Motociklo paruošimas žiemai
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Motociklo paruošimas žiemai
Motoshopas pasidalino išsamiu tekstu, kaip paruošti motociklą žiemai.
Vienas iš didelių religinių klausimų būdavo, kada keisti alyvą. Motorex siūlo sezono pabaigoje.
Tą patį siūlymą mačiau ir pas kitus tepalo gamintojus.
Cituoju Motoshopo tekstą:
Motociklo saugojimas šaltuoju metų laiku su MOTOREX
Kai ruduo po truputį beldžiasi į duris, ateina laikas ruošti savo plieninį žirgą šaltąjam metų laikui. Patys drąsiausi motociklininkai savo motociklus palieka lauke po paskutinio pasivažinėjimo, kartais palikdami savo transporto priemonę be jokio uždangalo. Gana lengva įsivaizduoti, kaip atrodys motociklas, paliktas likimo valiai per žiemos šalčius lauke. Atėjus šiltąjam metų laikui bus maža tikimybė pradėti naują sezoną be jokių bėdų. Tačiau, net ir tie motociklininkai, kurie savo transporto priemones palieka žiemai garaže, taip pat gali sulaikti nemalonių siurprizų pavasarį. MOTOREX siūlo platų moto priežiūros ir plovimo priemonių pasirinkimą motociklininkams, ruošiantiems savo transporto priemones žiemai.
Pirmas klausimas, kuris šauna į galvą ruošiant savo motociklą žiemai – ar reikia keisti alyvą dabar, ar laukti naujo sezono pradžios? MOTOREX rekomenduoja keisti alyvą ir filtrą prieš tai, kai paliksite savo motociklą žiemai. Alyvą bei filtrą rekomenduojama keisti dėl to, jog sena alyva savyje laiko rūgščių, vandens bei kitokių nešvarumų, kurie gali įtakoti koroziją variklio viduje. Patariama tiems, kurie važinėja retai, keisti alyvą kartą per metus, o tiems, kurie važinėja dažnai ir keičia variklio alyvą keletą kartų per sezoną, suplanuoti alyvos keitimo intervalus taip, kad baigiantis sezonui ateitų ir variklio alyvos keitimo laikas, taip sutaupant šiek tiek lėšų.
Žiemos metas yra labai geras laikas ir tiems motociklininkams, kurie neturi pakankamai laiko sezono metu kruopščiai išvalyti savo motociklą. Visų pirma, reikėtų pripūsti padangas 0,5BAR(7PSI) slėgio daugiau, bei pripilti pilną baką kuro ypač jeigu kuro bakas yra pagamintas iš metalo. Tokiu atveju kuro bakas bus apsaugotas nuo korozijos. Kuro sistemos priedas MOTOREX FUEL STABILIZER mažina oksidaciją bei neleidžia susidaryti apnašoms ir garantuoja, jog variklis bus lengvai užvedamas net ir po to, kai motociklas prastovės nenaudojamas ilgą laiko tarpą. Tam, kad kuro sistemos priedas veiktų tinkamai, rekomenduojama užvesti variklį ir leisti jam kelias minutes veikti tam, kad priedas tinkamai susimaišytų su bake esančiu kuru, taip pat tam, jog kuro ir priedo mišinys patektų į visas karbiuratoriaus ertmes.
Bandyti išvalyti judančias detales, kai ant jų yra daug nešvarumų bei purvo nėra gera mintis. Visų pirma reikia atsikratyti didelių nešvarumų ir purvo. Tai galima padaryti tik su aukšto slėgio plovimo įranga, po to rekomentuojama naudoti MOTOREX MOTO CLEAN. Šis specialus motociklų valiklis yra purškiamas ant sauso bei šalto paviršiaus, paliekamas apie penkias minutes įsigerti, bei nuplaunamas vandeniu. Produktas puikiai valo pridžiūvusius vabzdžius, stabdžių dulkes bei smalą. Nerekomenduojama produktą naudoti atviroje saulės šviesoje.
Visus kitus paviršius reikėtų nušluostyti šluoste bei suslėgto oro pagalba pašalinti sunkiai pasiekiamose vietose susikaupusį vandenį, nes tai padės pašalinti drėgmę iš sunkiai pasiekiamų vietų ir vanduo nepaliks dėmių ir paviršiai nepradės rūdyti. Prieš bandant sutepti judančias detales, visų pirma reikėtų pasirūpinti motociklo baterija. Šiam reikalui puikiai tinka MOTOREX ACCU PROTECT. Atjunkite visų pirma neigiamo polio gnybtą, po to teigiamo polio gnybtą, nes tokiu atveju bus išvengta atsitiktinio trumpojo jungimo, kai susilies teigiamo ir neigiamo polo gnybtai. Nuvalykite polius šluoste ir esant būtinybei išvalykite juos. Prijunkite teigiamo polio gnybtą, po to neigiamo polio gnybtą, bei apipurkškite juos plonu MOTOREX ACCU PROTECT sluoksniu. Dauguma šiuolaikinių motociklų turi apsaugos ar kitas sistemas, kurios reikalauja pastovios elektros įtampos, dėl to patariama neigiamo polio gnybtą palikti neprijungtą žiemos metu, kai motociklas nėra naudojamas ilgam laiko tarpui. Taip pat, jeigu motociklas yra paliekamas nešildomoje patalpoje ir temperatūra gali nukristi žemiau nei -10 laipsnių celsijaus, patariama bateriją atjungti bei visiškai išmontuoti, bei laikyti ją kur temperatūra nėra tokia žema. Baterijos įkrovikliai padeda baterijai neprarasti savo savybių ir garantuoja jos ilgaamžiškumą.
Toliau reikėtų pasirūpinti grandinės mechanizmu. Prieš pradedant darbą su grandinės mechanizmu, patariama apdengti grindis, kad išvengti tepalų bei kitų nešvarumų dėmių. Visų pirma reikia, jeigu tai yra įmanoma, pašalinti didžiąją dalį nešvarumų su sena šluoste arba teptuku. Tada apipurkškite visą grandinės mechanizmą MOTOREX CHAIN CLEAN DEGREASER, bei leiskite produktui įsigerti į nešvarumus ir seną tepalą. Galima naudoti teptuką. Tada likučius nuvalykite su švaria šluoste bei užpurkškite CHAINLUBE ADVENTURE, CHAINLUBE OFF ROAD, CHAINLUBE ROAD STRONG arba CHAINLUBE RACING.
Taip pat reikėtų sutepti ir kitas judančias detales. Rekomenduojama naudoti JOKER 440 SYNTHETIC or INTACT MX50. Šie produktai puikiai atstumia vandenį bei drėgmę palikdami apsauginę plėvelę. Produktas yra komplektuojamas su ilga išpurškimo jungtimi, kuri padeda pasiekti vietas, kurios nėra lengvai pasiekiamos. Jeigu kai kurios dalys yra padengtos teflono sluoksiu, nepatariama jų tepti šiais tepalais, nes tokiu atveju bus panaikintas teflonu padengtų detalių gebėjimas susitepti.
Po to, kai pasirūpinote savo motociklo technine būkle, reiketų pereiti prie motociklo išvaizdos. Dažyti, chromuoti bei metaliniai paviršiai gali būti pasirūpinti ir apsaugoti su MOTOREX MOTO PROTECT. Rekomenduojama apipurkškti detales, leisti produktui įsigerti kelias minutes ir nuvalyti produkto likučius švaria šluoste. Produktas gali palikti riebių liekanų, dėl to nėra rekomenduojama produktą naudoti ant sėdynių, rankenų bei padangų. Paviršiai bus apsaugoti plonu produkto sluoksniu, kuris po to gali būti panaikintas naudojant nuriebalinančias priemones.
Gera idėja yra impregnuoti odines sėdynes ir odinius krepšius. Tam tinkamiausias produktas yra MOTOREX PROTEX SPRAY. Šis produktas taip pat gali būti naudojamas ir ant motociklininko aprangos, tokios kaip odiniai batai, švarkai bei kelnės. Produktas taip pat gali būti naudojamas ir iš tekstilės pagamintiems gaminiams, kurie savyje turi kvėpuojančias membranas.
Pabaigai, kyla klausimas kokį motociklo apdangalą naudoti. Jeigu motociklas yra laikomas sausoje, šildomoje patalpoje, paprastas apdangalas yra pakankamas. Tačiau, jeigu motociklas bus laikomas lauke, be vandens nepraleidžiančio apdangalo tikrai neišsiversite. Į išorę orą praleidžiantys apdangalai yra brangesni, tačiau jie leidžia pašalinti drėgmę. Jeigu naudosite apdangalą, kuris neturi orą praleidžiančių savybių, reikėtų karts nuo karto nuimti apdangalą ir leisti drėgmei pasišalinti.
Teisingai prižiūrint motociklą, galėsite nevaržomi mėgautis pirmomis gražiomis pavasario dienomis, nes nereikės daug laiko praleisti norint pašalinti defektus, kurie atsiras po netinkamo eksploatavimo bei laikymo žiemos metu. Ne gana to, reguliari priežiūra leidžia palaikyti didelę išliekamąją vertę bei padeda išvengti didelių investicijų į motociklo remontą, nes galite pamatyti beatsirandančius gedimus ir neleidžiate, jog maži gedimai pavirstų į didelius gedimus.
Vienas iš didelių religinių klausimų būdavo, kada keisti alyvą. Motorex siūlo sezono pabaigoje.
Tą patį siūlymą mačiau ir pas kitus tepalo gamintojus.
Cituoju Motoshopo tekstą:
Motociklo saugojimas šaltuoju metų laiku su MOTOREX
Kai ruduo po truputį beldžiasi į duris, ateina laikas ruošti savo plieninį žirgą šaltąjam metų laikui. Patys drąsiausi motociklininkai savo motociklus palieka lauke po paskutinio pasivažinėjimo, kartais palikdami savo transporto priemonę be jokio uždangalo. Gana lengva įsivaizduoti, kaip atrodys motociklas, paliktas likimo valiai per žiemos šalčius lauke. Atėjus šiltąjam metų laikui bus maža tikimybė pradėti naują sezoną be jokių bėdų. Tačiau, net ir tie motociklininkai, kurie savo transporto priemones palieka žiemai garaže, taip pat gali sulaikti nemalonių siurprizų pavasarį. MOTOREX siūlo platų moto priežiūros ir plovimo priemonių pasirinkimą motociklininkams, ruošiantiems savo transporto priemones žiemai.
Pirmas klausimas, kuris šauna į galvą ruošiant savo motociklą žiemai – ar reikia keisti alyvą dabar, ar laukti naujo sezono pradžios? MOTOREX rekomenduoja keisti alyvą ir filtrą prieš tai, kai paliksite savo motociklą žiemai. Alyvą bei filtrą rekomenduojama keisti dėl to, jog sena alyva savyje laiko rūgščių, vandens bei kitokių nešvarumų, kurie gali įtakoti koroziją variklio viduje. Patariama tiems, kurie važinėja retai, keisti alyvą kartą per metus, o tiems, kurie važinėja dažnai ir keičia variklio alyvą keletą kartų per sezoną, suplanuoti alyvos keitimo intervalus taip, kad baigiantis sezonui ateitų ir variklio alyvos keitimo laikas, taip sutaupant šiek tiek lėšų.
Žiemos metas yra labai geras laikas ir tiems motociklininkams, kurie neturi pakankamai laiko sezono metu kruopščiai išvalyti savo motociklą. Visų pirma, reikėtų pripūsti padangas 0,5BAR(7PSI) slėgio daugiau, bei pripilti pilną baką kuro ypač jeigu kuro bakas yra pagamintas iš metalo. Tokiu atveju kuro bakas bus apsaugotas nuo korozijos. Kuro sistemos priedas MOTOREX FUEL STABILIZER mažina oksidaciją bei neleidžia susidaryti apnašoms ir garantuoja, jog variklis bus lengvai užvedamas net ir po to, kai motociklas prastovės nenaudojamas ilgą laiko tarpą. Tam, kad kuro sistemos priedas veiktų tinkamai, rekomenduojama užvesti variklį ir leisti jam kelias minutes veikti tam, kad priedas tinkamai susimaišytų su bake esančiu kuru, taip pat tam, jog kuro ir priedo mišinys patektų į visas karbiuratoriaus ertmes.
Bandyti išvalyti judančias detales, kai ant jų yra daug nešvarumų bei purvo nėra gera mintis. Visų pirma reikia atsikratyti didelių nešvarumų ir purvo. Tai galima padaryti tik su aukšto slėgio plovimo įranga, po to rekomentuojama naudoti MOTOREX MOTO CLEAN. Šis specialus motociklų valiklis yra purškiamas ant sauso bei šalto paviršiaus, paliekamas apie penkias minutes įsigerti, bei nuplaunamas vandeniu. Produktas puikiai valo pridžiūvusius vabzdžius, stabdžių dulkes bei smalą. Nerekomenduojama produktą naudoti atviroje saulės šviesoje.
Visus kitus paviršius reikėtų nušluostyti šluoste bei suslėgto oro pagalba pašalinti sunkiai pasiekiamose vietose susikaupusį vandenį, nes tai padės pašalinti drėgmę iš sunkiai pasiekiamų vietų ir vanduo nepaliks dėmių ir paviršiai nepradės rūdyti. Prieš bandant sutepti judančias detales, visų pirma reikėtų pasirūpinti motociklo baterija. Šiam reikalui puikiai tinka MOTOREX ACCU PROTECT. Atjunkite visų pirma neigiamo polio gnybtą, po to teigiamo polio gnybtą, nes tokiu atveju bus išvengta atsitiktinio trumpojo jungimo, kai susilies teigiamo ir neigiamo polo gnybtai. Nuvalykite polius šluoste ir esant būtinybei išvalykite juos. Prijunkite teigiamo polio gnybtą, po to neigiamo polio gnybtą, bei apipurkškite juos plonu MOTOREX ACCU PROTECT sluoksniu. Dauguma šiuolaikinių motociklų turi apsaugos ar kitas sistemas, kurios reikalauja pastovios elektros įtampos, dėl to patariama neigiamo polio gnybtą palikti neprijungtą žiemos metu, kai motociklas nėra naudojamas ilgam laiko tarpui. Taip pat, jeigu motociklas yra paliekamas nešildomoje patalpoje ir temperatūra gali nukristi žemiau nei -10 laipsnių celsijaus, patariama bateriją atjungti bei visiškai išmontuoti, bei laikyti ją kur temperatūra nėra tokia žema. Baterijos įkrovikliai padeda baterijai neprarasti savo savybių ir garantuoja jos ilgaamžiškumą.
Toliau reikėtų pasirūpinti grandinės mechanizmu. Prieš pradedant darbą su grandinės mechanizmu, patariama apdengti grindis, kad išvengti tepalų bei kitų nešvarumų dėmių. Visų pirma reikia, jeigu tai yra įmanoma, pašalinti didžiąją dalį nešvarumų su sena šluoste arba teptuku. Tada apipurkškite visą grandinės mechanizmą MOTOREX CHAIN CLEAN DEGREASER, bei leiskite produktui įsigerti į nešvarumus ir seną tepalą. Galima naudoti teptuką. Tada likučius nuvalykite su švaria šluoste bei užpurkškite CHAINLUBE ADVENTURE, CHAINLUBE OFF ROAD, CHAINLUBE ROAD STRONG arba CHAINLUBE RACING.
Taip pat reikėtų sutepti ir kitas judančias detales. Rekomenduojama naudoti JOKER 440 SYNTHETIC or INTACT MX50. Šie produktai puikiai atstumia vandenį bei drėgmę palikdami apsauginę plėvelę. Produktas yra komplektuojamas su ilga išpurškimo jungtimi, kuri padeda pasiekti vietas, kurios nėra lengvai pasiekiamos. Jeigu kai kurios dalys yra padengtos teflono sluoksiu, nepatariama jų tepti šiais tepalais, nes tokiu atveju bus panaikintas teflonu padengtų detalių gebėjimas susitepti.
Po to, kai pasirūpinote savo motociklo technine būkle, reiketų pereiti prie motociklo išvaizdos. Dažyti, chromuoti bei metaliniai paviršiai gali būti pasirūpinti ir apsaugoti su MOTOREX MOTO PROTECT. Rekomenduojama apipurkškti detales, leisti produktui įsigerti kelias minutes ir nuvalyti produkto likučius švaria šluoste. Produktas gali palikti riebių liekanų, dėl to nėra rekomenduojama produktą naudoti ant sėdynių, rankenų bei padangų. Paviršiai bus apsaugoti plonu produkto sluoksniu, kuris po to gali būti panaikintas naudojant nuriebalinančias priemones.
Gera idėja yra impregnuoti odines sėdynes ir odinius krepšius. Tam tinkamiausias produktas yra MOTOREX PROTEX SPRAY. Šis produktas taip pat gali būti naudojamas ir ant motociklininko aprangos, tokios kaip odiniai batai, švarkai bei kelnės. Produktas taip pat gali būti naudojamas ir iš tekstilės pagamintiems gaminiams, kurie savyje turi kvėpuojančias membranas.
Pabaigai, kyla klausimas kokį motociklo apdangalą naudoti. Jeigu motociklas yra laikomas sausoje, šildomoje patalpoje, paprastas apdangalas yra pakankamas. Tačiau, jeigu motociklas bus laikomas lauke, be vandens nepraleidžiančio apdangalo tikrai neišsiversite. Į išorę orą praleidžiantys apdangalai yra brangesni, tačiau jie leidžia pašalinti drėgmę. Jeigu naudosite apdangalą, kuris neturi orą praleidžiančių savybių, reikėtų karts nuo karto nuimti apdangalą ir leisti drėgmei pasišalinti.
Teisingai prižiūrint motociklą, galėsite nevaržomi mėgautis pirmomis gražiomis pavasario dienomis, nes nereikės daug laiko praleisti norint pašalinti defektus, kurie atsiras po netinkamo eksploatavimo bei laikymo žiemos metu. Ne gana to, reguliari priežiūra leidžia palaikyti didelę išliekamąją vertę bei padeda išvengti didelių investicijų į motociklo remontą, nes galite pamatyti beatsirandančius gedimus ir neleidžiate, jog maži gedimai pavirstų į didelius gedimus.
Motociklo paruošimas žiemai
Keiciu pagal rida. Ziema mopedo nejudinu, visos reakcijos alyvoj letesnes, o su rugstym tvarkosi sarminantys priedai. lygiai taip pat galima palikti ir tuscia karteri.
Jie dar neturi Chainlube winter storage? Kai sugalvos man tegu royalties atsega. Taip pat sekmingai galima tept transmisine alyva.
Tinkladraskis rašė:Žinutės nuoroda CHAINLUBE ADVENTURE, CHAINLUBE OFF ROAD, CHAINLUBE ROAD STRONG arba CHAINLUBE RACING.
Jie dar neturi Chainlube winter storage? Kai sugalvos man tegu royalties atsega. Taip pat sekmingai galima tept transmisine alyva.
Motociklo paruošimas žiemai
Pasakysiu, kaip as paruosiu ziemai savo baika: o gi niekaip
Laikau ji pries tai isplauta ir nusausinta (kaip ir bent kada vasara) sausam namo garaze, kur temperatura salciausiu metu nukrenta iki +2.
Na tik, zinoma, laikas nuo laiko ateinu paglostyti, bei ka nors pablizginti ziemos metu + karta per kokius 2 men pajungiu akumo pakroveja akumui dakrauti.
Jokiu pilnu baku kuro su stabilizatoriais.
Nei vieno pavasario nebuvo problemos uzsikurti su rudeniniu kuru.
Viskas!
Laikau ji pries tai isplauta ir nusausinta (kaip ir bent kada vasara) sausam namo garaze, kur temperatura salciausiu metu nukrenta iki +2.
Na tik, zinoma, laikas nuo laiko ateinu paglostyti, bei ka nors pablizginti ziemos metu + karta per kokius 2 men pajungiu akumo pakroveja akumui dakrauti.
Jokiu pilnu baku kuro su stabilizatoriais.
Nei vieno pavasario nebuvo problemos uzsikurti su rudeniniu kuru.
Viskas!
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Motociklo paruošimas žiemai
Kiekvienas savaip ruošiasi žiemai, bet gerai žinoti kaip tai daroma "pagal knygą".
Motociklo paruošimas žiemai
...Tinkladraskis rašė:Žinutės nuoroda Kiekvienas savaip ruošiasi žiemai
Nedarau nieko specialaus, bet pakeičiu tepalą ir filtrą, trūksta ridos ir velniai nematė- man smagu...Statau mocą ant centrinės kojos ir numetu slėgį kaliošuose iki 0,5bar. Kartą per mėnesį dakraunu akumą ir prakuriu variklį iki ventiliatoriaus įsijungimo. atrodo nedaug, bet visą žiemą atsukinėju, valau, sutepinėju ir atgal susuku 80% varžtų, randu ir naikinu rudžius ir t.t Kodėl ? Nes man patinka prižiūrėti arkliai
Motociklo paruošimas žiemai
Tinkladraskis rašė:Žinutės nuoroda Kiekvienas savaip ruošiasi žiemai, bet gerai žinoti kaip tai daroma "pagal knygą".
Kiekvienas toks, kaip Motorex, paraso savo knyga pagal save ir savo produktus.
Prisimenu, kaip tarybu laikais masinas ruosdavo ziemai su alyvos iki virsaus i varikli pripilimu, masina ant plitu, kad padangos netrukinetu ir tt.
Viskas tam, kad masina tarnautu kokiu 30 metu.
Man, realiai, nereikia to pacio baiko 30-ai metu. Ir pats baikas, turbut, nenoretu gyventi 30 metu
O jai rimtai, jeigu garazas sausas i nera staigiu temperaturos pokyciu, nieko tokio ypatingo daryti nereikia.
Jau kiek jieciu sulauzyta su tais paruosimais baino ziemai.
Marketingas valdo pasauli!
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Motociklo paruošimas žiemai
Nesijaudink dėl to brando. Visus pasiruošimus galima padaryti ir be Motorex produkcijos, bet čia koncentruotai sudėta visa informacija ir optimalus planas. Tiems, kas ruoš pirmą kartą savo motociklą žiemai bus naudinga.
Motociklo paruošimas žiemai
Tinkladraskis rašė:Žinutės nuoroda Tiems, kas ruoš pirmą kartą savo motociklą žiemai bus naudinga.
Kad daugiau to nekartoti
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Motociklo paruošimas žiemai
Kaip motociklą paruošti žiemai? Pastatyti brome..
Motociklo paruošimas žiemai
mykolaila rašė:Žinutės nuoroda Kaip motociklą paruošti žiemai? Pastatyti brome..
Sita tema apie paruosima ziemai, o ne apie neparuosima
O jei rimtai, tai isivaizduoju kokia tech bukle to moco, kuris taip metamas bele kur
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Motociklo paruošimas žiemai
Na turbūt ne visi turi salygas tinkamam motociklo saugojimui.. Nors apdangalą uždėti tikrai nepakenktų
Kawasaki Z750 2006
Motociklo paruošimas žiemai
Ledine, tiesiogine prasmedraginoid rašė:isivaizduoju kokia tech bukle to moco, kuris taip metamas bele kur
Drop a gear and disappear.
Motociklo paruošimas žiemai
As tai nuplaunu, atjungiu akuma ir perzegnoju Grandine dar sutepu Ir nereikia uzkurineti ziema be reikalo, pastatei ir pamirsai.
Motociklo paruošimas žiemai
Po triju menesiu stovejimo garaze, su mazdaug trecdaliu bako benzo, sestadieni baikas uzsikure, kaip tik pries diena uzgesintas.
Kas dar karta patvirtino visu tu rekomenduojamu stabilizatoriu benzui nereikalinguma.
Kas dar karta patvirtino visu tu rekomenduojamu stabilizatoriu benzui nereikalinguma.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Motociklo paruošimas žiemai
draginoid rašė:Žinutės nuoroda Po triju menesiu stovejimo garaze, su mazdaug trecdaliu bako benzo, sestadieni baikas uzsikure, kaip tik pries diena uzgesintas.
Kas dar karta patvirtino visu tu rekomenduojamu stabilizatoriu benzui nereikalinguma.
Tik per ziema pastovejes benzas reikalauja dapilt sviezio. Nes isibezda ir ant jo netraukia. Bet kuriasi gerai, jei peles i kalbiuratoriu neprisiko
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Motociklo paruošimas žiemai
Pasiskaičiau internete dėl benzino galiojimo laiko. Rezultatai įvairūs ir labai priklauso nuo laikymo sąlygų, bet per 3 - 5 mėnesius benzinui tikrai nieko nenutiks jeigu jis bus laikomas uždaroje talpoje kambario temperatūroje (ne ant saulės).
Dažniausiai nurodoma, kad iki metų tam benzinui nieko nenutiks.
Jeigu benzinas būtų laikomas sandarioje nerūdijančio plieno talpoje, jis gali išbūti tinkamas ir penkis metus.
https://www.quora.com/How-long-does-gas ... ffect-that
Čia detalus atsakymas iš Orlen be aiškios informacijos
http://www.orlenlietuva.lt/LT/FAQ/Pusla ... diena.aspx
Dažniausiai nurodoma, kad iki metų tam benzinui nieko nenutiks.
Jeigu benzinas būtų laikomas sandarioje nerūdijančio plieno talpoje, jis gali išbūti tinkamas ir penkis metus.
https://www.quora.com/How-long-does-gas ... ffect-that
Čia detalus atsakymas iš Orlen be aiškios informacijos
http://www.orlenlietuva.lt/LT/FAQ/Pusla ... diena.aspx
Motociklo paruošimas žiemai
Tinkladraskis rašė:Žinutės nuoroda Pasiskaičiau internete dėl benzino galiojimo laiko. Rezultatai įvairūs ir labai priklauso nuo laikymo sąlygų, bet per 3 - 5 mėnesius benzinui tikrai nieko nenutiks jeigu jis bus laikomas uždaroje talpoje kambario temperatūroje (ne ant saulės).
Dažniausiai nurodoma, kad iki metų tam benzinui nieko nenutiks.
Jeigu benzinas būtų laikomas sandarioje nerūdijančio plieno talpoje, jis gali išbūti tinkamas ir penkis metus.
https://www.quora.com/How-long-does-gas ... ffect-that
Čia detalus atsakymas iš Orlen be aiškios informacijos
http://www.orlenlietuva.lt/LT/FAQ/Pusla ... diena.aspx
Pagal pastebejimus tai Honda netraukdavo su senu. Gaza duodi, tai "pravalas" buna. Ipili sviezio ir viskas ok. Gal oktanas nukrenta kiek?
Motociklo paruošimas žiemai
Man nei vienam mocui niekad nieko nebūdavo su žieminiu benzinu.
Hondukėje baigėsi angliškas vasarinis, tai dabar užpyliau lietuviško pavasarinio. Vis tiek traukia prasčiau nei Triumfas 1050
Hondukėje baigėsi angliškas vasarinis, tai dabar užpyliau lietuviško pavasarinio. Vis tiek traukia prasčiau nei Triumfas 1050
Beverly 350 ST
Grįžti į “Remontas ir techniniai klausimai”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra