Rekomenduojami soft enduro pradedančiajam

Klausimai ir atsakymai pradedantiesiems. A, A2 kategorijų klausimai, egzamino klausimai ir t.t.
Vartotojo avataras
Tinkladraskis
Site Admin
Pranešimai: 2369
Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
Karma: 1014

Rekomenduojami soft enduro pradedančiajam

Standartinė Tinkladraskis » 2015-11-18 18:35

Savo draugų ir pažįstamų aplinkoje matau, kad žmonės, išbandę asfaltą (kruizeriai, kelioniniai, streetai) renkasi enduro motociklus. Lietuvoje iki šiol yra daugiau žvyrkelių nei asfalto, todėl keliaujant soft enduro motociklu galimybės stipriai išsiplečia. Su tokiu motociklu niekas netrukdo važinėti ir siauriausias miško keliukais, kvartalinėmis linijomis ar servitutiniais keliukais tarp laukų, todėl gali atrasti neįtikėtinų vietų.
Čia sudedu skirtingų šaltinių rekomenduojamus motociklus pradedantiesiems keliautojams. Jie visi gali keliauti ir asfaltu, bet atrinkau tokius, kurie labiau pritaikyti biriai kelio dangai. Apžvelgiu senesnius naudotus modelius.

Kawasaki KLR 650

kawasaki-650-KLR-1998-700px.jpg
Kawasaki KLR 650


Kawasaki KLR650 egzistuoja rinkoje jau dešimtmečius beveik nesikeisdamas, bet todėl motociklas buvo ištobulintas iki tobulumo. Jis neturi nei tiesioginio kuro įpurškimo, nei ABS, variklio galia irgi neišvers iš koto. Šiame modelyje panaudota technika yra labai paprasta ir patikima. Net sugedus viduryje dykynės, su paprastais įrankiais bus galima susitaisyti KLR650.
Jis yra vienas iš universaliausių soft enduro motociklų, nes jis yra gana lengvas bekelei ir tuo pačiu be problemų tave gabens greitkeliu. Žinoma, jam trūksta galios lenkimui dideliu greičiu. Bet už tai jis turi kelionėms naudingą milžinišką kuro baką (distancija iki 400 km vienu baku) ir galimybę susimontuoti kelioninius krepšius.
KLR‘o sėdynė yra aukšta, todėl žemesniems vairuotojams gali kilti problemų pasiekiant žemę kojomis. Atitinkamai aukštiems motociklininkams tai vienas iš patogiausių modelių.
Vienacilindris variklis su gera trauka padeda sėkmingai judėti bekelėje. Važiuoti stovint patogu ir pasijauti beveik kaip ant krosinio motociklo. Patyręs vairuotojas gali šiuo motociklu įveikti net techniškai sudėtingus maršrutus. Važiuojant bekele dideliu greičiu minkšta pakaba greitai pasiekia savo veikimo ribą.
1990 – 1993 buvo gaminama labiau ilgoms kelionėms pritaikyta versija Kawasaki KLR 650 Tengai (Tengai – jap. Iki pasaulio pabaigos, kur baigiasi dangus). Dakaro stiliaus apdaila, šiek trumpesnė amortizatorių eiga ir kitokie laikikliai krepšiams.
Motociklas gali padaryti viską, ką jo paprašai. Dėl to jis išgyveno jau 25 metus rinkoje.

Privalumai
Patikimumas, paprastumas ir žemi išlaikymo kaštai.

Minusai
Minkšta pakaba, gana mažas maksimalus greitis.

Techniniai duomenys (Kawasaki KLR 650 – 1998 m.)
Skysčiu aušinamas vienacilindris keturtaktis variklis, 651 cm³, 31 kW (42 AG) prie 6500aps/min, svoris 189 kg, benzino bakas 23 L, sėdynės aukštis 870 mm, didžiausias greitis 154 km/h, įsibėgėjimas 0–100 km/h - s, kuro suvartojimas 4,5 l/100 km


Suzuki DR650SE

1996-suzuki-dr650_600x0w.jpg
Suzuki DR650 SE


Suzuki DR650SE labiau bekelei orientuotas motociklas, nes važiuojant greitkeliu be priekinio stiklo vairuotoją nuvargins priešpriešinis vėjas, o mažas kuro bakas reikalaus sustojimų kas 240 km. Šis motociklas neturi bagažinės, todėl reikia papildomų priedų, kad galėtum ilgesnei kelionei pasiimti krepšius ar kitą krovinį. Šis modelis turi vidutiniškai suderintą orų aušinamą variklį, kuris patikimai renka kilometrus. Jis irgi turi užsitarnavęs patikimo ir lengvai prižiūrimo motociklo reputaciją.
Motociklas tikrai gerai jaučiasi ant grunto. Važiavimo ergonomika labai pritaikyta bekelei, žemas svorio centras ir stabilus bekelėje. Švelni trauka ir žemesnė sėdynė daro jį idealiu motociklu mokintis važiavimo bekelėje. Motociklas sugeba įveikti sudėtingas trasas, bet minkšta pakaba greitai pasiekia savo ribą važiuojant didesniu greičiu.
Net su papildomais priedais motociklas nėra tinkamas greitkeliams. Galios trūkumas ypač akivaizdus bandant atlikti staigesnį lenkimą. Taipogi jaučiamos vibracijos važiuojant dideliu greičiu, bet jos nėra tokios baisios, kaip pas KTM 640 Adventure.

Privalumai
Nebrangus, pigus išlaikymas, salyginai žema sėdynė (pareguliavus amortizatorius galima dar labiau pažeminti sėdynės aukštį).

Trūkumai
Mažas kuro bakas, nėra bagažinės.

Techniniai duomenys (Suzuki DR 650 SE – 1996 m.)
Oru aušinamas vienacilindris keturtaktis variklis, 644 cm³, 32 kW (43 AG) prie 6400aps/min, svoris 162 kg, benzino bakas 13 L, sėdynės aukštis 885 mm, didžiausias greitis 160 km/h, įsibėgėjimas 0–100 km/h - s, kuro suvartojimas 5,0 l/100 km


Honda XR650L

xr650l-08a1.jpg
Honda XR650L


Kaip ir Suzuki DR650SE ši Honda yra labiau bekelei skirtas motociklas su mažu kuro baku, be bagažinės ar priekinio stiklo. Uždėjus reikiamus priedus Honda tampa tikrai universaliu motociklu. Jis ypač patrauklus tuom, jog gali įveikti sudėtingą bekelę. Jo ilgi amortizatoriai kilę iš bekelės lenktynių yra sukurti sugerti stambius dykumų nelygimus lekiant dideliu greičiu. Honda technikos patikimumas prisideda prie galimybės sėkmingai rinkti kilometrus.
Motociklo ergonomika pritaikyta bekelei, todėl juo patogu važiuoti atsistojus. Taip pat tolygi variklio trauka padeda išlaikyti gerą sukibimą. Paprastas, bet patikimas oru aušinamas variklis lengvai remontuojamas su paprasčiausiais įrankiais. Motociklo sėdynė yra aukštai, todėl tinkama tik aukštiems vairuotojams.
Variklis važiuojant didesniu greičiu greitkelyje dirba gana švelniai, bet jam trūksta galios atlikti staigius lenkimus. Neužsidėjus papildomo priekinio stiklo vėjas greitai nuvargins. Be to mažas standartinis kuro bakas verčia stoti pasipildyti kuro kas 225 km.

Privalumai
Labai geras pravažumas bekėleja, ilgi amortizatoriai, patikimas paprastas variklis, lengvas.

Trūkumai
Mažas kuro bakas, neturi priekinio stiklo ar bagažinės, tinka tik aukštiems motociklininkams.

Techniniai duomenys (Honda XR650L – 1994 m.)
Oru aušinamas vienacilindris keturtaktis variklis, 644 cm³, 32 kW (43 AG) prie 6000aps/min, svoris 157 kg, benzino bakas 10,6 L, sėdynės aukštis 940 mm, didžiausias greitis 150 km/h, įsibėgėjimas 0–100 km/h - s, kuro suvartojimas 4,7 l/100 km


Dar pridedu vieną egzotinį variantą:


MZ 660 Baghira

MZ Baghira Enduro.jpg
MZ 660 Baghira


Vokiškas soft enduro motociklas su puikiomis bekelės savybėmis. Gamintojas šį motociklą surinko iš žinomų detalių gamintojų parduodamos įrangos, pvz.: puikiai veikiantys Marzocchi priekiniai amortizatoriai, aukštos kokybės galinis amortizatorius White Power, Yamaha XTZ-660 variklis.
Viskas sudėta į stabilų plieninį rėmą sujungą su galine šake iš aliuminio. Duslintuvas iš nerūdyjančio plieno.
Motociklas nepriekaištingai elgiasi ant asfalto, bet visu savo grožiu atsiskleidžia bekelėje.
Viskas puiku, išskyrus variklį. Tai geras ir labai patikimas variklis, bet tuo pačiu ir flegmatiškas. Patyrusiems vairuotojams tai ir buvo priežastis jo nepirkti, bet pradedantiesiems – pliusas. Neišvers iš sėdynės iš karto atsukus rankeną, bet patikimai ir ilgai veš, kur akys veda.

Privalumai
Puikai susitvarko su bekele, bet gerai jaučiasi ir ant asfalto.
Pakabos komponentai aukštos kokybės, labai patikimi ir tiksliai veikiantys.
Lengvai prižiūrima konstrukcija.

Trūkumai
Yamaha variklis nors patikimas, bet gana pavargęs.
Pavarų dėžė nervina kartais iššokančiomis pavaromis.
Pakojai žiauriai gadina batus.

Techniniai duomenys (MZ 660 Bagira – 1994 m.)
Oru aušinamas vienacilindris keturtaktis variklis, 660 cm³, 37 kW (50 AG) prie 6500aps/min, svoris 179 kg, benzino bakas 14,5 L, sėdynės aukštis 910 mm, didžiausias greitis 160 km/h, įsibėgėjimas 0–100 km/h 5,3 s, kuro suvartojimas 4,2 l/100 km


O toliau darosi linksma, nes įvairiausių informacijos šaltinių nuomonės ima skirtis, kokie dar motociklai tinkami pradedantiesiems, nes yra patogūs valdyti, patikimi ir nelabai brangūs tiek pirkti tiek išlaikyti.
Aš apibendrinau ir sudedu pavadinimus tų motociklų, kurie dažniau ar rečiau pasirodo rekomendacijose:

BMW F650 GS
BMW G650 GS
Yamaha XT 600 E
Kawasaki KLE 500
Aprilia Pegaso (po 2000 m. gamybos)
KTM 640 Adventure
Honda Dominator NX650
Husqvarna TR650


Informacijos šaltiniai:
advpulse.com
motorradonline.de
motorcyclespecs.co.za
Interneto platybės :)


rebrovas
Pranešimai: 1
Užsiregistravo: 2015-10-30 22:26
Karma: 0

Re: Rekomenduojami soft enduro pradedančiajam

Standartinė rebrovas » 2015-11-18 20:12

Liux. a dabar tokį patį tik apie hard enduro prašytau :-)

Išsiųsta naudojantis E6553 Tapatalk 4 Lt
Vartotojo avataras
rusnietis
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2015-11-02 22:56
Karma: 371

Re: Rekomenduojami soft enduro pradedančiajam

Standartinė rusnietis » 2015-11-18 22:17

rebrovas rašė:Žinutės nuoroda Liux. a dabar tokį patį tik apie hard enduro prašytau :-)

Išsiųsta naudojantis E6553 Tapatalk 4 Lt


a va su hardais kita istorija. Nei vieno vaziuojancio su tokiom technologijom kaip mineti softai nebera. Harda norint vaziuoti reikia pirkti iki 3m senumo. Su senesniais - loterija, dazniausiai nesekminga, ko pasekoje tampi mechaniku, suzinai kur virina aliumini, kiek kainuoja svaistiklis (teigiama dalis).

O jau ka pirksi, KTM EXC, BETA RR, HONDA CRF ar SHERCO cia jau tikrai neesme, labiau religinis klausimas, ar esi katalikas ar protestantas. Ar megsti buti kietas kaip visi, ar nori issiskirti. Vaziuos jie visi gerai pirmas pora simtu valandu.
Vartotojo avataras
MedLey
Pranešimai: 84
Užsiregistravo: 2015-11-15 14:40
Karma: 11

Re: Rekomenduojami soft enduro pradedančiajam

Standartinė MedLey » 2015-11-19 16:38

Na prie tų išvardintų pridėčiau nuo saves Kawasaki KLX 650, taip pat yra toks pats modelis, tik su KickStarter, ir geresniu galiniu mortiku, bei daugiau reguliavimo padeciu priekinese sakese ( pas abejus USD sakes ) pats vairuoju KLX 650, su starteriu, miske, teslyneje, ar siaip ofroadinti geras variantas, aišku nėra jis lengvas, pilnas sveria ~160kg,
Vartotojo avataras
Tinkladraskis
Site Admin
Pranešimai: 2369
Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
Karma: 1014

Re: Rekomenduojami soft enduro pradedančiajam

Standartinė Tinkladraskis » 2015-11-19 21:29

MedLey rašė:Žinutės nuoroda Na prie tų išvardintų pridėčiau nuo saves Kawasaki KLX 650, taip pat yra toks pats modelis, tik su KickStarter, ir geresniu galiniu mortiku, bei daugiau reguliavimo padeciu priekinese sakese ( pas abejus USD sakes ) pats vairuoju KLX 650, su starteriu, miske, teslyneje, ar siaip ofroadinti geras variantas, aišku nėra jis lengvas, pilnas sveria ~160kg,


Aš po APL 2015 jau galvojau, kaip čia savo Tengai sudėti ilgesnius ir kietesnius amortikus :) O čia Kawasaki jau yra seniausiai sprendimą suradę :)
Vartotojo avataras
MedLey
Pranešimai: 84
Užsiregistravo: 2015-11-15 14:40
Karma: 11

Re: Rekomenduojami soft enduro pradedančiajam

Standartinė MedLey » 2015-11-20 14:20

Tiesa kas liečia mortikus, tai jeigu imti KLX, su starteriu ( C versija dar kitaip ) tai pas jį galini mortikas "piece of crap" aš įdėjau WP, nuo KTM, tik prailginau apačia, nes trūko bendro ilgio, ir viskas liuks.
Vartotojo avataras
klemkas
Pranešimai: 373
Užsiregistravo: 2015-10-31 11:08
Karma: 202

Re: Rekomenduojami soft enduro pradedančiajam

Standartinė klemkas » 2015-11-20 14:42

Bet visi šitie soft endurai sveria mininum po ~160-180kg, ane?
O kaip dėl mažesnės kubatūros, ne sportui, o tiesiog ramiam važiavimui, bet su geru pravažumu?
Pvz.: Yamaha XT125R, Honda CRF250L?
Ar tokių kategoriją jau galima pavadinti ne pradedantiesiems, o pensininkams? :D
Taip pat, gal kas susidūrė, ar mažesnė kubatūra nebetinka hill climb'ui dėl per mažos jėgos, ar svoris ir kojos atperka?
Paskutinį kartą redagavo klemkas 2015-11-21 11:11, redaguota 1 kartą.
Vartotojo avataras
mune23
Pranešimai: 26
Užsiregistravo: 2015-11-15 10:48
Karma: 22

Re: Rekomenduojami soft enduro pradedančiajam

Standartinė mune23 » 2015-11-20 17:59

Radai ka palygint X125 su 250. XT125 tai dviratis su pagalbine jegaine, kad nereiktu mint pedalu ir nieko daugiau.Nei mortizacijos, nei gabaritu nei hillclimbo. CRFl galimetu lygint su DT125R ir aplamai manau kad tai vienintelis 125tukas su kuriuo galima normaliai pasivazinet ir jaunimui ir mokantiems vaziuot, nes jis jau stok turi daugiau galios nei Xt ir gabaritai kaip tikro motociklo ir mortizatoriu eiga normali, tik reiktu suzaist su tepalais pagal savo poreikius ir kentet galima. O variklis uzdejus koki genelli ismetima atsigauna konkreciai.
Vartotojo avataras
klemkas
Pranešimai: 373
Užsiregistravo: 2015-10-31 11:08
Karma: 202

Re: Rekomenduojami soft enduro pradedančiajam

Standartinė klemkas » 2015-11-21 11:44

Aš nelyginau, tik išvardinau kaip variantus. Mane domina tokie variantai, kur būtų kuo tylesnis duslintuvas (dvitakčiai iškart netinka), maži, lengvi, ir geras pravažumas, su tuo tikslu, kad pasivažinėt gamtoj, niekam netrukdyt ir niekur nestrigt. Nereikia nei greičio, nei didelės jėgos, nei šokinėt nuo kalnų. Būtent pensininko režimui :) Kubatūra nesvarbu, svarbu, kad svoris neviršytų 140kg ir būtų road legal.
Čia išvardinti softai nelabai tinka, nes jie sunkūs, pora kartų nuverti ir pradedi keiktis, kaip sunku pakelt.
Nelabai supratau ką turėjai omeny dėl gabaritų? Kad žemai stovi nuo žemės? O geri amortikai tikrai reikalingi, pritariu...
Nu žodžiu, čia tik šiaip svaigstu. Nekreipkit dėmesio :)
Vartotojo avataras
Tinkladraskis
Site Admin
Pranešimai: 2369
Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
Karma: 1014

Re: Rekomenduojami soft enduro pradedančiajam

Standartinė Tinkladraskis » 2015-11-21 21:08

Klemkai, tada žiūrėk į Kawasaki KLX450, Honda CRF 250, HONDA XR250L, SUZUKI DR350SE.
andrius
Pranešimai: 45
Užsiregistravo: 2015-10-30 09:43
Karma: 16

Re: Rekomenduojami soft enduro pradedančiajam

Standartinė andrius » 2015-11-22 11:41

Esu bandęs DR350, XT225 ir TTR250 (kelis kartus nuomavausi 2val pasivažinėjimams Nemenčinėje). Teko važinėtis miškuose ant grunto, sniego ir ledo. Buvau sužavėtas visų šitų modelių trauka ir lengvu valdymu. Manau, būtent tokios kubatūros soft'ai yra idealūs važinejimui tiek mieste į darbą, tiek miške. Pats važinėju su 500 cc street'u, todėl didelių greičių ir traukos man nereikia, bet jis visteik nekelia tiek pasitikėjimo, kiek šitos lengvutės endurkės. DR350 buvo taip lengvai valdomas, kad po pusvalandžio važinėjimo galėjau pakelti "ant vienkės" ir posūkiuose powerslide'inti :)

Pats planuoju artimiausiu metu ieškotis apynaujo Kawasaki KLX250S, kuris testuose pasirodė kiek geriau už CRF250L. Europinė versija eina su įpurškimu.

p.s. Šitų modelių tikrai negalima lyginti su hardais/krosiniais. Kiekvienas pats turi nuspresti, ko ir kiek iš motociklo reikalaus. Bendradarbis turėjo progą pavažinėti su KTM SX250 ir Kawa KX250, tai buvo sunku nulaikyti priekinį ratą ant žemės. Man parekomendavus "Motopramogą" jis su draugais išsinuomavo DR350- grįžo nepatenkintas, sakė, kad mocas minkštas, sunkus ir netraukia...
drh
Pranešimai: 537
Užsiregistravo: 2015-10-30 22:59
Karma: 130

Rekomenduojami soft enduro pradedančiajam

Standartinė drh » 2018-10-11 12:52

prisiskaičiau vilniečių enduro temas keliauju skelbimų žiūrėt.. :roll:
Vartotojo avataras
turistux
Pranešimai: 1674
Užsiregistravo: 2015-11-01 18:04
Karma: 573

Rekomenduojami soft enduro pradedančiajam

Standartinė turistux » 2018-10-11 14:08

Apart to, kad sukti ratais aplink Vilnių ar su tokiu softu patogu nukeliauti kur nors toliau? Čia replikuoju į tezę, kad žvyro daugiau nei asfalto. Trūksta man fantazijos bandant įsivaizduot, kaip reiktų birbinti minėtais softais tranzitu iki Italijos, Gruzijos, Balkanų, iki tų šalių, kur tikrai gali būti įdomu važiuoti grunto keliukais. keli tūkstančiai km tokiu viencilindriu pirpalu tranzitu per Lenkiją dėl 300 km vaizdingos bekelės? Čia normaliai, ar ko aš nesuprantu?
Beverly 350 ST
Vartotojo avataras
rusnietis
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2015-11-02 22:56
Karma: 371

Rekomenduojami soft enduro pradedančiajam

Standartinė rusnietis » 2018-10-11 14:34

turistux rašė:Žinutės nuoroda Apart to, kad sukti ratais aplink Vilnių ar su tokiu softu patogu nukeliauti kur nors toliau? Čia replikuoju į tezę, kad žvyro daugiau nei asfalto. Trūksta man fantazijos bandant įsivaizduot, kaip reiktų birbinti minėtais softais tranzitu iki Italijos, Gruzijos, Balkanų, iki tų šalių, kur tikrai gali būti įdomu važiuoti grunto keliukais. keli tūkstančiai km tokiu viencilindriu pirpalu tranzitu per Lenkiją dėl 300 km vaizdingos bekelės? Čia normaliai, ar ko aš nesuprantu?


Apart to, kad su pačiūžomis pačiuožinėti ledo arenoje, ar bus patogu pareiti jomis namo? Ar bus patogu išeiti su draugais į miestą? Man sunku suprasti, kaip pačiūžomis kasdien eiti į darbą. Tiek vargti, kad pačiuožinėtum valandą per savaitę ledo arenoje? Nesuprantu.

O jei rimtai - keliavimo patogumas yra galvoje. Jeigu galvoje dalį konsistensijos sudaro molis - važinėti kasdien po apylinkes, ar net vasarą pakeliauti su viencilindriu vibratolium bus malonumas. Jeigu galvoje dalis konsistencijos sudaro smala - nuo asfalto nulipus šiaip ar taip (nepriklausomai nuo technikos) bus jaučiamas diskomfortas ir nepatogumas.

Nereta praktika - pigesni/senesni, bet keleto tipų motociklai garaže. Vienas į Nemenčinę, kitas į Milaną ;) Kas savaitę iki Italijos nevažinėji gi? O iki Nemenčinės offoroad'u galėtum ;)
Vartotojo avataras
Tinkladraskis
Site Admin
Pranešimai: 2369
Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
Karma: 1014

Rekomenduojami soft enduro pradedančiajam

Standartinė Tinkladraskis » 2018-10-11 14:46

Tranzitas tranzitui nelygu, bet su viencilindriais žmonės ir aplink pasaulį apsuka.
Ir kuo labiau patyręs keliautojas, tuo mažesnį viencilindrį ima. Čia labai aktualu kai lendi toliau nuo civilizacijos, nes ir pasiremontuoti paprasčiau ir persikelti valtimi per kokią upę.

O jeigu tiesiai į tavo klausimą, tai pvz asfaltinėje Amerikoje tie patys KLR650/DR650 apmauti asfaltinėmis padangomis dirba kaip mulai tūkstantinėse kelionėse. Netgi pasakyčiau, kad KLR650 daugiau važiuoja asfaltais apkrauti dėžėmis.

Maniškis KLR650 savo gyvenimą pradėjo Vokietijoje ir jam kliuvo pakankamai ilgų pasivažinėjimų.
Teko jam ir dvisėda pravežti porą su visais daiktais kelionėje per Alpes.

Tai žinok šie motociklai yra labai universalūs su atitinkamais trūkumais :)
Paprasčiausia yra su 50/50 padangomis keliauti, tada ir atvažiavęs į kalnus/žvyrus gali jomis važiuoti normaliai.
Arba su asfaltinėmis atvarai ir vietoje užsidedi piktesnes.

O kad vienas cilindras, tai tik privalumas. Viskas paprasčiau ir lengviau tvarkoma.
Jeigu bijai vibracijos, nebijok. Nėra ji tokia baisi, kaip tau atrodo ypač jei kruizini 4,5 - 5 tūkstančių apsisukimų diapazone.
Vartotojo avataras
domas
Pranešimai: 459
Užsiregistravo: 2015-10-22 08:13
Karma: 730

Rekomenduojami soft enduro pradedančiajam

Standartinė domas » 2018-10-11 20:58

Visai galva apsisuko... o nera varianto, kad privaziavus sunkeli vienas cilindras nusiimtu?? :(
Vartotojo avataras
turistux
Pranešimai: 1674
Užsiregistravo: 2015-11-01 18:04
Karma: 573

Rekomenduojami soft enduro pradedančiajam

Standartinė turistux » 2018-10-11 21:40

Nera, uztat ir negamina musu rinkai viencilindriu, nes net tik Tinkladrasis, bet ir gamintojas pastebejo, kad truksta ciongo, jei vaziuot iki Milano zvyrkeliuku, o ne tik iki Pabrades :)
Beverly 350 ST
drh
Pranešimai: 537
Užsiregistravo: 2015-10-30 22:59
Karma: 130

Rekomenduojami soft enduro pradedančiajam

Standartinė drh » 2018-10-12 10:15

drh rašė:Žinutės nuoroda prisiskaičiau vilniečių enduro temas keliauju skelbimų žiūrėt.. :roll:

kokios mintys apie kiniečius? pė vė zė:
https://m.autoplius.lt/skelbimai/nuotra ... =2#photo_0
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3040
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1572

Rekomenduojami soft enduro pradedančiajam

Standartinė Decoy » 2018-10-12 10:33

drh rašė:Žinutės nuoroda
drh rašė:Žinutės nuoroda prisiskaičiau vilniečių enduro temas keliauju skelbimų žiūrėt.. :roll:

kokios mintys apie kiniečius? pė vė zė:
https://m.autoplius.lt/skelbimai/nuotra ... =2#photo_0
:lol:
Drop a gear and disappear.
Vartotojo avataras
Tinkladraskis
Site Admin
Pranešimai: 2369
Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
Karma: 1014

Rekomenduojami soft enduro pradedančiajam

Standartinė Tinkladraskis » 2018-10-12 10:42

drh rašė:Žinutės nuoroda
drh rašė:Žinutės nuoroda prisiskaičiau vilniečių enduro temas keliauju skelbimų žiūrėt.. :roll:

kokios mintys apie kiniečius? pė vė zė:
https://m.autoplius.lt/skelbimai/nuotra ... =2#photo_0


Na Diabolini lygtais lenkiškai kinietiškas prekinis ženklas.
Vienintelė diskusija apie jų kokybė yra šiame lenkiškame forume:
https://forum.scigacz.pl/about22382-0-asc-20.html

Tipo ramiems pasivažinėjimams miške gal ir tiktų, bet ieškoti kinietiškame motocikle japoniškos kokybės neverta.

Grįžti į “Pradedančiųjų klausimai”

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra