Puslapis 1117

Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.

Parašytas: 2019-07-26 16:52
4xRG
Africa Twin CRF 1100 L
Nueva-Honda-Africa-Twin-1100-mas-motor-mas-equipada-mas.png

avatar.jpg

Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.

Parašytas: 2019-07-26 23:39
Debesys
Kaip kox apuox ;)

Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.

Parašytas: 2019-07-28 07:31
Plasnart
Debesys rašė:Žinutės nuoroda Kaip kox apuox ;)


Ne specialistas, bet honda su dizainu atrodo susitvarko gerai... tik ta auganti motociklų galia ir svoris man atrodo nepakeliui... :mrgreen:

Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.

Parašytas: 2019-07-28 21:53
turistux
Plasnart rašė:Žinutės nuoroda
Debesys rašė:Žinutės nuoroda Kaip kox apuox ;)


Ne specialistas, bet honda su dizainu atrodo susitvarko gerai... tik ta auganti motociklų galia ir svoris man atrodo nepakeliui... :mrgreen:

Kokia galia?

Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.

Parašytas: 2019-07-28 23:33
domas
Man atrodo cia fotoshopines fantazijos, nes dar tik prasidejo nauja marketingo kampanija su naujais video, kuriose nematyti jokiu dizaino detaliu. Bent italu puslspiuose teigiama, kad galia dides, o svoris mazes. Galutinis produktas greiciausiai bus pristatytas eicma 19'

Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.

Parašytas: 2019-07-29 15:36
Plasnart
Kad padaryti tokį patį galingesnį ir lengvesnį neatsisakius 23 ltr bako, DCT, ABS, EURO6 ir kt. el. pribombasų mocą man atrodo nerealu, bet istorija parodys...

Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.

Parašytas: 2019-07-29 17:39
Decoy
Pagal video aplinką, turėtu būti atnaujintas lengvas ir minkštas hondos dominator'ius, ale dakarui paruoštas. Jokiu galingumu nekvepia, tik pravažiavimu ypatingai geru.

Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.

Parašytas: 2019-07-29 19:21
4xRG
Lenkai raso:
Variklis-1084 cm3
Galia kyla nuo- 94 iki 101AG(KM)
Sukimo momentas nuo- 99 iki 107 Nm
Kuro bakas- 24 l Adventure Sports versija ar bakas nuo tos versijos. gerai nesuprantu ju surasymo.
Deze- DCT sulauks keleta pakeitimu.
Kaip minejo pristatymas EICMA

Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.

Parašytas: 2019-07-29 21:49
Decoy
Adventure sport per akmenis dykumoje :D Okay. Wannabe marketing.

Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.

Parašytas: 2019-07-29 22:36
rusnietis
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Adventure sport per akmenis dykumoje :D Okay. Wannabe marketing.


Prasau rekomendacijos motociklui vaziuoti per akmenis dykumoje su service intervalais >10kkm

GSXR pirkejai irgi jo taip neguldo, kaip klipuose

DUKE pirkejai irgi jo taip newheelina kaip klipuose

Bet jeigu abi rankos kairios, kam kaltinti marketingistus, kad jie parodo ka technika gali papuolusi i teisingas rankas? :)

Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.

Parašytas: 2019-07-30 08:08
Plasnart
4xRG rašė:Žinutės nuoroda Lenkai raso:
Variklis-1084 cm3
Galia kyla nuo- 94 iki 101AG(KM)
Sukimo momentas nuo- 99 iki 107 Nm
Kuro bakas- 24 l Adventure Sports versija ar bakas nuo tos versijos. gerai nesuprantu ju surasymo.
Deze- DCT sulauks keleta pakeitimu.
Kaip minejo pristatymas EICMA


Gan vėlokas, bet manau tai būtų bandymas atsigriebti kažkiek iš GS1200 segmento

Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.

Parašytas: 2019-07-30 10:17
Decoy
rusnietis rašė:GSXR pirkejai irgi jo taip neguldo, kaip klipuose
Būtent čia nesutiksiu - dar ir kaip guldo, žieduose dažniausiai važinejama su stock'ais. Dėl Afrikos, na, šokinejama su ja, taip. Bet gi žinoma kad čia senai ne Dakaro motociklas. Be to tam yra konkretūs modeliai tvarkingi. Aišku kad galima ir ant GSXR uždėti piktas padangas ir per dykumą varyti, bet žinai...

Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.

Parašytas: 2019-07-30 12:08
Speedster
Nieko jis neatsigriebs iš gs1200 segmento, ten pirkėjai vertina kardaną ir apie 100kw motorus.

Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.

Parašytas: 2019-07-30 23:34
domas
Speedster rašė:Žinutės nuoroda Nieko jis neatsigriebs iš gs1200 segmento, ten pirkėjai vertina kardaną ir apie 100kw motorus.

Bet labiausiai uz viska- baltai-melyna propelerio zenkla :|

Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.

Parašytas: 2019-07-31 08:21
draginoid
O as manau, kad nuo AT nepersoks ant GS ir atvirksciai. Visi turi savo fanu.

Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.

Parašytas: 2019-07-31 09:14
TWIN
Decoy rašė:Žinutės nuoroda
rusnietis rašė:GSXR pirkejai irgi jo taip neguldo, kaip klipuose
Būtent čia nesutiksiu - dar ir kaip guldo, žieduose dažniausiai važinejama su stock'ais. Dėl Afrikos, na, šokinejama su ja, taip. Bet gi žinoma kad čia senai ne Dakaro motociklas. Be to tam yra konkretūs modeliai tvarkingi. Aišku kad galima ir ant GSXR uždėti piktas padangas ir per dykumą varyti, bet žinai...

Jo, mes Atlaso kalnus su Honda VFR 800 pervaziavome. Tas vyrukas buvo "žvaigždė", nes sutikti keliautojai su juo fotografavosi. Galima žinoma daug ka :lol:

Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.

Parašytas: 2019-07-31 16:32
Speedster
domas rašė:Žinutės nuoroda
Speedster rašė:Žinutės nuoroda Nieko jis neatsigriebs iš gs1200 segmento, ten pirkėjai vertina kardaną ir apie 100kw motorus.

Bet labiausiai uz viska- baltai-melyna propelerio zenkla :|

Turbūt neveltui ;)

Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.

Parašytas: 2019-08-09 11:45
turistux
Dalinuosi patirtim. Su Okumos darytu fork deflector ir situo kitaisku stikliuku uz 13 eur, prie 100km/h galiu vaziuot atidarytu salmu - toks efektas. Uzsakiau is kinu kitoki stikliuka, MRA kopija, maz bus biski lengvesnis.
IMG_20190809_113435-1612x907.jpg

Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.

Parašytas: 2019-08-23 13:32
turistux
Nu va, atėjo iš kitaicų kitoks stikliukas už 21 eur. Beje, stabtelėjo muitinė, bet neapmokestino. Tikėjausi, kad bus lengvesnis. Deja, ne lengvesnis. Ir, deja, tvirtinimo, fiksavimo kokybė atrodo blogiau nei įtartinai... Važiuosiu bandyt kiek vėliau. Tai vėl dalinuosi patirtimi :)
stikliukas.jpg

Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.

Parašytas: 2019-08-23 14:03
draginoid
Atrodo, kaip MRA.
Sau staciau. MRA labai tvirtai stovi, ir veikia super.
kainavo apie 70 Eur.
Papasakosi, kaip kitajcas laikys.