domas rašė:Žinutės nuoroda Būtinai parašyk įspūdžius! Man irgi būtų labai įdomu pabandyti
Nežinau kokio pobūdžio korupcinius ryšius kolega Aeromanas palaiko Hondoje, bet bandžiau registruotis dviem bandojiesiems važiavimams - nepavyko. Buvo mandagiai atsakyta, kad galima išbandyti tik vieną. Matomai nepasirodžiau potencialus ant 10k kainuojačio moco. Gal ir jų tiesa. Bet šį kartą ne apie tai.
Taigi atvykau išbandyti įdomiausios naujienos Hondos gamoje, Honda Monkey 125. Pirmas nusivylimas laukė ties spalva, motociklas buvo ne firminės Bannana Yellow, o raudonas...
Nieko tokio, važiuoja taip pat, pagalvoju, bet kai 90% motociklo vertės sudaro estetinis pasigėrėjimas, išvažiuoju tokios
šiaip sau nuotaikos. Pirmas įspūdis, šalta! Kadangi apsirengiau pagal motociklą (ant durniaus), tai kelius pradeda gelti nuo pirmų metrų. Nieko tokio, pagalvoju, esu ir prie -15C važiavęs, tai prie +5C su džinsais nenumirsiu.
Motociklas nuo gan žvaliai ir tyliai trukteli pirmyn, taigi ties pirmu posūkiu sugalvoju pasitikrinti kaip veikia ABS'as. Specialiai kertu per galinį stabdį, galinis ratas užsiblokuoja, keletą metrų pačiuožia, taigi suprantu, kad teks suktis be ABS'o. Tik grįžes išsiaiškinu, kad Honda ABS'ą įdėjo tik priekiniam ratui. Sprendimas įdomus, bet gal ir logiškas, nes paslydus priekiniam ratui griūva visi, o su galinio slydimu gali žaisti pagal įgūdžius.
Motociklas žvaliai bėgėjasi iki 60km/h, jau lyg ir žada, kad ir toliau bus gerai, bet ties čia baigiasi ir pavaros ir bent kiek juntama akseleracija. Šiaip ne taip galima įsilinguoti iki beveik 90km/h, bet tai jau dugnų dugnas (beje, hondos atstovas is Estijos prasitarė, kad jie pirdalams per demo dienas pila 98 benziną (dėl geresnės traukos). Bet max greitis nei stebina nei liūdina, su Monkey tikrai galima atsipūtus cruize'inti 80km/h, net pučiant nestipriam priešpriešiniam vėjui,o to, turint omenyje motociklo dydį ir paskirtį - per akis.
Važiuoklės ir sėdynės kombo labai maloniai nuteikia sėdimąją ir nugarą. Išvengus didesnių duobių ir gilesnių šulinių - plauki kaip su GoldWing'u. Rimtai. Kad ir kaip jam pagal dydį norėtųsi pripaišyti nepatogaus etiketę, bet liežuvis neapsiverčia to daryti išbandžius. Stabdžius taip pat galiu pagirti, juntamas efektyvumas neleidžia abejoti galimybėmis saugiai sustoti esant reikalui.
Iš techninių dalykų nepatiko tik sankaba. Spaudžiasi ne taip jau lengvai, atsileidžia visiškai rankenėlės eigos gale, ir kimba labai aštriai.
Apibendrinus, ar vis dar giliai širdyje svarstau variantą tokį motociklą įsigyti? Galbūt, bet jo pozicija prioritetų sąraše nukrito bent keliomis pozicijomis žemyn. Ne dėl sankabos, bet tiesiog kažko pritrūko. Čia ne techniniai duomenys sprendžia.
Gal Bannana Yellow būtų patikęs labiau.
Ačiū kas skaitė iki galo, geros Jums nuotaikos kelyje!