubej kazkaip. Manau mates
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Meditacija: KLR650 variklio išrinkimas
Matęs ir ne kartą.
Meditacija: KLR650 variklio išrinkimas
Tinkladraskis rašė:Žinutės nuoroda Atsikriejo žinios iš Madrido.
Variklis pilnai išrinktas. Paaiškėjo, kad visi guoliai suvaryti ir visus reikės keisti.
Anot čiliečio, kaltas padirbtas Motulis, kurį pirko Rusijoje ir su juo iki Lietuvos tenuvažiavo 2000 km.
Man kažkaip sunku patikėti. Kažkokią alyvą vis tiek reikia tam padirbtam daiktui naudoti, tai negi net paprasta mineralkė suvarytų taip? Arba kokį brudą ten pilą, kad tokie bajeriai nutinka?
Tuo tarpu pas mane viskas ramu.
Pirkau tabletes vožtuvų reguliavimui iš Didžiosios Britanijos eBay pardavėjo, bet nieko negavau.
Pardavėjas grąžino pinigus nors dievagojasi, kad išsiuntė.
Dabar laukiu tų pačių tablečių iš vokiečio pardavėjo, kuris jau gerai užsirekomendavo ir davė gerą kainą.
Pamenu kazkada Smolenske pirkau Castrol tepala masinai, tai paklause - Vam kakogo
Grįžti į “Remontas ir techniniai klausimai”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra