Meditacija: KLR650 variklio išrinkimas
Parašytas: 2019-08-30 10:07
Taigi noriu pasidalinti nuotykiais su mano KLR650.
Prieš kelis metus buvo darytas variklio kapitalinis (cilindro šlifavimas ir visų einamų sudilusių dalių keitimas).
Čia visa istorija:
https://motociklininkai.lt/moto-forumas ... ?f=6&t=229
Priežastis variklio atidarymui. Nulūžusi balansavimo grandinės įtempiklio spyruoklė.
Kapitalinis atliktas ir viskas lyg ir buvo gerai.
Iš karto po kapitalinio jautėsi neryškus šlifavimo garsas. Buvo ir visai pradingęs.
Du metus važinėjau ir kankinau savo motociklą.
Šio sezono pradžioje šlifavimo garsas atsirado ir jau net vėjo triukšmas jo nebeužgoždavo.
Klausant su stetoskopu išsiaiškinau, kad triukšmas sklinda iš vandens pompos regiono.
Nuėmus dešinį dangtį paaiškėjo, kad vandens pompos proplerelis pasibrūžinęs.
Na ir mechaninė tarpinė ant vandens pompos jau atgyvenusi. Pati ašis turi minimalų laisvumą, bet tiksliai neaišku kiek jo gali būti.
Grubiame tepalo filtre radau daug drožlių.
Smulkiame tepalo filtre buvo tik metalo dulkelės.
Atidariau ir kairę pusę. Nuėmiau magnetus ir papildomą dangtį.
Čia paaiškėjo, kad paskirstymo grandinė įtempėją laikančios spyruoklės (tos pačios, kurią keitė) nėra nė kvapo.
Dabar vyksta pasvarstymai ką toliau daryti:
- Kur ieškoti skeveldrų?
- Patikrinti drožles ant filtro ar jas magnetas traukia ar ne. Tada sprendžiama ar tai spyruoklės likučiai ar kitos nemagnetinės variklio dalys.
- Ką dar išeina defektuoti su tiek atidarytu varikliu?
- Kaip patikrinti variklio guolių laisvumą?
Prieš kelis metus buvo darytas variklio kapitalinis (cilindro šlifavimas ir visų einamų sudilusių dalių keitimas).
Čia visa istorija:
https://motociklininkai.lt/moto-forumas ... ?f=6&t=229
Priežastis variklio atidarymui. Nulūžusi balansavimo grandinės įtempiklio spyruoklė.
Kapitalinis atliktas ir viskas lyg ir buvo gerai.
Iš karto po kapitalinio jautėsi neryškus šlifavimo garsas. Buvo ir visai pradingęs.
Du metus važinėjau ir kankinau savo motociklą.
Šio sezono pradžioje šlifavimo garsas atsirado ir jau net vėjo triukšmas jo nebeužgoždavo.
Klausant su stetoskopu išsiaiškinau, kad triukšmas sklinda iš vandens pompos regiono.
Nuėmus dešinį dangtį paaiškėjo, kad vandens pompos proplerelis pasibrūžinęs.
Na ir mechaninė tarpinė ant vandens pompos jau atgyvenusi. Pati ašis turi minimalų laisvumą, bet tiksliai neaišku kiek jo gali būti.
Grubiame tepalo filtre radau daug drožlių.
Smulkiame tepalo filtre buvo tik metalo dulkelės.
Atidariau ir kairę pusę. Nuėmiau magnetus ir papildomą dangtį.
Čia paaiškėjo, kad paskirstymo grandinė įtempėją laikančios spyruoklės (tos pačios, kurią keitė) nėra nė kvapo.
Dabar vyksta pasvarstymai ką toliau daryti:
- Kur ieškoti skeveldrų?
- Patikrinti drožles ant filtro ar jas magnetas traukia ar ne. Tada sprendžiama ar tai spyruoklės likučiai ar kitos nemagnetinės variklio dalys.
- Ką dar išeina defektuoti su tiek atidarytu varikliu?
- Kaip patikrinti variklio guolių laisvumą?