Puslapis 12

Re: Kawasaki KLR650 Tengai variklio kapitalinis remontas

Parašytas: 2016-02-03 09:45
Tinkladraskis
turistux rašė:Žinutės nuoroda Finansinės naudos jau akivaizdu, kad nebus, jaučiu po remonto motociklas irgi neilgai važiuos, bet užtat nusipirksi nemenką techninę patirtį :)


Iš motociklo dar nesu uždirbęs nė Lito ar Euro :) Tai ne investicija, o tik išlaidos.
Užtat esu uždirbęs daug gyvenimiškos patirties ir šiaip džiaugsmo prigeneravęs už labai daug Eurų :)

Re: Kawasaki KLR650 Tengai variklio kapitalinis remontas

Parašytas: 2016-02-03 15:41
Decoy
Nusipirk Leaf'a, benzino išvis nenaudoja, krausi 130km karta per 3 dienas.
10 litrų mašina - su 6 vietų universalų važinėji? Dyzeliniai varikliai 3-5 ima, ir degalai pigesni, ir šilta ir per lietų su švarku gali važiuoti.

Dylančios detalės auto yra ženkliai ilgaamžiškesnės nei moto, ir kainuoja irgi ženkliai pigiau.

Klimato atšilimas... supranti :lol: :lol: :lol:

CB500, lyginant su tavo - didelė ekonomija, taip.!

Re: Kawasaki KLR650 Tengai variklio kapitalinis remontas

Parašytas: 2016-02-03 15:44
civic
Parodyk tu man nebrangų dyzelį, kuris mieste 3 l ima ir šiandien pat metu visus savo stereotipus apie neteisingas transporto priemones ir pagaliau nusiperku automobilį! :-D

Re: Kawasaki KLR650 Tengai variklio kapitalinis remontas

Parašytas: 2016-02-03 16:05
Decoy
Nu gerai gerai, gal 3 magistralėje. Tačiau turi vienas kolega Opeli Signum ar kažkokį tokį, 2 litrai, jama 7 (vistiek pigiau nei 10 ir dar BENZO). O kitam skyriuje važinėja Avantu 2.5 litro, kuri valgo IKI 6, o magistralėje 100km/h išvis 3,5, skaičiavome specialiai). Ir čia 15 metų senumo automobiliai. Mieste gali važiuoti greitai, arba gali važiuoti per kamščius ir turėti 50l/100km sąnaudas, lygiai taip pat su motu - 250km/h lakstyti su 15MPG rodikliu.

Bet kokių aveju, kaladėlės moto kainuoja 150 eur, komplektas 2 ratams, automobiliui - 60, ir jų nereikia kesti kas antra sezoną. Padangos moto 200e-300e už dvį, kurias keiti kas pusantro sezono, auto - nebūtina ieškoti kažkokių super, perki pigias už tiek pat, bet 4 vienetus, ir jos tarnauja 3x kilometrų. Tepalai - moto tik geriausi, automobilis - px, nauji ir gerai.

Vienintelis momentas, kuriuo moto yra taupesnis (finansiškai) yra parkingas.

Visur kitur auto laimi, tačiau yra laimės faktorius, kuris persveria viską ir dar palieka rezervą trigubą.

Jeigu ieškai būdu gyventi taupiau - kuro tiesiog atsisakai, tai yra jau nebrangu. Rašyti kad "taupau, todėl nupirkau su mažu varikliu auto/dyzelį" yra tas pats sakyti "atsibodo sienos/kambariai, išvažiavau į mišką gyventi - pastačiau ten namą šiuolaikinį 5 aukštų, atvedžiau kelią ir apsaugą įdarbinau."

Re: Kawasaki KLR650 Tengai variklio kapitalinis remontas

Parašytas: 2016-02-03 19:43
rusnietis
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Nu gerai gerai, gal 3 magistralėje. Tačiau turi vienas kolega Opeli Signum ar kažkokį tokį, 2 litrai, jama 7 (vistiek pigiau nei 10 ir dar BENZO). O kitam skyriuje važinėja Avantu 2.5 litro, kuri valgo IKI 6, o magistralėje 100km/h išvis 3,5, skaičiavome specialiai). Ir čia 15 metų senumo automobiliai. Mieste gali važiuoti greitai, arba gali važiuoti per kamščius ir turėti 50l/100km sąnaudas, lygiai taip pat su motu - 250km/h lakstyti su 15MPG rodikliu.


Ar tu kitoj dimensijoj gyveni, ar cia as nesu dideliu sanaudu aura? 250km/h tikrai nelakstau, kamsciuose po valanda nestoviu.

Mocai:

125-250cc nuo 3,3 trasoj iki 5.5 mieste.
500cc: 5 trasoj, 6 mieste.
900-1100cc: nuo 6 trasoj, 8-9 mieste.

Masinos:

1.2 benzinas - 6 trasoj, 8 mieste (ziema 9).
1.6 benzinas 7 trasoj, 10 mieste (ziema 12).
1.6 dyzelis 5.5 trasoj, 6.5 mieste.
1.8 turbo benzas, 10 trasoj, 15 mieste.
2.0 dyzelis 6.5 trasoj, 9 mieste.
2.8 benzas 10 trasoj, 17 mieste.

Jeigu kam isvardintos sanaudos atrodo dideles, dekit minusa, kam atrodo, kad normaliai surasiau - dekit pliusa, padarysim maza balsavima.

P.S. visu isvardintu variantu vairavau bent po keleta tukstanciu kilometru.

Re: Kawasaki KLR650 Tengai variklio kapitalinis remontas

Parašytas: 2016-02-03 19:46
Decoy
Praktika rodo kitokius skaičius, ir automobilių, ir motociklų.
Mano 1300cc motociklo vidutines kuro sanaudos yra IKI 5,5l/100km
Daugiausia važinėjau mieste, aišku, kamščiuose nestoviu).
Važiuojant ekonomiškai (iki 100) - 4,0-4,5l/100km.

Dyzelio sąnaudas matavome specialiai, taip kad čia ne teorija.

Mano 2,0 litrų CRV benzinas trasoje ima 6,5 (važiuojant iki 110), mieste iki 10.
Jeigu pas tave tokios sąnaudos autmobiliu - pats laikas kreiptys į servisą, arba reguliuoti kuro padavimą.

Re: Kawasaki KLR650 Tengai variklio kapitalinis remontas

Parašytas: 2016-02-03 19:49
Decoy
Turistux'as išmuše trauikinį iš vėžių :D

Re: Kawasaki KLR650 Tengai variklio kapitalinis remontas

Parašytas: 2016-02-03 20:25
turistux
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Turistux'as išmuše trauikinį iš vėžių :D

Vat ir ne, cia tu viska blogai surasei savo zinutej, bet nenorejau gincyt, nes mano monitorius pas tave :lol:
Bet kad neapsiraminat, tai isiterpsiu
Mano litrinis mocas 5.5 mieste vaziuojant kaip iseina.
Mano 2.5 AWD Legacy su mopedo greiciu deze 10 mieste, 6.7 trasoj eko rezimo.

O naujas ekonomiskas dyzelis kainuoja nuo 22000€, apie sena dyzeli, kur po 10000€ kainuoja nekalbu, nes ten kiek kuras, tiek remontas kainuoja.
O nenaujo motociklo uz kokius 6000€ remontas nekainuoja antra tiek, kiek kuras, vadinas, mocas visai apsimoka, net ir su brangiom kaladelem.

Re: Kawasaki KLR650 Tengai variklio kapitalinis remontas

Parašytas: 2016-02-03 20:37
Decoy
10k kainuoja elektromobilis. Kokie dyzeliai, kokie benzinai??? Ar tau nebe ekonomiškumas svarbu?
Jį net krauti nemokama elektra gali centre.

Re: Kawasaki KLR650 Tengai variklio kapitalinis remontas

Parašytas: 2016-02-03 21:04
turistux
Decoy rašė:Žinutės nuoroda 10k kainuoja elektromobilis. Kokie dyzeliai, kokie benzinai??? Ar tau nebe ekonomiškumas svarbu?
Jį net krauti nemokama elektra gali centre.

Kai paskutini karta klausiau, kiek kainuoja Leaf, tai jis kainavo 160000Lt, t.y. 46000€.
Gal dabar atpigo...

Re: Kawasaki KLR650 Tengai variklio kapitalinis remontas

Parašytas: 2016-02-03 21:08
Decoy
wtf čia per kainos?

Naujas leaf'as iš salono kainuoja 34k, tas kur 200+ km gali pravažiuoti.
2011 metų, kur 150-160 važiuoja - 10-11k euru.

Paskaičiuota kad jo įkrovimas namų sąlygomis kainuoja apie 20% benzino kainos (pagal vidurkį), o naudojant nemokamą įkrovimo stotelę - 0 eurų.

Už 46k Tesla Model S naują beveik gali nupirkti, kuri ir pravažiuoja 2-3x, ir su autopilotu, ir parkuojasi pati, ir išvažiuoja iš garažo pati pas tavę ir t.t.

LEGALIAI autobusų juosta praktiškai visur galėsi važiuoti, ir parkuotis visur nemokamai - geriau nei moto net!

Re: Kawasaki KLR650 Tengai variklio kapitalinis remontas

Parašytas: 2016-02-03 21:54
Tinkladraskis
Jo, reikės į auto skyrelį permesti.

Kas pigiau automobilis ar motociklas?

Parašytas: 2016-02-04 06:18
Tinkladraskis
Kas pigiau automobilis ar motociklas?

Re: Kas pigiau automobilis ar motociklas?

Parašytas: 2016-02-04 06:26
mummis
Tinkladraskis rašė:Žinutės nuoroda Kas pigiau automobilis ar motociklas?

automobilis

Re: Kas pigiau automobilis ar motociklas?

Parašytas: 2016-02-04 06:39
turistux
Atsikandau paskutinio pigaus dyzelio. 5 metu masina su tikra 170k rida. Sanaudos buvo 100km 25Lt kurui + 25Lt remontams. Uztat dabar ir veziausi benzinini amerikona su maza rida.
O motociklo maziau daliu remontui. Maziau amortiku, nera jokiu besidevnciu traukiu pakaboj. Pats garaze gali pasikeist ka reikia. Resursas tik mazesnis. Bet cia galima dar viena salyga ivesti, jei nedaug pravaziuoji, mocas pigiau. Galu gale jis nerudyja, jei nevaziuoji per druska. Gaila pas mus neina issiverst vien tik su motociklu.

Re: Kas pigiau automobilis ar motociklas?

Parašytas: 2016-02-04 08:34
klemkas
Su tom mašinom kaip ir su mocais, jei perki ne naują - kaip pasiseks. Man brolis paliko 4 golfą, 1.9 dyzelis. Kažkada pakeitė akumą, žvakes ir aš jau juo važinėju be problemų 4+ metus. Valgo ~5 litrus. Jei nebūčiau sudaužęs, tai būtų iki šiol ledas, dabar biški yra problemų, bet važiuoja. Aišku yra eksploatacijos kaštų, bet nebaisūs. Tautos automobilis taip sakant.

Pirktas iš salono miesto mocas/mopedas 125cc (yamaha ybr), valgo 2,5l, 6+ metai, nė vieno gedimo, vis dar ta pati originali grandinė, kaladėlės, yuasa akumas, pirkau tik padangas, oro filtrą (tepalo filtro nėra), 1 litras tepalo keitimui kas 5000km. <- čia tikrai ekonomija, jei važinėji vienas, po miestą ir nereikia vaikų į darželius vežiot. Minusai aišku, trauka ir greitis, bet mieste pakanka, čia kaina, kurią sumoki už ekonomiją.

Man abi transporto priemonės pakankamai pigios, su viena važinėju žiemą, su kita vasarą.
Manau čia priklauso ne nuo to, ar automobilis ar motociklas, bet KOKS automobilis ir KOKS motociklas.

Re: Kas pigiau automobilis ar motociklas?

Parašytas: 2016-02-04 09:14
civic
Teko kadais važinėt su kadetu, 86 metų. Mieste imdavo ~6, trasoj 4 gal kokius. Aišku daugiau 100 į pakalnę pavėjui netraukdavo :D
Pežius 407 berods universalas dyzelis, nežinau kelintų, bet spėju apie 20 m senumo mašina, mieste ~8, trasoj 6

Na ir pats turėjau CBR 600, mieste 7+, trasoj ~5l
GTR 1400 cc, trasoj 5.1, mieste 7+
Visur greitis ket + 10, be staigių akceleracijų

Decoy rašė:Žinutės nuoroda Mano 1300cc motociklo vidutines kuro sanaudos yra IKI 5,5l/100km
Daugiausia važinėjau mieste, aišku, kamščiuose nestoviu).
Važiuojant ekonomiškai (iki 100) - 4,0-4,5l/100km.

Na čia jau skamba kosmiškai, kiek teko tave pažinti, važinėjame panašiu stiliumi, bet mano moto niekada mažiau 5 nevalgė, jei čia kalbam apie KET greitį (90-100 ir ne mažiau :D). Mieste sudėtinga išmatuoti, nes kaip kada rankena sukasi :)

Beje, kalbant apie remontus, tai 99 % už moto. Kadetui sukišau trigubai, nei kad jis pats buvo vertas ir niekada jis gerai neveikė. Pežių eksploatavau žiemą, tris mėnesius, tai sugedo daugiau kartų, nei mano abu mocai per 5 metus. Hondai didžiausias gedimas (neskaitant batonų) buvo perdeges saugiklis, GTR - trūkęs varžtas. Reziume - kadangi darbas ir garažas prie namų, bulvių maišų vežiot nereikia, tai mašina yra neteisinga T.P. ir tokia bus iki tol, kol turėsiu pirmą vaiką o kadangi kol kas tai negresia, tai vienareikšmiškai - moto yra pigiau/geriau/smagiau.

Re: Kas pigiau automobilis ar motociklas?

Parašytas: 2016-02-04 09:21
4xRG
civic rašė: Reziume - kadangi darbas ir garažas prie namų, bulvių maišų vežiot nereikia, tai mašina yra neteisinga T.P. ir tokia bus iki tol, kol turėsiu pirmą vaiką o kadangi kol kas tai negresia, tai vienareikšmiškai - moto yra pigiau/geriau/smagiau.

Tai ar neturi SEX ar per ilgai moto forumuose sėdi :?: :)

Re: Kas pigiau automobilis ar motociklas?

Parašytas: 2016-02-04 09:25
civic
Na, offtopic, bet sex turiu, forumuose truputį pasėdžiu, bet priežastis ta, kad tiesiog dar pats nenoriu :D

Re: Kas pigiau automobilis ar motociklas?

Parašytas: 2016-02-04 09:33
Decoy
FJR rodo 8 padalas kuro, bakas 25 litrai, iš kurių ~6 yra rezervas (rezervas - paskutine padala pradeda mirksėti). Viena padala man gaunasi 25 mylios važiuojant belekaip, ir 31-33 mylios važiuojant ekonomiškai. Iki rezervo dažniausiai pravažiuoju apie 250 mylias, kas yra 400km - per ratukus ir kelionėse. Motomanuose 2014 įkėliau nuotraukas iš kelionės pas CR'us į Parnų (Estija) kur yra pravažiuota ~280 mylios (beveik 450km) ir užpilta iki dangtelio 19,5 litrai.

Tai yra viena pagrindinių priežasčių, kodėl turiu būtent tokį motociklą.