Honda XL1000V Varadero

Gedimai ir jų remontas. Žinome, kad esame nagingi, pasidalinkime savo patirtimi.
Vartotojo avataras
Paukstis
Pranešimai: 19
Užsiregistravo: 2022-12-23 10:15
Karma: 2

Honda XL1000V Varadero

Standartinė Paukstis » 2023-06-21 09:52

Sveiki,
Iš karto prisipažinsiu, kad motociklizme esu naujas žalias, tad kai kurie klausimai ar išsireiškimai gali profesionalams skambėti kvailai.
Nusipirkau savo pirmąjį motociklą, šiek tiek pavažinėjus pastebėjau, kad vairo šakės vienoje pusėje leidžia tepalą (rasoja ant plunksnos). Prisižiūrėjus Youtubėj vaizdų, pasirodė visai nesunku pačiam susitvarkyti. Bet... išsiardžius, pasirodė, kad plunksnos skiriasi (foto) ir toje, kuri leido, yra papildomos skylės. Pagal mano supratimą, per tas skyles kaip cirkuliuoja tepalas, o tą skylę (pažymėta) dangia dulkių riebokšlis. Mano supratimu taip neturi būti?
Reikia nuomonės - gal viskas gerai ir per daug aš čia sliekų ieškau, ar reikia keisti plunksną i originalią? O keisti užtenka vieną, ar iš karto abidvi?
Prikabinti failai
viber_image_2023-06-21_09-25-52-504.jpg


Kuo labiau pažystu žmones, tuo labiau patinka šunys...
TomasJ
Pranešimai: 209
Užsiregistravo: 2016-05-21 10:45
Karma: 54

Honda XL1000V Varadero

Standartinė TomasJ » 2023-06-21 18:43

Viskas gerai, gal net ir yra originalas - tos skylė surinkus giliai viduje būna.
Vartotojo avataras
Paukstis
Pranešimai: 19
Užsiregistravo: 2022-12-23 10:15
Karma: 2

Honda XL1000V Varadero

Standartinė Paukstis » 2024-09-16 10:12

Sveiki, problema su krovimo reguliatoriumi. Gal kas susidūrė, ar turi kokių minčių? Hpnda XL1000V 2005m
Viskas prasidėjo vasaros vidury, besiruošiant į kelionę. Tiesiog dingo krovimas. Nuvežus į servisą, patikrino apvijas ir visa kita, nustatė krovimo reguliatoriaus problemą. Kadangi nuo varadero relę gaut šiek tiek sudėtingiau, o laikas spaudė, gavau patarimą, pasistatyt nuo kito panašaus moto ir viskas veiks. Gavau jei neklįstu nuo VTX. Pakeitus ir sulitavus laidus, viskas veikė puikiai. Pasivažinėjus kelias dienas (jei neklįstu kokias 5 ir prasukus apie 3000km) pradėjo keistai elgtis. Užvedus ir lėtai ramiai važiuojant, krovimas laikosi 13,2-13,6, bet davus apkrovos, ar pasiekus didesnį greitį, krovimas krenta ir šokinėja 11,5-12,2. Įdomiausia, kad su tokiu krovimu pravažinėjau dar kelias dienas po kalnus ir grįžau iš Italijos į Lietuvą. Akumuliatorius buvo pilnai pasikrovęs ir nerodė jokių išsikrovimo žymių. Grįžęs į Lt, pasikeičiau reguliatorių į vėl tokį patį. Per daug nesiplečint, kelias dienas viskas ok, o vėliau pradėjo krist krovimas iki 12,2. Dar po poros dienų grįžau namo su nebešviečiančiomis lemputėmis ir krovimu 17,7.
Mečiau reguliatorių lauk, susimokėjau daugiau ir gavau relę, kokia pagal katalogą turi Varadere stovėt. Ji paveikė normaliai gal kokią savaitę, ir vėl gavus apkrovos krovimas krenta.
Tad kolegos, gal turite minčių, pasiūlymų ar galite suteikt pagalbos. Kur toliau ieškot problemos?

P.S. Krovimo indikatorius patikrintas, rodo gerai (su paklaida +- 0,2)
P.S.2 Kai krovimas nukrentaa, jei akumuliatorių ir krauna, jokie priedai nebeveikia , kaip šildomos rankenėlės ir pan.
Kuo labiau pažystu žmones, tuo labiau patinka šunys...
Vartotojo avataras
ziurke
Pranešimai: 104
Užsiregistravo: 2015-11-10 13:48
Karma: 40

Honda XL1000V Varadero

Standartinė ziurke » 2024-09-16 12:18

Paukstis rašė:Žinutės nuoroda Grįžęs į Lt, pasikeičiau reguliatorių į vėl tokį patį. Per daug nesiplečint, kelias dienas viskas ok, o vėliau pradėjo krist krovimas iki 12,2. Dar po poros dienų grįžau namo su nebešviečiančiomis lemputėmis ir krovimu 17,7.
Mečiau reguliatorių lauk, susimokėjau daugiau ir gavau relę, kokia pagal katalogą turi Varadere stovėt. Ji paveikė normaliai gal kokią savaitę, ir vėl gavus apkrovos krovimas krenta.


1.va sitos vietos nesupratau, butent "i vel toki pati". ta prasme jei senasis krove akuma ir buvo viskas ok kam ji keist? (jei keitei ir i ka?) ir jei gerai supratau tai "sukurentos" jau 3 krovimo reles? dazniausiai po tiek ciudu ir generas nebeislaiko..... :shock:
2.dar kitas momentas, kas pasake kad jei ant laisvu ir mazu sukiu krauna daugiau, nei davus gaza, yra blogai? :D nes to termino "ir vėl gavus apkrovos krovimas krenta" nedasupratau ar davus sukiu, ar nekeiciant sukiu sujungta visa galima elektra .....
3.is principo negenda nei krovimo rele nei generas, jie yra kaip "saugikliai" sistemoj, jei kazkur negerai elektroj, tai pirma iskepa jie, ir tiesiog krovimo reles keitimas neduos jokio efekto, jei nerasta jos iskepimo Priezastis. visos krovimo reles vienodo veikimo skiriasi tik gamintojas ir isvestu laidu skaicius...
Blogiausias...
Vartotojo avataras
Paukstis
Pranešimai: 19
Užsiregistravo: 2022-12-23 10:15
Karma: 2

Honda XL1000V Varadero

Standartinė Paukstis » 2024-09-16 14:15

1, Senasis kaip ir minėjau krisdavo krovimas, tai negalėjau nieko daugiau jungti (rankenos ir tt)
2, Apkrova pavadinau pradėjus važiuot ir davus sūkių. Stovint vietoje ir davus sūkių viskas ok.
3, Kur galiu kreiptis, kad patikrinti?
Kuo labiau pažystu žmones, tuo labiau patinka šunys...
Vartotojo avataras
okuma
Pranešimai: 787
Užsiregistravo: 2015-10-30 12:05
Karma: 372

Honda XL1000V Varadero

Standartinė okuma » 2024-09-16 20:15

Aš kai turėjau Varadero, su tuo reguliatorium turėjau reikalų - vieną kart ir fyškė dėl prasto kontakto buvo išsilydžius ir laidai buvo užsidegę, teko laidų barzdą ant kelkraščio narpliot, paskui kitą kart nustojo krauti Wroclave.
Nuo to karto visad po sėdyne vežiodavaus atsarginę.
Tiesiog nepasitikėk ja - čia yra silpnoji Hondos vieta.
Susimontuok voltmetrą kinietišką, ir kai matysi kad blogai krauna, pasikesik kitu.
Nėr toks labai dažnas gedimas, bet turi būti jam pasiruošęs.
Vartotojo avataras
ziurke
Pranešimai: 104
Užsiregistravo: 2015-11-10 13:48
Karma: 40

Honda XL1000V Varadero

Standartinė ziurke » 2024-09-16 22:43

Paukstis rašė:Žinutės nuoroda 1, Senasis kaip ir minėjau krisdavo krovimas, tai negalėjau nieko daugiau jungti (rankenos ir tt)
2, Apkrova pavadinau pradėjus važiuot ir davus sūkių. Stovint vietoje ir davus sūkių viskas ok.
3, Kur galiu kreiptis, kad patikrinti?


1.visos senesnes hondos turi ta pacia krovimo beda, ten papildomi elektrodevaisai ja tik uzastrina, uztenka idet galingesne H4 lempute ir pradeda kept krovimas. kazkada buvau isguglines kad zmones deda ne orginalia krovimo rele o kazkokio gamintojo kurios eina i kitus japonus kaip defaultine, bet nebepamenu kokia. :roll:
2. labai keista, dazniausiai tiek gazuojant vietoj ,tiek vaziuojant vienodai rodo krovima.... :?
3. neturiu zalio supratimo, kas kaip savom jegom krapstomes, Vlnj net neturiu rekomendacijos. o kas rimciau uzsijema elektra, girdejau mocu net neima. :D
Blogiausias...
Vartotojo avataras
draginoid
Pranešimai: 2562
Užsiregistravo: 2015-10-26 12:46
Karma: 1013

Honda XL1000V Varadero

Standartinė draginoid » 2024-09-17 09:17

Labai dazna problema su krovimu, o ypac su krovimo reles degimu buna blogas kontaktas sujungimuose.
Pradeciau nuo pilno kelio nuo genero iki reles apziurejimo. labai kritiskai reikia apziureti.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Vartotojo avataras
ziurke
Pranešimai: 104
Užsiregistravo: 2015-11-10 13:48
Karma: 40

Honda XL1000V Varadero

Standartinė ziurke » 2024-09-17 11:15

2. dar prisiminiau keistesnius nutikimus, yra toks minusinis laidas nuo akumo, kazkodel jis labai megsta koroduot ir vizualiai atrodo 100% tvarkingas prisukimas is isores prie remo ar motoro mases. tik salia jo uzmeti "prikurkes" auto laida lygiagreciai ji dubliuojant bam ir keiciasi parodimai. neviskas kas grazu is isores nera sukorodave viduj ;). ir dar buna tokios dvieju pliusu krovimo reles, cia ilga istorija, bet reik jei tokia stovi pernauja tempt pliusini laida per spynele, kitaip nesibaigia krovimo pokstai, cia ypac pegasam budinga. ir seip jei jau judant mazeja krovimas logiska butu tikrint visus laidus ir sujungimus kurie gali judet ir mazet kontaktas, nes slapiam generui ant alkuninio gilei dzin ar ant laisvu ar ant begio jis dirba taipat.... kolkas tiek. :D
Blogiausias...
4xRG
Pranešimai: 4340
Užsiregistravo: 2015-10-22 12:20
Karma: 937

Honda XL1000V Varadero

Standartinė 4xRG » 2024-09-17 13:06

Minusiniai kontaktai šitoj mįslėje gali būti viena iš problemų.
TomasJ
Pranešimai: 209
Užsiregistravo: 2016-05-21 10:45
Karma: 54

Honda XL1000V Varadero

Standartinė TomasJ » 2024-09-17 20:37

Generui ne dzin - su apkrova variklis labiau įkaista kartu su generatorium - vienas iš varinatų - pradeda trumpint apvijos. Galbūt pavyktų pamatuoti ant įkaitusio atjungus ne relę, o RR (regulator -rectifier, reguliatorius -lygintuvas) ir matuojant įtampas tarp fazinių laidų (turi būti vienodos). O kei keisti RR - ieškočiau MOSFET tipo, kažkada domėjausi, tai nuo kokio R1 ar R6 nuo kokių 2008 metų tokie... Masės laidus pasimatuot paprasta (tik ne varžą, o įtampos kritimą).
Vartotojo avataras
Paukstis
Pranešimai: 19
Užsiregistravo: 2022-12-23 10:15
Karma: 2

Honda XL1000V Varadero

Standartinė Paukstis » 2024-09-18 13:22

Ačiū už atsakymus ir mintis, savaitgalio užsiėmimo kryptis jau aiški ;)
Kuo labiau pažystu žmones, tuo labiau patinka šunys...
Vartotojo avataras
informatikas
Pranešimai: 547
Užsiregistravo: 2015-10-24 07:29
Karma: 239

Honda XL1000V Varadero

Standartinė informatikas » 2024-09-23 20:27

Paukstis rašė:Žinutės nuoroda Ačiū už atsakymus ir mintis, savaitgalio užsiėmimo kryptis jau aiški ;)

Ar išspręndei problemą?

Grįžti į “Remontas ir techniniai klausimai”

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra