Nepažįstamas "TRIUMPH"

Honda, Yamaha, Harley-Davidson, Suzuki, Kawasaki, BMW ir t.t.
Vartotojo avataras
draginoid
Pranešimai: 2482
Užsiregistravo: 2015-10-26 12:46
Karma: 977

Nepažįstamas "TRIUMPH"

Standartinė draginoid » 2019-06-20 14:59

Ir mane nustebino Turistuko rasliava apie stabdziu naudojima...
Sorry, jei kas nesupranta rusiskai.
Galite rasti tokiu video bet kokia kita kalba (anglu, vokieciu, ispanu)

Tikiuosi, neguldai, kai reikia extra stabdyti?
Cia biski medziagos.

Ir dar:


Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Vartotojo avataras
domas
Pranešimai: 466
Užsiregistravo: 2015-10-22 08:13
Karma: 740

Nepažįstamas "TRIUMPH"

Standartinė domas » 2019-06-20 15:26

draginoid rašė:Žinutės nuoroda Visa laika naudoju galini stabdi.
tam jis ir yra, kad naudotis.

Ir priekiniai ir galiniai stabdžiai yra skirti motociklo stabdymui. Jei galas verda, galima daryti prielaidą, kad nėra stabdoma visiškai teisingai :)
Decoy, jei baisu, ką turistux rašinėja, neskaityk, bet tavo atsakymas į jo postą skamba nelabai pagarbiai
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

Nepažįstamas "TRIUMPH"

Standartinė Decoy » 2019-06-20 16:31

Sorry. Aš rašau apie važiavimą būtent serpantinuose, ne keliu iki jų, arba ne kalnuose bendrai. Ten priekiniai stabdžiai reikalingi tik tuomet, jeigu per greit įsibėgėjai nuo vieno iki kito posūkio tiesiaja. Vėliau, visos korekcijos yra daromos galu. Turint motociklą su kardanu ir nelakstant, aš galiu važinėti be priekinių stabdžių visiškai. Nebent iškils kažkokia ekstremali situacija.

O kad galas verda - kodėl neteisingai? Teisingai, tiesiog arba labai dažnai, arba per greitai bendrai važiuoji, nesugeria tiek 'energijos'. Važiuok lėčiau naudok ir priekinius (kol tiesiai važiuoji).

Aišku, vėl gi, čia aš iš savo varpinės žiūriu ir motociklo tipo, ir važinėjimo stiliaus, ir patirties.
Drop a gear and disappear.
Vartotojo avataras
draginoid
Pranešimai: 2482
Užsiregistravo: 2015-10-26 12:46
Karma: 977

Nepažįstamas "TRIUMPH"

Standartinė draginoid » 2019-06-20 16:41

domas rašė:Žinutės nuoroda Ir priekiniai ir galiniai stabdžiai yra skirti motociklo stabdymui

Turejau omeny, kad ir galini stabdi naudoju visad.
Motocikluose pagrindinis stabdis yra priekinis. Apie tai pasako ir stabdziu disku kiekis bei dydis.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Vartotojo avataras
turistux
Pranešimai: 2156
Užsiregistravo: 2015-11-01 18:04
Karma: 745

Nepažįstamas "TRIUMPH"

Standartinė turistux » 2019-06-20 18:39

Decoy rašė:Žinutės nuoroda Naudojant kalnuose priekinius stabdžius tikimybė nuslysti yra 5 kart didesnė nei stabdant galų/varikliu.

Jei nesuvoki, kada ir ka darai - tada taip. Tada belieka skaiciuot tikimybe remiantis...
Beverly 350 ST
Vartotojo avataras
domas
Pranešimai: 466
Užsiregistravo: 2015-10-22 08:13
Karma: 740

Nepažįstamas "TRIUMPH"

Standartinė domas » 2019-06-20 19:43

Esu vidutinių sugebėjimų motociklo vairuotojas ir tikrai nežinau ar viską darau gerai- teisingai- metodiškai :) Didžiausią įtaką mano vairavimui padarė Plasnartas, kuris stengiasi naudoti stabdžius kiek galima mažiau. Mėgdžiodamas bandžiau daryti tą patį- stabdyti varikliu, labiau guldyti mocą ir turbūt dar kažką :) Po pirmos, antros kelionės už vairo jaučiausi tikrai geriau :)
Bendrai bandau kelią suskaidyti į posūkius- tiesiąsias , jei reikia prieš posūkius stabdau abiem stabdžiais, jei jaučiu, kad posūkyje greitis per didelis, švelniai spusteliu galą. Tą patį darau su motoroleriu 90 proc atvejų naudodamas abu stabdžius.
Kartą Italijoje Plasnartas leidosi nuo viršūkalnės naudodamas tik stabdžio "pedalą". Po kurio laiko sustojęs pakelėje paaiškino, kad dėl užvirusio skysčio dingo galiniai stabdžiai ir nuo šiol jis pradės naudoti ir priekinius :) Todėl darau prielaidą, kad naudoti tik galą gali būti rizikinga taktika :) Manau ir turistux naudoja galinius stabdžius, tik visus erzindamas neprispažįsta :)
Saugių Jums kilometrų ir įspūdingų serpantinų!
TomasJ
Pranešimai: 206
Užsiregistravo: 2016-05-21 10:45
Karma: 52

Nepažįstamas "TRIUMPH"

Standartinė TomasJ » 2019-06-20 19:48

Motociklo svorio pasiskirstymas tarp ašių kažkas 53/47 (priekis/galas)... Tai tikimybė - net esant visai slidžiam keliui - nuslysti didesnė stabdant galu. Čia nevertinant svorio pasiskirstymo intensyviai stabdant...
Gal Decoy norėjo parašyti, kad tikimybė nuslysti stabdant vien galu yra 5 kart didesnė ?:)
Vartotojo avataras
turistux
Pranešimai: 2156
Užsiregistravo: 2015-11-01 18:04
Karma: 745

Nepažįstamas "TRIUMPH"

Standartinė turistux » 2019-06-20 20:01

domas rašė: Manau ir turistux naudoja galinius stabdžius, tik visus erzindamas neprispažįsta :)

Nu tai aišku, kad naudoju, priklauso nuo situacijos. TomasJ, teisingai susakė viską, bet tai žinai, jei katras visada teisus veikėjas turi savo tiesą, tai lai turi...
Tiek su mašina, tiek motociklu, priklausomai nuo situacijos ir posūky priekis gerai - jei tuo metu užkrautas priekinis ratas. Automobiliu tą esu mokęsis posūkyje BMW akademijoje pas Jonušį, tačiau motociklu tiksliai to padaryt prsibijau tai nemoku - tiesinu, tada stabdau. Bet pas man nei diskai serpantine mėlynuoja, nei stabdžiai verda.
Beverly 350 ST
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

Nepažįstamas "TRIUMPH"

Standartinė Decoy » 2019-06-20 21:17

TomasJ rašė:Motociklo ašių kažkas 53/47 net esant keliui. Čia nevertinant, kad tikimybė yra 5 kart didesnė ?:)
Tu taip mano pranešimą skaitai va taip vat, kaip tavo dabar atrodo? Panašu, kad būtent taip.

Aš rašau ne kad motociklui nereikia priekinių stabdžių ar jie yra kažkuo prasti, o kad VAŽIUOJANT KONKREČIAI SERPANTINAIS, tai yra stačia įkalnę ar nuokalne ir posūkiais tarp jų, priekinių stabdžių naudojimas yra PAVOJINGAS. Besileidžiant ir spustelėjus rankenėle tavo 53/47 paskirstymas perauga į 90/10, o stabdant galu/varikliu - beveik nesikeičia. Kylant - stabdžių nereikia visai, kadangi motociklą stabdo gravitacija, nebent esi super sportininkas ir ir tuose tarpose greitėji iki 150km/h, tuomet KAIP IR RAŠIAU - galima stabdyti priekių kai dar-dar važiuoji tiesiai. Tačiau ir tokiu atvėju, galas/variklis, važiuojant įkalne - stabdo taip pat gerai kaip priekis, nes svorio paskirstimas sitacijoje vėl yra nebe 53/47, o kokie 35/65 (ar, lengvai - 30/70). Stabdant priekiu - stabdymas yra per aštrus. Ririzkuoji sumažinti greiti iki visiško minimumo, o kai reikės guldyti motociklą į "U" posukį serpantinų - jis nuvirs ant šono, arba paimsi visiškai random trajektoriją ir gasdinsi kaip save, taip ir aplinkinius.

Skaitykite kas yra rašoma, o ne išiminėkite frazes iš konteksto.

Taip pat, svarstau apie situaciją idealių sąlygų burbule. Grįžtant į realybę - savaime aišku, kad jeigu kažkas nebeveikia, reikia naudoti kitas priemones. Lygiai taip pat gali užvirti priekinių stabdžių skystis, arba sugesti variklis, nutrūkti grandinė, sprogti padanga arba nukristi meteoritas ant galvos. Kažko tikimybė yra didesnė, kažko - mažesnė. Tačiau ji yra visur, arba bus, arba nebus.
Drop a gear and disappear.
Vartotojo avataras
turistux
Pranešimai: 2156
Užsiregistravo: 2015-11-01 18:04
Karma: 745

Nepažįstamas "TRIUMPH"

Standartinė turistux » 2019-06-20 21:34

Decoy rašė:Žinutės nuoroda Besileidžiant ir spustelėjus rankenėle tavo 53/47 paskirstymas perauga į 90/10, o stabdant galu/varikliu - beveik nesikeičia

Marš atgal į mokyklą.
Decoy rašė:Žinutės nuoroda kai reikės guldyti motociklą į "U" posukį serpantinų - jis nuvirs ant šono

Pas Triumfą tai reik atsukt gazo ir eina tokia trajektorija, kokia nori :D

P.S. Ir iš viso, marš iš džentelmenų temos :ugeek: .
Beverly 350 ST
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

Nepažįstamas "TRIUMPH"

Standartinė Decoy » 2019-06-20 21:40

O tu čia ka darai? Eik į motorolerių/afrikų :twisted:

turistux rašė:Pas Triumfą tai reik atsukt gazo ir eina tokia trajektorija, kokia nori :D
Čia jau klaidų taisymas, galima jų nedaryti. Gazo visada reikia laikyti ir neatleisti posukyje, išeinant didinti - žinoma gelž-betoninė teorija. Gazo rankenėlė, beje, yra ta pati, kur priekiniai stabdžiai, tai kontroliuoti ir gaza ir stabdžius švelniai, ir dar vairuoti - yra papildoma priežastis palengvinti darbą - daryti korekciją koja, o ne trečią užduotį tai pačiai rankai palikti. Ar tu prieštarauji ir tam?
Drop a gear and disappear.
Vartotojo avataras
turistux
Pranešimai: 2156
Užsiregistravo: 2015-11-01 18:04
Karma: 745

Nepažįstamas "TRIUMPH"

Standartinė turistux » 2019-06-20 22:11

Kazkaip sudetingai. Zinau, kad su bmw, jei nori padaryt staigu posuki, kali per stabdzius, tada apsikrauna priekis ir ratai neslysta tiesiai, o suka konkrecioj situacijoj.
Triumfu - i kalno apacia serpantine - ant begio plius priekis pries kilpa. I virsu, jei reik vytis Donce tai gazuuu, pries kilpa per prieki, tada guldai iki pakojo ir angliu po biski, tolygiai gazuojant, ba jei netolygiai, tai prasuks gala. Bet su PR4 jau nachaliskai reik ant uzguldyto atsukt, kad prasuktu. Pas Triumfa 1050 gazas dozuojasi labai tolygiai ir tiksliai ir gulasi labai lengvai ir aiskiai, tai nors priekis ir per minkstas, bet visumoj mocas suprantamai valdomas, ne taip kaip kai kuriu kitu gamintoju, kuriems cia ne vieta :D
Beverly 350 ST
Vartotojo avataras
draginoid
Pranešimai: 2482
Užsiregistravo: 2015-10-26 12:46
Karma: 977

Nepažįstamas "TRIUMPH"

Standartinė draginoid » 2019-06-21 00:10

Matau, laikas ne i mokykla dzentelmenams, bet i alaus bara, pasisnekuciuoti :)
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Vartotojo avataras
Debesys
Pranešimai: 1048
Užsiregistravo: 2018-04-24 10:18
Karma: 428

Nepažįstamas "TRIUMPH"

Standartinė Debesys » 2019-06-21 01:31

draginoid rašė:Žinutės nuoroda Matau, laikas ne i mokykla dzentelmenams, bet i alaus bara, pasisnekuciuoti :)

Mano lygiai tokia pati mintis buvo :)
Triumph Tiger 800 ABS 2014m
Vartotojo avataras
TWIN
Pranešimai: 1095
Užsiregistravo: 2016-07-26 15:22
Karma: 260

Nepažįstamas "TRIUMPH"

Standartinė TWIN » 2019-06-21 06:14

Klausimux: Afrikoje porinti stabdziai priekis su galu (spaudi gala, stabdo ir priekis)? Deauvile tai tokia kombinacija buv 60 % - 40 %. Exploreri irgi tokia kombinacija ar ne Katys? :geek:
Paskutinį kartą redagavo TWIN 2019-06-21 06:25, redaguota 1 kartą.
Vartotojo avataras
turistux
Pranešimai: 2156
Užsiregistravo: 2015-11-01 18:04
Karma: 745

Nepažįstamas "TRIUMPH"

Standartinė turistux » 2019-06-21 06:17

TWIN rašė:Žinutės nuoroda Klausimux: Afrikoje porinti stabdziai priekis su galu (spaudi prieki, stabdo ir galas)? Deauvile tai tokia kombinacija buv 60 % - 40 %. Exploreri irgi tokia kombinacija ar ne Katys? :geek:

Afrikoje senoviniai, nekombinuoti. O vat mano Piaggio - kombinuoti.
Beverly 350 ST
Vartotojo avataras
Katys
Pranešimai: 1000
Užsiregistravo: 2017-10-29 10:37
Karma: 717

Nepažįstamas "TRIUMPH"

Standartinė Katys » 2019-06-21 06:45

TWIN rašė:Žinutės nuoroda Exploreri irgi tokia kombinacija ar ne Katys? :geek:

Jokios kombinacijos, du nepriklausomi kontūrai... :D :D :D
Vartotojo avataras
turistux
Pranešimai: 2156
Užsiregistravo: 2015-11-01 18:04
Karma: 745

Nepažįstamas "TRIUMPH"

Standartinė turistux » 2019-06-21 07:21

Katys rašė:Žinutės nuoroda
TWIN rašė:Žinutės nuoroda Exploreri irgi tokia kombinacija ar ne Katys? :geek:

Jokios kombinacijos, du nepriklausomi kontūrai... :D :D :D

Maniau, kad linked brakes yra Hondos patentas ir niekam neduoda, pakol neradau jų Piaggio pyrdoje.
Beverly 350 ST
Vartotojo avataras
TWIN
Pranešimai: 1095
Užsiregistravo: 2016-07-26 15:22
Karma: 260

Nepažįstamas "TRIUMPH"

Standartinė TWIN » 2019-06-21 09:49

turistux rašė:
Katys rašė:
TWIN rašė:Exploreri irgi tokia kombinacija ar ne Katys? :geek:
Jokios kombinacijos, du nepriklausomi kontūrai... :D :D :D
Maniau, kad linked brakes yra Hondos patentas ir niekam neduoda, pakol neradau jų Piaggio pyrdoje.
Siaip gera kombinacija, bet ne visos paskirties mocams tinkama. Del stabdziu kaladeliu is patirties jau rasiau: reikia naudoti minkstas kaladeles, pvz. Ferodo. Vazinejant tokiais keliais. Geriau dazniau jas keisti, ne stebuklai kainuoja. As vieno specialisto patartas, pas ji nupirkau prancuziskas kietas kaladeles. Tai po vienos keliones turejau keisti stabdziu diskus. Kuriu kaina 10 kondplektu kaladeliu. Paziurejes tuos video, taip, viskas informatyvu, bet viska isiminti galetu tik kompas. Turi dirbti galva, nuojauta, patirtis. Tiesiog jausti visa mechanizma kunu. Pirma syki vaziuojant serpantinais - susisuka galva, net pats to nepajauti. Reikia buti atsargiam :geek:
TomasJ
Pranešimai: 206
Užsiregistravo: 2016-05-21 10:45
Karma: 52

Nepažįstamas "TRIUMPH"

Standartinė TomasJ » 2019-06-21 19:48

Decoy rašė:... Stabdant priekiu - stabdymas yra per aštrus. Ririzkuoji sumažinti greiti iki visiško minimumo, o kai reikės guldyti motociklą į "U" posukį serpantinų - jis nuvirs ant šono

Dar nemačiau stabdžių rankenėlės su dviem padėtimis - on/off...
Jei tau istoriškai susiklostė ydingi stabdymo įpročiai, nebūtina jų piršti kitiems...
Netingėčiau - galima būtų perskaičiuoti pasiskirstymus priklausomai nuo įkalnės/ nuokalnės, sukibimo rezervo priklausomybę nuo posvyrio kampo, etc...Bet, manau, kas mąsto, nuomonę ir patys susidarys.

Grįžti į “Motociklų aprašymai pagal gamintoją/modelį”

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra