2018 05 - Rytų Europos megaratukas

Kelionės, kelionių aprašymai.
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

2018 05 - Rytų Europos megaratukas

Standartinė Decoy » 2018-05-25 09:23

Gražus ir brangus Dubrovnikas.

Ryte aš ir Giedrius atidarėme maudymosi sezoną. Jau 9 ryto oro temperatūra buvo ties 25 laipsnių, todėl ~20 vanduo pasirodė ganėtinai šaltas, bet kūnas labai greitai adaptavosi. Pakrantė yra negili, dėl didelių akmenų - gylis keičiasi labai staigiai. Paimti kaukė ir lastai parodė, jog aplink 'skraido' tik mažos (iki 10 cm) pilkos žuvelės ir, neskaitant, įvairių formų akmenų, nėra nieko įdomaus. Labai gerai, kad visi pasirūpinome vandens batukais, čia be jų yra tiesiog neįmanoma - akmenų paviršiai labai aštrūs. Taip pat, gali pasitaikyti jūros ežių.

Nuo mūsų nakvynės iki šito Kroatijos kurorto - tik 14 km. Kadangi 'planavome alaus', nusprendėme nevažiuoti ten motociklais ir iškviesti taksį. Tarifas: 29 kn iškvietimas, toliau - 9 kn/km. is geros puses atvyko man labai patikęs Passat'as su labai maloniu vairuotoju - švarkas, pasitempęs, atidarė mums duris ir pan. Neigiama pusė - už 14km sumokėjome 29 eur (~202 kn).

Toliau mus "apiplėšė" bankomatas. Kroatijos Kunas jis išdavė 6,7kn/eur kursu, kai visur aplink santykis yra nuo 7.10 iki 7.20. Įsigijome Dubrovniko turisto korteles (200kn, kai jų webe nurodyta 24 eur kaina, kas yra <180 Kn). Na, kas be ko, esame turistai, nieko nežinome, renkamės patogesnius kelius.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Iškart pilnai apibėgome Dubrovniko vizitinę kortelę - miesto sienas. Vaizdai čia yra išties įspūdingi. Jūra, salos, kruiziniai laivai, čerpės, bažnyčių varpinės ir t.t. Labai pasisekė su orais. Visų pirma, dieną buvo giedra ir saulėta, antrą - saulė švietė pro plona debesų 'plievele', todėl UV indeksas, anot orų prognozės programėlių, buvo vos 4 (iš 7), trumpai tariant - nekepino.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Iš turistinių pastebėjimų: apart kreivų valiutos kursų, ant sienų yra įsikūrusios visokios originalios suvenyrų parduotuvės, barai ir t.t., bilietas yra vienkartinis (užlipai-nulipai ir nori vėl? Pirk naują). Tad, jeigu Jūs ten pastebėsite kažką įdomaus - geriau pirkite iškart, kitaip, kaina gali stipriai padidėti dėl antro bilieto. Visame mieste yra absoliučiai neadekvačios maisto kainos - standartinis antras patiekalas prasideda nuo 20 eur, paprasta sriuba - 6 ar 10 eur, salotos - visos ties 10. Nori papietauti? Be 30 eur - gali apie tą pairsti. Tikėjomės, kad tai yra "uždaro" senamiesčio ypatumai, bet tie patys tarifai mus pasitiko ir už jo ribų, net kažkokiuose pigesniuose kabakuose, be jokių trikampiu paruoštu ant lėkštučių servetėlių, šakučių ir blizgančių bokalų.

Aišku, miesto dienos kortelė leido aplankyti kelias papildomas įdomias vietas. Negaliu teigti, kad jos yra išsiskiriančios, bet nueiti "nemokamai" (su ta kortele) apžiūrėti jūros muziejaus ekspozicija yra verta.

Paveikslėlis

Dienos antroje prūsėje "cable car"u, kartu su šimtu turistų iš Azijos, pakilome į virš Dubrovniko esantį panoraminį restoraną, kur randasi ir 1991 Jugoslavijos karo muziejus. Atskira keltuvo kaina į abi puses kainuoja 150 Kn asmeniui, muziejus - plius 30 Kn. Panoramas, vėl gi, čia yra labai įspūdingos. Labai patiko ir muziejus. Prieš čia apsilankant, geriau susipažinti su Juodkalnijos ir Serbijos karo istoriją. Patys apie įvykius žinojome labai paviršutiniškai. Bet, berniukai yra berniukai - įvertinome ginkluotės ekspozicija. Taip pat, vienoje muziejaus salėje rodė mėgėjišką video medžiagą apie Dubrovniko gatves: be jokių komentarų, tiesiog išdaužytų pastatų vaizdus, čia bei ten prabėgančius žmones su šūvių ir sprogimo garsais fone. Filmuota su 1990 metų žemos raiškos ir kokybės video kamera. Įrašas labai stiprus, ypatingai dėl to, jog supranti, kad šalių konfliktas palietė praktiškai visų aplinkinių gyventojų gyvenimus. Jeigu as gyvenčiau ten - tikriausiai ir pats prisiminčiau kažkokias kraupias detales. Čia ne pasaulinių karų istorija, kurią, šiais laikais, matė vienetai, tai yra šviežios istorijos dalis, kuri vyko iškart po oficialaus Afganistano karo pabaigos (nors, praktikoje, jis vyksta ir dabar...).

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Atžygiavus nemažai kilometrų, dar po Kotoro, padarėme išvada, kad geriau paskubėti namo - reikia ir pavalgyti (mieste, dėl, kainų - apsiėjome), ir paruošti daiktus rytdienos keliui ir, papildomai, išsimaudyti.

Visai pamiršau, jog ryte turėjau pokalbį su apartamentų savininke. Klausimais buvo - ar ji turi skalbyklę? Informaciją moteris ne tik patvirtino, bet ir atnešė krepšį, sudėti skalbimo reikalaujantiems daiktams. Tai vat, grįžę is miesto, pamatėme visus savo drabužius, išskalbtus ir sukabintus prie namuko. Dėl saulės ir temperatūros - jau sausus.

Netrukus vėl eisime pliušku-pliušku, pavakarieniauti ir pakuotis ankstesniam rytiniam startui.


Drop a gear and disappear.
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

2018 05 - Rytų Europos megaratukas

Standartinė Decoy » 2018-05-26 02:04

Kaip ir planavome, trečiadienis tapo 580 km tranzito per Kroatiją diena.

Atsikėlėme anksčiau, susipakavome ir išvykome sukti ilgus kilometrus. Tačiau, tą darėme ne visi. Robertas (Badža) turėjo papildomą (ar atskirą?) asmeninę agendą. Jo pagrindinis dienos tikslas buvo aplankyti Split'e gyvenantį Boris'ą, neįgalų Kroatijos moto aktyvistą, kuris kolekcionuoja moto klubu logotipus.

Deja, žmogus yra dalinai paralyžiuotas - nejuda, bet gali kalbėti ir judinti vienos rankos pirštus. Kodėl taip atsitiko, ir kitas smulkmenas, deja, nežinau - gal būt Badžą viską papasakos pats. Anyway, internetu, Boris susisiekia su įvairių pasaulio klubo atstovais ir paprašo atsiųsti jam antsiuvą arba lipduką. Jeigu tie sutinka, dažniausiai, atributika ateina paštu. Bet, mūsų kolega nusprendė atlikti darbą kitaip ir viską įteikti asmeniškai. Tam reikalui iš Dubrovniko Robertas išvyko anksčiau už mus. Susitarėme susitikti kažkur dienos kelio viduryje.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Štai čia yra Badžios Facebook paskyra, kur matosi paskutiniai Boriso postai: https://www.facebook.com/robertas.badza?ref=br_rs

Patys išvykome į Krk'ą šiek tiek vėliau. Pakeliui, Giedriui pasibaigė grandinės tepimo skystis, prasidėjo "švento" balionėlio paieškos. Kadangi detalę pavyko minimaliai sutepti, didelės problemos nebuvo. Tiesiog važiavome ir dairėmės kažkokios parduotuvės, serviso ar krautuvėlės.

Deja, pravažiavus visą Dubrovniko regioną, Bosnijos ir Hercegovinos gabaliuką ir kažkiek kilometrų Kroatijos rytuose - nieko neradome. Vieną Moto prekių parduotuvė buvo tiesiog uždaryta (nors, pagal nurodytas darbo valandas - turėtu veikti), Kaufland ir panašūs supermarketai - tokio tipo prekių neturėjo. Galiausiai, prie vienos didelės parduotuvės Viktoras įsidrąsino paklausti besiparkuojančio motorolerio vairuotojo. Angliškai tas kalbėjo labai sunkiai, prekę teko "aiškinti ant pirštų". Tiksliau, koja spirti motociklo grandinę ir sakyti "pšt-pšt" :lol: :lol: Tas iškart viską suprato, pasakė, kad artimiausia tokių prekių parduotuvė yra už 200 metrų ir pasiūlė mus ten nuvesti. Po poros minučių Giedrius žengė iš skyriaus su nauju pilnu flakonu ir šypseną iki ausų.

Tą dieną važiuoti į Kroatijos šiaurę buvo labai sunku. Prie +30 labai traukė miego, trūko koncentracijos, pastoviai žiovavau, merkėsi akys. Po trumpo apsilankymo degalinėje (kažkam snacks'ų, kažkam energetiko), lygtais, šiek tiek adaptavomės, atsigavome. Bet gera nuovargio dalis mūsų vis tiek nepaleido.

Dėl laiško švaistymo beieškant grandinės tepalo, susitikus su Robertų nebe stojome prie smulkesnių įdomumo tašku, nuskubėjome tiesiai į Zadar'ą. Čia apėjome garbės ratą, apžiūrėjome įlanką, senamiestį, papietavome labai skanios lazanijos, aplankėme kelias istorines aikštes ir žinomiausią uosto vietą - Jūros vargonus. Deja, negalėjome skirti pakankamai laiko jo vertinimui ir pažinimui, bet vieta man pasirodė labai įdomi ir nekasdieninė. Jeigu yra galimybė - čia reikėtu praleisti bent valandą, atsisėsti ir pasimėgauti gamtos garsais, "fizikos žaidimu".

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Toliau mūsų laukė nuostabūs siurrealistiniai Pag salos vaizdai. Kažkas priminė mėnulio paviršiaus nuotraukas, kažkas Škotiją, kažkas - JAV "Rote 66". Vieta, taipogi, turi puikių landšafto apžvalgos vietų.

Paveikslėlis

Po trumpos foto sesijos, naktiniu Prizna - Žigljen keltu, per ramią-ramią jūrą grįžome į žemyną.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Visiškoje tamsoje, greitai ir saugiai pasiekėme ramų Krk salos miestelį Malinską. Nakvynės iškart rasti nepavyko, GPS'as atvedė į Miesto centrą, bet, beveik Vidurnaktį, sėkmingai žengėme į apartamentus.

Nors visi ir buvome labai pavargę, rytoj galėjome išsimiegoti. Svarbiausia kelionės programos dalis - pasiplaukiojimas aplink Krk turėjo prasidėti ties 10 ryto, o katerį žadėjo "pristatyti" tiesiai į rankas.
Drop a gear and disappear.
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

2018 05 - Rytų Europos megaratukas

Standartinė Decoy » 2018-05-26 03:03

Jūreiviai - praktikantai.

Kaip ir žadėta, gavome savo katerį. Iš anksto žinojome jo parametrus - ilgį, tipą, galimybes, greičius, variklio parametrus ir t.t. Bet, radome daug labai gerų papildomų funkcijų, pvz: dušas, geriamas vanduo, nusileidimui į vandenį ir iš jo - laiptukai, audio sistemą, puikiai veikiantį internetą ir pan.

Diena pasitaikė karšta ir saulėta, be stipraus vėjo.

Asmeniškai, labai bijojau pirmos jo valdymo praktikos. Super saugiai atsišvartavome ir lėtai-lėtai išplaukėme į atvirą jūrą. Iš anksto paruošiau dienos planą, maršrutą ir jūrinius įdomumo taškus - turistines vietas, uolas, 'slaptus' paplūdimius ir t.t. Po kelių minučių valdymą perėmė Viktoras.

Kadangi neturėjome pilno degalų bako, o aplink salą, teorijoje, mums jo prireiktu, pirmoje eilėje nuvykome į Krk prieplaukos degalinę. Nemokant švartuotis, turėjome labai daug abejonių, ar mums tai pavyks.

Jau iš tolo mus pasitiko viskam pasiruošęs degalinės darbuotojas. Reikėjo tik lėtai priplaukti. Tas greitai užmetė reikalingas virves, viską įtempė, pats įkišo teisingų degalų pistoletą. Kadangi bako dangtis yra aukštoje vietoje, prie pat denio - vyras paprašė patraukti asmeninius daiktus į šoną, kad juos neaptaškyti benzinu. Kaip ir buvo tikėtasi, benzinas aptaškė bortą, tuomet darbuotojas paėmė šlangą ir viską greitai nuvalė (nupurškė aukšta vandens srove).

Atsišvartavome ir išvykome į kitą įlanką - Punat. Jos viduryje randasi mažytė sala, pavadinimu Košljun. Joje - senasis 15 amžiaus vienuolynas. Visur - mažos prieplaukos, švartuotis galima nemokamai.

Nepaisant mūsų diletantiško kurso link įdomumo taško (pro kitų laivų maršrutus), Viktoras parodė super švartavimosi sugebėjimus - saugiai įplaukė į siaurus mini uostelio "vartus" ir priglaudė laivą prie betoninės sienos. Nuo šito momento jis buvo paskelbtas mūsų įgulos kapitonu 8-) Saloje praleidome valandėlę - apėjome vienuolyną, bažnyčią ir mažiuką parką.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Lakėme kelias įlankas su paplūdimiais, maudėmės. Iškart pastebėjome, kad po laivo šešėliu pastoviai renkasi žuvys. Daug prifilmavome ir prifotografavome. Bet iškart jo parodyti, nepavyksta.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paminėsiu, jog prasilenkiančių laivų veiksmai man labai priminė motociklininkus - visi, turint galimybę, praeina arčiau, sveikinasi, šypsosi.

Paveikslėlis

Vienoje vietoje turėjome labai įtemptą nuotykį. Prieš šokant iš katerio į vandenį visuomet išmesdavome inkarą. Išplaukiant - be abejo, jį pakeldavome. Kartą, inkaras, ~5 metrų gilyje, palindo po akmeniu ir užstrigo. Pradžioje bandėme pasukti laivą ir traukti grandinę kitu kampu, bet tai nepavyko. Pradėjome mastyti apie kitą situacijos sprendimo strategiją. Kol tą darėme, į nedidelę įlanką įėjo stambus katamaranas ir per garsiakalbi liepė duoti jam kelią. Informavome, kad dėl techninių priežasčių tą padaryti negalime. Faktiškai, nei tai yra jų privati įlanka, nei jie turi teisė mums kažką aiškinti, nei mes turime juos praleisti - laivai yra to pačio tipo. Be abejo, ginčytis mums norėjosi tiek pat, kiek be reikalo "kabėti" ant savo inkaro.

Vienintelis logiškas sprendimas buvo bandyti nerti ir traukti inkarą iš po akmenis rankomis (daiktas nėra didelis ar sunkus - pusės rankos ilgo ir 2-3 kg svorio). Turėjome kompaktiškus lastus, kaukę ir vandens akinius.

Pirmą kartą nėriau įvertinti slėgi ir atstumą - pasiekiau dugną, pajutau kad oro man užtenka vos-vos, bet viskas yra įmanoma. Tuo metu katamarano turistai jau suprato kas vyksta ir pradėjo aptarinėti situaciją tarpusavyje. Nėriau antrą kartą, čiupau inkarą rankomis, lygtais gerai pajudinau bet neištraukiau. Atsispyriau nuo dugno kojomis, kad greičiau pakilti. Nuo veiksmo pusiau nusimovė vienas lastas, o viršuje - pamačiau jį visai :shock: dėl skaidraus vandens jis puikiai matėsi, bet su vienu turimu lastu pasiekti antra buvo sudėtinga. Tuo tarpu, Giedrius panaudojo geresnę taktiką ir pasiekė inkarą lengvesniu būdu - rankomis einant pagal grandinę. Kol aš nėriau savo lasto ir jį, galiausiai griebiau, Giedrius atliko antrą bandymą, šį kartą vykusį, ir išniro su inkaru rankose. Pats pasiekiau orą  keliom sekundėm vėliau, ir iškart nesupratau ko visi ploja :D ...prieš geras 15 minutes buvau rimtai svarstęs pagalbos iškvietimo opcija, ir tikrai nesitikėjau, kad viskas pavyks patiems. Uh, situacija, adrenalinas, euforija.

Laimingi papietavome "Vela Luka" įlankoje, praplaukėme pro įspūdintai atrodančias uolas, trečią ar ketvirtą kartą sustojome išsimaudyti eilinėje gražioje įlankoje (šį kartą šalia nudistų poros :? ). Judant pro salos rytų krantą - pastebėjome kalnų ožių bandą, šiek tiek palakstėme po bangas, praplaukėme po Krk tiltu.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Sumoje, gavome labai labai daug nepamirštamų įspūdžių ir patirties. Praktiškai viskas vyko taip, kaip ir buvo planuota, su tikrų nuotykių prieskoniu.

Visai pamiršau paminėti, jog 'susitarimas' su nuomos kompanija buvo paimti laivą 10-tą ryto, ir grąžinti 17-tą vakaro. Nepaisant to, mums pasitaikė labai geras 'tarpininkas'. Į mano klausimą dėl tikslaus laiko jis atsakė: "don't worry, take your time and enjoy the holiday, you can return it a bit later". Tad, praktikoje, mums prisidėjo visa papildoma valanda.

Aišku, malonumas nėra pigus. Panašaus katerio nuoma ne sezono metu, parai, prasideda nuo 170 eur (mūsų - 230). Kalendornės vasaros metu - dar pusantro karto brangiau. Benziną jie irgi ryja be gailesčio. Mūsų 250 AG variklis naudojo maždaug vieną litrą kilometrui, sumoje sudeginome tarp 110 ir 120, o jo vieno litro kaina Kroatijoje - 1,4 eur.

Nors tai skamba labai prabangiai, dažniausiai tokie laivai talpina po 4-8 žmones. Dalinant sumą ant visų - pramoga yra pilnai verta savo kainos.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis
Drop a gear and disappear.
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

2018 05 - Rytų Europos megaratukas

Standartinė Decoy » 2018-05-26 03:39

Papildomu postu pridėsiu informaciją dėl nuomos rizikos: Orai Kroatijoje yra labai švelnūs, pajūris - praktiškai nemato lietaus. Susitarimas visuomet sako, jeigu kažkas bus blogai - nuomą galima perkelti kitai dienai, arba pinigai yra grąžinami. Kadangi šitas kraštas yra pilnas salų - jos puikiai blokuoja vėją ir bangas, išplaukti pavyksta su labai didele tikimybe. Nors laivas buvo tik 7 metrų (ne mažiausias, bet ganėtinai kompaktiškas), per banguojančius vandenis jis ėjo kaip "parkėtinis džipas" miesto keliais - stabiliai, užtikrintai ir greitai.
Drop a gear and disappear.
Vartotojo avataras
mykolaila
Pranešimai: 589
Užsiregistravo: 2015-10-22 19:37
Karma: 348

2018 05 - Rytų Europos megaratukas

Standartinė mykolaila » 2018-05-26 15:17

O tai valčiai teisių nereik?
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

2018 05 - Rytų Europos megaratukas

Standartinė Decoy » 2018-05-26 18:08

Reikia, turiu. Galima ir skipperi pasamdyti uz ~50 eur.
Drop a gear and disappear.
Vartotojo avataras
Wing
Pranešimai: 282
Užsiregistravo: 2015-12-02 17:46
Karma: 152

2018 05 - Rytų Europos megaratukas

Standartinė Wing » 2018-05-26 21:16

O turi iki 150 AG ar be apribojimu ? :mrgreen:
MT-09 Tracer
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

2018 05 - Rytų Europos megaratukas

Standartinė Decoy » 2018-05-26 23:52

Laivo ilgis iki 24 metru, zmoniu iki 12, galia - be apribojimu, 10 metu.
Drop a gear and disappear.
Vartotojo avataras
DainiusM
Pranešimai: 275
Užsiregistravo: 2015-10-30 14:45
Karma: 201

2018 05 - Rytų Europos megaratukas

Standartinė DainiusM » 2018-05-27 10:25

batu ismiera?
Nastradal Predskazamus nam budushchee...
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

2018 05 - Rytų Europos megaratukas

Standartinė Decoy » 2018-05-28 08:27

Atsiprašau, kad dar nepateikiau paskutinių 3 dienų ataskaitą. Tiksliau, ten yra 1,5 dienos. Visa kita - važiavimas namo, tiesiai.

Vakar visi grįžome, viskas gerai :-)
Drop a gear and disappear.
Vartotojo avataras
Debesys
Pranešimai: 1048
Užsiregistravo: 2018-04-24 10:18
Karma: 428

2018 05 - Rytų Europos megaratukas

Standartinė Debesys » 2018-05-28 08:34

Decoy rašė:Žinutės nuoroda Vakar visi grįžome, viskas gerai

tuo ir pasidžiaugsim. Sveikinu :)
Dabar lieka laukti su vaizdo medžiaga. Šauni kelionė!
P.S. kiek laiko planavote/užsakinėjote/sudarinėjote visus maršrutus ir pramogas?
Triumph Tiger 800 ABS 2014m
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

2018 05 - Rytų Europos megaratukas

Standartinė Decoy » 2018-05-28 09:47

Jeigu skaityti rando mintis, pvz "na, kitais metais važiuosime kažkur ten..." - tai nuo praeitos kelionės pabaigos. Pvz taip pat aiškiai žinau, kad kitais metais važiuosiu į Suomija, kur vyks pirmas MotoGP etapas visiškai naujame žiede (https://en.wikipedia.org/wiki/Kymi_Ring).

O jeigu kalbėti apie tą laiką, kai atidarai google, trip adviserį ir youtube'ą - na, 2 savaičių vakarai, po kelias valandas.
Drop a gear and disappear.
Vartotojo avataras
Marionis
Pranešimai: 374
Užsiregistravo: 2015-10-30 23:00
Karma: 239

2018 05 - Rytų Europos megaratukas

Standartinė Marionis » 2018-05-28 09:49

Man tai yra kažkas neįtikėtino, kaip Decoy detaliai suplanuoja kelionę. Vien tas kelionės planas toks wow!
Tik klausimas, ar dar būna įdomu, kaip jau viskas išgooglinta? :) ar dar yra tas atradimo džiaugsmas? :D
2005 XL650V Transalp
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

2018 05 - Rytų Europos megaratukas

Standartinė Decoy » 2018-05-28 09:57

Tai mažina tikimybė užsirauti ant kažko neįdomaus ar beprasmiško. Plius, žiūriu paveiksliukus ir patarimus kur-ką veikti, o ne kaip tai faktiškai vyksta.
Drop a gear and disappear.
Vartotojo avataras
draginoid
Pranešimai: 2482
Užsiregistravo: 2015-10-26 12:46
Karma: 977

2018 05 - Rytų Europos megaratukas

Standartinė draginoid » 2018-05-28 16:03

Marionis rašė:Žinutės nuoroda Man tai yra kažkas neįtikėtino, kaip Decoy detaliai suplanuoja kelionę. Vien tas kelionės planas toks wow!
Tik klausimas, ar dar būna įdomu, kaip jau viskas išgooglinta? :) ar dar yra tas atradimo džiaugsmas? :D

Decoy planas issamus, gal net perdaug :)
kai mes vaziuojame pagal mano suplanuota kelione, chebra juokauja, kad tau jau neidomu, tu jau ir taip 3 kart viska apvaziavai.
Bet, jei rimtai, tai toks pasiruosimas ir sumazina netiketumu tikimybe, jeigu, aisku, patinka vaziuoti konkreciau, o ne BIM-BAM.
Nors daug yra zmoniu, kurie tycia vaziuoja be marsruto. Bet tai daugiau tie, kas keliauja vienas. Tada gali sau tai leisti.
Keliaujant kompanija, kad nekyltu gyncu ir nesutarimu, geriau tureti max issamu plana ir konkretu keliones laika.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Vartotojo avataras
okuma
Pranešimai: 780
Užsiregistravo: 2015-10-30 12:05
Karma: 363

2018 05 - Rytų Europos megaratukas

Standartinė okuma » 2018-05-28 17:08

Marionis rašė:Žinutės nuoroda Man tai yra kažkas neįtikėtino, kaip Decoy detaliai suplanuoja kelionę. Vien tas kelionės planas toks wow!
Tik klausimas, ar dar būna įdomu, kaip jau viskas išgooglinta? :) ar dar yra tas atradimo džiaugsmas? :D


Šapranauskas sakė: geriausias anekdotas - tai surepetuotas anekdotas
Vartotojo avataras
Debesys
Pranešimai: 1048
Užsiregistravo: 2018-04-24 10:18
Karma: 428

2018 05 - Rytų Europos megaratukas

Standartinė Debesys » 2018-05-28 17:10

Marionis rašė:Žinutės nuoroda Man tai yra kažkas neįtikėtino, kaip Decoy detaliai suplanuoja kelionę. Vien tas kelionės planas toks wow!

100% pritariu. Kai pamačiau kelionės planą, pagalvojau, kad man reikėtų gero mėnesio susirankioti visą info ir tokį detalų planą susidaryti.
Žodžiu, pagarba!
Triumph Tiger 800 ABS 2014m
Vartotojo avataras
draginoid
Pranešimai: 2482
Užsiregistravo: 2015-10-26 12:46
Karma: 977

2018 05 - Rytų Europos megaratukas

Standartinė draginoid » 2018-05-28 17:48

Chebryte! Planas - tai tik ant popieriaus ar kompe surasytas sarasas kur ir kaip vaziuoti. Tokiu planu galima debesi prikurti.
O vat sukurti plana ir ji ivikdyti reikia laaabai daug pastangu.
Uz tai Decoy ir pagarba.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Vartotojo avataras
turistux
Pranešimai: 2156
Užsiregistravo: 2015-11-01 18:04
Karma: 745

2018 05 - Rytų Europos megaratukas

Standartinė turistux » 2018-05-28 19:58

Nu, dar reik ir moket pateikt auditorijai, kad kasdieniai dalykai atrodytu wow!, o fail'as atrodytu kaip nuotykis! :D

P.S. netaikau siam atvejui, tiesiog bendrai siek tiek pozityvo :mrgreen:
Beverly 350 ST
Vartotojo avataras
draginoid
Pranešimai: 2482
Užsiregistravo: 2015-10-26 12:46
Karma: 977

2018 05 - Rytų Europos megaratukas

Standartinė draginoid » 2018-05-28 22:41

Butu idomu, kokios gavosi islaidos per visa kelione: kuras + maistas + papildomos islaidos.
Ar sutapo su planuojama suma?
Noreciau palyginti su savo kuklia kelione :)
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.

Grįžti į “Kelionių aprašymai”

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra