Rekomenduojami motociklai pradedančiajam

Klausimai ir atsakymai pradedantiesiems. A, A2 kategorijų klausimai, egzamino klausimai ir t.t.
Vartotojo avataras
Tinkladraskis
Site Admin
Pranešimai: 2369
Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
Karma: 1014

Rekomenduojami motociklai pradedančiajam

Standartinė Tinkladraskis » 2015-11-14 00:46

Yra daug priežasčių, kodėl pirmas motociklas geriau yra panaudotas nei naujas. Iš vienos pusės yra ekonominės priežastys: naujas motociklas yra tikrai brangus pirkinys tiek jaunuoliui ką tik gavusiam teises tiek jau brandesniam žmogui, kuris pvz. Dar turi išsimokėti būsto kreditą ir išperkamosios nuomos mokestį už automobilį. Iš kitos pusės yra praktiniai sumetimai: tik ėmęs važinėti motociklu pradėsi suprasti, kokio profilio motociklininkas esi, ar labiau mėgsti asfaltą, ar žiedines lenktynes, pasivažinėjimus žvyru ar bekele o gal iš vis užsimanysi keliauti į motokroso trasą. Pigiau sumokėjus už dėvėtą motociklą, nebus gaila po sezono jį pakeisti, jeigu atsiras tam poreikis. Kitas aspektas, kad naudotą motociklą pigiau remontuoti, nes galima gauti detalių antrinėje rinkoje. Remontuoti dažniausiai prireikia, nes anksčiau ar vėliau nuverti jį garaže arba kur nors kelionėje, jis braižosi, lūžta apdaila, rankenėlės ir panašiai.
Čia pateikiu motociklų modelius, kuriuos patyrę žmonės rekomenduoja rinktis perkant savo pirmąjį.

Honda CB 500

honda-cb500-1998-7.jpg
Honda CB500


Visiems tinkamas motociklas ar būtum aukštas ar žemas, vyrukas ar moteris, visiems šis modelis suteiks patogią sėdėjimo pozą. Čia gerai įsitaisys tiek 160 cm tiek ir 190cm ūgio vairuotojai. Be to motociklas važiuojant elgiasi maloniai, neutraliai ir atlaidžiai, todėl Honda CB 500 yra idealus sprendimas pradedantiesiems. Netgi pradedantieji meistrautojai gali išbandyti savo jėgas su šiuo paprastos konstrukcijos ir lengvai prižiūrimu motociklu.
Išskyrus grandinės priežiūrą, tepalų keitimus (kas 12.000 km) ir kartkartėmis patikrinant jautrius vairo guolius, nelieka ką daugiau veikti. Variklio ventilius reikia patikrinti tik kas 24.000 km.
Šis modelis nuo 1993 iki 2003 beveik nebuvo iš techninės pusės koreguojamas. Nuo 1997 jis buvo gaminamas Italijoje, o galinį būgninį stabdį pakeitė diskinis. Nuo 1998 buvo pristatyta S versija su daline apdaila.

Privalumai
Labai patikima technika. Kilometražas galimas ir virš 50 000 km esant padoriai priežiūrai. Atlaidus valdymas. Gera vairuotojo ir keleivio sėdėsenos ergonomija.

Trūkumai
Pakaba gana minkšta ir greitai pasiekia savo ribas. Problematiški vairo guoliai. Nuo 1997 galimos problemos su rūdimis benzino bake po ilgesnio stovėjimo.

Techniniai duomenys (Honda CB 500 – 1998 m.)
Skysčiu aušinamas dvicilindrinis keturtaktis variklis, 499 cm³, 43 kW (58 AG) prie 9500aps/min, svoris 195 kg, benzino bakas 18 L, sėdynės aukštis 790 mm, didžiausias greitis 180 km/h, įsibėgėjimas 0–100 km/h 5,2 s, kuro suvartojimas 4,3 l/100 km


Kawasaki ER-5 Twister

SCAN_Kawasaki_ER_5.jpg
Kawasaki ER5


Nors motociklas pavadintas Twister (angl. sukūrys), bet su savo 50 AG jis labiau skersvėjis. Su tokia galia šiais laikais ir pradinuko beveik neišversi iš koto. Visgi čia atsispindi taupumas, nes variklis patikimai tarnauja ir kituose Kawasaki modeliuose, pvz. GPZ 500 S, KLE 500. Su šiuo patikimu modeliu ER-5, kuris buvo gaminamas nuo 1996 iki 2006, kilometražas gali lengvai viršyti 50 000 km. Atsisėdi, jautiesi gerai ir važiuoji.
Nuo 2001 metų buvo uždėtas naujas 17 litrų kuro bakas ir buvo modifikuota pakaba bei stabdžiai. Nuo 2004 montuojamas katalizatorius bei standesni priekiniai amortizatoriai. Dažniausiai ir senesniems modeliams ansksteni savininkai jau bus sudėję kokybiškesnes atsargines detales.

Privalumai
Gerai traukiantis ir gyvas dviejų cilindrų variklis. Lengvai aptarnaujama technika. Mažas kuro suvartojimas ir kiti žemi išlaikymo kaštai. Tinkama sėdėjimo poza ir ilgiems atstumams.

Trūkumai
Gana pigus ir silpnas galinis amortizatorius. Priekiniai amortizatoriai per minkšti. Gana ribota šoninė erdvė guldymui, silpni galiniai būgniniai stabdžiai.

Techniniai duomenys (Kawasaki ER-5 Twister, 1996 gamybos)
Skysčiu aušinamas dvicilindrinis keturtaktis variklis, 499 cm³, 37 kW (50 AG) prie 9000 aps/min, svoris 195 kg, benzino bakas 16 litrų, sėdynės aukštis 780 mm, didžiausias greitis 178 km/h, įsibėgėjimas 0–100 km/h 5,3 s, kuro suvartojimas 4,3 l/100 km


Suzuki GS 500

Suzuki GS 500E 00  1.jpg
Suzuki GS500


Šis motociklas kasdien tarnaus be rūpesčių, nedaug kainuoja išlaikyti ir yra laikomas patikimu modeliu. Dėka paprasto valdymo ir žemos sėdėsenos, šis motociklas Vakarų Europoje buvo dažnai naudojamas vairavimo mokyklose. Taigi atsargiausi vairuotojai greitai pripranta prie šio motociklo, kuris buvo gaminamas nuo 1989 iki 2007 metų.
Nuo 2001 metų buvo gerokai atnaujintas: pakeistas vairas, padidintas kuro bakas iki 20 litrų. Taupūs pirkėjai gali drąsiai rinktis ir senesnius modelius, jeigu šie buvo tvarkingai prižiūrimi. Rūdis galima lengvai pastebėti, bet ar orų aušinamam varikliui buvo reguliariai keičiami tepalai, tai sužinosi tik peržiūrint serviso knygutę, jei tokia išliko. Taisyklė paprasta: kuo mažiau savininkų turėjo motociklas, tuo geriau.

Privalumai
Galingumas tinkamas vairuotojams su A2 kategoerija. Gana žvalus dvicilindris variklis. Geri stabdžiai. Labai lengvai vairuojamas ir taupus.

Trūkumai
Apdaila kai kur prastai atlikta. Rėmas linkęs rūdyti. Komplektacija labai bazinė. Lakavimo kokybė paprasta. Silpni amortizatoriai. Kieta ir nepatogi sėdynė.

Techniniai duomenys (Suzuki GS 500, 1998 gamybos)
Oru aušinamas dvicilindrinis keturtaktis variklis, 487 cm³, 33 kW (45 AG) prie 9000 aps/min, svoris 189 kg, benzino bakas 17 litrų, sėdynės aukštis 740 mm, didžiausias greitis 177 km/h, įsibėgėjimas 0–100 km/h 5,4 s, kuro suvartojimas 4,4 l/100 km.

Hyosung GT 650i

hyosung-gt-650i-naked.jpg
Hyosung GT650i


Lietuvoje nelabai matytas paukštis, bet tikrai savo privalumų turintis korejiečių gaminys. Kaip ir su automobiliais, gaunamas dėmesio vertas daiktas už labai patrauklią kainą. Rekomenduoju pasižiūrėti skelbimus Vokietijoje, kur už apynaujus modelius prašoma kartais tikrai nedaug pinigų. Visgi rekomenduojama sutaupytus pinigus įdėti į naują kokybiškesnį galinį amortizatorių. Tuomet važinėjimas juo pasidaro daug malonesnis, ypač žinant, kad jį varo 82 AG V2 formos variklis su tiesioginiu įpurškimu.

Privalumai
Distancija vienu užpylimu virš 400 km. Stiprus V2 formos variklis. Geras garsas. Labai dėmesio vertos naudotų motociklų kainos. Atpalaiduojanti sedėsena.

Trūkumai
Žemesnės kokybės detalės. Prastai suderintas galinis amortizatorius. Vidutiniški stabdžiai. Kai kur prastos kokybės apdaila.

Techniniai duomenys (Hyosung GT 650i, 2008 gamybos)
Skysčiu aušinamas dvicilindrinis keturtaktis V-formos variklis, 647 cm³, 60 kW (82 AG) prie 9250 aps/min, svoris 214 kg, benzino bakas 17 litrų, sėdynės aukštis 780 mm, didžiausias greitis 210 km/h, įsibėgėjimas 0–100 km/h 4,3 s, kuro suvartojimas 3,9 l/100 km


Ducati Monster 600

600-monster-1994-700px.jpg
Ducatti Monster 600


ieškantiems motociklo su šiek tike emocijų, šarmo ir elegancijos ir neprieštaraujantiems, kad jis gali būti ir kiek senesnis labai tinka Ducatti Monster 600. Savo dizainu užkabindavo jau 90’aisias moto minimalizmo megėjus. Oru aušinamo V2 variklio pajėgumai neypatingi, bet stabili pakaba ir geras garsas generuoja daug kitokių džiaugsmų.
Renkantis šį modelį rekomenduojama žiūrėti tik originalios komplektacijos variantus, kad apsisaugotum nuo diletantiškai atliktų įvairiausių „patobulinimų“. Tokiu atveju net vėliau parduodant pvz. Monster M 600(1994-2002 m.) kainos išlieka gana stabilios.

Privalumai
Labai stabili pakaba, gerai laikosi greituose posūkiuose. Tiksli pavarų dėžė. Švarios suvirinimo siūlės. Mažas svoris. Geras pagreitis ir žemas kuro suvartojimas.

Trūkumai
Sąlyginai brangi priežiūra. Neturi tachometro. Vibracijos važiuojant žemomis apsukomis. Mažas pakrovimo svoris.

Techniniai duomenys (Ducati Monster 600, 1994 gamybos)
Oru aušinamas dvicilindrinis keturtaktis V-formos variklis, 583 cm³, 39 kW (53 AG) prie 8250 aps/min, svoris 187 kg, benzino bakas 18 litrų, sėdynės aukštis 770 mm, didžiausias greitis 170 km/h, įsibėgėjimas 0–100 km/h 5,0 s, kuro suvartojimas nuo 4,0 l/100 km


Suzuki Bandit 650 S

SUZUKIGSF650BanditSA-2779_8.jpeg
Suzuki Bandit 650 S


Palyginus su 600 versija, šis modelis nesusilaukė tokios grandiozinės sėkmės, tačiau vis tiek labai daug žmonių pirko ir šį modelį. Vien tik Vokietijoje nuo 2005 iki 2012 buvo nupirka 12 tūkstančių šio nebrangaus ir gerai ištobulintų vidutinės klasės motociklų. Taigi naudotų motociklų rinkoje pasirinkimas gausus. Be to perkant 650 modelį nėra jokios rizikos, nes nėra kito motociklo, kuris pasiūlytų tokį patikimumą už tiek mažai pinigų.
Keturių cilindrų variklis yra beveik nesunaikinamas ir likusi technika nesukelia papildomų rūpesčių. Kaip geresnė alternatyva yra rekomenduojamas skysčiu aušinamas variantas (tipas WVCJ/Z, nuo 2007 m.) nors 20 kg sunkesnis, bet turi 8 AG galingesnį variklį, geresnį sukimo momentą. Geriausias variantas, turintis ABS. Modelis su daline plastikine apdaila yra populiaresnis ir dažniau sutinkamas.

Privalumai
Reguliuojamas sėdynės aukštis. Tinkamas ilgesnėms kelionėms. Gana taupus kuro suvartojimas. Puikus stabilumas įsibėgėjant tiesiosiose. Švelnios variklio charakteristikos.

Trūkumai
Savo klasėje salyginai didelis svoris. Pavarų dėžė ne visai švelni. Stabdžiai sąlyginai buki. Guldant posūkiuose gana anksti kabina asfaltą.

Techniniai duomenys (Suzuki Bandit 650, 2009 gamybos)
Skysčiu aušinamas keturių cilindrų keturtaktis variklis, 656 cm³, 63 kW (86 AG) prie 10 500 aps/min, svoris 251 kg, benzino bakas 19 litrų, sėdynės aukštis 800/820 mm, didžiausias greitis 205 km/h, įsibėgėjimas 0–100 km/h 3,8 s, kuro suvartojimas nuo 4,4 l/100 km


Honda CBF 600 S

2008-honda-cbf600s-2_600x0w.jpg
Honda CBF600 S


Šis motociklas yra visų pirma tiems, kas tiesiog nori ramiai važinėti. Su S-versija (variantas PC38), kuri dėka dalinės plastikinė apdailos turi gerą apsaugą nuo vėjo, galima drąsiai leistis į patogias keliones. Prie to prisideda ir labai komfortiška sėdynė. Galima reguliuoti vairo ir sėdynės poziciją, todėl beveik visada galima rasti patogiausią variantą tiek vairuotojui tiek keleiviui. Dėka didelio bako ir taupaus variklio motociklas gali vienu kartu įveikti beveik 500 kilometrų, todėl nereikės stoviniuoti degalinėse. Variklis taip pat garsėja savo patikimumu.
Nuo 2008 m. (variantas PC43) gavo tiesioginį kuro įpurškimą ir buvo modifikuota pakabą ir vairuotojo panelė. Dėl to buvo panaikintas vairo reguliavimas, tačiau rėmas pradėtas gaminti iš aliuminio vietoj anksčiau naudoto plieno ir variklis veikia dar švelniau. Tarp naujų motociklų Honda CBF 600 buvo tikras pradedančiųjų favoritas, todėl Vakaruose naudotų motociklų rinkoje dabar pasirinkimas tikrai geras.
Siekiant išlaikyti vertę, rekomenduojama rinktis variantą su ABS. Dėl kilometražo galima be problemų rinktis ir virš 50 000 km nuvažiavusius modelius, jeigu ankstesnis savininkas mėgo juo keliauti didesnėmis distancijomis ir reguliariai prižiūrėjo motociklą. O jei dar rasi su kelioninėmis dėžėmis – imk!

Privalumai
Lengvai valdomas ir stabilus ant kelio. Labai komfortiška sėdynė. Malonus ir taupus variklis. Labai geri stabdžiai su (papildoma įranga) ABS sistema.

Trūkumai
Vidutiniškai traukia įsibėgėjus (100–140 km/h užtrunka virš 6 s). Kai kurios detalės paprastos kokybės. Judant greitkelyje stiprios turbulencijos už stataus priekinio stikliuko.

Techniniai duomenys (Honda CBF 600 S, 2008 gamybos)
Skysčiu aušinamas keturių cilindrų keturtaktis variklis, 599 cm³, 57 kW (78 AG) prie 10 500 aps/min, svoris 226 kg, benzino bakas 20 litrų, sėdynės aukštis 770-800 mm, didžiausias greitis 213 km/h, įsibėgėjimas 0–100 km/h 4,0 s, kuro suvartojimas nuo 4,6 l/100 km


Yamaha XJ6

Yamaha XJ6.jpg
Yamaha XJ6


Kai 2009 metais Europoje pasirodė Yamaha XJ6, pardavimai ėjo kaip per sviestą. Ne paskutinėje vietoje buvo ir labai žema naujo motociklo kaina 6000 Eurų. Už šiuos pinigus žmonės gavo labai solidų ir taupų keturių cilindrų variklį. Patogi ir ne per aukšta sėdėsena, nesudėtingas valdymas ir papildomai užsakomas ABS motyvavo šiek tiek nedrąsius moto pradinukus sėsti ant motociklo.
Nuo 2014 šiam motociklui konkurenciją sukelia kitas Yamaha kūrinys MT-07, kuris naujas kainuoja dar pigiau. Ši situacija atitinkamai verčia kristi naudotų XJ6 kainas. Kol kas naudotų modelių kainos laikosi virš 3000 Eur.

Privalumai
Kaip motociklui su keturių cilindrų varikliu netikėtai mažas svoris. Labai lengva valdyti motociklą ir juo manevruoti. Žemi išlaikymo kaštai. Patikima technika.

Trūkumai
Leidžiama užkrauti tik 180 kg. Mažai galimybių pritvirtinti krovinius/krepšius. Galinis amortizatorius per minkštai sureguliuotas. Vidutiniški stabdžiai ir su ABS.

Techniniai duomenys (Yamaha XJ6, 2009 gamybos)
Skysčiu aušinamas keturių cilindrų keturtaktis variklis, 600 cm³, 57 kW (78 AG) prie 10 000 aps/min, svoris 215 kg, benzino bakas 17,3 litrų, sėdynės aukštis 790 mm, didžiausias greitis 200 km/h, įsibėgėjimas 0–100 km/h 4,0 s, kuro suvartojimas nuo 4,5 l/100 km


Keli motociklų variantai pradedantiesiems keliautojams.

Honda Deauville

Honda Deauville.jpg
Honda Deauville


Kardanas, kelioninės dėžės ir daug komforto – tikro kelioninio motociklo ypatumai ir net nesvarbu, kad Honda Deauville variklis mažesnis nei 700 cm³. Labai pakantus motociklas su patikimu V2 varikliu (58 AG) buvo pradėtas pardavinėti 1998 metais (variantas RC47). Stipriai perdarytas modelis (variantas RC52) su didesniu darbiniu tūriu, tiesioginiu įpurškimu (65 AG) ir papildomai užsakymu ABS pasirodė nuo 2006 metų.


Suzuki GSX 600 F

Suzuki GSX 600 F Katana 97.jpg
Suzuki GSX 600 F


Nuo 2001 parduodamas modelis nors jau ilgai rinkoje, bet 80 AG galios varikliu iki šiol gerai pasirodo: patogi pakaba, patikimas keturių cilindrų variklis, gera apsauga nuo vėjo ir komfortiška sėdėsena. Dinamiškas, bet absoliučiai tinkamas ilgoms distancijos. Galima tokį motociklą įsigyti jau nuo 1000 Eur su kilometražu mažesniu nei 30.000 km.


Yamaha XJ 600 S Diversion

Yamaha XJ600S 92  1.jpg
Yamaha XJ 600 S Diversion


Nuo 1991 iki 2003 metų virš 40 000 motociklininkų įsigijo šį modelį. Tarp jų daug keliautojų, kurie sukabino ant motociklo dėžes ir uždėję didesnį priekinį stiklą turėjo kiek lėtoką, bet niekad nepervargstantį kelionių draugą. Tokie panaudoti ir gerai prižiūrėti modeliai randami ir už mažiau nei 2000 Eurų.
Rūpintis paprastu keturių cilindrų oru aušinamu varikliu tikrai nereikia, jei juo buvo tvarkingai rūpinamasi. Netgi didesnis nei 50 000 km kilometražas jo nebaugina.

Informacijos šaltinis: motorradonline.de


Vartotojo avataras
mykolaila
Pranešimai: 552
Užsiregistravo: 2015-10-22 19:37
Karma: 298

Re: Rekomenduojami motociklai pradedančiajam

Standartinė mykolaila » 2015-11-15 00:17

Vazinejau su ER-5. Is tiesu istvermingas, patikimas ir mieste itin manevringas. Atsisedus ant jo nuo didesnio atrodo kad sedi ant mopedo, koks jis lengvas :)
Vartotojo avataras
Saulius_s
Pranešimai: 15
Užsiregistravo: 2015-11-10 15:13
Karma: 4

Re: Rekomenduojami motociklai pradedančiajam

Standartinė Saulius_s » 2015-11-15 21:22

Prie ER-5 ir ER-6N sakyčiau dar galėtų būti. Tikrai pats tas jei nori A kategorijos mokymuisi motociklo.
Honda AfricaTwin 91'
Kawasaki ER6N 05'
Vartotojo avataras
CerBeR
Pranešimai: 259
Užsiregistravo: 2015-11-15 13:59
Karma: 74

Re: Rekomenduojami motociklai pradedančiajam

Standartinė CerBeR » 2015-11-15 21:41

tinkladraski, cbiskes gamyklos numatytas variklio resursas 300k km. puikiai tarnaus ne vienam naujokui, jei gaus prieziuros.
Vartotojo avataras
Stariux
Pranešimai: 13
Užsiregistravo: 2015-11-15 14:36
Karma: 11

Re: Rekomenduojami motociklai pradedančiajam

Standartinė Stariux » 2015-11-15 21:44

dar prideciau Suzuki Gsr 600 ir net Gsr 750. 600tukas buvo man taipogi pirmas moto, o dabar turiu 750. Manau 600 naujokui kaip tik, ir patogus ir lengvas ir kol nesmaugi nera astrus.
Vartotojo avataras
sepetuks
Pranešimai: 303
Užsiregistravo: 2015-10-21 22:34
Karma: 230

Re: Rekomenduojami motociklai pradedančiajam

Standartinė sepetuks » 2015-11-16 22:18

Dar vertėtų Suzuki SV650 idėt į sąrašus, nes tikrai dažnas pasirinkimas. Netgi yra S (sport) stilius su plastikais kuris atrodo sportiškai
Vartotojo avataras
Madsysas
Pranešimai: 21
Užsiregistravo: 2015-11-04 10:53
Karma: 6

Re: Rekomenduojami motociklai pradedančiajam

Standartinė Madsysas » 2015-11-18 08:45

Super gera info Tinkladraskis, ačiū!

Saulius_s rašė:Žinutės nuoroda Prie ER-5 ir ER-6N sakyčiau dar galėtų būti. Tikrai pats tas jei nori A kategorijos mokymuisi motociklo.

Kiek teko skaityti review kaip tik ER6N nerekomenduoja naujokams, pridedu dažniausiai minimus trūkumus:
Apart from having a high centre of gravity making it difficult for beginners to handle in slow turns

worst suspension in its class. Anyone trying a bumpy corner on one will find that there's very little front grip.Then try it in the wet if you dare!


Savo pirmam motociklui dairausi tarp Suzuki Bandit 650S ir Honda CB600f (didelis skirtumas nuo CB500?)
Vartotojo avataras
Xawiers
Pranešimai: 1404
Užsiregistravo: 2015-10-21 21:24
Karma: 399

Re: Rekomenduojami motociklai pradedančiajam

Standartinė Xawiers » 2015-11-18 09:51

Kadangi aš daug pinigų neturiu, pasirinkau pirmą motociklą Yamaha FZS600 Fazer.
http://www.motorcyclenews.com/bike-revi ... azer/1998/
Vartotojo avataras
mummis
Pranešimai: 126
Užsiregistravo: 2015-10-30 09:15
Karma: 16

Re: Rekomenduojami motociklai pradedančiajam

Standartinė mummis » 2015-11-18 10:07

po miestą nesimalu, labiau gamta traukia, todėl pasirinkau KLE 500 :) irgi toks labai biudžetinis variantas pradedančiajam.
Modelis be žymių pakeitimų gamintas ganėtinai ilgai, todėl, manau, kad didelių bėdų neturi.
Vartotojo avataras
MedLey
Pranešimai: 84
Užsiregistravo: 2015-11-15 14:40
Karma: 11

Re: Rekomenduojami motociklai pradedančiajam

Standartinė MedLey » 2015-11-18 15:28

Kaip pirma motociklą rekomenduočiau, tarp minėtų jau, Horneto, arba CBF, ir Yamaha Fazer 600, kiti sako kad ir suzuki banditas būtų Ok, bet visiem kliūva jo didelis sovris, lyginant su konkurentais
Vartotojo avataras
rusnietis
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2015-11-02 22:56
Karma: 371

Re: Rekomenduojami motociklai pradedančiajam

Standartinė rusnietis » 2015-11-18 18:23

o 250-300cc rinka Lietuvoje tikriausiai dar ilgai neprigis? Honda, Kawsakis, KTM jau eile metu leidzia smagius 250-390cc motociklus, o nuo kitu metu i sita traukini zada lipti ir BMW su 300cc streetuku.

Zmonai kaip pirma moto nupirkom CBR250R, isejo apynaujis (2012m., 7000km) motociklas su ipurskimu, ABS uz 2250eur. Traukos tiek naujokui tiek nenaujokui uztenka (mano subjektyvi nuomone), net ir sukant su kolegom ratuka, jeigu greitis pagal LT galiojancias taisykles (tik saugiose vietose virsija 120km/h), tai visur suspeji. O sustojus i kolonele cekis sirdi glosto, sanaudos retai perkopia 4 l/100km.

Nesupraskit neteisingai, nerekomenduoju nuo litru perlipti ant 250cc, bet as taip padariau ir jau metus dziaugiuosi perteklines galios nebuvimu ir smagiu valdymu ;)
Vartotojo avataras
Tinkladraskis
Site Admin
Pranešimai: 2369
Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
Karma: 1014

Re: Rekomenduojami motociklai pradedančiajam

Standartinė Tinkladraskis » 2015-11-18 18:45

rusnietis rašė:Žinutės nuoroda o 250-300cc rinka Lietuvoje tikriausiai dar ilgai neprigis? Honda, Kawsakis, KTM jau eile metu leidzia smagius 250-390cc motociklus, o nuo kitu metu i sita traukini zada lipti ir BMW su 300cc streetuku.
(...)
Nesupraskit neteisingai, nerekomenduoju nuo litru perlipti ant 250cc, bet as taip padariau ir jau metus dziaugiuosi perteklines galios nebuvimu ir smagiu valdymu ;)


Labai geras pastebėjimas dėl mažesnių variklių. Mane irgi atkalbinėjo nepirkti motociklo mažu varikliu. Mano pirmasis yra tas pats Kasaki KLR650 Tengai. Jame tų arklio galių nėra daug ir per dešimtmečius naudojimo keli arkliai ir taip pabėgo, bet džiaugiuosi, kad motociklas iš vietos traukia linksmai, o didelio greičio ir nereikia :)

Jeigu būčiau lengvesnis ir žemesnis, tuomet mielai pasiimčiau ramiam važinėjimui ką nors iš 250-300 cc serijos. Mažiau atsakomybės ir įtampos :)
Vartotojo avataras
draginoid
Pranešimai: 1469
Užsiregistravo: 2015-10-26 12:46
Karma: 480

Re: Rekomenduojami motociklai pradedančiajam

Standartinė draginoid » 2015-11-18 23:39

Maniškis pirmas po dvidešimt metų pertraukos buvo Bandit 1200. Pasiteisino visiškai.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Vytukass
Pranešimai: 603
Užsiregistravo: 2015-10-27 21:58
Karma: 265

Re: Rekomenduojami motociklai pradedančiajam

Standartinė Vytukass » 2015-11-19 10:45

Manasis po dvidesimcio buvo yzf 1000,o dar po poros metu pertraukos zzr 1400. :)
Vejas
Pranešimai: 24
Užsiregistravo: 2015-10-31 00:49
Karma: 12

Re: Rekomenduojami motociklai pradedančiajam

Standartinė Vejas » 2015-11-19 19:21

Nemokanciam vaziuoti 125-350 cm yra pats geriausias variantas, o tokie kaip xj600 yra visiskas kosmosas. Zinoma gali pasodint zmogu ant kokio gsxr1000 su 121kW ir jis vaziuos, bet jis tik ismoks vaziuoti o ne valdyti.
Vartotojo avataras
mummis
Pranešimai: 126
Užsiregistravo: 2015-10-30 09:15
Karma: 16

Re: Rekomenduojami motociklai pradedančiajam

Standartinė mummis » 2015-11-19 20:25

Vejas rašė:Žinutės nuoroda Nemokanciam vaziuoti 125-350 cm yra pats geriausias variantas, o tokie kaip xj600 yra visiskas kosmosas. Zinoma gali pasodint zmogu ant kokio gsxr1000 su 121kW ir jis vaziuos, bet jis tik ismoks vaziuoti o ne valdyti.

yra tame racijos...
pats vairuoju visiškai "triperinį" 55 kW auto (teisybės vardan - moto irgi :)), tai pvz. lenkdamas pripranti keliais šimtais procentų geriau įvertinti situaciją negu vairuodamas galingą mašiną. Taip pat ir su išlindimais iš šalutinio, persirikiavimais ir pan. Tiesa, vairavimo patirtimi labai nesiskundžiu :) Tai vat tai išmoko važiuoti ar "dalyvauti eisme", bet valdymo.... nežinau nežinau... valdymo reikia su kiekvienu aparatu mokytis atskirai. nes svoriai skirtingi, sukimo momentai ir t.t.
Vartotojo avataras
rusnietis
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2015-11-02 22:56
Karma: 371

Re: Rekomenduojami motociklai pradedančiajam

Standartinė rusnietis » 2015-11-22 21:39

mummis rašė:Žinutės nuoroda
Vejas rašė:Žinutės nuoroda Nemokanciam vaziuoti 125-350 cm yra pats geriausias variantas, o tokie kaip xj600 yra visiskas kosmosas. Zinoma gali pasodint zmogu ant kokio gsxr1000 su 121kW ir jis vaziuos, bet jis tik ismoks vaziuoti o ne valdyti.

yra tame racijos...
pats vairuoju visiškai "triperinį" 55 kW auto (teisybės vardan - moto irgi :)), tai pvz. lenkdamas pripranti keliais šimtais procentų geriau įvertinti situaciją negu vairuodamas galingą mašiną. Taip pat ir su išlindimais iš šalutinio, persirikiavimais ir pan. Tiesa, vairavimo patirtimi labai nesiskundžiu :) Tai vat tai išmoko važiuoti ar "dalyvauti eisme", bet valdymo.... nežinau nežinau... valdymo reikia su kiekvienu aparatu mokytis atskirai. nes svoriai skirtingi, sukimo momentai ir t.t.


Triperis yra liga, kuri daznai buna pagavusi galingo transporto vairuotojus, bet ne transporta!

Pats vairuoju 51kw masina ir 19kw bei 17kw motociklus ;) Visi greziami eina tiek "kiek reikia", bet kasdieniem salygom yra ramus, neprovokuojantys, prognozuojami, ekonomiski.

Beje, ne viena galingo (bent dvigubai galingesnio uz turima technika) vairuotoja teko "isrukyti" su savo kibiriukais. Ne vienu metu patirtis su negalinga technika ismoko mastyti KA, KADA, KAIP daryti, vietoje to, kad galvotum, jog visada uztenka numinti tapke iki dugno ;)

Nekritikuojant tu, kurie vazineja su galingais mocais susimastykite, ar motocikla turite todel, kad kaimynas pavydetu? Ne, ne tam kaimynai skirti.

Tam, kad 0-100km/h skaicius butu geriausias tarp draugu? Ne,ne tam skirti draugai.

Tam, kad greiciausiai iveiktumete Gelezinio Vilko prospekta? Amzina atilsi Jums (Jei ne dabai, tai greit).

Prasukti kilometrai, ir praleistas laikas ant motociklo yra tai - kas kiekviena privercia sesti ant jo (nekalbant apie diletantus). Logiska isvada - kuo leciau vaziuoji - tuo daugiau laiko ant motociklo praleidi. Kuo daugiau laiko praleidi - tuo labiau tu motomanas (motociklistas).

Jeigu kas antra nakti miegodamas sapnuoji, kaip vaziuoji motociklu, esi tikras motomanas (motociklistas), arba tiesiog labai kietai miegi.

Nespjauk i kubikus - spjauk i benzino kainas ir tai, ka apie tave galvoja tavo kaimynas.

Saugios visiems ziemos! ;)
Vartotojo avataras
Tinkladraskis
Site Admin
Pranešimai: 2369
Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
Karma: 1014

Rekomenduojami motociklai pradedančiajam

Standartinė Tinkladraskis » 2015-11-23 13:17

Aš savo antrą mocą pirkau tam, kad su asfaltiniais draugais galėčiau neatsilikdamas daugiau laiko praleisti ant motociklo.

Taigi kubikai kartais perkami ir dėl draugystės. :)
Vartotojo avataras
TWIN
Pranešimai: 657
Užsiregistravo: 2016-07-26 15:22
Karma: 169

Rekomenduojami motociklai pradedančiajam

Standartinė TWIN » 2019-06-27 18:18

Pravaziavau su Honda NT 700 Deauville 8 metus kelionese ir mieste, dziaugiausi tuo motociklu. Nieko nereikejo daryti, isskyrus kaladeles, tepalai ir amortizatoriu galini perrinkau. Labai patikimas mocas, galios sociai. Lenkimui nereikdavo labai zeminti pavaru, labai gerai imdavo pagreiti. Kaip pradednciam keliautojui nepakeiciamas. Tik reikia rasti nesudrozta, nes ju labai daug is visokiu tarnybu yra. Na ir reikia pasitiuninguoti originaliomis detalemis - placios dezes, vejo spoileriai. Butinai reikalingas apatinis "plugas" kad kojos visada butu sausos. Kainuoja tik tas plastmases gabaliukas apie 250 eur. Truputi kosmosas. Ir jis daznokai luzta, bet kelis kartus ji susivirinau. Laikydavo. Cia is patirties su Deauville. :D
Vartotojo avataras
Debesys
Pranešimai: 479
Užsiregistravo: 2018-04-24 10:18
Karma: 180

Rekomenduojami motociklai pradedančiajam

Standartinė Debesys » 2019-06-28 15:01

Aš tik 2 metus turėjau, bet jokio vargo. Kalbu apie 2001m gamybos Honda NT650V Deauville
pritariu dėl patikimumo. Dėl plūgo nzn, pas mane buvo prieš kojas nedidukai spoileriukai, kojos per lietų beveik sausos buvo. Na, gal čia nebent kad nesitaškytų ant batų. Stiklas buvo didelis, kartais per karščius norėdavosi, kad mažesnis būtų, gaučiau vėjo. O virš 100km/h važiuojant vėjo srautas pradėdavo stumti iš nugaros :)
Šiaip, geras mocas.
Triumph Tiger 800 ABS 2014m

Grįžti į “Pradedančiųjų klausimai”

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra