Black Friday: MotoGP PreSeason Video Pass vos už 1 eurą
Black Friday: MotoGP PreSeason Video Pass vos už 1 eurą
MotoGP PreSeason Video Pass vos už 1 eurą: https://secure.motogp.com/en/subscribe
Įtraukia Live transliacijas iki Kovo mėn, oficialius visų sezonų lenktynių įrašusvisais, tarpinę medžiagą ir t.t.
Kadangi gauname naują MotoE klasę, Triumph'o variklius Moto2 ir gerą rokiruotę (pvz Lorenzo Hondoje) - turėtu būti LABAI įdomu
Įtraukia Live transliacijas iki Kovo mėn, oficialius visų sezonų lenktynių įrašusvisais, tarpinę medžiagą ir t.t.
Kadangi gauname naują MotoE klasę, Triumph'o variklius Moto2 ir gerą rokiruotę (pvz Lorenzo Hondoje) - turėtu būti LABAI įdomu
Drop a gear and disappear.
-
- Pranešimai: 31
- Užsiregistravo: 2015-11-19 20:22
- Karma: 17
Black Friday: MotoGP PreSeason Video Pass vos už 1 eurą
MotoE motociklas pravažiavo Valensijos trasoje vieną ratą. Totalus šūdas ir atitinkamai buvo nušvilptas (buvau trasoje- girdėjau) Palyginčiau su guminės motes pis...mu. Kur ritasi pasaulis?????
Black Friday: MotoGP PreSeason Video Pass vos už 1 eurą
Schumai, nepatikėsi, bet Markeza 2016 pabaigoje ir 2017 pradžioje nešvilpinėjo ne ką mažiau. MotoGP nuotaikos keičiasi labai greitai, kas yra ir nuostabu, ir suteikia daug dinamikos sportui.
Elektrinė įranga tokio tipo jau nėra ateitis, tai yra dabartis. Niekas nesako kad jos startas 2019 bus įspūdingas, bet tikrai bus į ką pažiūrėti. Man yra labai įdomu kaip atrodys startai, kaip atrodys vidutinis greitis, kokia bus taktika. Čia atsiranda labai daug kintamųjų ir, atitinkamai, strategijų.
Na o, svarbiausia, tai turės didžiausią įtaką rinkai ir technologijoms. Didelis iššūkis ir slap in the face dabartiniams gamintojams. Kurie turės staigiai reaguoti kad neprarasti savo prestižo, veido.
Atsikleisiu jums didelę paslaptį, tačiau jau antrus metus vyksta MotoGP e-sport čempionatas:
Elektrinė įranga tokio tipo jau nėra ateitis, tai yra dabartis. Niekas nesako kad jos startas 2019 bus įspūdingas, bet tikrai bus į ką pažiūrėti. Man yra labai įdomu kaip atrodys startai, kaip atrodys vidutinis greitis, kokia bus taktika. Čia atsiranda labai daug kintamųjų ir, atitinkamai, strategijų.
Na o, svarbiausia, tai turės didžiausią įtaką rinkai ir technologijoms. Didelis iššūkis ir slap in the face dabartiniams gamintojams. Kurie turės staigiai reaguoti kad neprarasti savo prestižo, veido.
Atsikleisiu jums didelę paslaptį, tačiau jau antrus metus vyksta MotoGP e-sport čempionatas:
Drop a gear and disappear.
Black Friday: MotoGP PreSeason Video Pass vos už 1 eurą
Schumio fanas rašė:Žinutės nuoroda MotoE motociklas pravažiavo Valensijos trasoje vieną ratą. Totalus šūdas ir atitinkamai buvo nušvilptas (buvau trasoje- girdėjau) Palyginčiau su guminės motes pis...mu. Kur ritasi pasaulis?????
Matai kaip... Man tai neteko guminės bandyt
-
- Pranešimai: 31
- Užsiregistravo: 2015-11-19 20:22
- Karma: 17
Black Friday: MotoGP PreSeason Video Pass vos už 1 eurą
domas rašė:Žinutės nuorodaSchumio fanas rašė:Žinutės nuoroda MotoE motociklas pravažiavo Valensijos trasoje vieną ratą. Totalus šūdas ir atitinkamai buvo nušvilptas (buvau trasoje- girdėjau) Palyginčiau su guminės motes pis...mu. Kur ritasi pasaulis?????
Matai kaip... Man tai neteko guminės bandyt
Čia parašyta kaip palyginimas. Manau, kad dauguma žmonių į lenktynių trasas susirenka dėl garso ir geros lenktynių atmosferos. Nes geras garsas veža. O dabar trasoje pravažiavęs begarsis elektrinis motociklas (pagreitėjimo zvimbimo nelaikau garsu) daugumai nepadarė jokio įspūdžio. Analogiškai galima lyginti dabartinius F-1 bolidus (1,6 ltr + turbina) su senais V8 ar V12 varikliais. Dabar būnant trasoje auksų kamšteliai net nereikalingi o kai lenktyniavo V8/V12 varikliai be jų nebuvo galima apsieiti.
Black Friday: MotoGP PreSeason Video Pass vos už 1 eurą
Jeigu kažkas privalo naudoti spec priemones dėl netinkamos aplinkos (per daug triukšmo), tai jau yra neteisinga. Šiuo atveju, tą daro dauguma žiūrovų. Kenčia ir aplinkiniai, todėl tokio triukšmo apribojimai yra griežtinami kas kartą, jau "N" metų eigoje. Kam aš, vėl gi, pritariu, kaip ir dB mažinimui mieste.
Asmeniškai, tikrai nevažiuoju į GP paklausyti "triukšmo". Žmonių minios - gal, bet tikrai ne motociklų. Važiuoji patirti kolektyvinę emocija, kuri ateina dėl aštriausios konkurencijos ir neprognozuojamos situacijos lenktynių gale - kuo ir žavi MotoGP.
Asmeniškai, tikrai nevažiuoju į GP paklausyti "triukšmo". Žmonių minios - gal, bet tikrai ne motociklų. Važiuoji patirti kolektyvinę emocija, kuri ateina dėl aštriausios konkurencijos ir neprognozuojamos situacijos lenktynių gale - kuo ir žavi MotoGP.
Drop a gear and disappear.
Black Friday: MotoGP PreSeason Video Pass vos už 1 eurą
Schumio fanas rašė:Žinutės nuorodadomas rašė:Žinutės nuorodaSchumio fanas rašė:Žinutės nuoroda MotoE motociklas pravažiavo Valensijos trasoje vieną ratą. Totalus šūdas ir atitinkamai buvo nušvilptas (buvau trasoje- girdėjau) Palyginčiau su guminės motes pis...mu. Kur ritasi pasaulis?????
Matai kaip... Man tai neteko guminės bandyt
Čia parašyta kaip palyginimas. Manau, kad dauguma žmonių į lenktynių trasas susirenka dėl garso ir geros lenktynių atmosferos. Nes geras garsas veža. O dabar trasoje pravažiavęs begarsis elektrinis motociklas (pagreitėjimo zvimbimo nelaikau garsu) daugumai nepadarė jokio įspūdžio. Analogiškai galima lyginti dabartinius F-1 bolidus (1,6 ltr + turbina) su senais V8 ar V12 varikliais. Dabar būnant trasoje auksų kamšteliai net nereikalingi o kai lenktyniavo V8/V12 varikliai be jų nebuvo galima apsieiti.
Na tai klausimas kur link mes judame - ar tikimės, jog visą amžinybę važinėsime su vidaus degimo varikliais varomomis transporto priemonėmis? Ar visgi judėsime link kokios nors pažangos ir bandysime skatinti žmones persėsti į/ant transporto, varomo elektra, kuri gaunama iš atsinaujinančių energijos šaltinių. Aišku, ateityje galės likti tos trasos, kur išskirtinai tik jose galės važinėti tie burzgiantys agregatai, bet tik tiek. Kito pasirinkimo net nėra ir mes čia nieko nepadarysime. Galės nebent kažkas kaip luditai daužyti elektromobilius/elektro motociklus
Black Friday: MotoGP PreSeason Video Pass vos už 1 eurą
Su technologinių progresu ir jo vystymosi kryptimi viskas yra absoliučiai aišku, faktai atrodo taip:
a) Vidutinis vidaus degimo variklio naudingumo koeficientas yra šiek tiek virš 20 procentų, o elektrinio - virš 95%
b) Ilgaamžiškumas - judančių detalių minimumas.
c) Patogumas - nėra jokių vibracijų ir minimalus triukšmas.
d) Ekologiškumas
e) Saugumas - baterijos sprogsta tik telefonuose, galima vartyti kaip nori. Užsiliepsnoja 1000 kartų rečiau nei kuras.
f) Aptarnavimas - reikalingas tik aušinimo skystis.
g) Valdymas.
Vienintelis ir pagrindinis trūkumas - optimalus energijos šaltinis. Pagal energijos kiekį vienodoje talpoje, kuras vis dar neturi lygiu.
Kažkas pasakys "bet dar va ir įpilti jo galima greitai" - bet šitas klausimas jau technologiškai išspręstas. Pvz, QuickCharge (supercharge) įkrovikliai, per valandą, gali įkrauti automobili 600km kelionei.
a) Vidutinis vidaus degimo variklio naudingumo koeficientas yra šiek tiek virš 20 procentų, o elektrinio - virš 95%
b) Ilgaamžiškumas - judančių detalių minimumas.
c) Patogumas - nėra jokių vibracijų ir minimalus triukšmas.
d) Ekologiškumas
e) Saugumas - baterijos sprogsta tik telefonuose, galima vartyti kaip nori. Užsiliepsnoja 1000 kartų rečiau nei kuras.
f) Aptarnavimas - reikalingas tik aušinimo skystis.
g) Valdymas.
Vienintelis ir pagrindinis trūkumas - optimalus energijos šaltinis. Pagal energijos kiekį vienodoje talpoje, kuras vis dar neturi lygiu.
Kažkas pasakys "bet dar va ir įpilti jo galima greitai" - bet šitas klausimas jau technologiškai išspręstas. Pvz, QuickCharge (supercharge) įkrovikliai, per valandą, gali įkrauti automobili 600km kelionei.
Drop a gear and disappear.
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra