DR650SE

Straipsniai moto tema. Foto. Video, Avarijos-LT. Avarijos užsieny.
Vartotojo avataras
turistux
Pranešimai: 2156
Užsiregistravo: 2015-11-01 18:04
Karma: 745

DR650SE

Standartinė turistux » 2016-10-24 21:41

Laisvą dieną bežiūrint kaip Tinkladraskis vargsta su tuo sunkiu kwakiu kilo tokia mintis. Tiksliau kelios. Kažin, kodėl Europos rinkai Suzuki negamina DR650SE? Jis aptinkamas JAV, gal dar kažkur, bet ne Europoj. Motociklas baisus, tačiau patvarus, nelepus kritimams ir gan lengvas: 150kG "wet weight".Tada pradėjau žiūrėti, o ką mes čia turim panašaus Europoj. Ir nelabai ką matau apart KTM 690 Enduro R, kuris Suzukį viskuo lenkia, išskyrus, galbūt, patvarumą.

Visų kitų gamintojų enduro (be ne motokroso) motociklai yra galingi ir sunkūs. Net mažesnieji kaip Tiger 800 XC, Africa, V-strom, Versys (pastarieji du gal net nelabai gali būt offroad) yra iš esmės sunkūs ir plastikiniai, tikrai ne voliojimui ir RTW skirti.

Gal Europa visa skaitosi tiek išasfaltuota, su puikia infrastruktūra, kad nebeliko prasmės čia prekiauti DR-Z400 arba DR650, arba XR650 ir dėl to šiuos gamina tik ten, kur dar yra laukinės gamtos? O Europai lieka apysunkiai ir sunkūs bei galingi "plentiniai enduro" ir specializuoti motokrosui motociklai?

Panašių minčių pakišo šitas keliautojas: http://shortwayround.co.uk/suzuki/


Beverly 350 ST
Vartotojo avataras
rusnietis
Pranešimai: 615
Užsiregistravo: 2015-11-02 22:56
Karma: 535

DR650SE

Standartinė rusnietis » 2016-10-24 22:11

Na pradekim nuo to, kad EnduroR suzukį kaip tik lenkia viskuo, išskyrus patvarumu (KTM'o mažesnis svoris, didesnė galia, geresnė pakaba).

Bet labai sutinku, kad Europa yra nuskriausta Dual-Sport motociklų atžvilgiu. Gamintojai prisidengia emisijų reikalais ir į Europą senai gerų ir vardą užsitarnavusių legendų, kaip DRZ400, DR650SE, XR650L, XR650R ir pan nebeveža.

Galbūt toks požiūris yra dėl daug griežtesnių bekelės eksploatavimo sąlygų likusioje Europoje (lyginant su Lietuva). Šią vasarą daugiau nei savaitę praleidau Norvegijoje su savo Dual-Sport. Spėkit keliais žvyrkeliais prasivažiavau? Ogi NEI VIENO. Viskas kas yra neesfaltuota yra aptverta kaip ganykla ar koks kitoks ūkinis objektas ir ten važiuoti negalima... Užtat persikėlęs atgal į Latviją reabilitavausi pilnu tempu, laisvų žvyrkeliu nors vežimu vežk.. :)

Iš kitos pusės labai nusiminti nėra dėl ko. Yamaha vis dar gamina WR250R, nustebtumėt kaip toli ir kaip patikimai tas motociklas galėtų Jus nuvežti. KTM'as gamina minėtąjį EnduroR, kuris yra visai kaip puikus Dual-Sport. Atsiranda netgi naujų-senų gamintojų, tokių kaip SWM, kurie gali už konkurencingą kainą pasiūlyti seną Husqvarną įvilktą į naują kostiumą (SWM RS 650 R). Ir aišku nepamirštant šios lygos mažiausių (bet ne mažiau smagių CRF250L ir KLX250).

Beje, su CRF250L pasaulis jau apvažiuotas, taigi neieškom problemų kubikuose ar modelių pasirinkime, o leidžiam valandas smagiai explorindami: http://amsterdamtoanywhere.nl/en/motoren/

P.S. del Royal Enfield Himalayan skambinau į kelias EU atstovybes, išgirdęs neigiamą atsakymą dėl pardavimo Europoje net buvau pradėjęs svarstyti planą, kad skrendu į Mumbajų, nusiperku naują, prisiregistruoju ir savo eiga minu į Lietuvą, bet Indijoje norint priregistruoti transportą reikia pateikti nuolatinės gyvenamosios vietos Indijoje deklaraciją...

P.S.S. Royal Enfield Himalayan kaina Mumbajuje 2200eur naujo.
Vartotojo avataras
klemkas
Pranešimai: 413
Užsiregistravo: 2015-10-31 11:08
Karma: 221

DR650SE

Standartinė klemkas » 2016-10-25 07:43

Indijoj apskritai labai daug įdomių motociklų :) Kažkada ieškojau informacijos, tai lyg buvau radęs geriausią variantą, kad reikia daryti pirkimą eksportui (atseit be leidimo važinėti Indijoj) ir siųsti į Lietuvą. Nes jei registruotas Indijoj, jau išsivežti nebegali. Informacijos tuo klausimu rasti sunku, nesu tikras kaip yra iš tiesų.

Bet aš manau, kad Europos rinka tokia kukli būtent dėl ES emisijų ribojimų. EURO4, o dabar artėja EURO5, juk dėl to ir atšaukė kurį ten sportinį 600-uką. Man atrodo todėl niekas ir negali gauti leidimų pardavinėti Europoj. Nes yra ir daug įdomių ir pigių kiniškų aparatų, kurių čia nėra greičiausiai dėl tos pačios priežasties..

O šiaip, mano asmenine nuomone net ir 160 kg yra per daug. Prieš kelias dienas grybautojo greičiu prasivažiavau miško keliukais ybr'u (120kg), tai dar kartą supratau ką reiškia mažas svoris. Stovint vietoje suspaudus priekinę šakę galima pakelti ratą nuo žemės ir patraukti į šoną :) O savo karvę GS'ą aš vos iš kiemo išstumiu :lol:
CRF250L turėtų būti superinis dual-sportas. O Yamaha WR450F iš vis monstras!? -> "Svoris (su pilnu tepalo ir kuro baku) 111 kg".
Vartotojo avataras
turistux
Pranešimai: 2156
Užsiregistravo: 2015-11-01 18:04
Karma: 745

DR650SE

Standartinė turistux » 2016-10-25 07:56

klemkas rašė:Žinutės nuoroda
Bet aš manau, kad Europos rinka tokia kukli būtent dėl ES emisijų ribojimų.

O šiaip, mano asmenine nuomone net ir 160 kg yra per daug.
CRF250L turėtų būti superinis dual-sportas. O Yamaha WR450F iš vis monstras!? -> "Svoris (su pilnu tepalo ir kuro baku) 111 kg".


Aš žiūrėjau ne iš motokroso pozicijos, tam reikalui aprūpinta ir Europa, bet iš dual purpose, kad eitų tuo motociklu pavažiuoti ir žvyrkeliu greičiau ar plentu. 150cc ar 250cc manau yra mažoka.
Nors pagalvojus, o kur čia važiuot tuo dual purpose? Pravažiuosi kelis kartus skersai-išilgai Rūdninkų girioj, o po to arba eit į sportą, arba tiesiog nusibosta- kiek čia tėra tos Lietuvos...

Reiks paklausti TA ekspertizėse, ar atsivežus iš JAV DR650 iš viso būtų įmanoma užregistruoti.
Beverly 350 ST
Vartotojo avataras
Plasnart
Pranešimai: 851
Užsiregistravo: 2015-10-22 08:30
Karma: 935

DR650SE

Standartinė Plasnart » 2016-10-25 08:40

Bandau logiškai suvesti, kad galbūt net poreikio nebeliko. Europoje keliai geri (asfaltas arba bent viežkeliai), o kas nori didesnio ekstremumo tai važiuoja į karjerus. "Pakelkit" rankas kiek yra važiuojančių/ planuojančių važiuoti aplink pasaulį ? :mrgreen:
HONDA CRF1000
Vartotojo avataras
klemkas
Pranešimai: 413
Užsiregistravo: 2015-10-31 11:08
Karma: 221

DR650SE

Standartinė klemkas » 2016-10-25 10:07

turistux rašė:Žinutės nuoroda
Aš žiūrėjau ne iš motokroso pozicijos, tam reikalui aprūpinta ir Europa, bet iš dual purpose, kad eitų tuo motociklu pavažiuoti ir žvyrkeliu greičiau ar ar plentu.

Žiūriu, kad yra posūkiai ir vieta numeriui, tai kaip suprantu registruojamas, dual-sportas(?)
http://www.yamaha-vilnius.lt/index.php? ... roduct_id=

Nors pagalvojus, o kur čia važiuot tuo dual purpose? Pravažiuosi kelis kartus skersai-išilgai Rūdninkų girioj, o po to arba eit į sportą, arba tiesiog nusibosta- kiek čia tėra tos Lietuvos...

Gal tiesiog smagu žinoti, kad gali pravažiuoti bet kur, nesvarbu, kad ten nevažiuoji :D
Vartotojo avataras
MedLey
Pranešimai: 84
Užsiregistravo: 2015-11-15 14:40
Karma: 11

DR650SE

Standartinė MedLey » 2016-10-25 11:11

Na dar ytema dual sportas butų kawasaki klx650c modelis, kurių irgi nėra per daugiausiai ant marijos žemės
Vartotojo avataras
rusnietis
Pranešimai: 615
Užsiregistravo: 2015-11-02 22:56
Karma: 535

DR650SE

Standartinė rusnietis » 2016-10-25 11:28

klemkas rašė:Žinutės nuoroda O Yamaha WR450F iš vis monstras!? -> "Svoris (su pilnu tepalo ir kuro baku) 111 kg".


WR450F yra gryniausias Hard Enduro, su valandiniu resursu. WR450 DualSport versijos neturi. WR250 yra dvi versijos (R - dualSport ir F - hard enduro).

Turistux, tikriausiai nera nieko neimanomo, bet ka islostum pirkdamas DR650SE vietoje KTM EnduroR? Su siuntimu ir registracija kaina tikriausiai gausis panasi kaip EnduroR po derybu motoshope.. ;)

Universaliu mocu nera, nelendant i beleke ir koks XT660R puikiai vaziuos tiek zvyrkeliu tiek keliu.

Beje, reikia nepamirsti, kad su esfaltinem padangom bekeleje bus prastai su bet kokiu mocu, kaip ir bus prastai ant esfalto su bekeles padangomis. Susidejau pas save dabar "piktas" padangas, ir esfaltu vaziuoti norisi nebent iki misko, ne toliau :) Kol buvo "universalios" padangos, tol visur vaziavo neblogai, bet dregnam orui esant bekeleje budavo liudesiukas ;)

Keliu ranka Planasart balsavime, ne siemet ir ne kitais metais, bet i tokia kelione issiruosiu, ir CRF250L ar panasus lengvas endurikas bus vienas is pagrindiniu pretendentu ten isvaziuoti ;)
4xRG
Pranešimai: 4190
Užsiregistravo: 2015-10-22 12:20
Karma: 918

DR650SE

Standartinė 4xRG » 2016-10-25 11:36

MedLey rašė:Žinutės nuoroda Na dar ytema dual sportas butų kawasaki klx650c modelis, kurių irgi nėra per daugiausiai ant marijos žemės

Tokį iš USA parsivežė robas iš motomanų forumo, jai ką domina susisiekus gal papasakos kas kaip.
Vartotojo avataras
Tinkladraskis
Site Admin
Pranešimai: 2606
Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
Karma: 1151

DR650SE

Standartinė Tinkladraskis » 2016-10-25 12:05

Aš po šių metų sezono miškuose ir pravažiavęs APL'ą ir Pabradės ralį ėmiau stipriai galvoti apie lengvesnį motociklą.
Kam kankintis su dideliu daiktu, nes jaučiu, kad su lengvesniu motociklu bus daugiau malonumo ir didesnis pravažumas.
Taigi mąstymas: motociklas netinkamas.

Visgi pažiūrėjęs šį video (ypač nuo 2:05), kuriame vyrukas važinėja su KLR650, supratau, kad problema ne motocikle, o mano sugebėjimuose.


KLR'as nėra lengvas, bet jis ir nėra sunkiausias savo klasėje.

Turistux minėjai, kad ieškai universalaus motociklo.
Būtent šis modelis ir yra labai universalus. Juo galima keliauti aplink pasaulį, važinėti kasdien į darbą, keliauti žvyrais ir lįstį į bekelę.
Su viskuo jis susitvarko, bet niekur nėra idealus. Greitkelyje jo max. greitis yra sąlyginai žemas + aukštomis apsukomis važiuojant degina tepalą.
Bekelėje sunkesnis, todėl nelengva įveikti sudėtingesnes atkarpas.
Visgi tai labai paprastas motociklas turintis didžiulę fanų bendruomenę visame pasaulyje. Žinoma fanų daugiausiai yra JAV.
Milžiniškas kuro batas 22L puikiai tinka ilgiems važiavimams.
Ne veltui šį motociklą JAV kariuomenė naudojo nemažai metų.

Paveikslėlis

Taigi aš nusprendžiau likti prie savo motociklo ir lavinti savo offroad vairavimo sugebėjimus (artimiausias planas išmokti kelti priekį ir lipimas per rastus).

Na, o jeigu labai norisi lengvesnio, yra Kawasaki KLX 450 R.
Bet tai jau lengvas sportinis enduro baikas su mažu baku.

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
MedLey
Pranešimai: 84
Užsiregistravo: 2015-11-15 14:40
Karma: 11

DR650SE

Standartinė MedLey » 2016-10-25 12:09

Aš ir pats turiu klx 650c, galiu papasakoti apie jį, bet taip važiuoti kartu su hardais kažkur, na kad ta paty mišką, purvą ir t.t jis yra per sunkus :) neina jo taip pavartyti lengvai kaip mažiukų, asmeniškai rinkčiausi dabar mažesnį, mažesnės kubatūros, kad ir valandinį, nes kiek išvažiavau, ypatingai šį sezoną, tai man tas valandinis tarnaus be remonto ne vienus ir ne du metus
Vartotojo avataras
turistux
Pranešimai: 2156
Užsiregistravo: 2015-11-01 18:04
Karma: 745

DR650SE

Standartinė turistux » 2016-10-25 13:30

rusnietis rašė:Žinutės nuoroda
klemkas rašė:Žinutės nuoroda O Yamaha WR450F iš vis monstras!? -> "Svoris (su pilnu tepalo ir kuro baku) 111 kg".


WR450F yra gryniausias Hard Enduro, su valandiniu resursu. WR450 DualSport versijos neturi. WR250 yra dvi versijos (R - dualSport ir F - hard enduro).

Turistux, tikriausiai nera nieko neimanomo, bet ka islostum pirkdamas DR650SE vietoje KTM EnduroR? Su siuntimu ir registracija kaina tikriausiai gausis panasi kaip EnduroR po derybu motoshope.. ;)

Universaliu mocu nera, nelendant i beleke ir koks XT660R puikiai vaziuos tiek zvyrkeliu tiek keliu.


Jei naujas, greičiausiai neapsimokėtų, tačiau jei salvage iš JAV aukciono, spėju, kad DR650 būtų gerokai pigiau. Nu ir aišku, patikimiau, nes ir šiaip tas motoras turi bulletproof reputaciją, o KTM nuolat turi kokybės problemų. Bet KTM turi ABS, o DR650 jo neturi... Paseksiu, kokiom kainom jie pareina.

Kalbant apie universalumą, tai mano Tiger 800 man tikrai labiau patinka nei XT660. Jau plentu su tuo viencilidriu purtalu važiuot, tai eina jis... O bekelei- sunkus. Bet čia buvo pamąstymai gerokai labiau į murziną pusę. Prisižiūrėjus ir prisiklausius, kur važiuoja su NC700 (Plasnart- išimtis iš fizikos dėsnių) ir DCDL su Africa vargsta, arba Tinkladraskis su tamposi su kwakiu :)

Gal tikrai DR650 Europoj lieka už plataus panaudojimo ribų, o RTW mažai kas važiuoja...

Tiesa, čia kur privardinot KLX ir KLE ar KLR 650cc, tai jų, berods, irgi nėra Europos rinkai ir jie sunkūs.
Beverly 350 ST
Vartotojo avataras
Tinkladraskis
Site Admin
Pranešimai: 2606
Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
Karma: 1151

DR650SE

Standartinė Tinkladraskis » 2016-10-25 14:11

Padevėtų galima Europoje gauti visų KLX, KLE ir KLR.
KLX450R galima nusipirkti naują. Mačiau mobile.de vienas rumunų motociklų salonas siūlo.
Vartotojo avataras
Tinkladraskis
Site Admin
Pranešimai: 2606
Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
Karma: 1151

DR650SE

Standartinė Tinkladraskis » 2016-10-25 15:15

DR'o pilnas svoris 162 kg.
KLR 650 Tengai pilnas svoris 189 kg.

Jeigu susipilu tiek pat benzo, kiek telpa pas Suzuki, tuomet mano mocas sveria 180kg.

Svorio skirtumas tik 18 kg.

Iš esmės su tuo DR'u tampytumeisi labai panašiai kaip aš su savo Kawasakiu :)
Vartotojo avataras
Plasnart
Pranešimai: 851
Užsiregistravo: 2015-10-22 08:30
Karma: 935

DR650SE

Standartinė Plasnart » 2016-10-25 17:48

Pasivažineti miske galima beveik su bet kuo (pilna filmuku kuriuose net "britvos" su enduro padangom endurina :) )

Tik klausimas ko sieki? Jei tik pagrybauti važinėjant miško keliukais tai neverta labai gilintis tiks belekoks soft enduras

Bet jei norisi greičio tai su sunkesniais niekada tokio gero greičio kaip su lengvais hardais nepasieksi (aktualu varzybose), jau nekalbu apie ribotas galimybes gilesnėje durpėje, smėletoje įkalnėje bei šokinėjimą per rastus
HONDA CRF1000
Vartotojo avataras
turistux
Pranešimai: 2156
Užsiregistravo: 2015-11-01 18:04
Karma: 745

DR650SE

Standartinė turistux » 2016-10-25 18:31

Jei ne RTW, o tiesiog vytis Plasnart arba Tinkladraski, tai as gal netgi preferinciau koki lengvesni 450cc, ne motovalandini. Bet kad gal nera tokiu...
Beverly 350 ST
Vartotojo avataras
MedLey
Pranešimai: 84
Užsiregistravo: 2015-11-15 14:40
Karma: 11

DR650SE

Standartinė MedLey » 2016-10-25 18:40

Emm motovalandiniai mano zinioje nuo 525 ir zemiau,
Vartotojo avataras
Plasnart
Pranešimai: 851
Užsiregistravo: 2015-10-22 08:30
Karma: 935

DR650SE

Standartinė Plasnart » 2016-10-25 21:25

turistux rašė:Žinutės nuoroda Jei ne RTW, o tiesiog vytis Plasnart arba Tinkladraski, tai as gal netgi preferinciau koki lengvesni 450cc, ne motovalandini. Bet kad gal nera tokiu...


Taigi yra nemotovalandinis CRF250L. Nebrangus net naujas ir dėsi miške pro mus kaip pro stovinčius tiek man tiek Tinkladraskiui :) (tave pavysim kai ant vieškelio išlysim :)
HONDA CRF1000
Vartotojo avataras
turistux
Pranešimai: 2156
Užsiregistravo: 2015-11-01 18:04
Karma: 745

DR650SE

Standartinė turistux » 2016-10-25 21:54

Plasnart rašė:Žinutės nuoroda
turistux rašė:Žinutės nuoroda Jei ne RTW, o tiesiog vytis Plasnart arba Tinkladraski, tai as gal netgi preferinciau koki lengvesni 450cc, ne motovalandini. Bet kad gal nera tokiu...


Taigi yra nemotovalandinis CRF250L. Nebrangus net naujas ir dėsi miške pro mus kaip pro stovinčius tiek man tiek Tinkladraskiui :) (tave pavysim kai ant vieškelio išlysim :)

Ne, nes tu sakei, kad per letas tas 250 ant zvyro :) Neseniai teko parvaryt is miesto YBR125. Nu jis is vis nevaziuoja, pagalvojau, kad sugedes pakol iki 60km/h pagreitejau. Tai 250 bus vos ant stopkutes geriau uz visai blogai :D
Beverly 350 ST
Vartotojo avataras
inkilas01
Pranešimai: 52
Užsiregistravo: 2016-03-25 14:29
Karma: 1

DR650SE

Standartinė inkilas01 » 2016-10-26 06:50

Tai apie ką kalba eina? Jei ant žvyro tik važiuosi, tai tau tinka bet kas, kaip pats minėjai net šitie Tiger 800 XC, Africa, V-strom, Versys.
Bet galim eit lažybų, kad Rusniečio su jo CRF250L miške su šitais sunkiasvoriais, ne tai kad nepagausi, bet net ir nepavysi.
Patirtis byloja :lol:

Grįžti į “Pokalbiai offtopic”

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra