Latvių elektrinių motorolerių projektas "Skok" jau Vilniuje
Latvių elektrinių motorolerių projektas "Skok" jau Vilniuje
Tikriausiai, gatvėse jau pastebėjote dešimtis gražių "Skok" motorolerių, jų mielus šalmus. Pasirodo čia yra Latvių projektas - Elektrinių motorolerių sharingas, https://skoksharing.com/ Kainos nežinau, tačiau panašu į 5ct/min (arba 20min už vieną eur, kas tikrai nėra daug). Registracija appse kainuoja 1,99 Eur - tikriausiai iškart papildo balansą, kaip Spark.
Naudojami modeliai yra "NQi GT Standard Range" po 3600 EUR, daugiau info čia https://www.niu.com/en/product/n-gt
100km, visai geras range nuvažiuoti į Trakus ir atgal, tik kelius reikėtu rinktis lėtus. FAQ rašo kad galima dėti pauzę ir naudoti (laikyti rezervuota) TP visą dieną, kai baterijos krūvis krenta žemiau 20%, vienetas dingsta iš pasiūlymų rezervuoti/naudoti, jį paima įkrovimui.
Olandijoje, scooteriai važinėja dviračių takais, įdomu ar Lietuvoje tą galima legaliai daryti, 45km ribotuvas ir žemas galingumas, tikėtina, kad tinka.
Gal kas jau naudojo? kaip patirtis?
Naudojami modeliai yra "NQi GT Standard Range" po 3600 EUR, daugiau info čia https://www.niu.com/en/product/n-gt
100km, visai geras range nuvažiuoti į Trakus ir atgal, tik kelius reikėtu rinktis lėtus. FAQ rašo kad galima dėti pauzę ir naudoti (laikyti rezervuota) TP visą dieną, kai baterijos krūvis krenta žemiau 20%, vienetas dingsta iš pasiūlymų rezervuoti/naudoti, jį paima įkrovimui.
Olandijoje, scooteriai važinėja dviračių takais, įdomu ar Lietuvoje tą galima legaliai daryti, 45km ribotuvas ir žemas galingumas, tikėtina, kad tinka.
Gal kas jau naudojo? kaip patirtis?
Drop a gear and disappear.
Latvių elektrinių motorolerių projektas "Skok" jau Vilniuje
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Kainos nežinau, tačiau panašu į 5ct/min (arba 20min už vieną eur, kas tikrai nėra daug). Registracija appse kainuoja 1,99 Eur - tikriausiai iškart papildo balansą, kaip Spark.
Maciau ju daug Rygoje, pas mus ne viskas taip jau pigiai, kaip Latvijoe, minutes kaina 0.21 eur/min, kas valandai iseina 12.6 eur. Trumpam vaziavimui iseina brangiau, nei pigiausi CityBee.
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Olandijoje, scooteriai važinėja dviračių takais, įdomu ar Lietuvoje tą galima legaliai daryti, 45km ribotuvas ir žemas galingumas, tikėtina, kad tinka.
Tikrai ne, nes jie realiai, kaip paprasti motoroleriai ir turi melynus valstybinius numerius ir reikia tureti AM kategorija. Numeriai latviski su pirma E raide (elektriniai).
Vakar maciau trys stovincius Pilaiteje.
kaip alternatyvus transportas, tikrai gerai. Latviai gana aktyviai naudoja juos.
Dar pas latvius yra ir neregistruojami skuteriai, kuriais galima vaziuoti dviraciu takais, o kaina 15cnt/min. Vazinejau tokiu Jurmaloje ir Rygoje.
https://ridemobility.eu/
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Latvių elektrinių motorolerių projektas "Skok" jau Vilniuje
Jau pilna mieste. Kas durniausia, kad kaip ir paspirtukus, pasinaudoję numeta bele kur...
Pagal kainą gal ir gaunasi šiek tiek pigiau, nei citybee, nes nėra mokesčio už km bei kamščiai ne taip aktualūs. Bet iš kitos pusės jei be kamščių, tai lėčiau, t.y. ilgiau tą patį atstumą važiuosi ir mokestis gali būti panašus. Ir kol kas stovėjimo zonos ne tokios plačios, kaip citybee
Manau prie progos pabandysiu.
Pagal kainą gal ir gaunasi šiek tiek pigiau, nei citybee, nes nėra mokesčio už km bei kamščiai ne taip aktualūs. Bet iš kitos pusės jei be kamščių, tai lėčiau, t.y. ilgiau tą patį atstumą važiuosi ir mokestis gali būti panašus. Ir kol kas stovėjimo zonos ne tokios plačios, kaip citybee
Manau prie progos pabandysiu.
Triumph Tiger 800 ABS 2014m
Latvių elektrinių motorolerių projektas "Skok" jau Vilniuje
Jau ir baudas pradejo rinkti pryg-skok
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Latvių elektrinių motorolerių projektas "Skok" jau Vilniuje
Negerai su baudom pripratins mocams klijuoti na ir dabar pasitaikydavo bet tendencijos nelabai. Pas LV paprasčiau legaliai ant šaligatvio galima palikti ir filterint leidžia. Kur mūsų A juosta?
Latvių elektrinių motorolerių projektas "Skok" jau Vilniuje
Bandziau Ventspili surasti kur sumoketi uz stovejima, paklausiau vietinio latvio. Tas ilgai i mane ziurejo Truksta zodziu siaip
Latvių elektrinių motorolerių projektas "Skok" jau Vilniuje
Kažkur jie visi dingo iš Vilniaus, matyt paspirtukai nukonkuravo. Ar dar matot kur? Įdomu
Drop a gear and disappear.
Latvių elektrinių motorolerių projektas "Skok" jau Vilniuje
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Kažkur jie visi dingo iš Vilniaus, matyt paspirtukai nukonkuravo. Ar dar matot kur? Įdomu
Nebėra jų Lietuvoj jau
2005 XL650V Transalp
Latvių elektrinių motorolerių projektas "Skok" jau Vilniuje
Šiaip gaila, kelis kartus naudojausi, visai nieko. Ir nemanau, kad paspirtukai galėtų juos nukonkuruoti vien dėl greičio.
"Įmonė pažymi, jog sprendimą lėmė ir tai, kad sostinėje eismo sistema nėra pakankamai draugiška mototransportui.
„Skirtingai nei daugelyje kitų Europos miestų, čia dviratėms transporto priemonėms galioja tokie pat stovėjimo reikalavimai, kaip ir automobiliams“, – teigiama žinutėje."
Na, šitą galėjo įsivertinti jau prieš pradėdami verslą. Pradžioje tikrai buvo labai daug bet kur numestų motorolerių kaip ir paspirtukų. Bet labai tyliai uždarė verslą, galėjo patriukšmauti labiau, gal labiau būtų atkreiptas dėmesys, kad motociklas ar motoroleris užima daug mažiau parkavimo vietos ir neturėtų būti tokios pat parkavimosi sąlygos kaip auto (bent jau dėl apmokestinimo).
"Įmonė pažymi, jog sprendimą lėmė ir tai, kad sostinėje eismo sistema nėra pakankamai draugiška mototransportui.
„Skirtingai nei daugelyje kitų Europos miestų, čia dviratėms transporto priemonėms galioja tokie pat stovėjimo reikalavimai, kaip ir automobiliams“, – teigiama žinutėje."
Na, šitą galėjo įsivertinti jau prieš pradėdami verslą. Pradžioje tikrai buvo labai daug bet kur numestų motorolerių kaip ir paspirtukų. Bet labai tyliai uždarė verslą, galėjo patriukšmauti labiau, gal labiau būtų atkreiptas dėmesys, kad motociklas ar motoroleris užima daug mažiau parkavimo vietos ir neturėtų būti tokios pat parkavimosi sąlygos kaip auto (bent jau dėl apmokestinimo).
Triumph Tiger 800 ABS 2014m
Latvių elektrinių motorolerių projektas "Skok" jau Vilniuje
Kiek žinau, "visoje Europoje" nėra jokių specifinių stovėjimo reikalavimų kitų, tiesiog žmonės atlaidžiau žiūri į šaligatvyje paliktus. Gal šiek tiek daugiau vietų numatyta prie lankomų objektų - tas tikrai tiesa.Debesys rašė:šitą galėjo įsivertinti jau prieš pradėdami verslą
Kad paspirtukas praktikoje yra lėtesnis, abejočiau. Vis gi juo galima važiuoti kaip gatve, kaip ir šaligatviais. Užnešti laiptais, kai reikia, o ne važiuoti ratais. Plius - formaliai, nereikia šalmo. Pats nesinaudojau tokiomis sharing'o paslaugomis, nei Bolt nei Skok, bet paspirtuku, bendrai, teko ne kartą pravažiuoti kai darbo metu kur nulėkti į centrą gyliau porą km.
Tiksliau, iš centro į pakraštį nuvažiuot kokius bent 5km - be abejo, kad greičiau gaunasi.
Drop a gear and disappear.
Latvių elektrinių motorolerių projektas "Skok" jau Vilniuje
Aš dabar pagalvojau, anksčiau kontrolieriai atlaidžiau žiūrėjo į motociklų parkavimą. Ar nebus skok prisidėję prie to, kad pradėjo bausti už bet kur numestus motorolerius, o, kad nebūtų kažkokių išlygų, tai taip pat pradėjo taikyti ir kitiems..
bet tai yra faktas. Keletą kartų važiavau iš centro į Antakalnį. Paspirtuku gali dantis pamesti važiuojant per baisų šaligatvį. Gatve link Antakalnio nepavažiuosi - didelis eismas, be to į kalną paspirtuko greitis šiaip sau. Užtat motoroleriu jokių bėdų - įsukai į gatve, pafilterini kur gali ir už kelių minučių jau prie Petro ir Povilo bažnyčios.
Senamiestyje - sutinku. Kur siauros gatvės, žiedinis eismas, ten paspirtukui nėra konkurencijos
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Kad paspirtukas praktikoje yra lėtesnis, abejočiau.
bet tai yra faktas. Keletą kartų važiavau iš centro į Antakalnį. Paspirtuku gali dantis pamesti važiuojant per baisų šaligatvį. Gatve link Antakalnio nepavažiuosi - didelis eismas, be to į kalną paspirtuko greitis šiaip sau. Užtat motoroleriu jokių bėdų - įsukai į gatve, pafilterini kur gali ir už kelių minučių jau prie Petro ir Povilo bažnyčios.
Senamiestyje - sutinku. Kur siauros gatvės, žiedinis eismas, ten paspirtukui nėra konkurencijos
Triumph Tiger 800 ABS 2014m
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra