IT-išnikų skyrelis

Žvejyba, sportas, kolekcionavimas ir t.t
Vartotojo avataras
Xawiers
Pranešimai: 1412
Užsiregistravo: 2015-10-21 21:24
Karma: 410

IT-išnikų skyrelis

Standartinė Xawiers » 2017-07-13 14:55

Dėl populiarumo GPU ir jo išnaudojimo:
http://blog.logicalincrements.com/2017/ ... -shortage/


Vartotojo avataras
Tinkladraskis
Site Admin
Pranešimai: 2606
Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
Karma: 1151

IT-išnikų skyrelis

Standartinė Tinkladraskis » 2017-07-13 15:01

:shock: much wow!
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

IT-išnikų skyrelis

Standartinė Decoy » 2017-07-13 18:52

Vaizdo plokštės stipriai pabrango (trumpam) dėl taip vadinamų "minerių". Kurie "kasa" bitcoin'us ir Etherium ar kaip ten. Manau po mėn viskas sugrįš į savo vietą.

Madsysas rašė:save sioje situacijoje matau kaip labai nukentejusi klienta nes panasu, kad uz ta pacia suma kuria atgausiu as nieko panasaus nenusipirksiu.
Tai va norociau suzinoti ar as kazka sioje situacijoje dar galiu padaryti ar tiesiog susitaikyti ir teks isigyti prastesne VGA?
Aciu uz patarimus
Čia tu esi teisus morališkai, tačiau ne praktiškai ar teisiškai. Pinigų grąžinimas vykta pagal pirkimo dokumentus. Grąžins tiek pat pinigų, kiek tu išleidai. Tad nei pliuso, nei minuso. Pasirinkti analogišką produktą gali tik pirmų 14 dienų bėgyje. Vėliau teisę rinktis geriausią sprendimą pereina servisui (autorizuotam centrui) - ar grąžinti, ar pakeisti, ar pataisyti. Šiuo atveju, akivaizdu, kad jiems paprasčiau grąžinti pinigus.
 
Nereikia kaltinti pardavėją, jis čia niekuo dėtas. Kalti gamintojai, kurie nepastebėjo situacijos ir nepagamino pakankamai produktų.

Pasiūlymas būtu palaukti ir neleisti pinigų. Po kažkiek laiko, dėl pasiūlos perteklių, tie "pinigai" pradės prarasti vertę ar jų gavimas pasidarys ypač sunkus (ką ir rodo grafikas straipsnio). Tuomet, žmonės bandys kuo skubiau atsikratyti įrangos - pardavinės tas pačias vga, ir dėl didelės konkurencijos - pigiai.

Grąžinti pinigai nenuvertės. O gal atsiras ir geresnis produktas.

Tinkladraskis rašė:much wow!
http://dogeweather.com/ 8-)
Drop a gear and disappear.
Vartotojo avataras
Madsysas
Pranešimai: 21
Užsiregistravo: 2015-11-04 10:53
Karma: 6

IT-išnikų skyrelis

Standartinė Madsysas » 2017-07-13 20:04

Aciu Decoy uz atsakyma, lauksiu kiek galesiu, bet jau dabar sedziu be PC jau menesi laiko, tad nezinau kiek dar galesiu laukti :)
O siaip cia visur taip su garantijom jog tiekejas turi savo garantinius centrus, o ne pardavejas? Tikrai nezinau nes pirma kart su tokia situacija susiduriau, o kiek anksciau teko su garantiniais susidurti visad pataisydavo arba pakeisdavo tad niekados ir nesigilindavau.
Vartotojo avataras
Decoy
Pranešimai: 3532
Užsiregistravo: 2015-10-28 19:26
Karma: 1726

IT-išnikų skyrelis

Standartinė Decoy » 2017-07-13 23:34

Nejaugi integruotos neturi jokios? Dabar juk visi su Inteliais arba APU AMD, visur yra kažkas, su kuo galima kompą naudoti... :?
Madsysas rašė:O siaip cia visur taip su garantijom jog tiekėjas turi savo garantinius centrus, o ne pardavejas?
Praktiškai visur tas pats, taip, pardavėjas šiuo atveju yra tarpininkas, garantuojantis nemokamą prekių transportavimą ir grąžinimą savo sąskaita. Faktinį darbą atlieka gamintojo atstovai, kas, dažnai, yra prekių importuotojai (tiekėjai). Arba yra tam tikti centrai, pvz servicenet, servisaICT ir pan. Sprendimą apie prekės taisymą ar nurašymą priima būtent jie. Tačiau, gavus būtent prekės nurašymo aktą, pardavėjas gali spręsti situaciją savo naudai.

Pvz, jeigu pirkai, sakykime, SSD, prekė sugedo po 2 metų ir, šiuo metu, 2x didesnė talpa kainuoja tiek pat, kiek mokėjei už turimą, be abejo įmonei yra naudingiau pakeisti tau tą diską analogišku arba geresniu, nei grąžinti visą sumą. Jis sutaupo pinigų, o pirkėjas gauną tą patį daiktą, kurį ir turėjo (arba kažkiek geresnį analogą). Pirkėjas gali reikalauti kito sprendimo, tačiau jį vykdyti pardavėjas/atstovas neprivalo (po tam tikro termino nuo pirkimo dienos). Dažniausiai, yra susitariama dėl geresnio modelio, pvz pirkai lėtesnį, gauni spartesnį arba aukštesnės klasės gaminį.

Trumpai tariant, pagal CK, pardavėjas privalo saugoti pirkėją nuo gedimų juos šalinant, arba keičiant daiktą į analogišką/geresnį į pirkėjo naudą. Jeigu to padaryti nepavyksta (prekė nebegaminama ar kaip dabar) - pilnai kompensuoti.
Drop a gear and disappear.
Vartotojo avataras
CerBeR
Pranešimai: 278
Užsiregistravo: 2015-11-15 13:59
Karma: 85

IT-išnikų skyrelis

Standartinė CerBeR » 2017-07-14 00:35

Tinkladraskis rašė:Žinutės nuoroda Tiesą pasakius pirmą kartą girdžiu, kad kompiuterinė technika su amžiumi brangsta.


RAM brangsta, pries pusantru metu uz 8GB kaula mokejau 43 pinigus, dabar tas pats kainuoja 60+. Daug RAMo sunaudoja telefonu gamintojai, gamyklu pajegumu neuztenka patenkint visus poreikius.

Grįžti į “Laisvalaikis, hobis”

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra