Vožtuvų reguliavimas
Vožtuvų reguliavimas
Na taip yra modelių kur priėjimas tikrai sunkus, bet bent jau pagal mane kai pribrenda reikalas lysti prie variklio, dažniausiai sutampa su visų skysčių keitimu. Tokiu atveju ( kai nėra priėjimo ) tiesiog nupili skysčius ir išimi variklį ant stalo ir viską pasidarai. Išimt variklį iš moco - juokas.
MT-09 Tracer
Vožtuvų reguliavimas
Kilo tokia mintis proceso eigoj, kai keikiausi, bet atrodė visgi paprasčiau nusiimti tik dangtelį
Vožtuvų reguliavimas
Tikrai, kai keičiau vožtuvų riebokšlius, variklis jau buvo praktiškai ant išėmimo ribos, liko kabėti ant kelių varžtų, nes reikėjo jį dar ir pakreipti, kad prieiti prie galinių vožtuvų. Nemyli vokiečiai savadarbių.
-
- Pranešimai: 45
- Užsiregistravo: 2017-04-23 23:27
- Karma: 13
Vožtuvų reguliavimas
Aš jau galvojau kad pas mane daug ardymo
Vožtuvų reguliavimas
Toks ardymas pirmą kartą gali užtrukti, bet kitus kartus viskas padaroma per valandą su sąlyga , kad tai nėra supuvęs anglas
MT-09 Tracer
Vožtuvų reguliavimas
Wing rašė:Žinutės nuoroda viskas padaroma per valandą su sąlyga , kad tai nėra supuvęs anglas
Nes supuvęs anglas padaromas 10čia minučių greičiau
Vožtuvų reguliavimas
Katys rašė:Žinutės nuorodaWing rašė:Žinutės nuoroda viskas padaroma per valandą su sąlyga , kad tai nėra supuvęs anglas
Nes supuvęs anglas padaromas 10čia minučių greičiau
Tik po to kai pakeiti visus supuvusius varžtus . Kalbam apie supuvusius anglus, ne apie tuos kuriems pasisekė nesupūt ( neužsibūt saloj )
MT-09 Tracer
Vožtuvų reguliavimas
Wing rašė:Žinutės nuoroda Kalbam apie supuvusius anglus
Yra toks reiškinys, nepasiginčysi... Tačiau, tai yra nepriežiūros klausimas, kuris smarkiai numuša kainą, o numušta kaina yra labai skani tautiečiams...
Vožtuvų reguliavimas
klemkas rašė:Žinutės nuoroda Tikrai, kai keičiau vožtuvų riebokšlius, variklis jau buvo praktiškai ant išėmimo ribos, liko kabėti ant kelių varžtų, nes reikėjo jį dar ir pakreipti, kad prieiti prie galinių vožtuvų. Nemyli vokiečiai savadarbių.
A jobtvailiok, ar surinksi
Vožtuvų reguliavimas
TWIN rašė:Žinutės nuorodaklemkas rašė:Žinutės nuoroda Tikrai, kai keičiau vožtuvų riebokšlius, variklis jau buvo praktiškai ant išėmimo ribos, liko kabėti ant kelių varžtų, nes reikėjo jį dar ir pakreipti, kad prieiti prie galinių vožtuvų. Nemyli vokiečiai savadarbių.
A jobtvailiok, ar surinksi
Surinktas seniai. Kaip ir rašė Wing, sunkiausias pirmas kartas. Jau gal trečią kartą teko tiek ardyti, nedėkingas modelis. Servisuose sakė už juos daug ima ir nemėgsta, nes daug ardymo
Vožtuvų reguliavimas
klemkas rašė:Žinutės nuoroda sunkiausias pirmas kartas. Jau gal trečią kartą teko tiek ardyti
Tokiame mielame servisiuke visi darbai turi eit maloniai
Vožtuvų reguliavimas
Na ką pamiršau pranešti apie vykusius darbus. Prieš pora savaičių viskas buvo renkama atgal, reguliavimo plokštelės gražintos į vietas, sudėti atgal velenėliai, uždėta grandinė ir t.t.
Pamatuoti nauji tarpeliai ir viskas atitiko labai puikiai, tik vienas išmetimo tarpelis buvo 0.01mm virš viršutinės ribos, dėl to nesukau galvos, pavažinėjus tarpas mažės
Ir tada uždėjus galvos dangtelį paskutinis veržiamas varžtas ėmė ir nulūžo..
Tuo metu ties tuo darbus ir baigiau, tik grįžęs namo iškart užsakiau pora naujų varžtų. Tada prie motociklo grįžau po savaitės ir tęsiau darbus, bloke likusiame varžte išgręžiau 2mm skylutę tada įstačiau daugiakampę plona galvutę ir visai nesunkiai išsukau. Dabar vis dar laukiu varžtų ir tęsiu darbus, manau viskas bus gerai
Pamatuoti nauji tarpeliai ir viskas atitiko labai puikiai, tik vienas išmetimo tarpelis buvo 0.01mm virš viršutinės ribos, dėl to nesukau galvos, pavažinėjus tarpas mažės
Ir tada uždėjus galvos dangtelį paskutinis veržiamas varžtas ėmė ir nulūžo..
Tuo metu ties tuo darbus ir baigiau, tik grįžęs namo iškart užsakiau pora naujų varžtų. Tada prie motociklo grįžau po savaitės ir tęsiau darbus, bloke likusiame varžte išgręžiau 2mm skylutę tada įstačiau daugiakampę plona galvutę ir visai nesunkiai išsukau. Dabar vis dar laukiu varžtų ir tęsiu darbus, manau viskas bus gerai
Kawasaki Z750 2006
Vožtuvų reguliavimas
iTroubl3 rašė:Žinutės nuoroda paskutinis veržiamas varžtas ėmė ir nulū
Kaip? Naudojai dinamometrą ir nusukai. Mistika. Šaunuolis, nepabijojai išsitept rankų ir sužinot ką nors naujo...
Vožtuvų reguliavimas
Katys, na man irgi keista pasirodė... nustatyta buvo pagal manuala 12nm buvo, su visais varžtais buvo viskas ok tada datempinėjau paskutinį varžtą (veržiau eiliškumu pagal manualą iš pradžių visus iki 8nm tada 10nm, 11nm ir tada 12nm) sukant buvo keista, kad kažkaip nesunkėja sukimas taip ir nepasiekus 12nm varžtas visai atsipalaidavo.. Na turbūt amžius, temperatūrų pokyčiai ir vibracija savo daro... labai gerai, kad nulūžo ne centriniai varžtai nes nebūtų net priėjimo išsukt įstrigusį varžtą nes rėnmas trukdytų, būčiau gavęs motora lupt lauk. Užsakiau iš kart pora varžtų tai juos abu suksiu centre, o senus galuose, apsidraudimui
Kawasaki Z750 2006
Vožtuvų reguliavimas
Gerai, kad lengvai išsukai... Jau tie japonai, kad tik pigiau
Vožtuvų reguliavimas
Katys rašė:Šaunuolis, nepabijojai išsitept rankų ir sužinot ką nors naujo...
Na taip kažkaip paskutiniu metu pradėjo norėtis viską pačiam daryti, gilintis kaip kas veikia ir suprasti techniką kurią naudoji, kažkokį malonumą tai pradėjo teikt, ankščiau to nebuvo Pagalvojau, kad jai kažkas kitas tai gali tai gali ir pats tiesiog reikia nebijot jeigu nepasiseks, iš to ir mokaisi, visada būna pirmi kartai, labai svarbu neskubėt.
išsisuko tai tikrai lengvai pirštais, na juk ten jokio veržimo ar tempimo nėraKatys rašė:Žinutės nuoroda Gerai, kad lengvai išsukai... Jau tie japonai, kad tik pigiau
Kawasaki Z750 2006
Vožtuvų reguliavimas
iTroubl3 rašė:Žinutės nuoroda Pagalvojau, kad jai kažkas kitas tai gali tai gali ir pats
Aha, tik reikia paskaityt manualą ir netingėt... Bet garažas yra reikalingas
Vožtuvų reguliavimas
Na ką motociklas surinktas ir paruoštas sezonui, šeštadienį jau ir 100km prasukau
Po dviejų savaičių laukimo gavau galvos dangtelio varžtus, tad penktadienį viską surinkinėjau atgal, prie to pačio sudėjau naujas žvakes, pakeičiau tepalus deje tepalo filtras liko senas nes neturėjau įrankio jo atsukimui...
Surinkinėjant visas fyškes ir aušinimo šlangas šiek tiek teko pavargt. Gerai, kad sužadėtinė padėjo tai kažkaip lengviau buvo tuos laidus atrinkt, ateičiai žinosiu, kad reikia daugiau foto daryti, kad visi laidai ir šlangos sugultų ten kur ir turėtų, nes dabar tai spėju taip idealiai nesigavo, nes viskas atrodo ten po baku sugrūsta ir suspausta
Na tada atėjo lemiama akimirka. Motociklas užsivedė pasukus keliata sekundžių, užsivedęs dirbo tikrai gerai. Na kaip ir viskas gerai. Tada galvoju reikia pravažiuoti šiek tiek. Važiuoju sau keleta minučių ir iš kart pastebėjau, kad temperatūra praktiškai nekyla, supratau, kad kažkas negerai, bet važiuoju toliau, tada pradėjo gesti ir net kelis kartus šovė iš duslintuvo... tuo ir baigiau viską tą vakarą Pagalvojau reikia pailsėti nes jau galva neveikė ir tingėjau gilintis kas negerai, bet galvojau apie blogiausius scenarijus, kad pabėgo degimas ar dar kas.
Kitą dieną bandžiau užvesti tai visai nedirbo ir geso. Tada pastebėja, kad aušinimo skyščio labai mažai Pasirodo tai ir buvo viso šito priežastis, kadangi aušinimo skystis net nesieko temperatūros daviklio kuris šiuo atveju matavo oro temperatūra o ne aušinimo skyščio, ko pasekoje kompas neteisingai sureguliuodavo mišinį ir degimą. Pripylus tinkamą kiekį aušinimo skysčio viskas susitvarkė.
Labai aiškių pokyčių po vožtuvų reguliavimo nepastebėjau, gal kiek trauka pagerėjo, nors gal tik taip pasirodė po ilgos žiemos be motociklo. Na bet bent jau užtikrintai žinau, kad vožtuvų tarpeliai normose ir svarbiausia gavau patirties, ir kitą kartą ši procedūra nebus tokia baisi
Po dviejų savaičių laukimo gavau galvos dangtelio varžtus, tad penktadienį viską surinkinėjau atgal, prie to pačio sudėjau naujas žvakes, pakeičiau tepalus deje tepalo filtras liko senas nes neturėjau įrankio jo atsukimui...
Surinkinėjant visas fyškes ir aušinimo šlangas šiek tiek teko pavargt. Gerai, kad sužadėtinė padėjo tai kažkaip lengviau buvo tuos laidus atrinkt, ateičiai žinosiu, kad reikia daugiau foto daryti, kad visi laidai ir šlangos sugultų ten kur ir turėtų, nes dabar tai spėju taip idealiai nesigavo, nes viskas atrodo ten po baku sugrūsta ir suspausta
Na tada atėjo lemiama akimirka. Motociklas užsivedė pasukus keliata sekundžių, užsivedęs dirbo tikrai gerai. Na kaip ir viskas gerai. Tada galvoju reikia pravažiuoti šiek tiek. Važiuoju sau keleta minučių ir iš kart pastebėjau, kad temperatūra praktiškai nekyla, supratau, kad kažkas negerai, bet važiuoju toliau, tada pradėjo gesti ir net kelis kartus šovė iš duslintuvo... tuo ir baigiau viską tą vakarą Pagalvojau reikia pailsėti nes jau galva neveikė ir tingėjau gilintis kas negerai, bet galvojau apie blogiausius scenarijus, kad pabėgo degimas ar dar kas.
Kitą dieną bandžiau užvesti tai visai nedirbo ir geso. Tada pastebėja, kad aušinimo skyščio labai mažai Pasirodo tai ir buvo viso šito priežastis, kadangi aušinimo skystis net nesieko temperatūros daviklio kuris šiuo atveju matavo oro temperatūra o ne aušinimo skyščio, ko pasekoje kompas neteisingai sureguliuodavo mišinį ir degimą. Pripylus tinkamą kiekį aušinimo skysčio viskas susitvarkė.
Labai aiškių pokyčių po vožtuvų reguliavimo nepastebėjau, gal kiek trauka pagerėjo, nors gal tik taip pasirodė po ilgos žiemos be motociklo. Na bet bent jau užtikrintai žinau, kad vožtuvų tarpeliai normose ir svarbiausia gavau patirties, ir kitą kartą ši procedūra nebus tokia baisi
Kawasaki Z750 2006
Vožtuvų reguliavimas
Dar klausimas. O iš kur pirkai tas tabletes, tarpinę galvos dangčiui?
- informatikas
- Pranešimai: 537
- Užsiregistravo: 2015-10-24 07:29
- Karma: 235
Vožtuvų reguliavimas
Medeng rašė:Žinutės nuoroda Dar klausimas. O iš kur pirkai tas tabletes, tarpinę galvos dangčiui?
tokius daiktus galima uzsisakyti bet kurioje motodaliu partduotuveje, taip pat ir internetinese prekybos vietose
KTM 1290 Super Adventure S
Grįžti į “Remontas ir techniniai klausimai”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra