2021 Rumunija-Austrija-Italija
2021 Rumunija-Austrija-Italija
1. Diena (2021-07-12)
8 ryto susitinkame Viadoje link Trakų, pasilabinam, nusifotkinu odometrą ir pajudam. Pirma nakvynė pagal Giedriaus rekomendacijas suplanuota su SPA prie Krokuvos. Diena suplanuota tranzitui per Lenkiją
Maršrutas: https://goo.gl/maps/SxM8F7S8j7FnTJmz7 780 km.
2. Diena
Keliamės ryte, pusryčiai ir į kelią, nes planas pasiekti pasiekti Rumuniją. Dienos karštos, moco termomentras rodo 37, degalinės Slovakijoje 42. Slovakijoje turėjome pietus, už kuriuos prastesnių visoje kelionėje jau surasti nesugebėjome. Važiavimas iš principo kilometrų vyniojimas. Nakvynė Rumunijoje Turda mieste. Pasirodo ten yra kasyklos kurias verta aplankyti, bet jų planuose nebuvo ir šiaip apie jas pasidomėjome jau tik vėliau.
Maršrutas: https://goo.gl/maps/HWdouQWRXRh51FB2A 700 km.
3. Diena
Šiandien turime nuvažiuot iki Transfăgărășan ir jį pervažiuot. Iki pietų privažiuojam, papietaujam ir traukiam į kalnus. Prasideda vaizdai ir stoviniavimai pasifotkint ir pasigrožėti. Kažkurioje vietoje man sustojus prie Giedriaus nuotraukai ir nesuderinus veiksmų su balastu prigulėm ant šono. Pakėlėm mocą, pastatėm ant kojelės ir tada jau fotkinomės. Nakvynė mūsų pervažiavus Transfăgărășan netoli nuo jo. Pervažiavus kalną ir jau leidžiantis veidrodį pamačiau kaip Mantas nuvažiuoja į kelkraštį. Apsisukam grįžtam, pradurta galinė padanga. Plyšys pailgas apie 1 cm, bandom lopyt vulkanizacijos siūlais. Kadangi skylė pailga siūlai nelabai lopo, arba sulenda vidun arba išsitraukia. Giedriaus sėkminga ranka su keliais siūlais skylę užtaisė. Čia mus išgelbėjo ir jo turėtas mini kompresorius, kuriuo galėjom ilgai tą padangą pumpuot ir žiūrėt ar neleidžia. Balionėlio suspausto oro būtų neužtekę. Nakvynės vieta tik atvažiavus kiek išgąsdino, bet paskui pasirodė viskas labai neblogai – mocai paliekami vidiniam kieme, o bet ką atpirko geras maistas nakvynės vietoje ir labai geros kainos. Šioje vietoje nakvojome 2 naktis.
Maršrutas: https://goo.gl/maps/JafZmWzAA567CasB9 300 km.
4. Diena
Poilsio diena. Pirmiausia važiuojam sutvarkyti Manto ratą. Nuėmus padangą išėmė 4 siūlus, kuriuos buvome sustūmę patys belopydami, o plyšys iš vidaus pasirodo buvo ~4cm. Sėkmės vaikai mes kad patys sulopėm ant kalno. Šiandien jau tik lengvai dar kartą pasivažnėjom iki Transfăgărășan, pasifotkinom su meškutėmis, nors į pabaigą meškos jau tapo įprastu vaizdu, net neverta būdavo stoti jei meška tik viena ir be meškiukių. Į telefoną pastoviai ėjo įpatingieji perspėjimai apie meškas kelyje.
8 ryto susitinkame Viadoje link Trakų, pasilabinam, nusifotkinu odometrą ir pajudam. Pirma nakvynė pagal Giedriaus rekomendacijas suplanuota su SPA prie Krokuvos. Diena suplanuota tranzitui per Lenkiją
Maršrutas: https://goo.gl/maps/SxM8F7S8j7FnTJmz7 780 km.
2. Diena
Keliamės ryte, pusryčiai ir į kelią, nes planas pasiekti pasiekti Rumuniją. Dienos karštos, moco termomentras rodo 37, degalinės Slovakijoje 42. Slovakijoje turėjome pietus, už kuriuos prastesnių visoje kelionėje jau surasti nesugebėjome. Važiavimas iš principo kilometrų vyniojimas. Nakvynė Rumunijoje Turda mieste. Pasirodo ten yra kasyklos kurias verta aplankyti, bet jų planuose nebuvo ir šiaip apie jas pasidomėjome jau tik vėliau.
Maršrutas: https://goo.gl/maps/HWdouQWRXRh51FB2A 700 km.
3. Diena
Šiandien turime nuvažiuot iki Transfăgărășan ir jį pervažiuot. Iki pietų privažiuojam, papietaujam ir traukiam į kalnus. Prasideda vaizdai ir stoviniavimai pasifotkint ir pasigrožėti. Kažkurioje vietoje man sustojus prie Giedriaus nuotraukai ir nesuderinus veiksmų su balastu prigulėm ant šono. Pakėlėm mocą, pastatėm ant kojelės ir tada jau fotkinomės. Nakvynė mūsų pervažiavus Transfăgărășan netoli nuo jo. Pervažiavus kalną ir jau leidžiantis veidrodį pamačiau kaip Mantas nuvažiuoja į kelkraštį. Apsisukam grįžtam, pradurta galinė padanga. Plyšys pailgas apie 1 cm, bandom lopyt vulkanizacijos siūlais. Kadangi skylė pailga siūlai nelabai lopo, arba sulenda vidun arba išsitraukia. Giedriaus sėkminga ranka su keliais siūlais skylę užtaisė. Čia mus išgelbėjo ir jo turėtas mini kompresorius, kuriuo galėjom ilgai tą padangą pumpuot ir žiūrėt ar neleidžia. Balionėlio suspausto oro būtų neužtekę. Nakvynės vieta tik atvažiavus kiek išgąsdino, bet paskui pasirodė viskas labai neblogai – mocai paliekami vidiniam kieme, o bet ką atpirko geras maistas nakvynės vietoje ir labai geros kainos. Šioje vietoje nakvojome 2 naktis.
Maršrutas: https://goo.gl/maps/JafZmWzAA567CasB9 300 km.
4. Diena
Poilsio diena. Pirmiausia važiuojam sutvarkyti Manto ratą. Nuėmus padangą išėmė 4 siūlus, kuriuos buvome sustūmę patys belopydami, o plyšys iš vidaus pasirodo buvo ~4cm. Sėkmės vaikai mes kad patys sulopėm ant kalno. Šiandien jau tik lengvai dar kartą pasivažnėjom iki Transfăgărășan, pasifotkinom su meškutėmis, nors į pabaigą meškos jau tapo įprastu vaizdu, net neverta būdavo stoti jei meška tik viena ir be meškiukių. Į telefoną pastoviai ėjo įpatingieji perspėjimai apie meškas kelyje.
- Prikabinti failai
2021 Rumunija-Austrija-Italija
5. Diena
Pradedam kelionę link alpių. Važiuojam per Transalpiną, kalnų vaizdai kardinaliai pasikeičia, kaip ir patys serpantinai, čia jie jau atviri, matomi posūkiai ir kas laukia už jų. Nuo viršaus atsiveria Tolima ir graži panorama, slėniuose ganomos avių bandos. Nakvynė Timišoara mieste.
Maršrutas: https://goo.gl/maps/9ejtRaf9FahY6bsq9 440 km.
6. Diena
Tęsiam tranzitą į alpes. Šiandien planas įveikt didžiąją dalį Vengrijos. Nakvynė pakelės užeigoje – pagrindiniai kriterijai renkantis kad būtų vakarienė su alum ir pusryčiai vietoje.
Maršrutas: https://goo.gl/maps/SdgLGWqwEysvDdtHA 440 km.
7. Diena
Važiuojam į alpes! Užbookinom 2 naktim apartamentus su dengtu baseinu lauke (balasto pageidavimu). Įvažiavus į Austriją prasideda kalnai ir vingiuotesni keliai ir patvenktos upės. Man važiavimas neprailgo
Maršrutas: https://goo.gl/maps/TnzWtWgjTPr5b4E37 440 km.
8. Diena
Mano balastas lieka apartamentuose miegoti ir išnaudoti SPA, o mes palikę tašes važiuojam į ratuką per Grosgloknerį. Įvedu navigacijoje Grosglokner ir pirmyn. Degalinėje užpilam kuro, kylam į kalnus, privažiuojam šlakbaumą, kur reikia susimokėt po 5 eur. Sumokam ir kylam toliau. Užkylam iki parking aikštelės. Giedrius ir Mantas sako - čia ne tas Grosglokneris Čia kažkoks palikt TP ir lipt savom kojom. Apsisukam ir leidžiamės atgal. Čia buvo Kals am Großglockner. Navigacija iki Großglockner veda didžiausiu ratu aplink, ir rodo mūsų maršrute kelio remontą. Rizikuojam ir važiuojam, kas bus tas bus. Privažiavus kelio remontą kelias užtvertas, stovintis kelio darbininkas sako kad kelias bus atidarytas 12 val. (t.y. už valandos). Statom mocus, traukiam sumuštinius ir laukiam. Atidarius kelią maunam per Kapruną iki Mooserboden užtvankų. Veža tik autobusas palikus mocus apačioje, autobuso bilietas 25 eur. Kainą pateisino tai, kad reikia kilti autobusu, tada persėsti į kalnų keltuvą, o tada į kitą autobusą kuris atveža iki vietos. Vaizdai pasakiški, nors man Transfăgărășano Vidraru užtvanka įspūdingesnė savo aukščiu. Na ir ją pervažiuot galima savu motociklu. Toliau traukiam į Zell am See, ten pasifotkinam prie ežero apvažiuojam jį ir tada jau link Großglockner. Kylant iš vieno debesies sugalvojo palyti, atsirado vaivorykštė, vaizdas geras nuotraukai. Užkilus buvome tik mes 3 mocai visoje parking aištelėje. Paskaitėme stendus, pažiūrėjome kiek ledyno nutirpo ir kaip pasikeitė vaizdas per paskutinius berods 50 metų. Toliau važiuojam nakvynėn vakarienės.
Maršrutas: https://goo.gl/maps/Vb5ALgVrqnEcNYQz7 260 km.
Pradedam kelionę link alpių. Važiuojam per Transalpiną, kalnų vaizdai kardinaliai pasikeičia, kaip ir patys serpantinai, čia jie jau atviri, matomi posūkiai ir kas laukia už jų. Nuo viršaus atsiveria Tolima ir graži panorama, slėniuose ganomos avių bandos. Nakvynė Timišoara mieste.
Maršrutas: https://goo.gl/maps/9ejtRaf9FahY6bsq9 440 km.
6. Diena
Tęsiam tranzitą į alpes. Šiandien planas įveikt didžiąją dalį Vengrijos. Nakvynė pakelės užeigoje – pagrindiniai kriterijai renkantis kad būtų vakarienė su alum ir pusryčiai vietoje.
Maršrutas: https://goo.gl/maps/SdgLGWqwEysvDdtHA 440 km.
7. Diena
Važiuojam į alpes! Užbookinom 2 naktim apartamentus su dengtu baseinu lauke (balasto pageidavimu). Įvažiavus į Austriją prasideda kalnai ir vingiuotesni keliai ir patvenktos upės. Man važiavimas neprailgo
Maršrutas: https://goo.gl/maps/TnzWtWgjTPr5b4E37 440 km.
8. Diena
Mano balastas lieka apartamentuose miegoti ir išnaudoti SPA, o mes palikę tašes važiuojam į ratuką per Grosgloknerį. Įvedu navigacijoje Grosglokner ir pirmyn. Degalinėje užpilam kuro, kylam į kalnus, privažiuojam šlakbaumą, kur reikia susimokėt po 5 eur. Sumokam ir kylam toliau. Užkylam iki parking aikštelės. Giedrius ir Mantas sako - čia ne tas Grosglokneris Čia kažkoks palikt TP ir lipt savom kojom. Apsisukam ir leidžiamės atgal. Čia buvo Kals am Großglockner. Navigacija iki Großglockner veda didžiausiu ratu aplink, ir rodo mūsų maršrute kelio remontą. Rizikuojam ir važiuojam, kas bus tas bus. Privažiavus kelio remontą kelias užtvertas, stovintis kelio darbininkas sako kad kelias bus atidarytas 12 val. (t.y. už valandos). Statom mocus, traukiam sumuštinius ir laukiam. Atidarius kelią maunam per Kapruną iki Mooserboden užtvankų. Veža tik autobusas palikus mocus apačioje, autobuso bilietas 25 eur. Kainą pateisino tai, kad reikia kilti autobusu, tada persėsti į kalnų keltuvą, o tada į kitą autobusą kuris atveža iki vietos. Vaizdai pasakiški, nors man Transfăgărășano Vidraru užtvanka įspūdingesnė savo aukščiu. Na ir ją pervažiuot galima savu motociklu. Toliau traukiam į Zell am See, ten pasifotkinam prie ežero apvažiuojam jį ir tada jau link Großglockner. Kylant iš vieno debesies sugalvojo palyti, atsirado vaivorykštė, vaizdas geras nuotraukai. Užkilus buvome tik mes 3 mocai visoje parking aištelėje. Paskaitėme stendus, pažiūrėjome kiek ledyno nutirpo ir kaip pasikeitė vaizdas per paskutinius berods 50 metų. Toliau važiuojam nakvynėn vakarienės.
Maršrutas: https://goo.gl/maps/Vb5ALgVrqnEcNYQz7 260 km.
2021 Rumunija-Austrija-Italija
9. Diena
Važiuojam į Italiją per Stelvio pass, oras puikus, keliai vingiuoti. Italijoje daugiau eismo tad tenka važiuoti daugiausia su srautu. Stelvio vėlgi serpantinai savi, aštresni ir reikalauja daugiau darbo iš vairuotojo. Pakilę pageriam kavos (kaip įprasta), pasidarom daug gerų nuotraukų ir važiuojam į Bormio į nakvynę. Nakvynei ėmėm apartamentus, atvykus paskambinus savininkė kalba itališkai, vokiškai, kaip nori tik ne angliškai. Kažkaip pavyksta suprasti kad lyg ateis ar paskambins jos dukra katra kalba angliškai. Po 10 min pasirodo mergina, su kuria viską išsiaiškinam. Ji dirba greta esančioje kavinėje ir pasirodo raktų reikėjo ateiti pasiimti ten. Kažkur apie tai buvo parašyta, bet oh well svabu viską turim, o parkingas požeminiam garaže po namuku. Nakvojam čia 2 naktis.
10. Diena
Kažkokio tai plano neturėjom. Sugalvojom nuvažiuot iki Livigno, nes mes ten eilę metų slidinėje, įdomu kaip atrodo tas miestelis vasarą. Ta progra kadangi ten duty free zona užsipilam kuro, nuperkam lauktuvių kvepalų ir atsigeriam kavos. Toliau varom į Gavia pass. Šis pats ekstremaliausias iš tų kuriuose buvome šioj kelionėje. Atitvarų nėra, kelias siauras ir vietomis duobėtas, dviratininkų irgi daug. Kaip tik vyšnia ant torto, šioje kelionėje
Maršrutas: https://goo.gl/maps/4iC8wk1yePLGLezE6 180 km.
11. Diena
Važiuojam namo. Ducatis nenori išvažiuot iš Italijos ir pasispyrioja užsivesdamas. Bet viskas ok, greitai susiprato. Dienos planas pasiekti Čekija, Česky Krumlov. Pasirodo šitas miestas įspūdingas savo senamiesčiu. Mes tik eidami vakarieniaut kiek pamatėm jau paliko įspūdį. Verta ten praleist bent pusdienį. Aplankėm vienintelį muziejų šioje kelionėje – kankinimų muziejų
Maršrutas: https://goo.gl/maps/EauqQTh6VJnht9o4A 580 km.
12. Diena
Važiuojam iki Lodzės. Imam daugiau autostradų kelių.
Maršrutas: https://goo.gl/maps/fsDYzmMowWoX3cYw8 722 km.
13. Diena
Namuose buvau 19:00, gyvūnija pasiilgo.
Mašrutas: https://goo.gl/maps/bbvUEzuc2PH8NMk96 610 km.
Visas nakvynes rezervavomės iš vakaro prie vakarienės per booking.
Man gavosi 6005 km. (Mantui 5905 km), bet mano mocas man atrodo prisuka tiesiog daugiau.
Ką pamiršau ar ko įdomaus neįdėjau gal papildys kolegos važiavę kartu
Važiuojam į Italiją per Stelvio pass, oras puikus, keliai vingiuoti. Italijoje daugiau eismo tad tenka važiuoti daugiausia su srautu. Stelvio vėlgi serpantinai savi, aštresni ir reikalauja daugiau darbo iš vairuotojo. Pakilę pageriam kavos (kaip įprasta), pasidarom daug gerų nuotraukų ir važiuojam į Bormio į nakvynę. Nakvynei ėmėm apartamentus, atvykus paskambinus savininkė kalba itališkai, vokiškai, kaip nori tik ne angliškai. Kažkaip pavyksta suprasti kad lyg ateis ar paskambins jos dukra katra kalba angliškai. Po 10 min pasirodo mergina, su kuria viską išsiaiškinam. Ji dirba greta esančioje kavinėje ir pasirodo raktų reikėjo ateiti pasiimti ten. Kažkur apie tai buvo parašyta, bet oh well svabu viską turim, o parkingas požeminiam garaže po namuku. Nakvojam čia 2 naktis.
10. Diena
Kažkokio tai plano neturėjom. Sugalvojom nuvažiuot iki Livigno, nes mes ten eilę metų slidinėje, įdomu kaip atrodo tas miestelis vasarą. Ta progra kadangi ten duty free zona užsipilam kuro, nuperkam lauktuvių kvepalų ir atsigeriam kavos. Toliau varom į Gavia pass. Šis pats ekstremaliausias iš tų kuriuose buvome šioj kelionėje. Atitvarų nėra, kelias siauras ir vietomis duobėtas, dviratininkų irgi daug. Kaip tik vyšnia ant torto, šioje kelionėje
Maršrutas: https://goo.gl/maps/4iC8wk1yePLGLezE6 180 km.
11. Diena
Važiuojam namo. Ducatis nenori išvažiuot iš Italijos ir pasispyrioja užsivesdamas. Bet viskas ok, greitai susiprato. Dienos planas pasiekti Čekija, Česky Krumlov. Pasirodo šitas miestas įspūdingas savo senamiesčiu. Mes tik eidami vakarieniaut kiek pamatėm jau paliko įspūdį. Verta ten praleist bent pusdienį. Aplankėm vienintelį muziejų šioje kelionėje – kankinimų muziejų
Maršrutas: https://goo.gl/maps/EauqQTh6VJnht9o4A 580 km.
12. Diena
Važiuojam iki Lodzės. Imam daugiau autostradų kelių.
Maršrutas: https://goo.gl/maps/fsDYzmMowWoX3cYw8 722 km.
13. Diena
Namuose buvau 19:00, gyvūnija pasiilgo.
Mašrutas: https://goo.gl/maps/bbvUEzuc2PH8NMk96 610 km.
Visas nakvynes rezervavomės iš vakaro prie vakarienės per booking.
Man gavosi 6005 km. (Mantui 5905 km), bet mano mocas man atrodo prisuka tiesiog daugiau.
Ką pamiršau ar ko įdomaus neįdėjau gal papildys kolegos važiavę kartu
2021 Rumunija-Austrija-Italija
Super kelione ir aprasymas!
Jei viskas ok, tai planuoju atsidurti Alpese rugsejo menesi.
Jei viskas ok, tai planuoju atsidurti Alpese rugsejo menesi.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
2021 Rumunija-Austrija-Italija
Nepykit, gražu, smagu, bet chaosas. Decoy mokykla geresnė. Tai jūsų kelias.
2021 Rumunija-Austrija-Italija
Buvo sutarta važiavimo strategija ir preoritetai ir tarp kitko suvaldytos rizikos. (Pagrinde orų klausimai) ir man visai nechaotiškas
- informatikas
- Pranešimai: 537
- Užsiregistravo: 2015-10-24 07:29
- Karma: 235
2021 Rumunija-Austrija-Italija
Katys rašė:Žinutės nuoroda Nepykit, gražu, smagu, bet chaosas. Decoy mokykla geresnė. Tai jūsų kelias.
geriausia strategija - jokio plano ir prisirisimo........
KTM 1290 Super Adventure S
2021 Rumunija-Austrija-Italija
Man irgi patinka planas apytiksliai, o nakvynes is vakaro - nereikia lekti. Tiesa, siuo atveju dienos kilometrazas didokas arba labai didelis, tai 10 dienu pavairavimo biski primena furisto darba. Bet kas megsta vairuot, atrodo visai puiki kelione gavos
Beverly 350 ST
2021 Rumunija-Austrija-Italija
turistux rašė:Žinutės nuoroda Man irgi patinka planas apytiksliai, o nakvynes is vakaro - nereikia lekti. Tiesa, siuo atveju dienos kilometrazas didokas arba labai didelis, tai 10 dienu pavairavimo biski primena furisto darba. Bet kas megsta vairuot, atrodo visai puiki kelione gavos
Kad kilometrazas didesnis ju buvo tik tranzito dienomis.
O ir pravaziuoti 6000 km per ne pilnas 2 savaites reikia gi kazkada vaziuoti daugiau ir greiciau
Nebent nusivezti su kokiu busu mocus iki Alpiu. Ten pasukti ratukus.Po to juos pervezti iki Transfagarasano ir Transalpinos.
Ten pasisukiuoti.
Po to vel i busa ir namo.
Bet tai jau ne visai moto kelione.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
2021 Rumunija-Austrija-Italija
Ačiū už istoriją, Mykolai. Aišku, norėtųsi šiek tiek plačiau ir daugiau kadrų skirtingų, ne tik motociklų ir vaizdų - kokių kambarių, rato montavimo ir t.t. ryškesnės akimirkos pasidarytu
O kas ten per SPA Lenkijoje? Atsiliepimai ypač geri, jeigu per bukingą rezervavot - kas įėjo į kainą? Galima lankyti baseiną, sauną, džakuzį? Ar už papildomą priemoką. Kažkaip mane po kelionės jau irgi tokios įstaigos traukia, atiduoti lenkams 20-30 eur už gerą valandos masažą absoliučiai negalia.
O kas ten per SPA Lenkijoje? Atsiliepimai ypač geri, jeigu per bukingą rezervavot - kas įėjo į kainą? Galima lankyti baseiną, sauną, džakuzį? Ar už papildomą priemoką. Kažkaip mane po kelionės jau irgi tokios įstaigos traukia, atiduoti lenkams 20-30 eur už gerą valandos masažą absoliučiai negalia.
Drop a gear and disappear.
2021 Rumunija-Austrija-Italija
Decoy rašė:Žinutės nuoroda O kas ten per SPA Lenkijoje?
Turówka Hotel & SPA Prie pat Veličkų
2021 Rumunija-Austrija-Italija
Šitą aš matau, turiu omenyje ar jums patiko - ar gera SPA zona (pirtis, baseinas - ar tvarkingi?) jaučiu lankysimės ten rugsėjo mėn.
Drop a gear and disappear.
2021 Rumunija-Austrija-Italija
Decoy rašė:Žinutės nuoroda jaučiu lankysimės ten rugsėjo mėn.
Su baiku planuoji kelione?
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
2021 Rumunija-Austrija-Italija
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Šitą aš matau, turiu omenyje ar jums patiko - ar gera SPA zona (pirtis, baseinas - ar tvarkingi?) jaučiu lankysimės ten rugsėjo mėn.
4 kart buvau, galima važiuot
2021 Rumunija-Austrija-Italija
Ne, vis dar su moto nepavyksta. Automobiliu darysime/kartosime PL tripą per visokius Suntago akvaparkus, EnergyLandiją (vėl), Morske Oko reikia aplankyti galų-gale, Varšuvoj ir Krokuvoj padūkti šiek tiek prabangiau - su SPA ir viešbučiais šiek tiek geresniais. Preliminariai 9 dienas, šeštadienį startuoti ir grįžti kitos sav sekmadienį. Dar kažkur tarpe draugų lankymas. Norėjome egzotiškų atostogų, tačiau su Delta nesigauna, vis dar nepriima turistų ir neaišku kada pradės, net skiepytus.
Ir iš praktinės pusės, tiesą sakant, nelabai gaunasi ar verta. Didžiają dalį maršruto - įprasti keliai. Kalnų tik aplink aukštuosius tatrus 60-70km. Planuosim visos dienos ar kelių kalnų hikingą, kur reikės ir batų spec ir striukių, ir kuprinių patogių. Į motociklą tą sudėti pavyktu tik su rimtais kompromisais, kas dažnai yra nemenka pinignė investicija.
Ir iš praktinės pusės, tiesą sakant, nelabai gaunasi ar verta. Didžiają dalį maršruto - įprasti keliai. Kalnų tik aplink aukštuosius tatrus 60-70km. Planuosim visos dienos ar kelių kalnų hikingą, kur reikės ir batų spec ir striukių, ir kuprinių patogių. Į motociklą tą sudėti pavyktu tik su rimtais kompromisais, kas dažnai yra nemenka pinignė investicija.
Drop a gear and disappear.
2021 Rumunija-Austrija-Italija
turistux rašė:Žinutės nuoroda Man irgi patinka planas apytiksliai, o nakvynes is vakaro - nereikia lekti. Tiesa, siuo atveju dienos kilometrazas didokas arba labai didelis, tai 10 dienu pavairavimo biski primena furisto darba. Bet kas megsta vairuot, atrodo visai puiki kelione gavos
Kelionės planą turėjom, o jį vykdėm eigoje. Sprendėme pagal orus.
draginoid rašė:Žinutės nuoroda
Kad kilometrazas didesnis ju buvo tik tranzito dienomis.
O ir pravaziuoti 6000 km per ne pilnas 2 savaites reikia gi kazkada vaziuoti daugiau ir greiciau
Nebent nusivezti su kokiu busu mocus iki Alpiu. Ten pasukti ratukus.Po to juos pervezti iki Transfagarasano ir Transalpinos.
Ten pasisukiuoti.
Po to vel i busa ir namo.
Bet tai jau ne visai moto kelione.
Atstumo ir ilgo važiavimo nuovargis jautėsi pervažiavimuose tranzitu. Bet tai neišvengiama nenorint tranzitui viso atostogų laiko paaukoti, tai tenka autostradom rinkti kilometrus. Kitas variantas teisingai, dėt mocus ant priekabos ar į busą ir važiuot mašina. Vienus tokius latvius matėms su 4 mocais priekaboje prikabintoje prie Reno Trafiko.
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Ačiū už istoriją, Mykolai. Aišku, norėtųsi šiek tiek plačiau ir daugiau kadrų skirtingų, ne tik motociklų ir vaizdų - kokių kambarių, rato montavimo ir t.t. ryškesnės akimirkos pasidarytu
O kas ten per SPA Lenkijoje? Atsiliepimai ypač geri, jeigu per bukingą rezervavot - kas įėjo į kainą? Galima lankyti baseiną, sauną, džakuzį? Ar už papildomą priemoką. Kažkaip mane po kelionės jau irgi tokios įstaigos traukia, atiduoti lenkams 20-30 eur už gerą valandos masažą absoliučiai negalia.
Na taip, prisipažįstu iš manęs rašytojas ne pats geriausias, daugiau faktų konstatuotojas Gal Giedrius ar Mantas įkels daugiau fotkių, nes aš ir meškų net nenufotkinau
Turówka Spa ėmėm per bookingą su pusryčiais, pirtys ir baseinas įeina į kambario kainą. Mes atvažiavom jau į vakarą tai po vakarienės spėjom tik baseine pasimaudyt, nes pirtis reikia iš anksto prašyt kad paruoštų. SPA nėra labai didelis, bet mums užteko.
2021 Rumunija-Austrija-Italija
Labai fainas aprašymas ir nuotraukos. Man patinka toks kelionės formatas, kai numatomi preliminarūs tikslai, o jau maršrutas ar nakvynės planuojamos vakarais pagal aplinkybes (ir orus).
Dėkui, kad dalinatės, lengviau planuoti keliones!
Dėkui, kad dalinatės, lengviau planuoti keliones!
Triumph Tiger 800 ABS 2014m
2021 Rumunija-Austrija-Italija
Sveiki
Ar verta imti palapines Austrijoje, planuojam joje praleisti 3-4d rugpjucio gale.
Dekui
Ar verta imti palapines Austrijoje, planuojam joje praleisti 3-4d rugpjucio gale.
Dekui
2021 Rumunija-Austrija-Italija
Kalnuose reikia važiuoti kuo mažiau apsikrovus. Plius kempingai ne daug pigesni už kambarius miestuose. Kalnuose ir vasaros metu nuo 20 val jau šalta. Aišku, čia asmeninė nuomonė, bet nelabai suprantu žmonių kurie būtent motociklais važiuoja su palapinėm, labai daug laiko švaistymo (išpakuok-surink-išrink-supakuok, dar lauk kol išdžius) ir nepatogumų dėl 10-20 eur taupos per dieną (vienam asmeniui). Plius labai svarbu yra gerai pailsėti. Purvinam vyniotis į miegmaišį ir miegoti ant kilimėlio minimalaus minkštumo - mažai džiaugsmo. Kitą dieną važiuojant serpantinais, arba 1000km link namų - reakcijos sekundė gali kainuoti gyvybę.
Aišku, (ne)galima nelegaliai apsistoti kieno nors valdose arba draustiniuose, bet čia yra rizikos ne vien 'europinių' baudų, bet ir sutikti laukinių gyvūnų. Meškų nuotraukų čia buvo pakankamai.
Aišku, (ne)galima nelegaliai apsistoti kieno nors valdose arba draustiniuose, bet čia yra rizikos ne vien 'europinių' baudų, bet ir sutikti laukinių gyvūnų. Meškų nuotraukų čia buvo pakankamai.
Drop a gear and disappear.
2021 Rumunija-Austrija-Italija
Ziurejau as Alpiu kempingu kainas, tai, tikrai, jau geriau kambari koki imti. Turesi is lova ir dusa ir stala su kede.
Man pagrindinis nakvojimo palapineje pliusas, kad, jei geras oras, tai labai smagu vakaroti gamtoje, gryname ore, o ir baikas stovi salia
Man pagrindinis nakvojimo palapineje pliusas, kad, jei geras oras, tai labai smagu vakaroti gamtoje, gryname ore, o ir baikas stovi salia
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra